Как си направих щит на изпускателния колектор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- vladko tdi
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27.01.2008
- Местоположение: софия
- Кара: e39
- Мечтае да кара: m5
Как си направих щит на изпускателния колектор
Как си направих щит на изпускателния колектор на е39-ката от алуминиева ламарина за защита на абс от топлината която излъчва колектора. Изрязох си и оформих ламарина свалих декоративният капак пластмасовия на клапаните и развих болтчетата за капака на клапаните и поставих вече оформената ламарина да пасне на отворите за болтчетата на капака на клапаните така че като завия болтчетата да я стегна и ламрината с тях. И ето резултатът. [attachment=-1]IMG_20140614_093120.jpg[/attachment]
[attachment=-1]IMG_20140614_093106.jpg[/attachment]
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 4030X using Tapatalk
[attachment=-1]IMG_20140614_093106.jpg[/attachment]
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 4030X using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
А най-ефективно и истинско е да увиете колекторите с термо лента.
Доколкото знам на дизела АБС-а страда от топлина защото турбината е доста близо и отделя доста повече топлина, на бензиновите не съм срещал.
Доколкото знам на дизела АБС-а страда от топлина защото турбината е доста близо и отделя доста повече топлина, на бензиновите не съм срещал.

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Vik написа:Така ще опечеш блока.
Аз реших въпроса така
Колега това от къде може да се намери?Знам че е алуминиево и мисля,че съм мяркал някаде,но незнам от къде мога да си го набавя?Точно вчера гледах че всичките маркучи за ГИ ми минават точно покрай колектора и мислех за някаква изолация...и ето я темата
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
ако не се лъжа , щита се продава оригинален със сериен номер , имаше една тема за тази работа , мисля на колегата breyton7 или нещо такова беше аватара му ...кара е38 дизел
- Vik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Ами търкаляше се едно доста голямо парче Al екран от ОООО и реших че това е най-лесният вариант, защото е леко и гъвкаво, а това че е гофрирано пък му дава здравина.
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 




- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.
На 90% от дизелите с абс завършващ на 001 проблема с АБС-а им идва точно от жегата идваща от двигател/турбо. За това и има подобна изолация като тази която колегата си е направил сам предлагана оригинално
Ти се замисли каква е ползата "да се топли" АБС-а?

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.
Факт е ,че при е38 абс блоковете на Bosch дават рядко дефекти,защото се намират на по-различно място с малко по ниска температура от това което се намира при е39.От жегата която отдават колекторите блока на пипане чак пари,кво остава за електрониката.То си има и оригинална преграда,но вероятно в дилърите,ще е цифра,а на колегата се доближава най-много до оригиналния вид и няма нищо лошо в това да си предпази блока.То за зимата топлината пак ще я има ,но поне няма да бие директно.Само да можеше да се намери такъв материал ,че не всички можем от ауди да намерим..Не е ли "Бай Ганъовско" да изгориш блока и да караш без блок с неработещи системи по колата докато намериш друг освен в най-добрия случай ако не разполагаш със средства за чисто нов?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Материала се използва за топлинен щит на купето от генерацията. Така че отивате в Автомобили на части и почвате да си комуникирате с колегите било то на ЛС или по тлф. Най-голямо е парчето на тунела под задната седалка или пък екрана над крайното гърне 
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.
специално за теб колега - http://www.ebay.co.uk/itm/OEM-BMW-E39-H ... 1551745847
Re: Как си направих щит на изпускателния колектор
Аз си взех топлинен щит от бензиново Е39 и го сложих на моето/дизелово/ като превантивна мярка след като ми изгоря АБС блока преди 4 години.От тогава на сам,да чукна на дърво нямам грижи.Щита си пасна в колата,все едно е бил там цял живот,даже имах стандартни шпилки стърчащи от колата,на които го хванах.
Ей така ми се получи:
http://store.picbg.net/pubpic/CE/D7/9d6 ... e0ced7.png
Ей така ми се получи:
http://store.picbg.net/pubpic/CE/D7/9d6 ... e0ced7.png
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
