Пробеми с 2.5 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Пробеми с 2.5 tds
Здравейте колеги. Взех си наскоро въпросното Bmw, беше с проблемен двигател или по-точно надуваше маркучи и излизаше водата. Реших да сменя двигател, ок направих го (от стария източих около 12л. масло със нещо тъмно сиво из него). Много четох из форума и много съмнения ми се събраха и реших да пусна тема, очаквайки колегите с опит да пишат.
Сега по същество : след смяната запалих двигателя, заработи доста твърдо и шумно, в последствие си смени звука но все още си остана доста шумен, като се изчиства шума (наподобява нещо като стържене) след около 1500 оборота. По време на работа на място при нормални обороти се получава тресене за около 4-5 сек. в период около 15-20 сек. периодично, като на моменти разклаща цялото купе. Също така в движение при смяна на предавките от 1-ва към 2-ра гасне, но това не го прави всеки път, а понякога и забива предницата за момент докато поеме. Забелязах че от егр-а изтече малко вода, но я изчистих, а пък от другия маркуч, който отива към двигателя отпред при ремъците изкарва малко масълце с конденз (бяло-сив цвят) и пара. От вакума под мап сензора също изтече малко вода, а към самия мап имаше свързан малък горивен филтър (не е възвратен). Също така има и някакво чукане (метален звук) от към колекторите, който се чува до 2000-2500 оборота. Какво мога да направя и как да процедирам, намирам се в Италия а ще трябва да се прибирам с тази кола, а тук да си позволя сервиз няма да мога защото е много скъпо всичко, въпреки че и стария двигател беше сервизен, но мисля че майсторите са били или калпави, или не са обичали много предишния собственик.
Сега по същество : след смяната запалих двигателя, заработи доста твърдо и шумно, в последствие си смени звука но все още си остана доста шумен, като се изчиства шума (наподобява нещо като стържене) след около 1500 оборота. По време на работа на място при нормални обороти се получава тресене за около 4-5 сек. в период около 15-20 сек. периодично, като на моменти разклаща цялото купе. Също така в движение при смяна на предавките от 1-ва към 2-ра гасне, но това не го прави всеки път, а понякога и забива предницата за момент докато поеме. Забелязах че от егр-а изтече малко вода, но я изчистих, а пък от другия маркуч, който отива към двигателя отпред при ремъците изкарва малко масълце с конденз (бяло-сив цвят) и пара. От вакума под мап сензора също изтече малко вода, а към самия мап имаше свързан малък горивен филтър (не е възвратен). Също така има и някакво чукане (метален звук) от към колекторите, който се чува до 2000-2500 оборота. Какво мога да направя и как да процедирам, намирам се в Италия а ще трябва да се прибирам с тази кола, а тук да си позволя сервиз няма да мога защото е много скъпо всичко, въпреки че и стария двигател беше сервизен, но мисля че майсторите са били или калпави, или не са обичали много предишния собственик.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Пробеми с 2.5 tds
Ръшкането разбрах от къде е, оказа шайба на коляновия вал. За другото незнам, явно няма и кой да помогне 
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Пробеми с 2.5 tds
Колега, така както описваш нещата излизат много въпросителни..... Новия мотор в какво състояние е- компресия, гнп- зцепено ли е коректно, верига, плочка на гнп, каква е тая вода дето казваш, че тече? От тази места в никакъв случай не е нормално да имаш вода, маслени изпарения и тн........ Аз лично като ми се е налагало да сменям двигател съм взимал такъв от кола на която да може да се пробва- най- малкото да го запалиш, да мернеш компресия, диагностика, тест за газове във охладителната с-ма, да ти е мирна главата и да знаеш какво слагаш иначе е куца работа........
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Пробеми с 2.5 tds
Двигателя съм го взел от морга, оборудван (сваляш и слагаш) даже пред мен го свалиха от колата, човека ми каза че колата е работила и не е имал проблеми, защото я е докарал на ход, пък и съм му редовен клиент и не мисля че ще ме излъже. Иначе подадохме ток и видях че е на 190к км но нямаше как да го запаля, защото резервоара беше свален, а маслото източено. Иначе вода се стича от време навреме от егр-а и от самия маркуч, а маслени пари излизат от отдушника който е на капака на веригата. По гнп-то не съм пипал нищо, единствено едната дюза на 2-ри цилиндър смених с тази от стария двигател. Не съм имал възможност да премеря компресия или др. но студен или загрял пали от раз, в движение проблема с гасненето и забиването на муцуната има единствено между 1-ва и 2-ра (при високи обороти се залъгва и не гасне всеки път), после се наема и си върви много прилично, направо лепи за седалката (карал съм друго 525 тдс (беше малко спънато) и 325тдс с чип и имам представа какво може). За изгорели газове в охл. система мисля че няма, имам супер охлаждане, не надува маркучите, няма балончета, а входния маркуч за антифриза след радиатора на място не може да загрее. Сложих червен антифриз с диапазон -40/+120 от 5,90 евро литър (готов за употреба), нов термостат behr, ново виско swag и перка behr, водна помпа ruville. Маслото е castrol magnatec 5w40 dpf, маслен филтър mahle, днес купих и горивен mahle, но и да сменя горивния немога да изпробвам, защото нямам шайба за кол. вал, а в понеделник или вторник пътувам за бг да си взема шайбата, мисля да си взема и дебитомер, датчика на маховика, мап сензора и др. дреболии от които може да е проблема и се връщам да ги слагам, пък ако се оправи добре, ако ли не си го докарвам така до бг и вече там си знам какво да правя. Иначе тук в ит просто не мога и да си помисля за серввиз.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Пробеми с 2.5 tds
Колеги, здравейте. Нещо интересно да ви кажа. Днес се върнах обратно, сложих дебитомер, датчик на колянов вал и мап сензор от работещо на 100% бмв, но колата не се оправи. Въртях се с нея по уличките около 30 мин. и стигнах до следните изводи : имам чувството че помпата забравя да подаде гориво когато трябва, в смисъл на място при нормално форсиране като заигравка е ок, при покой около 10 сек. и форсиране от моя страна продължава сама с горница около 200 оборота и после рязко спадат до изгасване, освен ако веднага не натисна педала повторно. Чува се и едно тракане, при което докато се чува колата се тресе на място и работи като трактор, понякога спира и колата заспива, а двигателя до такава степен изчиства вибрациите и звука, все едно не си в същата кола. Все пак на този етап мога само да гадая, но съм почти убеден че ще ме докара до бг. Иначе стигна ли, говорих с едно момче член на клуба, Венци се казва и ме успокои с факта че в Сф ще оправиме нещата. Ако може и вие да препоръчате някой който наистина знае какво прави ще е супер, тъкмо трябва да сменям гарнитури на гнп-то на другото ми бмв (по малкото братче
)
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Пробеми с 2.5 tds
Много вероятно гнп-то да прави проблем,карай я лекичко до бг и пътувай през деня защото го има в зара и да спре..
Дано си я взел на голяма промоция защото иначе просто не си заслужава парите и нервите в този автомобил с този двигател...
Тук има много грамотни момчета който ще ти решат проблема.
Успех.
Дано си я взел на голяма промоция защото иначе просто не си заслужава парите и нервите в този автомобил с този двигател...
Тук има много грамотни момчета който ще ти решат проблема.
Успех.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Пробеми с 2.5 tds
Аз мисля че е гнп,или по точно шибаната плочка.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Пробеми с 2.5 tds
Амии...офертата не е била чак толкова голяма, но все пак беше оферта. Днес нямах какво да правя и си направих няколко експеримента
Като за начало отново си свалих вакума на егр-а че беше натрупал вода, и в последствие си свалих капачката за маслото, но ми направи впечатление че излизаше мноого пара от нея и сложих едно парцалче да събира водната пара и дори и след три часа работа на място и смяна на парцалите продължаваше да излиза, но по-малко (от отдушника на капака на веригата вече нищо не излиза). В последствие си направих няколко кръгчета, около 15-тина с дължина 50м всяко и ми изгасна само веднъж
двигателя след обирането на парите започна да работи сравнително по добре, а тресенето на място отново го имаше, но много по-рядко и по-слабо, а също така и замислянето при форсирането почти изчезна (на 15-20 форсирания един-два пъти да го направи но без признаци за изгасване) 
двигателя след обирането на парите започна да работи сравнително по добре, а тресенето на място отново го имаше, но много по-рядко и по-слабо, а също така и замислянето при форсирането почти изчезна (на 15-20 форсирания един-два пъти да го направи но без признаци за изгасване) 
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани