Как си направих щит на изпускателния колектор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 27.01.2008
Местоположение: софия
Кара: e39
Мечтае да кара: m5

Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от vladko tdi » 15 Юни 2014, 16:31

Как си направих щит на изпускателния колектор на е39-ката от алуминиева ламарина за защита на абс от топлината която излъчва колектора. Изрязох си и оформих ламарина свалих декоративният капак пластмасовия на клапаните и развих болтчетата за капака на клапаните и поставих вече оформената ламарина да пасне на отворите за болтчетата на капака на клапаните така че като завия болтчетата да я стегна и ламрината с тях. И ето резултатът. [attachment=-1]IMG_20140614_093120.jpg[/attachment]
[attachment=-1]IMG_20140614_093106.jpg[/attachment]




Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 4030X using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Vik » 15 Юли 2014, 13:12

Така ще опечеш блока.

Аз реших въпроса така:
Изображение

Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Bavarcho » 15 Юли 2014, 13:51

А най-ефективно и истинско е да увиете колекторите с термо лента.
Доколкото знам на дизела АБС-а страда от топлина защото турбината е доста близо и отделя доста повече топлина, на бензиновите не съм срещал.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от sean-john » 15 Юли 2014, 16:51

Vik написа:Така ще опечеш блока.

Аз реших въпроса така


Колега това от къде може да се намери?Знам че е алуминиево и мисля,че съм мяркал някаде,но незнам от къде мога да си го набавя?Точно вчера гледах че всичките маркучи за ГИ ми минават точно покрай колектора и мислех за някаква изолация...и ето я темата :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от nightdriver » 15 Юли 2014, 22:12

ако не се лъжа , щита се продава оригинален със сериен номер , имаше една тема за тази работа , мисля на колегата breyton7 или нещо такова беше аватара му ...кара е38 дизел
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: карам бавно 'щот ме кефи
Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Vik » 18 Юли 2014, 12:48

Ами търкаляше се едно доста голямо парче Al екран от ОООО и реших че това е най-лесният вариант, защото е леко и гъвкаво, а това че е гофрирано пък му дава здравина.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Stennli » 18 Юли 2014, 21:34

Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Bavarcho » 18 Юли 2014, 22:04

Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.


На 90% от дизелите с абс завършващ на 001 проблема с АБС-а им идва точно от жегата идваща от двигател/турбо. За това и има подобна изолация като тази която колегата си е направил сам предлагана оригинално ;)
Ти се замисли каква е ползата "да се топли" АБС-а?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 18 Юли 2014, 22:42

Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.


Факт е ,че при е38 абс блоковете на Bosch дават рядко дефекти,защото се намират на по-различно място с малко по ниска температура от това което се намира при е39.От жегата която отдават колекторите блока на пипане чак пари,кво остава за електрониката.То си има и оригинална преграда,но вероятно в дилърите,ще е цифра,а на колегата се доближава най-много до оригиналния вид и няма нищо лошо в това да си предпази блока.То за зимата топлината пак ще я има ,но поне няма да бие директно.Само да можеше да се намери такъв материал ,че не всички можем от ауди да намерим..Не е ли "Бай Ганъовско" да изгориш блока и да караш без блок с неработещи системи по колата докато намериш друг освен в най-добрия случай ако не разполагаш със средства за чисто нов?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от gentata » 18 Юли 2014, 23:00

Материала се използва за топлинен щит на купето от генерацията. Така че отивате в Автомобили на части и почвате да си комуникирате с колегите било то на ЛС или по тлф. Най-голямо е парчето на тунела под задната седалка или пък екрана над крайното гърне :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от nightdriver » 18 Юли 2014, 23:16

Stennli написа:Нещо не разбирам смисъла.Вие смятате че това е недостатък към Бмв двигателя,или е някакъв опит за ъпдейт.Може ли 20 години колата да е без тия ламарини,и да няма проблеми,и изведнъж се появява Бай Ганьо и вика аз съм по-умен от тия дето са ми измислили колата.Замислете се че е възможно хората да са го измислили,така че зимата да се топли.



специално за теб колега - http://www.ebay.co.uk/itm/OEM-BMW-E39-H ... 1551745847
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Как си направих щит на изпускателния колектор

Мнение от kalingk » 19 Юли 2014, 8:27

Аз си взех топлинен щит от бензиново Е39 и го сложих на моето/дизелово/ като превантивна мярка след като ми изгоря АБС блока преди 4 години.От тогава на сам,да чукна на дърво нямам грижи.Щита си пасна в колата,все едно е бил там цял живот,даже имах стандартни шпилки стърчащи от колата,на които го хванах.
Ей така ми се получи:
http://store.picbg.net/pubpic/CE/D7/9d6 ... e0ced7.png

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook