Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вина решава всичко 
Sent from nokia 6310

Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:stocky написа:Тая външност и тая вътрешност не са излезли заедно от завода, да си знаеш. Не е че задължително нещо лошо, но все пак! Някой адски селски се е опитвал да сваля емблемката Individual от волана! Старт-стоп бутона по моя преценка се изтърква така на около 350 000км в общия случай. Иначе без диагностика аз поне не видях нищо друго фрапиращо.
Ако наистина е индивидуал може и да са излезли заедно. А може и донорът да е билВиждал съм потресаващи комбинации, не знам как БМВ не ги е било срам да ги произведат...
Колега няма как да е фейс отвън, не-фейс individual отвътре пък чак със старата навигация.... не трябва нито ВИН нито нищо, това са поне две коли в едно

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Leon написа:stocky написа:Тая външност и тая вътрешност не са излезли заедно от завода, да си знаеш. Не е че задължително нещо лошо, но все пак! Някой адски селски се е опитвал да сваля емблемката Individual от волана! Старт-стоп бутона по моя преценка се изтърква така на около 350 000км в общия случай. Иначе без диагностика аз поне не видях нищо друго фрапиращо.
Ако наистина е индивидуал може и да са излезли заедно. А може и донорът да е билВиждал съм потресаващи комбинации, не знам как БМВ не ги е било срам да ги произведат...
Колега няма как да е фейс отвън, не-фейс individual отвътре пък чак със старата навигация.... не трябва нито ВИН нито нищо, това са поне две коли в едно
Страничните огледала и те не са фейслифтови. Какво е преживяла само тя си знае.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Leon написа:stocky написа:Тая външност и тая вътрешност не са излезли заедно от завода, да си знаеш. Не е че задължително нещо лошо, но все пак! Някой адски селски се е опитвал да сваля емблемката Individual от волана! Старт-стоп бутона по моя преценка се изтърква така на около 350 000км в общия случай. Иначе без диагностика аз поне не видях нищо друго фрапиращо.
Ако наистина е индивидуал може и да са излезли заедно. А може и донорът да е билВиждал съм потресаващи комбинации, не знам как БМВ не ги е било срам да ги произведат...
Колега няма как да е фейс отвън, не-фейс individual отвътре пък чак със старата навигация.... не трябва нито ВИН нито нищо, това са поне две коли в едно
Нали няма да се обиждаме сега

Never mistake motion for action...
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
Бих се радвал ако получа малко помощ по отношение на дизеловите двигатели на Е90-те.
До скоро карах Е46 Компакт 320тд, но сега вече се оглеждам за Е90 330хд. Харесал съм един автомобил, но не мога да разбера кой е двигателя. Колата е юли 2008, автомат, хд, преди фейса....това М57Н2 ли е или друг? Знам че ВИН-а на колата би ми решил проблема, но не разполагам с него.
Бих се развал и да получа някакви отзиви за този двигател....веригата трябва ли да се сменя, има ли пеперудки за махане и т.н....
Предварително благодая.
Бих се радвал ако получа малко помощ по отношение на дизеловите двигатели на Е90-те.
До скоро карах Е46 Компакт 320тд, но сега вече се оглеждам за Е90 330хд. Харесал съм един автомобил, но не мога да разбера кой е двигателя. Колата е юли 2008, автомат, хд, преди фейса....това М57Н2 ли е или друг? Знам че ВИН-а на колата би ми решил проблема, но не разполагам с него.
Бих се развал и да получа някакви отзиви за този двигател....веригата трябва ли да се сменя, има ли пеперудки за махане и т.н....
Предварително благодая.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Този ли прави проблемите с веригата?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не .......... Не мога да повярвам, че още не е ясно това.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
sider23 написа:Този ли прави проблемите с веригата?
Не колега 47 е проблемния
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
adko001 написа:edinakow написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416064077332447&slink=87gjod
Колеги кажете си мнението за тая кола
Доста добре изглежда, аз бих я проучил сериозно, има една от най-хубавите екстри - шибедах, което е чудесно, визия също има.
Ходих и я гледах тази, БЕЗОБРАЗЕН КЕНЕФ!
Колата мирише на блато.
Седалката е боядисвана супер некадърно.
Таблото е изтрито в лявата му част точно до бутона за вкл./изкл. на фаровете.
Доста от пластмасите са изпочупени.
Фаровете са с лепени уши, подкалниците са завити с рапидки от близката железария.
Колата пуши при палене и при подаване на газ.
Мотора тресе и работи неравномерно.
Общо взето това са нещата, които успях да видя.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Airdust написа:adko001 написа:edinakow написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416064077332447&slink=87gjod
Колеги кажете си мнението за тая кола
Доста добре изглежда, аз бих я проучил сериозно, има една от най-хубавите екстри - шибедах, което е чудесно, визия също има.
Ходих и я гледах тази, БЕЗОБРАЗЕН КЕНЕФ!
Колата мирише на блато.
Седалката е боядисвана супер некадърно.
Таблото е изтрито в лявата му част точно до бутона за вкл./изкл. на фаровете.
Доста от пластмасите са изпочупени.
Фаровете са с лепени уши, подкалниците са завити с рапидки от близката железария.
Колата пуши при палене и при подаване на газ.
Мотора тресе и работи неравномерно.
Общо взето това са нещата, които успях да видя.
Бих предположил че е внос от Италия (след наводненията от преди няколко месеца)
- vanko_0562
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 tds
- Мечтае да кара: Alpina B5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата изглежда много добре, цената също. Закарай я на диагностика и действай. И питай къде са М-джантите 

Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanko_0562 написа:Колеги едно въпросче и от мен.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=895cdu
Какво ще кажете
Здравей колега, внесена е от Италия, 11.09.2008 - произведена, с кофти мотора..
Не виждам М-пакета да е оригинален.. Виж, джантите - те са

Ето ти ВИН-а:
A196456
Не ме питайте как го знам, един колега/приятел ме светна как по регистрационен номер да взема ВИН-а на всяка кола и цялата й история в България
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:vanko_0562 написа:Колеги едно въпросче и от мен.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=895cdu
Какво ще кажете
Здравей колега, внесена е от Италия, 11.09.2008 - произведена, с кофти мотора..
Не виждам М-пакета да е оригинален.. Виж, джантите - те са![]()
Ето ти ВИН-а:
A196456
Не ме питайте как го знам, един колега/приятел ме светна как по регистрационен номер да взема ВИН-а на всяка кола и цялата й история в България
Много хора го знаем,не си единствен ....а като не искаш,да се знае му го напиши на лично а не тук..само коя история,ще вземеш сервизна ли ,че другото не е особено важно,освен един ВИН...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани