Забива на 3000 оборота 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Забива на 3000 оборота 530 D
Колеги карам 530 D от няколко месеца като цяло съм доволен, имах какво да бутна по нея, но имам проблем, които явно трудно се открива когато потегля по рязко и на 3000 оборота забива и почва да пуши това не се случва постоянно по-рядко, но все пак ако някои даде съвет от какво може да е ще бъда много благодарен. Сменил съм всички вакуми, колата е обслужена. На диагностика показва, че всичко по електрониката е наред явно проблема е механичен.
Последна промяна nasko_bg83 на 19 Апр 2014, 13:06, променена общо 2 пъти
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: вапрос
nasko_bg83 написа:Колеги карам 530 D от няколко месеца като цяло съм доволен, имах какво да бутна по нея, но имам проблем, които явно трудно се открива когато потегля по рязко и на 3000 оборота забива и почва да пуши това не се случва постоянно по-рядко, но все пак ако някои даде съвет от какво може да е ще бъда много благодарен. Сменил съм всички вакуми, колата е обслужена. На диагностика показва, че всичко по електрониката е наред явно проблема е механичен.
Механичния проблем в повечето случай се записва като грешка.
Пробвай с друг диагностик за начало.
П.П Вероятно никой да не е писал в темата е заглавието което наистина дразни.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с 530 д
Ако е черен пушекът, погледнете на живи данни турбината дали надува нормално - може геометрията да е зацапана, може електромагнитният клапан да прави мизерии от време на време...
На живи данни при товар на мотора турбината на Инпа трябва да прави 2300м/бар при около 2200об/мин.
Преди това обаче трябва да си на 100% убеден, че вакуумите и вакуумния резервоар на турбината са наред!
Другото, за което се сещам, е да проверите помпата под шофьорската седалка, но ако има проблем с нея, няма да пуши черно колата - на живи данни стойностите й трябва да са 3-5 бара.
Също за проба можеш да откачиш буксата на дебитомера и да видиш дали има подобрение в момент, когато проблемът се е проявил...
Преди това обаче трябва да си на 100% убеден, че вакуумите и вакуумния резервоар на турбината са наред!
Другото, за което се сещам, е да проверите помпата под шофьорската седалка, но ако има проблем с нея, няма да пуши черно колата - на живи данни стойностите й трябва да са 3-5 бара.
Също за проба можеш да откачиш буксата на дебитомера и да видиш дали има подобрение в момент, когато проблемът се е проявил...
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: проблем с 530 д
Z3Ro* написа:Ако е черен пушекът, погледнете на живи данни турбината дали надува нормално - може геометрията да е зацапана, може електромагнитният клапан да прави мизерии от време на време...На живи данни при товар на мотора турбината на Инпа трябва да прави 2300м/бар при около 2200об/мин.
Преди това обаче трябва да си на 100% убеден, че вакуумите и вакуумния резервоар на турбината са наред!
Другото, за което се сещам, е да проверите помпата под шофьорската седалка, но ако има проблем с нея, няма да пуши черно колата - на живи данни стойностите й трябва да са 3-5 бара.
Също за проба можеш да откачиш буксата на дебитомера и да видиш дали има подобрение в момент, когато проблемът се е проявил...
Маркучите на вакума са сменени, клапана на турбото също и проблемът пак си остава. Възможно ли е заради зацапано турбо да го прави това на моменти?
П.П. Пушекът не е черен, а сив.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с 530 д
Според мен има вариант да е зацапана геометрията, но при сив пушек по-скоро се ориентирай към горивната система - погледнете дюзите как са...Ако има и някакво тресене на празен ход от време на време - това е посоката, в която трябва да търсиш... 
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: проблем с 530 д
Z3Ro* написа:Според мен има вариант да е зацапана геометрията, но при сив пушек по-скоро се ориентирай към горивната система - погледнете дюзите как са...Ако има и някакво тресене на празен ход от време на време - това е посоката, в която трябва да търсиш...
Колега, дюзите са наред, може ли от зацапано турбо да пуши сив пушек, когато забие колата ?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: проблем с 530 д
nasko_bg83 написа:Z3Ro* написа:Според мен има вариант да е зацапана геометрията, но при сив пушек по-скоро се ориентирай към горивната система - погледнете дюзите как са...Ако има и някакво тресене на празен ход от време на време - това е посоката, в която трябва да търсиш...
Колега, дюзите са наред, може ли от зацапано турбо да пуши сив пушек, когато забие колата ?
С колби ли проверихте дюзите че са толкова наред?
Хубаво е да се почисти турбо и EGR но проблема ме съмнява да е в него.
И като говорим за турбо,филтъра на картерните газове сменян ли е някога?
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: проблем с 530 д
nasko_bg83 написа:Z3Ro* написа:Според мен има вариант да е зацапана геометрията, но при сив пушек по-скоро се ориентирай към горивната система - погледнете дюзите как са...Ако има и някакво тресене на празен ход от време на време - това е посоката, в която трябва да търсиш...
Колега, дюзите са наред, може ли от зацапано турбо да пуши сив пушек, когато забие колата ?
Сив пушек = неизгоряло докрай гориво...Може да е от геометрията, а и ти казваш, че не винаги се проявява проблемът. На живи данни надува ли турбината? Клапанът за управление на геометрията също може да прави мизерии, както и вакуумният резервоар...
Също е добре да си сигурен, че всички дюзи са наред...
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: проблем с 530 д
Z3Ro* написа:nasko_bg83 написа:Z3Ro* написа:Според мен има вариант да е зацапана геометрията, но при сив пушек по-скоро се ориентирай към горивната система - погледнете дюзите как са...Ако има и някакво тресене на празен ход от време на време - това е посоката, в която трябва да търсиш...
Колега, дюзите са наред, може ли от зацапано турбо да пуши сив пушек, когато забие колата ?
Сив пушек = неизгоряло докрай гориво...Може да е от геометрията, а и ти казваш, че не винаги се проявява проблемът. На живи данни надува ли турбината? Клапанът за управление на геометрията също може да прави мизерии, както и вакуумният резервоар...![]()
Също е добре да си сигурен, че всички дюзи са наред...
Клапана на турбото е сменен, на живи данни турбината се надува проверявал съм няколко пъти дори и един човек ми беше казал че турбото пренадува смених клапана и всички маркучи на вакуми са сменени, но EGR клапана е блокирал не знам дали има някакво значение.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
Как е блокирал ЕГР - ако е така или го изолирай, или го смени с друг втора ръка. А и ако пренадува турбината е много вероятно да има нужда от почистване.
Друг вариант е щом се проявява от време на време, покарай така, ако започне и да гасне колата в движение - вероятно помпата по шофъора е виновника...
Друг вариант е щом се проявява от време на време, покарай така, ако започне и да гасне колата в движение - вероятно помпата по шофъора е виновника...
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
Z3Ro* написа:Как е блокирал ЕГР - ако е така или го изолирай, или го смени с друг втора ръка. А и ако пренадува турбината е много вероятно да има нужда от почистване.
Друг вариант е щом се проявява от време на време, покарай така, ако започне и да гасне колата в движение - вероятно помпата по шофъора е виновника...
помпата под седалката е сменена мисля си 4е трябва да се 4исти турбо като го по4истя дано се оправи
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
оказа се 4е турбото има луфт и трябва да се сменя
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
nasko_bg83 написа:оказа се 4е турбото има луфт и трябва да се сменя
Турбо без някакъв луфт няма така че да не сменяте турбо напразно.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- nasko_bg83
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 6.07.2013
- Пол: Мъж
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
има луфт и то доста знам 4е трябва да има малак но при мен е доста
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Забива на 3000 оборота 530 D
nasko_bg83 написа:има луфт и то доста знам 4е трябва да има малак но при мен е доста
Ако е турбината, значи е попушвала син пушек...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани