След 3Д стенд на 530ДА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от zvetiko » 27 Авг 2014, 13:29

Dirty M5 driveR написа:Аз като човек, който познава отблизо естеството на работата бих казал на първо място, че е доста несериозно да се върнеш за коригиране чак след месец-два. През това време може да си сменил предницата още пет пъти и е редно да си заплатиш услугата. За крив волан и разни рекламации човек се връща още същия ден или в рамките на следващите дни.
Относно проблема ти не би следвало да е от реглажа, защото данните ти са ок. Но всичко е възможно при разни неизправности по ходовата част. И ако действително наистина имаш такива то по-скоро първо се погрижи за тях и остави стенда за накрая. Иначе най-често дърпа от гуми и джанти (когато има що годе добри параметри предницата).



Доколкото зная, когато има проблем по ходовата част, това се вижда от този, който работи със стенда и реглажа се отказва, защото е безсмислен- през годините съм имал 1-2 подобни случая с моя кола.
За рекламация, след два месеца, на нещо свързано с ходовата част, няма какво да го коментираме- с нашите пътища, може толкова много неща да се случат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Авг 2014, 20:16

Когато колата бъде вкарана на канал или качена на подемник с цел реглаж няма как да бъде диагностициран проблем по ходовата част. Може да се види евентуално някой супер скъсан тампон или безобразно разбит накрайник, но толкова. Работата на механика е да регулира. Диагностиката се прави преди това, и то не задължително. Политиката на фирмата отпределя дали ще се прави профилактично преди реглаж или ще се заплати от клиента, ако той желае услугата. Така че не прибързвайте със остри заключения и прочие. Аз продължавам да питам автора с какви очи е отишъл ей така след 2 месеца и е казал "Абе тука регулирахте тая предница, ама волана остана крив. Оправете си го." Имам чувството, че някои хора очакват разни услуги да се извършват просто ей така - от добра воля. А че сервизът не е свършил работата коректно и след това е ясно. Механикът очевидно е слязъл в канала и е доразвил/донавил един от накрайниците, за да дойде волана направо. Това автоматично разваля направената на стенда сходимост. Просто са искали да им се махнеш от главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от todorakis82 » 28 Авг 2014, 0:13

Dirty M5 driveR написа:Когато колата бъде вкарана на канал или качена на подемник с цел реглаж няма как да бъде диагностициран проблем по ходовата част. Може да се види евентуално някой супер скъсан тампон или безобразно разбит накрайник, но толкова. Работата на механика е да регулира. Диагностиката се прави преди това, и то не задължително. Политиката на фирмата отпределя дали ще се прави профилактично преди реглаж или ще се заплати от клиента, ако той желае услугата. Така че не прибързвайте със остри заключения и прочие. Аз продължавам да питам автора с какви очи е отишъл ей така след 2 месеца и е казал "Абе тука регулирахте тая предница, ама волана остана крив. Оправете си го." Имам чувството, че някои хора очакват разни услуги да се извършват просто ей така - от добра воля. А че сервизът не е свършил работата коректно и след това е ясно. Механикът очевидно е слязъл в канала и е доразвил/донавил един от накрайниците, за да дойде волана направо. Това автоматично разваля направената на стенда сходимост. Просто са искали да им се махнеш от главата.

Виж вече ми писна! ! ! С какви очи, уши и т.н. съм отишъл това е моя работа остави си мнението за теб в защита на сервизите не е ли смешно, че пробваха поне пет пъти и пак не можаха да ми направят волана в правилната посока и тея с това си вадят хляба жалко е. Още първия път когато отидох на този прословут стенд исках да ми направят и компютърна диагностика е "направиха" за две минути и казаха, че всичко е ОК, исках да ми кажат от кой датчик или каква е причината поради която ми свети лампата на "айр бега" отговора беше незнам дължиш 50лв. заедно със стенд-а компютарната им програма мисля, че беше на БОШ "много добра" била на български пълен смях.
Относно какво са искали си е тяхна работа то е ясно, че ще си правя стенд другаде като сменя амортисьорите, да не са само те, и за два месеца какво толкова съм и строшил по тая предница да ми се изкриви волана така, не убеждавам никой нямах време да отидя по рано факт е, че волана ми беше така от стенд-а още първия път, и е факт също, че после пет пъти се опитваха и нищо не стана това са едни аматьори не монтьори обаче с техника за 3Д стенд и лъжат хората писна ми също да бъда лъган от такива тарикати.
Надявам се колега щом и ти се занимаваш с такава работа да не си такъв като тези, нека да приключим вече темата с този сервиз и спора омръзна ми.
П. С.
Колеги за поредин път ви питам може да е банално вече за което се извинявам, но с оглед на Вин номера как се води моето окачване снижено или спортно, и мога ли да сложа обикновенни амортисьори на това окачване или варянта е само за оригинални питам от финансова гледна точка.
Като сменям амортисьрете трябва ли да сменям и някакви тампони за тях или си вървят в комплект с амортисьорите питам, защото до сега не съм сменял амортисьори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от turbo » 28 Авг 2014, 12:13

Колега, колегата "zAcK" ти е казал, че по VIN колата ти е с S227A -> Sportfahrw.+Tieferleg.+Niveaureg -> Sport suspension+lowered+ride-height. Това значи, че си за тези ( 31311096865 ) амортисьори. И както ти казах, в един он-лайн магазаин тези са по-евтини от "нормалните", като гледам и едните, и другите на марката MONROE. За твое улеснение: http://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BC%D0 ... 24289.html
Цената е на брой и аз, ако съм на твое място, взимам два такива и не се занимавам повече. Ако имаш магазин, от който пазариш ги попитай дали могат да ти диставят на MONROE по парт номер: E4624 , а можеш и да ги попиташ какво ще ти предложат по BMW номер 31311096865.
Иначе като се сменят се гледа дали другите неща са ОК или и те са за смяна: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=10 Тук разликата между твоето окачване и "нормалното" е само тампон номер 11 май.
Успех!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от INTEGRALE » 30 Авг 2014, 9:15

Колега, аз също ще взимам монро предни, сложих задни.... Доволен съм, никаква разлика с оригиналните ;) Ако си решил.. аз ползвам добра отстъпка от тех-ко ще ти взема и на теб. 3г. Гаранция имаха мисля... Което си е доста . пиши ми лс ако искаш да ти видя цената

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 28.04.2008
Местоположение: burgas
Пол: Мъж
Кара: e61 n52b30

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от safety car F1 » 08 Сеп 2014, 12:08

Само да отбележа и аз,смених си предните амортисьори с нормални - Sachs и пружините също-бях със м-спорт2 s227.Отзад я надигнах с инпа.Много по-доволен съм относно височина и комфорт!Спортните пружини да си ги карат в някоя друга страна-по нашите пътища возят колите като каруци!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: След 3Д стенд на 530ДА

Мнение от mad_presley » 08 Сеп 2014, 13:22

Три страници с глупости, заради некадърен реглаж :kuku:

Обикновената Е39 има такива допуски в реглажа, че ако шенкела не е ужасно крив, пак може да се докара в норма. При Е39 М5 е различно, там допуски няма.
Правили са ми реглаж с изкривен от бордюр лагер-тампон на макферсона и пак колата си е била в норми. Волана стои на криво, когато не го застопорят в идеално право и така да правят реглаж. От изпуснал амортисьор дърпане на една страна няма да има.

Както са казали в началото, смени сервиза, защото който е некадърен, ще направи само по-големи поразии, вместо да оправи проблема ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook