Още едно Е-28 спасено.....
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Със предната добавка ще е по добре, според мен
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
toto_ написа:Със предната добавка ще е по добре, според мен
:::::::::::))))))))))))))))) Да колега ..Като я приведа да добие вид на изглед тогава ще я сложа:)))))) Щях да те питам какъв двигател да търся?????????? Сега има един който е от е46 -2.8 двоен ванус със кутия и всичко към него . Как ще е от към свързване на кабелите????
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Според мен двигателя от е46 не е подходящ най-малко заради задния картер.Най-добре е да е от е39, на него е с преден картер.
Жиците се връзват не е проблем.
Жиците се връзват не е проблем.
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
ок:)))) Мерсиtoto_ написа:Според мен двигателя от е46 не е подходящ най-малко заради задния картер.Най-добре е да е от е39, на него е с преден картер.
Жиците се връзват не е проблем.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Е39 също е със задна вана, но на всички м50/52 става картер от е34/м50, който е с предно стояща такава. Сменя се и всмукателя на маслената помпа от е34.
На е38, до колкото си спомням картера е преден, но нямам идея дали става, никой не ги търси за м50/52.
За кабеляците мога да помагам.
На е38, до колкото си спомням картера е преден, но нямам идея дали става, никой не ги търси за м50/52.
За кабеляците мога да помагам.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Защо искаш да набуташ пластмаса под капака?
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Изглежда добре, а другите причини няма да коментираме.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Тази снимка на някое Е28 в БГ ли е? Поражда доста въпроси, а и ми е доста любопитно с какъв точно дв. е? Как се отразява на динамика, разход и още мн. въпроси за използваните части
SHARK-а му е майката!!!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Твърде изпипано е за бг, не мислиш ли няма типичните кълба жици, изолирбанд, снадени маркучи и тн.
Добре стоят жълтите фарове. Аз бих направил и късите, на е30ката са ми всички жълти и осветеността не е по-зле
Добре стоят жълтите фарове. Аз бих направил и късите, на е30ката са ми всички жълти и осветеността не е по-зле
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
325_TDS написа:Защо искаш да набуташ пластмаса под капака?
Ми плащам на този който дойде и ми направи м20 да върви ,ама на никой нему се занимава А и колата искам да се движи защото от 1 година само стои и събира пепел. Наливам някакви пари за шукаризми пък я бутам навън от гаража за миене и обратно
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Снимката не е от България, тука всички сме любители на оригиналния вид.
У на също има доста кадърно поставяни мотори, но на повечето не им пука за Павъра, както и доста некадърно свършена работа от именити форумни величия.
Що М52, щот в момента е най-доброто съотношение цена/състояние/тегло/разход/вървене.
Поставянето не е толкова трудно, щом преди него е стоял М20, лапите се хващат на същото място, само се завърта на 10 градуса към пасажера. Може да се ползват съединител, скорости, кардан от М20, колко ще издържат е друга тема.
Аз мога да я погледна ако е около София, не разбирам много, но пък и пари не взимам, само бира с кебапчета.
У на също има доста кадърно поставяни мотори, но на повечето не им пука за Павъра, както и доста некадърно свършена работа от именити форумни величия.
Що М52, щот в момента е най-доброто съотношение цена/състояние/тегло/разход/вървене.
Поставянето не е толкова трудно, щом преди него е стоял М20, лапите се хващат на същото място, само се завърта на 10 градуса към пасажера. Може да се ползват съединител, скорости, кардан от М20, колко ще издържат е друга тема.
messoto написа:Ми плащам на този който дойде и ми направи м20 да върви ,ама на никой нему се занимава
Аз мога да я погледна ако е около София, не разбирам много, но пък и пари не взимам, само бира с кебапчета.
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Знаех си , че няма да е на някое БГ Е28, но все пак попитах, защото мъъъъничко се надявах, да има някъде из дебрите на милата ни родина, човек, който се е постарал и е вложил обич, и нерви в сътворяването на нещо подобно.
Всеки иска повече мощтност под капака , но малцина е докарват на ниво "задоволително"
Относно М20-ката, ако вс. и е наред е нормален вдигател, който стига само за рулиране из пътищата и с доста приятен звук(говоря за Б20) За ускорение и некви гонки не става. Тромав си е. Макар че имам 2 попбеди над Е39 520, както и над една w124 купе 2.0 136 коня. Говоря за 400м. ... Та , ако е изправна М20-ката, за града си е ок. Това лято е пробвах и на магистралата 166км. ги минах за един 1 час и 3 мин. за оборотите, няма да коментирам Но от 12 без 5 стрелката на водата не мръдна....
Доста съм мислил за М20Б25 от Е30,но нз. какви неизвестни да очаквам там? Някой има ли наидея, дали ще стане ел инсталацията и лапите?
Колега, messoto, извинявай , че питам в твоята тема, но вярвам , че ще е интересно на всички.
Тази година неуспях да присъствам на шарк сбирката, но за другата да не казвам големи думи, ще си съобразя отпуската с нея, за да се запозная с повечето от сектора
Всеки иска повече мощтност под капака , но малцина е докарват на ниво "задоволително"
Относно М20-ката, ако вс. и е наред е нормален вдигател, който стига само за рулиране из пътищата и с доста приятен звук(говоря за Б20) За ускорение и некви гонки не става. Тромав си е. Макар че имам 2 попбеди над Е39 520, както и над една w124 купе 2.0 136 коня. Говоря за 400м. ... Та , ако е изправна М20-ката, за града си е ок. Това лято е пробвах и на магистралата 166км. ги минах за един 1 час и 3 мин. за оборотите, няма да коментирам Но от 12 без 5 стрелката на водата не мръдна....
Доста съм мислил за М20Б25 от Е30,но нз. какви неизвестни да очаквам там? Някой има ли наидея, дали ще стане ел инсталацията и лапите?
Колега, messoto, извинявай , че питам в твоята тема, но вярвам , че ще е интересно на всички.
Тази година неуспях да присъствам на шарк сбирката, но за другата да не казвам големи думи, ще си съобразя отпуската с нея, за да се запозная с повечето от сектора
SHARK-а му е майката!!!
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Ами колеги в БГ очи пълни ръце празни:) Всички само говорят , а са малко хората които правят нещо Аз нали съм си упорит съм на изпипания метод проба-грешка --- Защото няма невъзможни неща има мързеливи хора:)))))))))))))) Лично мое мнение без да засягам никого
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Още едно Е-28 спасено.....
messoto написа:Ами колеги в БГ очи пълни ръце празни:).....
Не така, не така, м20б27 и м52б28 с малко изолирбанд, за маркучи, не помня, май няма снаждани само миши опашки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ZARAZA
- младши ентусиаст
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
Re: Още едно Е-28 спасено.....
ЯЯЯЯ бившата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани