Акт за минаване на червено !
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Акт за минаване на червено !
За желаещите да се информират...
ИНСТРУКЦИЯ № IЗ-1665 ОТ 22 АВГУСТ 2013 Г. ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА НА РАБОТА И РЕДА ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО КОНТРОЛ НА ПЪТНОТО ДВИЖЕНИЕ
Издадена от Министерството на вътрешните работи
Обн. ДВ. бр.79 от 10 Септември 2013г.
Чл. 61. (1) Знаците и сигналите за спиране на водачите на превозни средства се подават от полицейския служител своевременно със стоп палка или с ръка, като се посочва мястото за спиране на превозните средства. През нощта и в условията на намалена или ограничена видимост може да се използва и червен светлинен сигнал.
(2) Преди подаването на знака или сигнала полицейският служител застава срещу движението върху пътното платно, непосредствено до банкета или бордюра.
(3) На водача на МПС трябва да се осигури възможност да спре плавно и да не създава опасност или да бъде пречка за останалите участници в движението.
(4) Спиране на превозните средства на места с ограничена или намалена видимост, непосредствено преди или след кръстовища, пешеходни или велосипедни пътеки, мостове, подлези, надлези, стеснени участъци, жп прелези, тунели и на други места, където спирането е забранено, се допуска по изключение при условие, че е осигурена безопасността на участниците в движението и служителите от наряда.
(5) Когато нарядът се движи с автомобил или мотоциклет, спирането на превозните средства става със стоп палка или с ръка при изравняването с тях или след изпреварването им.
Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително при неработещ двигател най-малко от двама полицейски служители при следните тактически действия:
1. проверяващият полицейски служител подхожда към превозното средство отзад и отстрани с необходимото внимание, като застава отстрани на МПС, зад водача извън обсега на отварящите се врати;
2. проверяващият визуално се ориентира за броя на лицата в автомобила и превозвания товар;
3. проверяващият полицейски служител се представя, като произнася длъжността, фамилията, структурното звено и повода за спиране;
4. проверяващият полицейски служител изисква от водача и пътниците необходимите документи, като те се предоставят от тях без служителят да навлиза в пространството на проверяваното ППС;
5. при поискване полицейският служител показва своята служебна карта или полицейски знак;
6. при извършването на проверката полицейският служител следи проверяваните лица да не изхвърлят вещи и предмети.
(2) Вторият служител от наряда осигурява извършването на проверката, като:
1. застава на подходящо и безопасно място, осигуряващо добра видимост и визуална комуникация с останалите служители;
2. води непрекъснато наблюдение за поведението на водача и пътуващите в автомобила лица;
3. при необходимост предприема незабавни действия съобразно създалата се ситуация.
(3) По време на изготвяне на административни документи на пътя водачите и пътниците престояват в проверяваното превозно средство или на разстояние от полицейския автомобил, а документите им се представят за подпис извън служебното МПС върху подходящо за целта място.
(4) При проверката не се допуска проверяваните лица да влизат, престояват, оставят или вземат предмети във и от служебния автомобил.
(5) Проверката задължително започва с извършването на справка чрез РСОД или ОДЦ/ОДЧ по регистрационен номер на МПС и данни за водача и пътуващите лица.
Чл. 63. В случаите на проверка на МПС, водачът на което не е изпълнил полицейско разпореждане, освен действията по чл. 62 полицейският служител може допълнително да:
1. отдава разпореждане на водача да изключи двигателя, да извади контактния ключ и го постави на арматурното табло;
2. отдава разпореждане на водача да излезе бавно от колата и да застане пред автомобила си с лице към него;
3. отдава разпореждане на лицата в автомобила да стоят неподвижно в МПС;
4. при данни за извършено престъпление извършва обиск на водача и пътниците, като при наличие на лица от противоположния пол обискът се извършва съгласно ЗМВР, както и проверка на превозното средство и на вещите, които се превозват в него;
5. установява самоличността на лицето/лицата и уведомява ОДЦ/ОДЧ, като прави справка чрез РСОД или ОДЦ/ОДЧ;
6. при необходимост за отвеждане и задържане в структурите на МВР лицето сяда в полицейския автомобил на задната седалка по средата или вдясно, като до него сяда задължително полицейски служител;
7. в един патрулен автомобил се превозва само едно задържано лице.
ИНСТРУКЦИЯ № IЗ-1665 ОТ 22 АВГУСТ 2013 Г. ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА НА РАБОТА И РЕДА ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО КОНТРОЛ НА ПЪТНОТО ДВИЖЕНИЕ
Издадена от Министерството на вътрешните работи
Обн. ДВ. бр.79 от 10 Септември 2013г.
Чл. 61. (1) Знаците и сигналите за спиране на водачите на превозни средства се подават от полицейския служител своевременно със стоп палка или с ръка, като се посочва мястото за спиране на превозните средства. През нощта и в условията на намалена или ограничена видимост може да се използва и червен светлинен сигнал.
(2) Преди подаването на знака или сигнала полицейският служител застава срещу движението върху пътното платно, непосредствено до банкета или бордюра.
(3) На водача на МПС трябва да се осигури възможност да спре плавно и да не създава опасност или да бъде пречка за останалите участници в движението.
(4) Спиране на превозните средства на места с ограничена или намалена видимост, непосредствено преди или след кръстовища, пешеходни или велосипедни пътеки, мостове, подлези, надлези, стеснени участъци, жп прелези, тунели и на други места, където спирането е забранено, се допуска по изключение при условие, че е осигурена безопасността на участниците в движението и служителите от наряда.
(5) Когато нарядът се движи с автомобил или мотоциклет, спирането на превозните средства става със стоп палка или с ръка при изравняването с тях или след изпреварването им.
Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително при неработещ двигател най-малко от двама полицейски служители при следните тактически действия:
1. проверяващият полицейски служител подхожда към превозното средство отзад и отстрани с необходимото внимание, като застава отстрани на МПС, зад водача извън обсега на отварящите се врати;
2. проверяващият визуално се ориентира за броя на лицата в автомобила и превозвания товар;
3. проверяващият полицейски служител се представя, като произнася длъжността, фамилията, структурното звено и повода за спиране;
4. проверяващият полицейски служител изисква от водача и пътниците необходимите документи, като те се предоставят от тях без служителят да навлиза в пространството на проверяваното ППС;
5. при поискване полицейският служител показва своята служебна карта или полицейски знак;
6. при извършването на проверката полицейският служител следи проверяваните лица да не изхвърлят вещи и предмети.
(2) Вторият служител от наряда осигурява извършването на проверката, като:
1. застава на подходящо и безопасно място, осигуряващо добра видимост и визуална комуникация с останалите служители;
2. води непрекъснато наблюдение за поведението на водача и пътуващите в автомобила лица;
3. при необходимост предприема незабавни действия съобразно създалата се ситуация.
(3) По време на изготвяне на административни документи на пътя водачите и пътниците престояват в проверяваното превозно средство или на разстояние от полицейския автомобил, а документите им се представят за подпис извън служебното МПС върху подходящо за целта място.
(4) При проверката не се допуска проверяваните лица да влизат, престояват, оставят или вземат предмети във и от служебния автомобил.
(5) Проверката задължително започва с извършването на справка чрез РСОД или ОДЦ/ОДЧ по регистрационен номер на МПС и данни за водача и пътуващите лица.
Чл. 63. В случаите на проверка на МПС, водачът на което не е изпълнил полицейско разпореждане, освен действията по чл. 62 полицейският служител може допълнително да:
1. отдава разпореждане на водача да изключи двигателя, да извади контактния ключ и го постави на арматурното табло;
2. отдава разпореждане на водача да излезе бавно от колата и да застане пред автомобила си с лице към него;
3. отдава разпореждане на лицата в автомобила да стоят неподвижно в МПС;
4. при данни за извършено престъпление извършва обиск на водача и пътниците, като при наличие на лица от противоположния пол обискът се извършва съгласно ЗМВР, както и проверка на превозното средство и на вещите, които се превозват в него;
5. установява самоличността на лицето/лицата и уведомява ОДЦ/ОДЧ, като прави справка чрез РСОД или ОДЦ/ОДЧ;
6. при необходимост за отвеждане и задържане в структурите на МВР лицето сяда в полицейския автомобил на задната седалка по средата или вдясно, като до него сяда задължително полицейски служител;
7. в един патрулен автомобил се превозва само едно задържано лице.
- DAF
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: м-ка
Re: Акт за минаване на червено !
Club BMW написа:Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително най-малко от двама полицейски служители
Мен ме интересува точно тази част. Само за обикновенните полицаи ли важи или и за катаджиите, защото тези по кабинките които са със зелени жилетки, мисля че се водят катаджии. Та точно те 99% от случаите са сами, когато спират за проверка и пишат актове. Има ли някой запознат ?
ХУЛИГАН НА МАГИСТРАЛАТА
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Акт за минаване на червено !
jorko7120 написа:...
Преди години са ми го правили тоя номер. Бяха тръгнали след мен с патрулката и ме спират, аз минах на жълто. Почва се ще пишем акт, минаване на червено. А аз бях на жълто, викам ще пиша възражение, тия двамата - ми пиши, ние с колегата сме двама свидетели, на червено си минал. В крайна сметка видяха, че пари няма да им дам и тоя ми върна документите и каза "и повече не минавай на жълто". Чисто изнудване от милиционерите, ето затова съм се зарекал, глоби си плащам, пари на тия никога обаче.
Re: Акт за минаване на червено !
Ти се майтапиш, ама Голфа е як. А ако му се бутнат фарове от Jetta, ще е още по як!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Акт за минаване на червено !

liloff написа:Ти се майтапиш, ама Голфа е як. А ако му се бутнат фарове от Jetta, ще е още по як!
Мa аз затова съм си го сложил бе Лилов, щотo ме кефи

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Акт за минаване на червено !
bum_bum написа:stefanoff написа:Един въпрос към колегите юристи - ако откажеш да подпишеш акта, не тярбва ли полицаите да намерят свидетел, който да го подпише ?
Нали за това има втори полицай за да се подпише. Ако искаш можеш да не го подпишеш, можеш да си избършеш задника или да се изсекнеш в него (правил съм го) това не променя нищо.

Кое си правил, бърсал си си задника с акта ли?



- cerber_91
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: на 1.20 лв/л нафта :(
- Детайли за колата: италианка на реални 120 000 км.
Re: Акт за минаване на червено !
И аз да се включа с питане: онзи ден минах на червено на патриарха и витошка... там има ли камери и в какъв срок ще получа честитка, ако са ме снимали?
Re: Акт за минаване на червено !
DAF написа:Club BMW написа:Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително най-малко от двама полицейски служители
Мен ме интересува точно тази част. Само за обикновенните полицаи ли важи или и за катаджиите, защото тези по кабинките които са със зелени жилетки, мисля че се водят катаджии. Та точно те 99% от случаите са сами, когато спират за проверка и пишат актове. Има ли някой запознат ?
Това е отговора на първия въпрос.
Чл. 31. (1) Пътният контрол се осъществява от служители, назначени в щатно обособените структури "Пътна полиция" и звената, осъществяващи пътен контрол по главните пътища и автомагистрали.
(2) Със заповеди на директорите на СДВР и ОДМВР могат да бъдат използвани за осъществяване на пътен контрол и служители от "Охранителна полиция" с правомощия по Закона за движението по пътищата (ЗДвП) след успешно полагане на изпит.
Относно тези, които са по 1 в кабинка...
Чл. 33. (1) Нарядът е състав, включващ един или повече служители, осъществяващи задачите по пътен контрол на съответната територия.
(2) Когато нарядът е в състав от двама и повече служители, от провеждащия инструктажа се определя старши на наряда.
(3) В зависимост от състава си нарядът е:
1. самостоятелен - съставен от полицейски служители само от едно щатно обособено структурно звено "Пътна полиция";
2. смесен - съставен от служители на "Пътна полиция" и други служители от териториалната структура;
3. съвместен - съставен от служители на "Пътна полиция" и служители от други структури в МВР, служители извън МВР, както и служители от полицейски структури на други държави.
(4) Нарядът по пътен контрол изпълнява дейността си на територия с определени граници, в които се обособяват постове за регулиране и подпомагане на пътното движение, КПП и маршрути с точки за контрол. При смесен наряд постовете се формират в рамките на участъците за обслужване на съответната територия.
(5) Обособяването на постовете, маршрутите и точките за контрол се извършва на база анализ на ПТО съобразно спецификата и инфраструктурата на съответната територия с оглед осигуряване безопасността, подпомагане и регулиране на движението на съответната територия
Чл. 34. Видовете наряди за извършване на пътен контрол са пост, патрул и КПП.
Чл. 35. (1) Постът е наряд за пътен контрол на определен участък от територия.
(2) Постът може да е подвижен и неподвижен с определен център и граници:
1. неподвижен пост - за контрол на пътното движение на територия, границите на която са с радиус до 50 м от центъра на поста, в рамките на обслужваната по пътен контрол територия;
2. подвижен пост - за контрол на пътното движение на територия, границите на която са с радиус до 300 м от центъра на поста, в рамките на обслужваната по пътен контрол територия.
(3) Постът може да бъде постоянен или временен:
1. постоянен пост - има основно значение в единната разстановка на силите и средствата и се обслужва ежедневно;
2. временен пост - обслужва се при необходимост съобразно пътнотранспортната и оперативната обстановка.
(4) Според предназначението си постовете могат да са:
1. пост за осигуряване безопасността на движението - наряд за регулиране и подпомагане на движението при извършване на аварийно-спасителни действия, ПТП, авариен ремонт на пътното платно, строителни дейности в обхвата на пътя, при въвеждане на временна организация по безопасност на движението и др. ограничения на движението;
2. пост за регулиране и подпомагане на движението (ПРПД) - наряд, предназначен за регулиране на пътното движение, чрез подаване на сигнали с тяло и ръце и/или непосредствено управление на светофарните уредби.
Следва да осъществяват дейност по чл. 35, ал. 4, т. 1 и т. 2, а наложените санкции от подобни единици на пост са в нарушение на "Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително при неработещ двигател най-малко от двама полицейски служители.".
Това е мое мнение и не твърдя, че съм прав...
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Акт за минаване на червено !
Много сте прави за някои неща. И има много легенди за това, че нямат право да те спират без причина и т.н. За жалост истината е, че ако си сам няма как да го докажеш. Ако пък си със свидетел трябва да го обременяваш него със своите глупости, да го мъкнеш по съдилища и т.н., което аз не бих го направил освен, ако случая не е топ-сериозен.
И аз съм им задавал въпроса защо ме спират. Някои казват, че съм им се сторил пиян
Как така като се движиш в перфектна линия и според правилата можеш да стигнеш до такова заключение не знам. Даже едни ги ебавах затова че не е нужно да се излагат като работят като катаджии, а да се възползват от екстрасенските способности, които имат. Други пък се правят на луди, че рутинната проверка си е нещо нормално.
Всичко е много относително и всеки път според ситуацията подхода е различен. Ако видя, че нещата не са много на кур и аз ако съм в настроение предпочитам да не влизам грубо. Вярно, стискам зъби за 5 минути, но си спестявам главоболия. Много ги мразя, и си търся правата (обжалвам 2 акта) но каквото и да си говорим в 90% от случаите когато се държиш грубо го отнасяш. И обратното ако си ок с тях и ги филмираш малко нааай-много с някой лек фиш да минеш. Другото важно правило като си решил да се държиш ок с тях - не спираш да им дуднеш и да им се обясняваш:
1. осъзнават, че няма как да изтраят толкова досаден човек като теб 10 минути докато пишат акта
2. забелязал съм че един прост човек
като го оплетеш в разни обяснения се шашка и кандисва на почти всичко което му кажеш. 
И аз съм им задавал въпроса защо ме спират. Някои казват, че съм им се сторил пиян

Всичко е много относително и всеки път според ситуацията подхода е различен. Ако видя, че нещата не са много на кур и аз ако съм в настроение предпочитам да не влизам грубо. Вярно, стискам зъби за 5 минути, но си спестявам главоболия. Много ги мразя, и си търся правата (обжалвам 2 акта) но каквото и да си говорим в 90% от случаите когато се държиш грубо го отнасяш. И обратното ако си ок с тях и ги филмираш малко нааай-много с някой лек фиш да минеш. Другото важно правило като си решил да се държиш ок с тях - не спираш да им дуднеш и да им се обясняваш:
1. осъзнават, че няма как да изтраят толкова досаден човек като теб 10 минути докато пишат акта

2. забелязал съм че един прост човек


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Акт за минаване на червено !
CTORH написа:
Кое си правил, бърсал си си задника с акта ли?Това там като са те спряли при Мараята, когато си бързал да ходиш до кенефа ли?
![]()
Не, пред басейн Спартак сядам в колата и паля. В тоя момент ми звъни телефона и аз дърпам ръчната и без да съм се местил от мястото на което съм паркирал почвам да си говоря. В тва време идват двама пешаци, дето седяха 10 метра по-нагоре и ми пишат нещо от рода на покана да се явя на другия ден в едикое си районно за да ми пишат акт, че говоря по тел и карам без колан



Изсекнах се в поканата и я пуснах през прозореца в краката им.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Акт за минаване на червено !
bum_bum написа:CTORH написа:
Кое си правил, бърсал си си задника с акта ли?Това там като са те спряли при Мараята, когато си бързал да ходиш до кенефа ли?
![]()
Не, пред басейн Спартак сядам в колата и паля. В тоя момент ми звъни телефона и аз дърпам ръчната и без да съм се местил от мястото на което съм паркирал почвам да си говоря. В тва време идват двама пешаци, дето седяха 10 метра по-нагоре и ми пишат нещо от рода на покана да се явя на другия ден в едикое си районно за да ми пишат акт, че говоря по тел и карам без колан![]()
![]()
Изсекнах се в поканата и я пуснах през прозореца в краката им.
DAF написа:Club BMW написа:Чл. 62. (1) Проверка на водач и МПС се извършва задължително най-малко от двама полицейски служители
Мен ме интересува точно тази част. Само за обикновенните полицаи ли важи или и за катаджиите, защото тези по кабинките които са със зелени жилетки, мисля че се водят катаджии. Та точно те 99% от случаите са сами, когато спират за проверка и пишат актове. Има ли някой запознат ?
Винаги трябва да са двама. Тоя, дето ти пише акта после го носи на другия в караулката за да го подпише като свидетел. Което е безкрайно нередно, защото не можеш да свидетелстваш за нещо, което не си видял. Поради тая причина нямат право да спират повече от един автомобил по едно и също време като са двама. Една от точките като пиша възражение е, че тоя втория дето се е подписал като свидетел не го знам кой е, щото не е бил там в момента на проверката и нямам никаква представа имената под подписите чии са тъй като не са ми се представили.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Акт за минаване на червено !
Добре сте вие .. мене искаха да ми пишат акт за неправилно преминаване през кръстовище или нещо такова беше. Следкато премигах умно този ми обясни, че съм тръгнал прекалено бързо от светофара и другите не се били изнесли още.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Акт за минаване на червено !
Те много работи искат ама интересно като обясни естеството на нарушението с кой член в закона би го свързал. 

Re: Акт за минаване на червено !
На основание чл. 50а от ЗДвП
"Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори и при разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принуди водача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение."
"Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори и при разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принуди водача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение."
Re: Акт за минаване на червено !
jorko7120 написа:GRIPEN написа:Toва, че някой не се бил представил, не означава, че не си извършил нарушение, за което се налага глоба, и същата тази глоба видиш ли отпада автоматично, защото органа не бил ти казал имената си...
Не търсете под вола теле...Никъде и в никой закон не е записано, че еди кое си нарушение отпада, защото някой не ти е казал как се казва и от кое районно е!
Спазвайте правилата, да не се чудите от кои пръсти да изсмуквате оправданията...
Колега то това е ясно... просто не е нормално някъв да ти маАа да спираш и като спреш да ти каже добро утро документи за проверка...кой си ти откаде си кво си ?Свиняр, говедар, овчар къв си !?!?!![]()
. Просто не е правилно! Съвсем друг е въпроса дали представянето има отношение към акта...
Отношение- никакво, вариант да ти го признае някой съдия за довод за отпадане на акта, още по-никакво...
А, това че някой си търси извинение за нарушението, защото видиш ли май ми се стори, че "усетих дъх на алкохол, дрога, виагра....", или " видиш ли не ми се представи"...го знаем от доста форуми...
Иван Стоянов написа:Еми щом си толкова примерен колега утре като те спре някой кравар и ти каже да паднеш за 20, ти направи 40 и си покажи и кръщелното даже!
А той кой е .......... ? Няма значение! Важното е ,че ти си съвестен гражданин и слушаш и изпълняваш!!!
"Краварите" не спират, ти няма да спреш на "кравар", а това че "краварят" не ти се е представил, не означава, че ако да кажем малко преди това си отнесъл някой велосипедист или спирка с чакащи градския транспорт и нарушението/престъплението ти, видиш ли отпада така автоматично! Надявам се да схванеш най-накрая интимната ми мисъл, пък ако някой ден видиш да пусна подобна тема тук, да се оплаквам, че ме били спрели и репресирали с "непредставяне"- цитирай това ми мнение, сам ще си посипя главата с пясък ! Научете се, че вината и отговорността за действията ви е лична, и това че някой не е спазил някаква вътрешноведомствена разпоредба, правилник, инструкция, не отменя автоматично всичките ви грехове! Между другото, думата "устав" срещах последно, като служих преди.... сто години във въоръжените сили...
Виж, това че някой лесно може да падне за 20-40 от "няма нищо" си е лично негов проблем....там и съвети по форуми и на ухо не помагат.... просто си е "падаща натура" по природа.
Последна промяна GRIPEN на 01 Авг 2014, 23:41, променена общо 3 пъти
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick