2 въпроса за i8
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 2 въпроса за i8
Я дай снимки да се посмем
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: 2 въпроса за i8
b00st написа:Я дай снимки да се посмем
Да ти кажа, не е много смешно. Видях едно в София (може да е било варненското) и в първия момент наистина се чудиш дали не е истинско, докато не видиш задницата, която не могат да копират.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: 2 въпроса за i8
абре да не говорите за булшарка на Вилнер бре .. че той освен, че има сини неща по друго не си прилича
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=3
и стормтрупара им
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=3
и стормтрупара им
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: 2 въпроса за i8
И на мен колеги ми казаха, че го били видяли във Варна.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 2 въпроса за i8
Sharo написа:абре да не говорите за булшарка на Вилнер бре .. че той освен, че има сини неща по друго не си прилича
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 268&type=3
Явно за него говорят
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 2 въпроса за i8
Въпреки, че ме баннаха за просташки отговор на просташки пост на .... да драсна малко копи-пейст от едни "клавиатурни герои"
BMW i8
- 0-100 km/h - 4,3 sec ,
- 0-200 km/h 15 sec ,
- 0-240 km/h - 25,8-28,7 sec (различни тестове)
- 0-300 km/h - 73 sec (911 Карера С 43 сек)
- 400м - 12,5 sec 183km/h терминална скорост
- 1000м - 23 sec
-спирачен път 100км/ч-0 - 34,7-34,9м
тест за поведение на пътя :
слалом между пилони (18метра) - 65,9км/ч (BMW 428i 64,9 km/h)
ISO тест - 137,5км/ч (BMW 428i 137,5 km/h)
VDA тест - 71/51км/ч (BMW 428i 73/55 km/h)
Разход на гориво/ електроенергия
при напълно заредени акумулатори (6,6 кВтч) и пълен резервоар (42л) - 5,9л/100 + 6,6 кВтч
средно аритметично при 15 000к годишен от които 10 000км на дневно разстояние 40км - 2,9л/100 + 11,9кВтч
средно в теста - 7,5л на 100км (доста ниско на фона на начина по който се тестват колите)
Тестовия автомобил е обут с опционални гуми - 215 отпред на 245 отзад
Заключение от теста, относно динамиката и емоцията - "зад екстремната външност, обаче не се крие суперспортен автомобил в класическия смисъл на думата - емоциите от трицилиндровия двигател не са достатъчни за покриване на подобни очаквания а твърде тесните предни гуми (тестовия автомобил е с по-широките) водят до необичайна тенденция към недозавиване" .
... и още малко за динамиката - " тенденцията към недозавиване е придружена от липсата на онова фино и интимно отношение между водача и електромеханичната система на сервоуправлението .
Това са първите официални данни които ми попадат . Данните за ускорение са измерени при пълен заряд и са доста прилични , но никъде не се споменава при енергично шофиране, кога се изчерпват 6те кВтч и какво става след това . Ускорение до 200км/ч за 15 секунди е много добро като за 360кс , макар и едно двутонно 550и да го прави по-бързо . Споменава се за силната тяга на елетромотора и известна конфузност при разпределение на торга от ЛАГАВИЯ мотор на задния мост и инстантия ел.мотор на предния мост.
В остри завои колата има изразена тенденция към недозавиване остри завои , което се споделя и от други медии (когато имам време ще постна ревюта ) .
В конкретния тест е дадена оценка 4/5 най-вече заради 3 цилиндровия мотор,липсата на обратна връзка и тенденцията към недозавиване - все неща които едно време бяха опорните точки на БМВ .
Аз бих отбелязал и че колата е невероятно икономична при използване за ходене до работа, за което нито е най-удобната , нито най-изгодната,нито може да приложиш динамиката в права линия (129 000 евро).
ПС:колата е със 2 скорстни кутии - една 2 степнна на ел.мотора и 6степенна отзад на бензиновия двигател.
BMW i8
- 0-100 km/h - 4,3 sec ,
- 0-200 km/h 15 sec ,
- 0-240 km/h - 25,8-28,7 sec (различни тестове)
- 0-300 km/h - 73 sec (911 Карера С 43 сек)
- 400м - 12,5 sec 183km/h терминална скорост
- 1000м - 23 sec
-спирачен път 100км/ч-0 - 34,7-34,9м
тест за поведение на пътя :
слалом между пилони (18метра) - 65,9км/ч (BMW 428i 64,9 km/h)
ISO тест - 137,5км/ч (BMW 428i 137,5 km/h)
VDA тест - 71/51км/ч (BMW 428i 73/55 km/h)
Разход на гориво/ електроенергия
при напълно заредени акумулатори (6,6 кВтч) и пълен резервоар (42л) - 5,9л/100 + 6,6 кВтч
средно аритметично при 15 000к годишен от които 10 000км на дневно разстояние 40км - 2,9л/100 + 11,9кВтч
средно в теста - 7,5л на 100км (доста ниско на фона на начина по който се тестват колите)
Тестовия автомобил е обут с опционални гуми - 215 отпред на 245 отзад
Заключение от теста, относно динамиката и емоцията - "зад екстремната външност, обаче не се крие суперспортен автомобил в класическия смисъл на думата - емоциите от трицилиндровия двигател не са достатъчни за покриване на подобни очаквания а твърде тесните предни гуми (тестовия автомобил е с по-широките) водят до необичайна тенденция към недозавиване" .
... и още малко за динамиката - " тенденцията към недозавиване е придружена от липсата на онова фино и интимно отношение между водача и електромеханичната система на сервоуправлението .
Това са първите официални данни които ми попадат . Данните за ускорение са измерени при пълен заряд и са доста прилични , но никъде не се споменава при енергично шофиране, кога се изчерпват 6те кВтч и какво става след това . Ускорение до 200км/ч за 15 секунди е много добро като за 360кс , макар и едно двутонно 550и да го прави по-бързо . Споменава се за силната тяга на елетромотора и известна конфузност при разпределение на торга от ЛАГАВИЯ мотор на задния мост и инстантия ел.мотор на предния мост.
В остри завои колата има изразена тенденция към недозавиване остри завои , което се споделя и от други медии (когато имам време ще постна ревюта ) .
В конкретния тест е дадена оценка 4/5 най-вече заради 3 цилиндровия мотор,липсата на обратна връзка и тенденцията към недозавиване - все неща които едно време бяха опорните точки на БМВ .
Аз бих отбелязал и че колата е невероятно икономична при използване за ходене до работа, за което нито е най-удобната , нито най-изгодната,нито може да приложиш динамиката в права линия (129 000 евро).
ПС:колата е със 2 скорстни кутии - една 2 степнна на ел.мотора и 6степенна отзад на бензиновия двигател.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 2 въпроса за i8
И къв е толкова проблема с гумите, като i8 e AWD, с разпределение 50:50? Не говорим за каране на писта.
И е по-правилно сравнението с Tesla Model S, като това примерно http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... omparison/
И е по-правилно сравнението с Tesla Model S, като това примерно http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... omparison/
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 2 въпроса за i8
b00st написа:И къв е толкова проблема с гумите, като i8 e AWD, с разпределение 50:50? Не говорим за каране на писта.
И е по-правилно сравнението с Tesla Model S, като това примерно http://www.motortrend.com/roadtests/alt ... omparison/
Не е точно 50:50 , но явно проблема е съществен . Клиентите на Тесла С и и8 може би са близки като таргет група , но едното е голям луксозен седан с ел. пробег 400км , другото е мидъл енджин купе с ел. пробег 35км ...
В горепосочения тест се споменава, че карбоновото купе е адски солидно и устойчиво на усукване, центъра на тежестта е нисък а аеродинамиката перфектна . Струва ми се че в бъдеще ще се появи нещо доста сериозно на базата на и8
- The7omahawk
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: 2 въпроса за i8
http://youtu.be/85ZriQWyKuk?list=UUFwzO ... 3fAU0d2Cyg
i8 vs. 991 C2S Powerkit на драг. Нагледно - колко по-малко перформънс получаваш за същата цена, ако искаш да караш нещо толкова ексклузивно.
i8 vs. 991 C2S Powerkit на драг. Нагледно - колко по-малко перформънс получаваш за същата цена, ако искаш да караш нещо толкова ексклузивно.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 2 въпроса за i8
The7omahawk написа:http://youtu.be/85ZriQWyKuk?list=UUFwzOXPZKE6aH3fAU0d2Cyg
i8 vs. 991 C2S Powerkit на драг. Нагледно - колко по-малко перформънс получаваш за същата цена, ако искаш да караш нещо толкова ексклузивно.
Един драг далеч не обобщава перформанса . Като за ежедневието е напълно достатъчно, но ако се говори за спортни машини ... като пътно поведение, спиране, ускорение след 200км/ч поршето го мачка с много . А Карера 4С ....
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: 2 въпроса за i8
Един вид - нито "рак", нито "щука"
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- XaMaB
- ентусиаст
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Re: 2 въпроса за i8
Достатъчно е да е "акула"
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: 2 въпроса за i8
[attachment=2]image.jpg[/attachment][attachment=1]image.jpg[/attachment][attachment=0]image.jpg[/attachment]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: 2 въпроса за i8
от форума на тунинг.бг
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани