Какви са проблемите на BMW F10?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Какви са проблемите на BMW F10?
Колеги надявам се да споделите дали сте имали проблеми и какви са били те!Модела вече е на четири години и предполагам че ще има какво да споделите.Обмислям покупката на такъв автомобил и искам да разбера дали е проблемен и какво по често се чупи.
- Mechopuh76
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 28.05.2014
- Кара: BMW 523i F10
Re: Какви са проблемите на ф10?
Здравей колега,Имам ф 10 бензинов 523и на 4 месеца. Погледни ми темата за инжекторите.Засега това ми е проблема от него
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Какви са проблемите на ф10?
За бензиновите проблема го знам.Аз съм се насочил към дизеловите 525д или 530д.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 955
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Какви са проблемите на ф10?
sasho1bs написа:Колеги надявам се да споделите дали сте имали проблеми и какви са били те!Модела вече е на четири години и предполагам че ще има какво да споделите.Обмислям покупката на такъв автомобил и искам да разбера дали е проблемен и какво по често се чупи.
Имаше един коментар на друг колега, че колите са още нови и не са проявили по-сериозни дефекти.
Засега, ако вземеш хубав екземпляр, не вярвам да имаш проблеми. Но както се казва - всичко идва от поддръжката, така че ако си я поддържаш с хубави части, не се очаква да имаш проблеми с колата в близко и далечно бъдеще (без значение кой дизелов двигател ще вземеш).
Аз съм за 30d, но може би след 2011-та.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: Какви са проблемите на ф10?
Има коли по над 300 000 км и скоро модела ще стане на 5 години и ми се струваше че вече ще се знае за какво става дума но явно не
Re: Какви са проблемите на ф10?
530d от 2010 имам. На 94000 реални км е. Взех я на 86 от познат. На 92км беше като ми се пръсна демпферната шайба, това е. Тя струва 899лв, но трябваше и един ремък и 2 паразитни ролки абе с труда 1600лв платих. Други проблеми не ми е правил.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Какви са проблемите на ф10?
sasho1bs написа:Има коли по над 300 000 км и скоро модела ще стане на 5 години и ми се струваше че вече ще се знае за какво става дума но явно не
Въпреки това все още е рано да се каже. 300'000 в Германия не са = на 300'000 в БГ. Тук все някой сервиз ще ти смени някоя част (по гаранция разбира се), щото на братчеда със същата бима му се скапАло нещо. Освен това, колите стават все по-дълготрайни откъм хардуер, но пък издиша електрониката. Така е по-евтино за производителите, скапва ти се блутуут модула (една кутийка с електроника) и хоп 1к+ лв. Хем малка, хем лека, хем скъпа. Или пък лайт модула, или някой друг модул.... Защо да се чупи ск.кутия, или детайли по мотора и окачването. Те са тежки, обемисти и трудни (скъпи също) за транспортирене.
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Какви са проблемите на ф10?
ICE написа:sasho1bs написа:Има коли по над 300 000 км и скоро модела ще стане на 5 години и ми се струваше че вече ще се знае за какво става дума но явно не
Въпреки това все още е рано да се каже. 300'000 в Германия не са = на 300'000 в БГ. Тук все някой сервиз ще ти смени някоя част (по гаранция разбира се), щото на братчеда със същата бима му се скапАло нещо. Освен това, колите стават все по-дълготрайни откъм хардуер, но пък издиша електрониката. Така е по-евтино за производителите, скапва ти се блутуут модула (една кутийка с електроника) и хоп 1к+ лв. Хем малка, хем лека, хем скъпа. Или пък лайт модула, или някой друг модул.... Защо да се чупи ск.кутия, или детайли по мотора и окачването. Те са тежки, обемисти и трудни (скъпи също) за транспортирене.
Не съм съгласен с колегата. Аз лично съм сменял дюзи,имаше проблем със скоростите,навигационен модул. Проблемите с блутут са решени и вече нямат грижи както в началото на предходния модел. Това са проблеми при различни коли с един и същ мотор 3.0D
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Какви са проблемите на ф10?
Atsalov написа:ICE написа:sasho1bs написа:Има коли по над 300 000 км и скоро модела ще стане на 5 години и ми се струваше че вече ще се знае за какво става дума но явно не
Въпреки това все още е рано да се каже. 300'000 в Германия не са = на 300'000 в БГ. Тук все някой сервиз ще ти смени някоя част (по гаранция разбира се), щото на братчеда със същата бима му се скапАло нещо. Освен това, колите стават все по-дълготрайни откъм хардуер, но пък издиша електрониката. Така е по-евтино за производителите, скапва ти се блутуут модула (една кутийка с електроника) и хоп 1к+ лв. Хем малка, хем лека, хем скъпа. Или пък лайт модула, или някой друг модул.... Защо да се чупи ск.кутия, или детайли по мотора и окачването. Те са тежки, обемисти и трудни (скъпи също) за транспортирене.
Не съм съгласен с колегата. Аз лично съм сменял дюзи,имаше проблем със скоростите,навигационен модул. Проблемите с блутут са решени и вече нямат грижи както в началото на предходния модел. Това са проблеми при различни коли с един и същ мотор 3.0D
Колега можеш ли да кажеш за проблемите със скоростната кутия, за 8-степенния автоматик ли става въпрос, също така спортния или обикновенния?
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Какви са проблемите на ф10?
Бензиновите имат известни проблеми, като започнем с разхода на гориво
Към този момент притежавам F10 530i и карам колата от две години. Към днешна дата е вече на 150 000 км, а от Германия я придобих на 120 000 км.
Това, което правих за две години е малки корекции по окачването - щанги и шарнири. Смених свещите, също така дюзите. Предполагам, че на всичко просто му беше дошло времето и до колкото успях да видя по книжка, такива ремонти не бяха правени по колата. В този ред на мисли всичко изглежда, че е ОК. Тук да не забравя да спомена, че се прецака Bluetooth модула, онзи в багажника и от известно време имам SOS Call Error в колата при всяко запалване, също така не ми работи телефонията. Тук съм взел мерки и скоро ще го сменям този модул с друг, работещ През останалото време сипвам само бензин и карам
По мое желание смених маслото на скоростната кутия - автоматик. Много съм доволен от колата, мисля, че нямам никакви забележки... с едно малко изключение, даже 2, всъщност 3:
1. имам някакъв странен проблем с някакво странно прискърцване/ свистене/ свирене по време на движение. Чува се вътре в купето при различни обстоятелства, но най-често при по-ниска скорост примерно 40-60 км. в час и в момент след леко завъртане на волана на ляво или на дясно. Понякога и без завъртане се случи примерно при изкачане или спускаме. Прави впечатление, че се появява без никаква последователност и логика, поне аз не намирам такава. Също така понякога се чува слабо, но понякога се налага да усиля музиката за да не ме дразни и да не го чувам. Лошо впачатление прави, когато имам гости в колата За този проблем съм карал колата в BMW, също така и в други сервизи, но проблем не се установи и не се намери. Тук ако някой колега изкаже някакво предположение и недай се боже уцелим проблема, ще го черпя каса бира.
2. Проблем с изолацията на колата. В началото мислих, че проблема е при мен или просто на мен така ми се струва, но след като се качих в няколко установих, че този модел просто не е добре обезшумен. Много по-ясно се чува шума от преминаващите коли и хора навън, в сравнение с E60 и E39 например. Дори E90 не прави изкючение.. Очевидно при F10 нещо с купето и изолацията не е измислено като хората или пък всичко е направено нарочно да се чува по-ясно рева от двигателя... незнам
3. Лъскавите евтини метални лайснички по праговете. Страшна работа. Всичките изпопадаха, а като гледам как са лепени с някакво елементарно лепило, просто незнам какво да кажа точно тук. Сега се налага да ги купим всичките и вероятно ще заложа на малко по-добро лепило от това, което BMW са ползвали.
Други оплаквания нямам. Колата е превъзходна във всяко отношение. Имал съм много BMW-та, тази кола обаче е моя фаворит.
П.С. sasho1bs - честито за новата придобивка. Видях колата в друга тема във форума. Уникална красавица, много екстри. Карай със здраве и много безаварийни километри.
поздрави,
Към този момент притежавам F10 530i и карам колата от две години. Към днешна дата е вече на 150 000 км, а от Германия я придобих на 120 000 км.
Това, което правих за две години е малки корекции по окачването - щанги и шарнири. Смених свещите, също така дюзите. Предполагам, че на всичко просто му беше дошло времето и до колкото успях да видя по книжка, такива ремонти не бяха правени по колата. В този ред на мисли всичко изглежда, че е ОК. Тук да не забравя да спомена, че се прецака Bluetooth модула, онзи в багажника и от известно време имам SOS Call Error в колата при всяко запалване, също така не ми работи телефонията. Тук съм взел мерки и скоро ще го сменям този модул с друг, работещ През останалото време сипвам само бензин и карам
По мое желание смених маслото на скоростната кутия - автоматик. Много съм доволен от колата, мисля, че нямам никакви забележки... с едно малко изключение, даже 2, всъщност 3:
1. имам някакъв странен проблем с някакво странно прискърцване/ свистене/ свирене по време на движение. Чува се вътре в купето при различни обстоятелства, но най-често при по-ниска скорост примерно 40-60 км. в час и в момент след леко завъртане на волана на ляво или на дясно. Понякога и без завъртане се случи примерно при изкачане или спускаме. Прави впечатление, че се появява без никаква последователност и логика, поне аз не намирам такава. Също така понякога се чува слабо, но понякога се налага да усиля музиката за да не ме дразни и да не го чувам. Лошо впачатление прави, когато имам гости в колата За този проблем съм карал колата в BMW, също така и в други сервизи, но проблем не се установи и не се намери. Тук ако някой колега изкаже някакво предположение и недай се боже уцелим проблема, ще го черпя каса бира.
2. Проблем с изолацията на колата. В началото мислих, че проблема е при мен или просто на мен така ми се струва, но след като се качих в няколко установих, че този модел просто не е добре обезшумен. Много по-ясно се чува шума от преминаващите коли и хора навън, в сравнение с E60 и E39 например. Дори E90 не прави изкючение.. Очевидно при F10 нещо с купето и изолацията не е измислено като хората или пък всичко е направено нарочно да се чува по-ясно рева от двигателя... незнам
3. Лъскавите евтини метални лайснички по праговете. Страшна работа. Всичките изпопадаха, а като гледам как са лепени с някакво елементарно лепило, просто незнам какво да кажа точно тук. Сега се налага да ги купим всичките и вероятно ще заложа на малко по-добро лепило от това, което BMW са ползвали.
Други оплаквания нямам. Колата е превъзходна във всяко отношение. Имал съм много BMW-та, тази кола обаче е моя фаворит.
П.С. sasho1bs - честито за новата придобивка. Видях колата в друга тема във форума. Уникална красавица, много екстри. Карай със здраве и много безаварийни километри.
поздрави,
Специалист-Икономист
Re: Какви са проблемите на ф10?
vodkarulez какъв комбиниран разход ти дава? При мен от 10000км не съм го ресетвал и ми дава 9.8 (530d). Питам защото в някои сайтове за моя мотор дават 5.9 (комбиниран) а за твоя 7.8.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Какви са проблемите на ф10?
Здравей,
Разхода в града е около 13.5 - 15.5 в зависимост от шофирането. Разбира се, може много повече, но по-малко не може. Извън града разхода е от 9.5 до 11 в зависимост от шофирането, разбира се, може да бъде много над 11, но със сигурност не мога да го сваля под 9.5
За среден разход не мога да кажа, защото 95% от пробега ми е в града!
поздрави,
Димо
Разхода в града е около 13.5 - 15.5 в зависимост от шофирането. Разбира се, може много повече, но по-малко не може. Извън града разхода е от 9.5 до 11 в зависимост от шофирането, разбира се, може да бъде много над 11, но със сигурност не мога да го сваля под 9.5
За среден разход не мога да кажа, защото 95% от пробега ми е в града!
поздрави,
Димо
Специалист-Икономист
Re: Какви са проблемите на ф10?
То и при мен има повече градско но когато се движа по магистрала със 150-200 гори 10 на 100. Ако карам със 100 гори 5л.
Чудя се защо има такава разлика в разхода с показаното в интернет. За mercedes S400 пише че гори 7(комбиниран) и хич не ми се вярва.
Чудя се защо има такава разлика в разхода с показаното в интернет. За mercedes S400 пише че гори 7(комбиниран) и хич не ми се вярва.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Какви са проблемите на ф10?
В общи линии това, което пишат производителите няма нищо общо с това, което е в крайна сметка на на практика, особено в градски условия.
Там тестват автомобилите при някакви идеални условия и идеални обстоятелства. Освен това не съм сигурен, че въпреки идеалните неща, които изброих не се послъгва малко от страна на производителя.
В крайна сметка и за моята дават градско 10, ама на практика имаме 30% покачване, при това при спокойно и балансирано шофиране. Няма проблеми обаче, +- няколко литра не могат да те откажат от покупка, нито пък ще повлияят по някакъв начин на човек, закупил вече този автомобил.
Така, че мисля, че всички bimmers някак си се съгласяват с тези лъжи и си правят кефа с колите както най-добре си знаят
Там тестват автомобилите при някакви идеални условия и идеални обстоятелства. Освен това не съм сигурен, че въпреки идеалните неща, които изброих не се послъгва малко от страна на производителя.
В крайна сметка и за моята дават градско 10, ама на практика имаме 30% покачване, при това при спокойно и балансирано шофиране. Няма проблеми обаче, +- няколко литра не могат да те откажат от покупка, нито пък ще повлияят по някакъв начин на човек, закупил вече този автомобил.
Така, че мисля, че всички bimmers някак си се съгласяват с тези лъжи и си правят кефа с колите както най-добре си знаят
Специалист-Икономист
Re: Какви са проблемите на ф10?
То и аз се съгласявам но човек като провери се настройва за един разход а после се оказва друг. Както и да е и на мен малко не ми се връзва кола 250+ hp да гори 7-8.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани