животът и скромните коли
Модератор: Общи модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: животът и скромните коли
Според мен, когато много хора зависят от теб - трябва да отделиш повече внимание на своята сигурност, което не значи, че трябва да караш с бронировка VR6 ли беше
--> голяма кола + шофьор
Още си спомням за Pininfarina CEO dies in road accident... със скутер
не казвам, че е лошо да караш скутер, ама 'айде малко по-сериозно
п.с. така го виждам аз, то ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш... ама все пак
--> голяма кола + шофьор
Още си спомням за Pininfarina CEO dies in road accident... със скутер

не казвам, че е лошо да караш скутер, ама 'айде малко по-сериозно
п.с. така го виждам аз, то ако ти е писано да се удавиш, няма да се обесиш... ама все пак
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: животът и скромните коли
steeN написа:...
в две книги за jobs пише, че е карал merc sel и 928
и се възхищавал на дизайна им.
what a helluva ride
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Re: животът и скромните коли
Всичко е до човека и фактори като дали е любител на колите, дали е позьор, дали търси да впечатлява жените....
Зукърбърг е на ниво и в бизнес, който не е от значение кава кола кара.
Друг пример: Тръмп кара Ес-класа купе, Е класа - само мерцедес. Това го кефи. Може да си купи и 3 бентлита, но не го прави.
Пример: Марешки има Кьонихзег(или нещо подобно), а дори и не го кара. Колкото и да си голям, в бизнеса 1 милион долара никога не са излишни, за да ги изпукаш за кола, дето не може и да караш.
Други: логиката на запад е, че лъскави коли карат тези, които могат да си ги позволят. Т.е. направил си пари и ти личи. Но пак зависи! Тръмп не може да ходи да си уговоря мултимилионните сделки с Акура или Голф 5ца. Няма да му отива и ще бъде възприет несериозно.(или поне той така си мисли).
Всичко е до приоритети.
Зукърбърг е на ниво и в бизнес, който не е от значение кава кола кара.
Друг пример: Тръмп кара Ес-класа купе, Е класа - само мерцедес. Това го кефи. Може да си купи и 3 бентлита, но не го прави.
Пример: Марешки има Кьонихзег(или нещо подобно), а дори и не го кара. Колкото и да си голям, в бизнеса 1 милион долара никога не са излишни, за да ги изпукаш за кола, дето не може и да караш.
Други: логиката на запад е, че лъскави коли карат тези, които могат да си ги позволят. Т.е. направил си пари и ти личи. Но пак зависи! Тръмп не може да ходи да си уговоря мултимилионните сделки с Акура или Голф 5ца. Няма да му отива и ще бъде възприет несериозно.(или поне той така си мисли).
Всичко е до приоритети.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: животът и скромните коли
Всичко си е до избор. Във фирмата, където работя, и двамата управители карат едни и същи возила, но разликата е, че на единия е напълно обикновен дизел с някакво средно, та да не кажа и стандартно оборудване, а другият - голям бензинов мотор с всички екстри. Единият го возят много рядко, другият постоянно. Всичко си е до човек.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Re: животът и скромните коли
Каква кола караш е въпрос на приоритет. В българия всичко е безкрайно изкривено. Живее като куче в панелка за 15 000 евро, но отпред кола за два пъти повече пари ... Колата е аксесоар, показващ финансови възможности. Е, не винаги, но като цяло да.
Бившият ми шеф прави доста над 60 000$ годишна заплата. Караше един Сивик, произведен в началото на 90-те. "Калниците" му бяха от жълт скоч. Скрапира я и няколко месеца се возеше на един стар Джип. Скрапира и него и от три години кара Шевролет 2000г. Той ми го каза също. Колата е въпрос на приоритети в живота.
Аз повече от шест години карам Шевролет 2001г и докато не умре, няма да го оставя. Вместо 800$ на месец за БМВ или МБ, предпочитам да давам 1200$ за изплащане на ипотека. Това го обсъждахме в темата за средната класа. Тази година купих на сина ми (на 22г и живее в българия) едно Рено за 1300 лв. Той не беше много очарован, но аз му казах. Това ти е първа кола. Карай докато не умре. Вкарай шофьорски навици и после ще мислим за нещо по-добро. Сега е доволен от живота и н мърка. Видя, че е икономична и може да си позволи разходите по нея. В края на краищата, това е един тон желязо, коеот трябва да ви откара от т. А до т. Б.
Бившият ми шеф прави доста над 60 000$ годишна заплата. Караше един Сивик, произведен в началото на 90-те. "Калниците" му бяха от жълт скоч. Скрапира я и няколко месеца се возеше на един стар Джип. Скрапира и него и от три години кара Шевролет 2000г. Той ми го каза също. Колата е въпрос на приоритети в живота.
Аз повече от шест години карам Шевролет 2001г и докато не умре, няма да го оставя. Вместо 800$ на месец за БМВ или МБ, предпочитам да давам 1200$ за изплащане на ипотека. Това го обсъждахме в темата за средната класа. Тази година купих на сина ми (на 22г и живее в българия) едно Рено за 1300 лв. Той не беше много очарован, но аз му казах. Това ти е първа кола. Карай докато не умре. Вкарай шофьорски навици и после ще мислим за нещо по-добро. Сега е доволен от живота и н мърка. Видя, че е икономична и може да си позволи разходите по нея. В края на краищата, това е един тон желязо, коеот трябва да ви откара от т. А до т. Б.
Re: животът и скромните коли
честно казано, малко отнесено ми се вижда. колата, особено при богатите е въпрос и на етикет. не може да живееш в супер лускозна къща, да караш някоя кочина и да ходиш да ядеш в Макдоналдс....нещо не се вързва. Колата трябва да носи и емоции - какви емоции от такава кола?
Другият момент със скъпата кола е и сигурността и отношението - като имаш много пари ще искаш и да ги изхарчиш - започваш да си обръщаш повече внимание на здравето, храненето и т.н. Едно е да преживееш катастрофа с S - класа, друго е с една такава кола. Отношението е същата работа - едно е да отидеш на инспекция с една S - класа, друго е с някаква средностатистическа кола.
аз лично не го разбирам
Другият момент със скъпата кола е и сигурността и отношението - като имаш много пари ще искаш и да ги изхарчиш - започваш да си обръщаш повече внимание на здравето, храненето и т.н. Едно е да преживееш катастрофа с S - класа, друго е с една такава кола. Отношението е същата работа - едно е да отидеш на инспекция с една S - класа, друго е с някаква средностатистическа кола.
аз лично не го разбирам
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: животът и скромните коли
@2bar написа:не може да живееш в супер лускозна къща, да караш някоя кочина и да ходиш да ядеш в Макдоналдс....
Кой го казва това

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: животът и скромните коли
Я да питам колко от вас биха карали нек'ви онди с нагризани калници или там к'вото беше при положение, че разполагате с 200-300 пъти повече пари?
Нула ли? Добре!
Дали не се кефят тия шефове на чакането на пътна помощ на някоя магистрала се чудя аз или просто си знаят, че ще дойдат да ги вземат с хеликоптера като даде фира талигата, а? Всичко е цирк за пред хората, ама вярно въпрос на приоритети. Ако си шеф и топ приоритет не ти е Сигурността... а бе 'къв шеф си ти бе
Нула ли? Добре!

Дали не се кефят тия шефове на чакането на пътна помощ на някоя магистрала се чудя аз или просто си знаят, че ще дойдат да ги вземат с хеликоптера като даде фира талигата, а? Всичко е цирк за пред хората, ама вярно въпрос на приоритети. Ако си шеф и топ приоритет не ти е Сигурността... а бе 'къв шеф си ти бе

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: животът и скромните коли
В края на краищата, това е един тон желязо, коеот трябва да ви откара от т. А до т. Б.
- ето тук е голяма разлика - за някои хора колата НЕ Е тон желязо за точка А до Б

Re: животът и скромните коли
Един ден ако наистина мога да си позволя скъпа кола, то ще е някоя от ///M дивизията. Или 5 или 6. А за всекидневка или Ф01 или някоя от следващите версии на седмака /говорим за чисто нови!/. Това за мен нито е показност на пари, нито нищо. М-ката ще си я изкарвам да си чеша крастата, а седмака за бизнес дела из страната.
Нямам абсолютно никакво влечение към някакви екзотики. Да, бих наел някоя такава за седмица да си начеша крастата, но да хвърля една торба с пари за няква кочина..слабо. По-скоро бих инвестирал с тея пари в нещо пак насочено в автомобилният свят или някоя благотворителна кампания
Както казахте - въпрос на приоритети.

Нямам абсолютно никакво влечение към някакви екзотики. Да, бих наел някоя такава за седмица да си начеша крастата, но да хвърля една торба с пари за няква кочина..слабо. По-скоро бих инвестирал с тея пари в нещо пак насочено в автомобилният свят или някоя благотворителна кампания

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: животът и скромните коли
Всичко е до начин на живот от една страна и от мангизи от друга.
Аз примерно в един момент реших,че сънят ми е по-важен от камарата с ламарина на улицата.
Преди време имах БМВ-та сутринта се събуждаш с мисълта какво липсва тая нощ - Я огледало,Я лаистни,я прагове,я счупен джам и липсващо стерео и т.н. Писна ми.... Минах на Бенц там същото + беха на мода ЕКУтата
После друг що годе скъп курник направих му КАСКО и при една щета като ми казаха ама трябва самоучастие? Викам давам 1000лв вноска на година за 4 детайла и два стопа трябвало да доплащам. Айде чао.
Айде сега ежедневен курник който на моменти забравям и да го заключвам,ни градушката ме притеснява,нищо. Утре ако умре имам един на склад слагам му табелите и газ.
Аз примерно в един момент реших,че сънят ми е по-важен от камарата с ламарина на улицата.
Преди време имах БМВ-та сутринта се събуждаш с мисълта какво липсва тая нощ - Я огледало,Я лаистни,я прагове,я счупен джам и липсващо стерео и т.н. Писна ми.... Минах на Бенц там същото + беха на мода ЕКУтата

После друг що годе скъп курник направих му КАСКО и при една щета като ми казаха ама трябва самоучастие? Викам давам 1000лв вноска на година за 4 детайла и два стопа трябвало да доплащам. Айде чао.
Айде сега ежедневен курник който на моменти забравям и да го заключвам,ни градушката ме притеснява,нищо. Утре ако умре имам един на склад слагам му табелите и газ.

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: животът и скромните коли
madpetio написа:Всичко е до начин на живот от една страна и от мангизи от друга.
Аз примерно в един момент реших,че сънят ми е по-важен от камарата с ламарина на улицата.
Преди време имах БМВ-та сутринта се събуждаш с мисълта какво липсва тая нощ - Я огледало,Я лаистни,я прагове,я счупен джам и липсващо стерео и т.н. Писна ми.... Минах на Бенц там същото + беха на мода ЕКУтата![]()
После друг що годе скъп курник направих му КАСКО и при една щета като ми казаха ама трябва самоучастие? Викам давам 1000лв вноска на година за 4 детайла и два стопа трябвало да доплащам. Айде чао.
Айде сега ежедневен курник който на моменти забравям и да го заключвам,ни градушката ме притеснява,нищо. Утре ако умре имам един на склад слагам му табелите и газ.
ами наеми си гараж- що я държиш пред блока ? - а каското е доста криворазбрано - застраховката не се прави за ПЕЧАЛБА а с леко по-различна цел. Предполагам ги знаеш ти работи ама обягват в поста .
Re: животът и скромните коли
Не знам ама наскоро едни приятели с чисто нова А класа се убиха, а друга позната е в кома след катастрофа с пежо 207.. ако имам син/дъщеря никога не бих им дал да карат малка, стара кола, ако нямам пари за сигурна по-хубаво с рейса. Старите кошници по друг начин се гънат и не би искал да сложиш в тях близък човек. Всъщност това е и причината заради която джиповете на волво ме радват.. ходи го блъскай, ако искаш да се разцепиш
много по-голямата сигурност която получаваш от нова "premium" кола изобщо не е малко

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: животът и скромните коли
Аз да си продължа мисълта... Имам неколцина познати, единия, да речем, си вози новороденото дете и жена в 900 килограмова прогнила Хонда. А не е като да не си ходи по провинцията с нея. Има два солидни апартамента вече, ама колата нямало да смени, ей тъй напук да е, като че ли
Целта е единия да се дава под наем, забележи! Човека не е финансово притеснен! Не е да няма 8-10к за по-сигурна кола. Все разправя, че се чудел дали да пътува, че нямал вяра на колата и му била тясна. Ми оправяй се, бе мен! Това как му викаме? Скъперничество, практичност, аскетизъм? И в коя графа попада... Не мога да се сетя... Просто се чудя и на другата крайност... Явно са ми криви разбиранията за минималния праг на съществуване.

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани