530Д пуши черно когато загрее - Решен !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			51 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: 530Д пуши черно когато загрее
Сега съм със стария клапан на турбото и работещ ЕГР , ще направя някои проби и ще пиша какво се случва !
			
		- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: 530Д пуши черно когато загрее
Днес имах малко пътуване и карах с изолиран ЕГР , никаква разлика , като загря добре колата пак стана леко тромава и започна да препушва. Сега остава да е клапана на турбото или стават аномалии с вакума , възможно ли е да имам проблем с вакуум помпата ? Когато имаше байпас на вакум резервоара като загря добре се почна едно леко пресецване при подаване на газ , предполага и за това е сложен тоя резервоар за да не се получава така  
 . Другия вариянт е мап сензора.
			
		
 . Другия вариянт е мап сензора.Re: 530Д пуши черно когато загрее
Сложил си клапан от друга кола и пишеш ,  че проблема се решил какво още го мислиш не мога да разбера. С другия клапан Инпа какво показва за наляганията.
			
		- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: 530Д пуши черно когато загрее
Имам съмнения , че има някъв проблем с вакуума , когато бях направил байпас на вакуум резервоара когато загря доволно колата се появи едно предърпване. Вакум пътищата ги смених но остана едно маркуче дето минава под двигателя и него го оставих . Дайте една схема на вакуум пътищата за М57 184 кс. да разгледам къде може да има пробив.
			
		- MotorqgA
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 4
 - Регистриран на: 21.09.2013
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 530
 - Детайли за колата: комби
 
Re: 530Д пуши черно когато загрее
Здравейте колеги 
 Миналата седмица и аз отварях агр-а понеже колата си я купих внос от Италия преди малко повече от месец и исках да видя всичко в какво състояние е. Значи отворих АГР клапана беше чист даже се виждаше как някой каруцар е драскал с отверката но ми направи впечатление че онова лостче което се движи вътре е забито в затворено положение и не се движеше и от всичко което прочетох в форума аз разбрах че дали ще изолирам (запуша) АГР клапана малко преди самия него или това лостче вътре ще е неподвижно е едно и също.След това извадих и смукателния колектор за да вида и той в какво състояние е.Състоянието му беше мн добро,но след като го извадих какво да гледам всичките маркучита за вакумчетата които се намират по колектора бяха нацепени имаше изпекани имаше и накъсани.Другото което видях е че вакумчето което управлява "пеперудките" беше извадено маркучето и демек пеперудките са постоянно отворени но видях че "пеперудките" са в мн добро състояние и те. След това отворих да видя състоянието и на филтара на картерните газове.Ами уви бастуна който е карал колата в Италия е махнал кичето сигорно защото е било запушено и оставил само основата и всичките маслени пари влизат в турбото поне аз така разбрах от форума и след това си купех от това "вечното" което казвате и го поставих.Но проблема е там че колата(530д 147KW ) вървеше повече и смисъл още като я купувах тръгваше да върви от 2500 оборота и изпушваше само като и дам пълната газ и след това спираше.Другото което е че преди да я отворя като и дам пълната газ чувах свистенето на турбината след отнемането на газта.А сега след като оправих маркучетата (визтановявах или поне се опитах да възтанова системата) колата върви след 3000 оборота и турбината не се чува да свисти след като махна крака от газта.Сега пуши като и дам пълнта газ но забелязвам в огледалото че след като и държа пълната газ продължава да къди. И така имам нужда от съвет какво да правя за да върви както преди и за да работи системата нормално без да се притеснявам за турбото и да спре да пуши толкова много.И да попитам аджаба нормално трябва ли да чувам турбото след отнемане на газта или не ?
Благодаря Ви предварително
Проблема е решен - почистих вакумните пътища които бяха запушени ,а колата е пушила много според мен защото като съм стягал всмукателния колектор съм пренавил 2 болчета от страната на дюзите и най-вероятно е взимала повече въздух.
			
		Благодаря Ви предварително
Проблема е решен - почистих вакумните пътища които бяха запушени ,а колата е пушила много според мен защото като съм стягал всмукателния колектор съм пренавил 2 болчета от страната на дюзите и най-вероятно е взимала повече въздух.
- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: 530Д пуши черно когато загрее
Проблема е решен след смяна на ел. клапана на турбото .
			
		
			51 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани