Не сменя предавки при високи обороти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.01.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d e39

Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от mermenkov » 21 Дек 2014, 20:52

Здравейте,
Става въпрос за е39 3.0 дизел '99 автоматик с типтроник. Ако се кара нормално всичко е ОК и няма никакъв проблем. Като го настъпя с педала до дупка на 2 ра или 3 та няма значение предавката и лоста е на D стига до малко над 4000 оборота и не иска да превключи на по-висока предавка, като върна малко педала си сменя. На типтроник нямам проблем. Никакви лампи по таблото не светят и няма признаци за други проблеми кутията си сменя скорости гладко и без проблем стига да не е на кик даун. Сигурно ще да е някой датчик...
Благодаря за съветите предварително.
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от Bavarcho » 21 Дек 2014, 21:00

Помпата под седалката :yes:
Мотора не може да достигне оборотите при които автомата трябва да смени при натиснат кикдаун.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.01.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d e39

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от mermenkov » 21 Дек 2014, 21:03

Мерси колега за бързия отговор. Има ли начин да я проверя че на 100% е тя, диагностика или по някакъв механичен път?
Поздрави
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от liort » 21 Дек 2014, 22:31

Същия проблем имах и аз, от около 3200-4000 оборота колата е все едно на прекъсвач и не сменя скорости. Пробвай и на неутрална дали ще е същото, ако пак почне да "прекъсва". При мен се оказа един от маркуч на турбото около 20 см. дълъг, и около фи 8 в диаметър. Беше се протрило и станало на кокал от маслото . Помпата се проверява с манометър за налягане трябва да работи на 3,5 бара налягане, но се съмнявам проблемът ти да е от нея. При мен съвпаднаха и двата проблема и в сервиза колата просто отказа да запали, но преди това се чуваше помпата като оставиш колата само на контакт. Цената на външната помпа на BOSCH е 340лв.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от Bavarcho » 22 Дек 2014, 21:17

С добра диагностика ще се види налягане на горивото. (има си такъв датчик колата)
Турбо което не надува също може да е причина, него е също на диагностика се вижда. Преди да ходиш до диагностик стискаш маркуча след интеркулера и когато някой подаде газ не трябва да може да го удържиш стиснат.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.01.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d e39

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от mermenkov » 22 Дек 2014, 21:27

Благодарности на колегата Bavarcho. Проблема е решен помпата за нафта под седалката. Сменена с нова и сега баварката върви на фурия :D
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от Bavarcho » 22 Дек 2014, 21:30

:yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не сменя предавки при високи обороти

Мнение от JTD » 24 Дек 2014, 14:38

Някой знае ли колко бара трябва да е минималното налягане на тази помпа?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook