М52 проблем след студен старт
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
М52 проблем след студен старт
Колеги мотора е М52
проблема идва като запаля. за момент започва да работи много лошо и се губи един цилиндър. ако не го изфорсираш гасне дори
днес сложих 6 нови свещи, но сега дори се задълбочи лошата работа и тресенето.
след 2 мин работа като нагрее малко всичко се оправя и работи идеално.
от къде да започна? поне има ли начин с диагностика да разбера дали е някоя бобина или лула? лошото е че ако не го направя сутринта на студено после се изчиства и всичко си е ок
проблема идва като запаля. за момент започва да работи много лошо и се губи един цилиндър. ако не го изфорсираш гасне дори
днес сложих 6 нови свещи, но сега дори се задълбочи лошата работа и тресенето.
след 2 мин работа като нагрее малко всичко се оправя и работи идеално.
от къде да започна? поне има ли начин с диагностика да разбера дали е някоя бобина или лула? лошото е че ако не го направя сутринта на студено после се изчиства и всичко си е ок

Re: М52 проблем след студен старт
Колега антифриз губи ли ти се? Имал съм случай с една вектра, вкарваше в цилиндъра и първото палене беше много лошо.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М52 проблем след студен старт
антифриза си е ок. няма загуби...
колата има ГИ
и преди да го монтирам си беше така. карал съм я на бензин няколко години. миналата зима правеше понякога същото..
лятото няма никакъв проблем
сега като захладнява пак започва..
ако го форсирам малко се оправя след като мине средатана син сектор
колата има ГИ
и преди да го монтирам си беше така. карал съм я на бензин няколко години. миналата зима правеше понякога същото..
лятото няма никакъв проблем
сега като захладнява пак започва..
ако го форсирам малко се оправя след като мине средатана син сектор
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: М52 проблем след студен старт
Провери добре за излишен въздух. Ако има някъде леко скъсано съединение сега като застудее сигурно се свива. Така логично лятото нямаш ядове, или поне не осезаеми. Но това е само теория. Диагностиката е задължителна, за да видиш датчиците на валовете и всякаква друга електроника. А старите свещи като ги свали имаше ли драстична разлика между работата на отделните цилиндри? По това може доста да се съди какво се случва вътре.
Re: М52 проблем след студен старт
ares2 написа:антифриза си е ок. няма загуби...
колата има ГИ
и преди да го монтирам си беше така. карал съм я на бензин няколко години. миналата зима правеше понякога същото..
лятото няма никакъв проблем
сега като захладнява пак започва..
ако го форсирам малко се оправя след като мине средатана син сектор
Когато карах M52 имах абсолютно същия проблем. Студена не знаеше къде се намира, докато не позагрее и то само при абсолютно студения старт. Цяла зима я карах така и се чудих какво става, правих диагностики, нищо не показваше - нито като грешка, нито като живи данни.
Сменях свещи, бобини, датчици и к'во ли не.
Накрая смених датчика за температурата (double temperature switch) и колата започна да работи перфектно при студен старт. 40лв. струваше датчик Behr.
Номер 14 от тази схема:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... =15&hl=121
Моят съвет е все пак да вземеш датчик за проба, аз определено не твърдя, че само това е възможната причина за този проблем. При М62-то имах същия проблем преди година и не се оправи от датчика, а се оказа, че смуче въздух от гарнитурите на всмукателния колектор. Успех и да пишеш накрая от какво се е оправила колата.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М52 проблем след студен старт
благодаря за отговорите колеги.
при снямата на свещите на 2 ри цилиндър беше малко по различна, но не в много лошо състояние..
а този датчик за които говориш колега ще го сменя. той не е ли комбиниран за темп на таблото и другата темературна стоиност за компа?
при снямата на свещите на 2 ри цилиндър беше малко по различна, но не в много лошо състояние..
а този датчик за които говориш колега ще го сменя. той не е ли комбиниран за темп на таблото и другата темературна стоиност за компа?
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: М52 проблем след студен старт


Можеш и да го измериш с мултицет за да си сигурен че е от него >>>


- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: М52 проблем след студен старт
Просто като идея - ако под "работи лошо" при студен старт колегата има предвид, че моторът мени обороти, почуква повечко и тресе, и същевременно по електрониката всичко е ок, има вариант и някой повдигач да прави проблем, докато маслото е още студено.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани