Датчик на разпределителния вал - 330ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
surfboard написа:Да, ще сменя всичко с оригинално - и датчика и маркучите и клапана на вентилацията. Реших да сменя и задната сонда, макар че тя няма отношение към смесообразуването и работата на двигателя, защото не искам заради нея да ми свети чекът. След като направиме всичко това, ще пиша. Очаквам да има подобрение в работата и поведението на мотора.
При смяна на каратерната вентилация, освен тръбите и клапана е желателно да се смени и дистрибуторният панел- в каналите му със сигурност има отлагания, които отнесени към диаметъра им са значителни и вентилацията става непълноценна, а от уплътненията към смукателният колектор, може да влиза паразитен въздух. Другият вариант е да се преработи системата.


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Взех си колата, колеги. Имам чувство че не взех нея, а някоя друга. Поведението е коренно различно - много тяга и мощност по целия работен диапазон, много ряз, чудесно ускорение, абсолютно залепване за седалката при смачкване на газта. Много спокойна работа на мотора на празен ход. Няма и следа от предишните проблеми. Запалихме я сутринта чисто студена и мърка като коте. Има перфектни показатели на автодиагностичния софтуер.
Сега вече съм съгласен че карам 230 коня
Сега вече съм съгласен че карам 230 коня

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Какво смени в крайна сметка по колата и какво направи 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Диса клапа, картерна вентилация, ламбда сонда, датчик на разпределителния изпускателен вал. Всички тези неща бяха сдали багажа и стояха там само за украшение така да се каже. Освен това смучеше и доста въздух. Оттам е идвал високият разход, невървенето и другите проблеми, които съм описал.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Допълвам темата с още една новина - разходът на гориво ми намаля. Понеже често карам по един и същ маршрут /магистрала/ и когато ми доскучае, съм си правил експериментални опити да видя колко ще харчи колата с 90 км/ч, на темпомат и на равен терен, защото все ми се струваше че харчи много, но мислех че е от стила на каране. Та преди ми даваше 9-10 на 100 при този експеримент. Вчера реших да го направя отново - резултат - 7.5 на 100. Засичането е при напълно еднакви условия, на един и същ участък, с един и същ бензин. Дори нямаше вятър. А и двата пъти колата беше празна.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
surfboard написа:Допълвам темата с още една новина - разходът на гориво ми намаля. Понеже често карам по един и същ маршрут /магистрала/ и когато ми доскучае, съм си правил експериментални опити да видя колко ще харчи колата с 90 км/ч, на темпомат и на равен терен, защото все ми се струваше че харчи много, но мислех че е от стила на каране. Та преди ми даваше 9-10 на 100 при този експеримент. Вчера реших да го направя отново - резултат - 7.5 на 100. Засичането е при напълно еднакви условия, на един и същ участък, с един и същ бензин. Дори нямаше вятър. А и двата пъти колата беше празна.
Пробвай дали при 110 няма да ти даде същия разход

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
surfboard написа: Вчера реших да го направя отново - резултат - 7.5 на 100.
Бре тя 330-ката по-икономична от 318-ката ръчка излезе

Спрете да ги засичате само по-инерция тея баварци.

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Еми аз от личен опит ти казвам, че извънградко в диапазона 90-130 на 6-та харчи като 18-ка.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Демирев написа:surfboard написа: Вчера реших да го направя отново - резултат - 7.5 на 100.
Бре тя 330-ката по-икономична от 318-ката ръчка излезе![]()
Спрете да ги засичате само по-инерция тея баварци.
При положение, че кара със 90км/ч и то по равен път, не виждам къде е нереалния разход. Да не говорим, ако се кара и на 6-та, нещата направо отиват на преразход

ASC off -> FUN on
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Както написах, това е целенасочен тест, само и единствено с цел съпоставка преди и след, при определени и конкретни условия. Никой не цели да изкара 330и икономичен автомобил, защото той е далеч от това, нито да го съпоставя с 320д или 318и. По-скоро разходът му е приемлив за конете и кубатурата. А 318и не знам колко харчи, но ако вярваме на каталожните данни, извънградско не е много различно от 330и. Може би градско доста по-малко, но извън града ако круизваме на магистралата с едно и също темпо, и 318и е водеща кола, а аз карам по него, вероятно стойностите ще са доста близки.
В реалността и при нормална експлоатация колата ми си харчи доста повече, като например 15-16 градско и 8-12 извън, в зависимост от скоростта. Всичко под тези стойности е научна фантастика, плод на съзнателно икономично шофиране - влачене извънградско и празни и дълги булеварди градско.
В реалността и при нормална експлоатация колата ми си харчи доста повече, като например 15-16 градско и 8-12 извън, в зависимост от скоростта. Всичко под тези стойности е научна фантастика, плод на съзнателно икономично шофиране - влачене извънградско и празни и дълги булеварди градско.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Демирев написа:surfboard написа: Вчера реших да го направя отново - резултат - 7.5 на 100.
Бре тя 330-ката по-икономична от 318-ката ръчка излезе![]()
Спрете да ги засичате само по-инерция тея баварци.
LS600-а ти повече ли харчеше

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Колкото повече кубици.... По-голям кеф... Същото е и при двигателите 

- ShaShi
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Колеги аз имам същият проблем с датчика , светна ми чека преди половин година и го изтрих с диагностика, но не съм сменял датчика още. Проблем ли е, че я карам така , може ли да се прецака нещо по мотора
, не съм го сменил още тъй като колата се движи по същият начин и не е светкал пак чека.

Баварец вадя от гараж, после на масаж !
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
INTEGRALE написа:Колкото повече кубици.... По-голям кеф... Същото е и при двигателите
Нека да са повече коне от кубиците...като еко бууст новите форд двигатели.
Мондео V 2.0 Екобууст 210 к.с....6.4 л. смесен разход...8.3л. градско....това естествено се постига с 6 ст. ръчка с означение кога да се сменят предавките в еко режим и старт-стоп еко бутон за гасене мотора по светофари и задръствания.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- ShaShi
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 22.10.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330 CI
- Мечтае да кара: BMW X6 MPower
- Детайли за колата: 13" джанти, газ, ремус !
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Някой ще ми отговори ли на поста малко по-горе
. Благодаря

Баварец вадя от гараж, после на масаж !
62 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани