Странно съобщение от чек
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Странно съобщение от чек
Колеги както си карах днес ми изписа стоп ди енджин. лоу оил прешър...
след 2 мин големия борд ми каза че нямам ниво на маслото.
спрях и всичко си бе ок. маслото си ми е където трябва.. мотора си работи идеално..
таблото и лаит модула ми не са синхронизирани към моето купе.. нови са
може ли да е записал някоя грешка като съм сменял масло преди седмица и чак сега да я показва?
при диагностика ми дава проблем в този сензор за ниво.. но не мога да разбера защо ми изписа ниско налягане?????

след 2 мин големия борд ми каза че нямам ниво на маслото.
спрях и всичко си бе ок. маслото си ми е където трябва.. мотора си работи идеално..
таблото и лаит модула ми не са синхронизирани към моето купе.. нови са
може ли да е записал някоя грешка като съм сменял масло преди седмица и чак сега да я показва?
при диагностика ми дава проблем в този сензор за ниво.. но не мога да разбера защо ми изписа ниско налягане?????

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Странно съобщение от чек
ares2 написа:Колеги както си карах днес ми изписа стоп ди енджин. лоу оил прешър...
след 2 мин големия борд ми каза че нямам ниво на маслото.
спрях и всичко си бе ок. маслото си ми е където трябва.. мотора си работи идеално..
таблото и лаит модула ми не са синхронизирани към моето купе.. нови са
може ли да е записал някоя грешка като съм сменял масло преди седмица и чак сега да я показва?
при диагностика ми дава проблем в този сензор за ниво.. но не мога да разбера защо ми изписа ниско налягане?????
![]()
![]()
Ми може наистина да е ниско налягането на маслото...
Ако маслената помпа има аксиален луфт да речем..
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странно съобщение от чек
ще следя след малко като тръгна какво става.
то реално не светна червената лампа, а само изписа надписа stop engine. low oil pressure..
наи много да ми се е привидяло и да ми е изписало low oil level...
но знам ли..
то реално не светна червената лампа, а само изписа надписа stop engine. low oil pressure..
наи много да ми се е привидяло и да ми е изписало low oil level...
но знам ли..- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странно съобщение от чек
ares2 написа:ще следя след малко като тръгна какво става.
то реално не светна червената лампа, а само изписа надписа stop engine. low oil pressure..
наи много да ми се е привидяло и да ми е изписало low oil level...но знам ли..
Закачете и 1 манометър и я оставете 20-30 мин да работи, като я гледате постоянно.Така ще се разбере най-добре.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странно съобщение от чек
!STOP ENGINE OIL PRESSURE!
до колкото разбирам може да е от няколко неща
1 ниско ниво масло
2 проблем със сензор налягане
3 запушен филтер масло
4 проблем уплътнение при ванос
5 проблеми о пръстенчетна на капачката на маслен филтер.. (които не смених при смяна на масло защото ги нямаше в комплекта с филтера)
до колкото разбирам може да е от няколко неща
1 ниско ниво масло
2 проблем със сензор налягане
3 запушен филтер масло
4 проблем уплътнение при ванос
5 проблеми о пръстенчетна на капачката на маслен филтер.. (които не смених при смяна на масло защото ги нямаше в комплекта с филтера)
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странно съобщение от чек
ares2 написа:!STOP ENGINE OIL PRESSURE!
до колкото разбирам може да е от няколко неща
1 ниско ниво масло
2 проблем със сензор налягане
3 запушен филтер масло
4 проблем уплътнение при ванос
5 проблеми о пръстенчетна на капачката на маслен филтер.. (които не смених при смяна на масло защото ги нямаше в комплекта с филтера)
А да почнеме сега с въпросите :
Какъв мотор е колата?
Кога е сменяно маслото последно?
Какво е маслото и какъв е тоя маслен филтър, дето няма гумичките в комплекта?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странно съобщение от чек
А да почнеме сега с въпросите :
Какъв мотор е колата?
Кога е сменяно маслото последно?
Какво е маслото и какъв е тоя маслен филтър, дето няма гумичките в комплекта?[/quote]
M52
масло Motul 6100 10W40
филтера пристигна с него Меиле
Какъв мотор е колата?
Кога е сменяно маслото последно?
Какво е маслото и какъв е тоя маслен филтър, дето няма гумичките в комплекта?[/quote]
M52
масло Motul 6100 10W40
филтера пристигна с него Меиле
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Странно съобщение от чек
Залагам на датчик. На един приятел с Е60 наскоро му се случи подобна ситуация. -борда изписа такива неща. Викнал пътна помощ и право в Камор. Там му взели 130 лв. за диагностика, за да му кажат, че датчикът за нивото на маслото бил заминал.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Странно съобщение от чек
emo_ch написа:Залагам на датчик. На един приятел с Е60 наскоро му се случи подобна ситуация. -борда изписа такива неща. Викнал пътна помощ и право в Камор. Там му взели 130 лв. за диагностика, за да му кажат, че датчикът за нивото на маслото бил заминал.
А, ако не е датчика и наистина налягането на маслото, поради някаква причина е ниско? Може би трябва да се започне от буксата на датчика, след това да се провери с манометър реалното налягане на маслото- може би в Камор са направили нещо подобно, доколко познавам стила на работа на дилърите, може би са сложили и друг датчик за да кажат, че проблема е в датчика.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Странно съобщение от чек
zvetiko написа:emo_ch написа:Залагам на датчик. На един приятел с Е60 наскоро му се случи подобна ситуация. -борда изписа такива неща. Викнал пътна помощ и право в Камор. Там му взели 130 лв. за диагностика, за да му кажат, че датчикът за нивото на маслото бил заминал.
А, ако не е датчика и наистина налягането на маслото, поради някаква причина е ниско? Може би трябва да се започне от буксата на датчика, след това да се провери с манометър реалното налягане на маслото- може би в Камор са направили нещо подобно, доколко познавам стила на работа на дилърите, може би са сложили и друг датчик за да кажат, че проблема е в датчика.
Стига бе колега, 130лв. за диагностика.Представям си ако нямаше 1 цилиндър колата, колко пари тогава щеше да е диагностиката.
Re: Странно съобщение от чек
ares2 написа:таблото и лаит модула ми не са синхронизирани към моето купе.. нови са
Може би трябва да започнеш от тук колега.Надолу имаш поне 4-5 теми за проблеми в инсталацията и модулите на колата.Не мислиш ли.че си я поомазал малко и за това вече имаш и такива съобщения? Ако бях на твое място бих си върнал и свързал всичко по старому преди всичките тези манипулации.защото проблем с ниско налягане на маслото е доста по голям от това да има колата голям борд.
- Mamar4o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 15.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 02
Re: Странно съобщение от чек
датчик за масло 
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Странно съобщение от чек
има развитие ..
много колеги споделиха подобен опит. налягането е в нормите след замерване.
явно няма проблем, но когато нивото падне под средата при спиране или рязко завиване нивомера реагира..
(моя може да е проблемен) преди с таблото с малък борд не ми го е правило, но при големия вероятно реагира по по различен начин и веднага изписва.
долях 200 грама масло и спря да го прави.. просто от смяната не съм доливал нищо. събра 6,5 литра.. и ако приемем че и филера е глътнал малко..
дано да няма проблем..
мерси на отзовалите се колеги
много колеги споделиха подобен опит. налягането е в нормите след замерване.
явно няма проблем, но когато нивото падне под средата при спиране или рязко завиване нивомера реагира..
(моя може да е проблемен) преди с таблото с малък борд не ми го е правило, но при големия вероятно реагира по по различен начин и веднага изписва.
долях 200 грама масло и спря да го прави.. просто от смяната не съм доливал нищо. събра 6,5 литра.. и ако приемем че и филера е глътнал малко..
дано да няма проблем..
мерси на отзовалите се колеги
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Странно съобщение от чек
ares2 написа:има развитие ..
много колеги споделиха подобен опит. налягането е в нормите след замерване...
Супер щом си диагностицирал проблема
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Странно съобщение от чек
Скоро гледах един мотор който на свободен ход си стоеше на 1-1.5. При "раздвижване" на мотора, нещата си отиваха до 3.5 - 5 бара. И изведнъж от раз 0.5 бара при +3000 оборота. За 5-6 секунди и после налягането се оправя...
Написал съм по нагоре за какво иде реч. Не че не може и да е преебан датчик.""
"" Ама като извадиш биелните лагери след 2000 км. с лек загар от прегряване си е купон...
Написал съм по нагоре за какво иде реч. Не че не може и да е преебан датчик.""
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
