Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Да това решение ми е ясно,въпреки,че е изключително странно за кола от този клас и за тези пари,решението с рънфлат гуми също ми е ясно,но нещо не съм разбран,говоря,че колата изобщо не е предвидена за смяна на гума от шофьора,не и без крик тип крокодил със СПЕЦИАЛЕН накрайник,същото важи и за подемник,подемника трябва да е оборудван с лапи със също специални накрайници,тези пластмаси,които стърчат изобщо не са предвидени да поемат тежест,тяхната цел е да предотвратят изместването на лапата на крика(подемника) на принципа мъжко-женско или накратко да обобщя,Е90 е предвидено да се повдига само в специализиран BMW сервиз


- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Loris написа:Някъде нещо по-специално за проблемите на Н47, систематизирано някъде?
Ти шегуваш ли се?...мързела е голяма работа...вземи 318то от Бова и се кефи!
Да брат шегувам се...! Taruno и др колеги добре са описали нещата за проблемите и ремонтите на Н47, някой неща се изясниха!
По-горе за 320ката някой има ли мнения, гледал ли е?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
FE LIPE написа:
Да това решение ми е ясно,въпреки,че е изключително странно за кола от този клас и за тези пари,решението с рънфлат гуми също ми е ясно,но нещо не съм разбран,говоря,че колата изобщо не е предвидена за смяна на гума от шофьора,не и без крик тип крокодил със СПЕЦИАЛЕН накрайник,същото важи и за подемник,подемника трябва да е оборудван с лапи със също специални накрайници,тези пластмаси,които стърчат изобщо не са предвидени да поемат тежест,тяхната цел е да предотвратят изместването на лапата на крика(подемника) на принципа мъжко-женско или накратко да обобщя,Е90 е предвидено да се повдига само в специализиран BMW сервизвсички останали решения крият риск от счупване на въпросните пластмаси за което аплодирам горещо фирмата
Колега объркал си се малко тук, всеки крик от бмв става за въпросните лапи, може да ти изглеждат слаби но са си доста здрави, имат специален профил. Ако това ти е проблема, от 2 години си сменям сам джантите зима/лято. Купих си крик бмв за 20лв (от Е46) и ключ бмв за 10лв и си въртя гумите без никви проблеми.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
+1 И аз съм с крик от Е46 и ми върши перфектна работа 

- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Прав си колега,наистина съм се заблудил,това го установих по-късно...след поредния обрат на съдбата пак се насочвам към модела
и на въпроса, много моля за съдействие,някой ако е възможно да провери следния номер на рама
WBAVA71030PR91063 ,колата е E90 320i с двигател N46B20B,при уговорка съм склонен да заплатя за информацията

WBAVA71030PR91063 ,колата е E90 320i с двигател N46B20B,при уговорка съм склонен да заплатя за информацията

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Daten für die Fahrgestellnummer: WBAVA71030PR91063
Modellbezeichnung: 320i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: VA71
E-Code: E90
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N46 - 2,00l (110kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Arktis Metallic (A34)
Innenraum: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)
Produktionsdatum: 16.06.2005
Werk: Regensburg
S4AGA Interior trim finishers Titanium matt
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S240A Leather steering wheel
S249A Multifunction f steering wheel
S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154
S321A Exterior parts in vehicle color
S441A Smoker package
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
P7RPA Advantage package
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S884A On-board literature, Italian
S8SBA Telematics access request,country-spec.
S8SPA Control unit COP
Modellbezeichnung: 320i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: VA71
E-Code: E90
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N46 - 2,00l (110kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Arktis Metallic (A34)
Innenraum: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)
Produktionsdatum: 16.06.2005
Werk: Regensburg
S4AGA Interior trim finishers Titanium matt
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S240A Leather steering wheel
S249A Multifunction f steering wheel
S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154
S321A Exterior parts in vehicle color
S441A Smoker package
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
P7RPA Advantage package
S855A Language version Italian
S863A Retailer Directory Europe
S884A On-board literature, Italian
S8SBA Telematics access request,country-spec.
S8SPA Control unit COP
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А километърчета,нещо,поне при последното посещение в BMW сервиза



- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За това 50 левчета и най-близкия дилър - никой не може да ти каже по интернет километърчета.
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В сервиз дали ще стане,примерно Найси кар на асеновградско,или трябва да се ходи до Мкар на карловско...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
1во найси кар не им дреме грам и казаха за една кола, че е страхотна, а тя се оказа на 890 000 км!!! Второ за история на колата ти трябва официален сервиз.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има сайт, който за 2 дена ти дава такава информация - заплаща се някаква сума от порядъка на 10-15$ (не съм го ползвал от година и..), ето и линка: https://vin.su/ дава сервизна история, кога е влизала в сервиз и за какво.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:1во найси кар не им дреме грам и казаха за една кола, че е страхотна, а тя се оказа на 890 000 км!!! Второ за история на колата ти трябва официален сервиз.
Ти как мислиш кола ще искара 890000км,като ги пишеш тия работи обмисляш ли ги.Кои знае с каква шано диагностика сте е чели тая кола.


- WucciaN
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 8.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TDS
- Мечтае да кара: Plovdivskoto E36 deto ne preli4a na E36
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тоест от 320Д 163к.с. и 330Д 231 к.с. разликата не е много голяма като изклучим свещи, накладки, дискове, гуми, ДАНАКА :Д които ще е около 400лв. A каот разход 330 как харчи градски ? че Е46-та 330 184к.с. ми падаше към 8 градско А като двигател 330 предполагам че е по балансиран по-тих и е за предпочитане ?
- WucciaN
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 8.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 318 TDS
- Мечтае да кара: Plovdivskoto E36 deto ne preli4a na E36
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
След като изчетох набързо с кафето темата за разхода на колата . Аз лично установих, че зависи от колата кой как я е подържал и от доста други фактори. Но като цяло относно 330Д. е околко 8,5-11-13 градско. А като се има предвид че съм наистина спокоен шофиор (е с леки изклучения ) там някъде ще е .
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аре бе ебати - да колата е на толкова и се запознахме с човекът, който е превъртял километрите(така разбрахме) и има грешка в DSC модула на 650 хиляди аре без подобни излявления, стягайте се не сме тука да се лъжем, а да си помагаме - момчето сега му се плаче с тая кола и се чудим какво да я направим. Колата е купена за 10 хил. лв. от Италия и моя приятел я купи за 14 000 лв и по чиста случайност се оказа през познати, че разбрахме историята. И ако не вярваш човека,превъртял километрите има автокъща (в която продава хубави коли, но на доста над пазарните цени) каза, че редовно идвали при него местните таргашчета да върти км на коли на по 500-600 и нагоре.
Чвата ми кола беше 525 бензин 96-та година и съвсем наскоро умря при новия и собственик, на 740 хил. км. само, защото не и сменил веригата, а аз му я продадох на близо 400 000. Тъй че r0nnie замисли се добре при следващата покупка на кола.
п.с. с правилната поддръжка тея коли и милион км ще изкарат въпроса е колко често ще се чупят. А и предполагам се сещаш сам, че това са коли, които се карат магистрално в чужбина и след като преди две години на една екскурзия из Европа направих 7500 км за 25 дни с джип дърпащ каравана, смятам, че спокойно могат да се навъртят.
Цялата идея с тази история и решението ми да я напиша е ИМАЙТЕ СИ ЕДНО НА УМ, щото евтиното после може да ви докара инфаркт - купувайте тука 320d 530d за по 13-14 хил лв от Италия, Германия и т.н. и после говорете колко се чупят, а те просто са милионерки.
Чвата ми кола беше 525 бензин 96-та година и съвсем наскоро умря при новия и собственик, на 740 хил. км. само, защото не и сменил веригата, а аз му я продадох на близо 400 000. Тъй че r0nnie замисли се добре при следващата покупка на кола.
п.с. с правилната поддръжка тея коли и милион км ще изкарат въпроса е колко често ще се чупят. А и предполагам се сещаш сам, че това са коли, които се карат магистрално в чужбина и след като преди две години на една екскурзия из Европа направих 7500 км за 25 дни с джип дърпащ каравана, смятам, че спокойно могат да се навъртят.
Цялата идея с тази история и решението ми да я напиша е ИМАЙТЕ СИ ЕДНО НА УМ, щото евтиното после може да ви докара инфаркт - купувайте тука 320d 530d за по 13-14 хил лв от Италия, Германия и т.н. и после говорете колко се чупят, а те просто са милионерки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани