Евтина работна кола
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Евтина работна кола
Преди време един комутатор избиваше цяла кола за части за три дни Сега трябва да продадеш и още нещо дребно
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Евтина работна кола
BMW E36 touring- не е много голямо но става, средна поддръжка
BMW E34 touring-по-големия вариант на първото, по-скъпо от 124-ката и има повече какво да сдаде багажа
VW Passat variant-това нито е много евтино нито става за нещо като цяло особено с прословутите си 124646636 носача по предницата въобще не го гледай(Ако е този, за който си мисля де)
Mercedes C-class W202-нямам наблюдения над този модел
Mercedes E-class W210-става за работен кон, но не си заслужажа
Mercedes W124-най-добрия работен кон с евтина поддръжка, малък разход при дизелите, обаче като станат на по 2 000 000 км и почват да се трошат
Subaru Forester скъпо за правене, не си заслужава
Volvo S/V40-не знам нищо там
Saab 9-3-тук също
Honda Accord- а и последните 3 не ме впечатляват с нищо
Бих добавил и първите 2 пасата, като лично аз за магаре използвам 2-я и съм много доволен от магарето
BMW E34 touring-по-големия вариант на първото, по-скъпо от 124-ката и има повече какво да сдаде багажа
VW Passat variant-това нито е много евтино нито става за нещо като цяло особено с прословутите си 124646636 носача по предницата въобще не го гледай(Ако е този, за който си мисля де)
Mercedes C-class W202-нямам наблюдения над този модел
Mercedes E-class W210-става за работен кон, но не си заслужажа
Mercedes W124-най-добрия работен кон с евтина поддръжка, малък разход при дизелите, обаче като станат на по 2 000 000 км и почват да се трошат
Subaru Forester скъпо за правене, не си заслужава
Volvo S/V40-не знам нищо там
Saab 9-3-тук също
Honda Accord- а и последните 3 не ме впечатляват с нищо
Бих добавил и първите 2 пасата, като лично аз за магаре използвам 2-я и съм много доволен от магарето
ATR-42/72
Re: Евтина работна кола
За работна кола перфектен избор е пасат комби с 1.8моно двигател. Друг добър избор е опел астра комби 1.6моно или 1.6si. Бмвта ,субарута и работна кола нещо не ми се връзват в едно изречение.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Евтина работна кола
barty написа:Били споделил какво му е кекавото на 111? Ей така от любопитство.....
Дросел, кабели, бобини и не на последно място - комутатор .. Да. краднат се още на поразия
Стигат, или ?!
В комбинация с ръждивото шаси на В202/210 е невероятна комбинация - караш си и изпадаш през пода ... Недай Боже да минеш през някой легнал полицай и да клекнеш ... После заварки на уши, пружини - не, благодаря ..
DLVasilev написа:Mercedes W124-най-добрия работен кон с евтина поддръжка, малък разход при дизелите, обаче като станат на по 2 000 000 км и почват да се трошат
Вуйчо, моля те осъзнай се ... С тоз мултилинк отзад е толкова приятно, колкото ръждив опел за кърпене !
После се почват централните щанги отпред ( добре че поне са мги направили със сменяеми накрайници, не като при Е34 )
И Като приемем факта че всички Т модели на 124 са с кривомат - Адио, Рио ...
Ето го търсеният работен кон:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Евтина работна кола
Това отгоре наистина е много здрав и непретенциозен автомобил. Най-добрият ми приятел ползва такъв 1.9TDI и като разход/вървеж/поддръжка и т.н. не се сещам за по-изгодна кола, а във версия комби си е уникален работен кон!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Евтина работна кола
ивчо написа:barty написа:Били споделил какво му е кекавото на 111? Ей така от любопитство.....
Дросел, кабели, бобини и не на последно място - комутатор .. Да. краднат се още на поразия
Стигат, или ?!
В комбинация с ръждивото шаси на В202/210 е невероятна комбинация - караш си и изпадаш през пода ... Недай Боже да минеш през някой легнал полицай и да клекнеш ... После заварки на уши, пружини - не, благодаря ..DLVasilev написа:Mercedes W124-най-добрия работен кон с евтина поддръжка, малък разход при дизелите, обаче като станат на по 2 000 000 км и почват да се трошат
Вуйчо, моля те осъзнай се ... С тоз мултилинк отзад е толкова приятно, колкото ръждив опел за кърпене !
После се почват централните щанги отпред ( добре че поне са мги направили със сменяеми накрайници, не като при Е34 )
И Като приемем факта че всички Т модели на 124 са с кривомат - Адио, Рио ...
Ето го търсеният работен кон:
Бацинка, за 10 години, не съм чул да съществува такава щанга на мерцедеса, от тебе сефте чувам и да го сравниш с опел.... все едно да ти сравня 34-ката с лада, някак си не върви, да не говорим, че тоя пастет дето си го показал долу хвърля амортесьори и лагери на всяка смяна на масло, и като поддръжка е колкото 124-ката, та благодаря, ама предпочитам мерцедес пред голфсваген. Иначе същия данък, същия разход и т.н., ама някак си мечока е по-приятна колица от тоя спартански сандък
Аз съм доволен само от това, че съм го взел за без пари почти, че като го оставя отключен пред блока и никой не го бара, а и да го откраднат ми е през оная работа.
ATR-42/72
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Евтина работна кола
Аз през целия си смислен живот се чудя какво толкова им харесват, че чак боготворят тия пусти 124-ки Страшната здравина, страшната класа. Страшните двигатели... най-напред с флагмана на всеки български шофьор на камион 300д щото каквото му сипеш от нафтата от камиона, до маслото на камиона нищо не връща. А за лукса и класата на тоя същия мотор заедно с автоматична трансмисия.. класа! Да не съм пристрастен бензинови двигатели имат не лоши! Е всека вечер преди лягане по една молитва да не прегори инсталацията, че става страшно. Вземе комутатора да замине, ужас сега на скрап ли да я давам или нов комутатор да търся два - три месеца със същия номер. Но това е класата, какво от това
И едно такова с класа изгниват, не е като Опелите грозно! И возия имат и упавление страхотно, чак от време на време се чудиш караш ли, не краш ли. Въртиш геврека и се чудиш ще стигне ли за следващия завой.
И едно такова с класа изгниват, не е като Опелите грозно! И возия имат и упавление страхотно, чак от време на време се чудиш караш ли, не краш ли. Въртиш геврека и се чудиш ще стигне ли за следващия завой.
Re: Евтина работна кола
Подкрепям мнението на колегите, дали гласът си за Пасат b4, 1.8 моно. Кара се леко, широк и удобен е, адски здрав, непретенциозен и с доста евтини части. Важното е да се избере в добро състояниe.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Евтина работна кола
Bavarcho написа:Аз през целия си смислен живот се чудя какво толкова им харесват, че чак боготворят тия пусти 124-ки Страшната здравина, страшната класа. Страшните двигатели... най-напред с флагмана на всеки български шофьор на камион 300д щото каквото му сипеш от нафтата от камиона, до маслото на камиона нищо не връща. А за лукса и класата на тоя същия мотор заедно с автоматична трансмисия.. класа! Да не съм пристрастен бензинови двигатели имат не лоши! Е всека вечер преди лягане по една молитва да не прегори инсталацията, че става страшно. Вземе комутатора да замине, ужас сега на скрап ли да я давам или нов комутатор да търся два - три месеца със същия номер. Но това е класата, какво от това
И едно такова с класа изгниват, не е като Опелите грозно! И возия имат и упавление страхотно, чак от време на време се чудиш караш ли, не краш ли. Въртиш геврека и се чудиш ще стигне ли за следващия завой.
Значи Е38-цата за няма и година не спрях да я правя, пасата за година 3 пъти му правих ремонти, мерцедеса за 10 години 2пъти се строши така, че аз си правя изводите на базата на опит, а не на приказки. Пък ти ако щеш плюй още една седмица все ми е тая
А ако искаш да ми кажеш, че пасата е по-кола от 124-ката няма как да ти повярвам просто. Карал съм ги и двете и продължавам да ги карам и ще продължавам да твърдя същото
ATR-42/72
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Евтина работна кола
пасатор 1990-1996(мисля че до тогава беше Б4-ката, на която колегата по-горе е дал и снимка)
Здрав, кара се леко, място бол и разходите за поддръжка са подобни на голф 2-3.
Мотора - или 1,8 90 коня ABS/RP или 1,8 75 коня AAM и двата са се доказали като много бзпроблемни и понасят добре газифициране.
Здрав, кара се леко, място бол и разходите за поддръжка са подобни на голф 2-3.
Мотора - или 1,8 90 коня ABS/RP или 1,8 75 коня AAM и двата са се доказали като много бзпроблемни и понасят добре газифициране.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Евтина работна кола
Според колите, които си споменал и аз ти препоръчвам пасатора, даже за тея пари може и някоя б5-ца да изкочи. Иначе помеждудругото за по-малко пари можеш да си вземеш някой астерикс ф 1.7 дизел или 1.4/1.6 и на бензин да го караш нямаш грижа, с хечбека колко събирам с комбито трябва да си перфе. Даже имам чуството, че събират повече от е36-ката
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Евтина работна кола
Пасат Б5 не му трябва за работна кола, макс до Б4. Те също имат основни "екстри" като ел. прозорци, абс и климатик. На Б5-цата ще полудее като почне да прави окачването.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Евтина работна кола
И аз бих препоръчал една Астра (хеч или комби) 98-2000г. Ако си намериш читава бройка, ще отваряш капака само за масло и филтри! Окачването е желЕзно. От опит го казвам. Това е евтина икономична и здрава кола. Само че аз препоръчвам бензин (1.4, 1.6, 1.. Дизелите на опел не са особено впечатляващи.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани