Височина е39 комби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Височина е39 комби
Понеже докопах едно описание по темите колко би трябвало да е височината от земята до калника(заден имам проблем със сверите, който се разбра от какво е) искам да попитам някой може ли да потвърди достоверността на данните или да ми даде такива за празен автомобил къде да ги търся тея 68кг .. не ми се обикаля с кантара да моля разни хора да ми се качат в колата
Регулиране на нивомат:
1. на двете предни седалки се слагат тежести по 68 кг.
2. в средата на задната седалка - 68 кг.
3. в багажника - 21 кг.
4. пълен резервоар.
Меренето става с рулетка, като се мери от дъгата на калника, през центъра на главината до долния борд на джантата.
По спецификация, баварците дават следните стойности:
Преден мост:
джанта-----стандартно---спортно----повдигнато-----///М спорт
15"----------579мм-------559мм-------599мм----------559мм
16"----------592мм-------572мм-------612мм----------572мм
17"----------604мм-------587мм-------627мм----------587мм
18"----------620мм-------600мм-------640мм----------600мм
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.
Заден мост:
джанта---стандартно-----спортно-----нивомат---повдигнато----///М спорт
15"----------547мм-------532мм-------562мм-----599мм----------559мм
16"----------560мм-------545мм-------575мм-----612мм----------572мм
17"----------575мм-------560мм-------590мм-----627мм----------587мм
18"----------588мм-------573мм-------603мм-----640мм----------600мм
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.

Регулиране на нивомат:
1. на двете предни седалки се слагат тежести по 68 кг.
2. в средата на задната седалка - 68 кг.
3. в багажника - 21 кг.
4. пълен резервоар.
Меренето става с рулетка, като се мери от дъгата на калника, през центъра на главината до долния борд на джантата.
По спецификация, баварците дават следните стойности:
Преден мост:
джанта-----стандартно---спортно----повдигнато-----///М спорт
15"----------579мм-------559мм-------599мм----------559мм
16"----------592мм-------572мм-------612мм----------572мм
17"----------604мм-------587мм-------627мм----------587мм
18"----------620мм-------600мм-------640мм----------600мм
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.
Заден мост:
джанта---стандартно-----спортно-----нивомат---повдигнато----///М спорт
15"----------547мм-------532мм-------562мм-----599мм----------559мм
16"----------560мм-------545мм-------575мм-----612мм----------572мм
17"----------575мм-------560мм-------590мм-----627мм----------587мм
18"----------588мм-------573мм-------603мм-----640мм----------600мм
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.
Макс. отклонение между ляво и дясно 10мм.
Макс. отклонение спрямо спецификациите: 10мм.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Височина е39 комби
Стойностите ги има и в INPA, и в DIS, когато се започне да се прави настройката. Малко трудно се хваща посоката за това кое е нагоре, кое е надолу и с колко.
В INPA е повече милиметри, защото се мери, както си го описал, а в DIS се мери от арката на калника до центъра на колелото.
П.П.: По спомен при нормалното окачване беше към 579 mm в INPA стойността на задния мост. И не е много фатално това с тежестите, но последно, за да може да сработи системата, сядахме двама човека на ръба на багажника и чакахме да компенсира и после, след ставането, като свали системата, тогава мерехме.

П.П.: По спомен при нормалното окачване беше към 579 mm в INPA стойността на задния мост. И не е много фатално това с тежестите, но последно, за да може да сработи системата, сядахме двама човека на ръба на багажника и чакахме да компенсира и после, след ставането, като свали системата, тогава мерехме.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Височина е39 комби
Някой от София, който има и знае как да борави с ИНПА, да се видиме и да регулираме една кола с нивомат?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Височина е39 комби
Уф, голям филм е това. Миналата година с Ванката от ДСЦ размърдахме моята 39-ка и 4-5 пъти закачахме, за да я настроим както си беше. Проблемът бе, че или седеше като изтървана, или седеше като на кокили.
Нивоматното окачване има ли нужда да се товари с описаните килограми, при положение, че това е целта на сферите - да държат винаги едно и също ниво, без значение дали е натоварена или разтоварена?
Нивоматното окачване има ли нужда да се товари с описаните килограми, при положение, че това е целта на сферите - да държат винаги едно и също ниво, без значение дали е натоварена или разтоварена?

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Височина е39 комби
dankata написа:Някой от София, който има и знае как да борави с ИНПА, да се видиме и да регулираме една кола с нивомат?

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Височина е39 комби
Няма нужда да се товари след по-голяма заигравка си дойде нивото което исках, сега ще мога смело да си карам из бустана 
Дразнеше ме че стой на една стана леко... след промяна на максималния допуск ляво дясно стана равна задница

Дразнеше ме че стой на една стана леко... след промяна на максималния допуск ляво дясно стана равна задница

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 815
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Височина е39 комби
И мойта има малкп разминаване ляво-дясно отзад. Има ли някой дето знае какво пипа, че не ми се ходи само за това до ауто бавария
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Височина е39 комби
Има. Аз.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани