Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Колеги, моята сага с тази е39-ка продължава... Вчера като ходих до София пак взе да хвърля антифриз през казанчето... По целият път държеше 94-95 градуса, на наклона вдигна до 100 и после по обратният път пак си държеше 94-5 градуса ... На църна маца каот намалих и усетих ,че нещо не е наред,защото изведнъж вдигна температурата на 100-105 градуса - от скритите менюта и аз веднага е загасих. Като отворих капака пак беше изхвърлила антифриза. Оттам чакаме да изстине ,и доливане около 1.5литра антифриз и продължаваме ... Имах да си върша работа в София и затова трябваше някак си да се прибера на връщане. На връщане взех още две бутилки антифриз за по пътя и така се прибрах като установих ,че ако не е караш над 80 км, не надува маркучите, в момента в който вдигнеш 100-120 км и започва да надува и да изхвърля през капачката на разширителният съд. На връщане имаше само едно доливане малко преди Пловдив когато светна за котрола на течността и събра 500 грама .... От тогава е спирам пред нас и не мисля да е карам въобще докато не е оправя.... Питането ми е глава ли е или нещо друго ..Ясно е ,че влиза въздух в системата, интересно от къде и как така държи нормална температура ,щом има охлаждаща течност,а започва да загрява едява когато изхвърли течността. Иначе на задръствване няма проблем - вчера имаше на връщане едно задръстване на магистралата до Пловдив заради катастрофи , стояхме един час в трафика. Температурата мръдна точно с 4 градуса от 92-96 и после като тръгнахме пак се охлади до 93-4 градуса . Не е водна помпа ,защото тя е сменяна преди 30 000 км. Сложил съм такава с железни лопатки уж да изкара повече км. Тогва съм правил и профилактика на двата радиатора, сменен температурен датчик..... Клоня към глава, защото надува системата ,само че нали ако е глава тя постоянно ще загрява най-малкото защото ще тече антифриза и освен това си мисля,че няма да има парно вътре в автомобила. Маслото си е черно, антифриза е без примеси . Ходихме да мерят газове, веднъж казаха , че няма , после е закарахме другаде където пак казаха ,че няма защото течността не се оцвети в зелено ,а после ме накараха да е запаля и при развита капачка пак мериха газове и след 10 минутно работа на двигателя викат, че имало ..Течността се оцвети съвсем леко зеленикаво . ... И аз вече не знам какво да правя... Също така искам да ми дадете идеи и предложения за добър майстор в софия или пловдив, който като му е оставя наистина да е направи ,защото на мен тази кола ми трябва и с нея си върша работата. Сега от 28-ми до 12 януари ме няма. Моета идея е да е оставя да се прави в този интервал и после да си е взема готова. Знам ,че сега са празници и едва ли някой ще му се работи , но наистина автомобила ми трябва, просто защото другото е34 ..него го бракувахме и сега останахме само с един автомобил и точно за празниците и той ни предаде
(((

Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Аз залагам на гарнитура на глава. И моля без такива дълги постове по коледа



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
А мотора е?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- CHUKANSKI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 4.11.2007
- Местоположение: city of СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E53 3.0D
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
ТДС естествено
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Колегата с темата - като отвориш капачката на казанчето и моторът работи на място и празен ход, вътре имали бълбукания? И още през ауспуха има ли сив пушек и миризма на антифриз? Ако няма тези признаци, вероятно не е гарнитура на главата. Аз те съветвам да започнеш със смяна на капачката, като преди това огледай хубаво за течове покрай термостата и водната помпа. Също така обърни внимание дали от малкото маркуче, което влиза в раширителния съд, тече струйка охладителна течност - може някъде да има частично запушване и затова да надува при по-високи обороти. Но пак казвам, първо смени капачката... 

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Z3Ro* написа:Колегата с темата - като отвориш капачката на казанчето и моторът работи на място и празен ход, вътре имали бълбукания? И още през ауспуха има ли сив пушек и миризма на антифриз? Ако няма тези признаци, вероятно не е гарнитура на главата. Аз те съветвам да започнеш със смяна на капачката, като преди това огледай хубаво за течове покрай термостата и водната помпа. Също така обърни внимание дали от малкото маркуче, което влиза в раширителния съд, тече струйка охладителна течност - може някъде да има частично запушване и затова да надува при по-високи обороти. Но пак казвам, първо смени капачката...
Ти си сигурно петия дето го казва - за справка темата под тази пак е на колегата



- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
larry_boy написа:Z3Ro* написа:Колегата с темата - като отвориш капачката на казанчето и моторът работи на място и празен ход, вътре имали бълбукания? И още през ауспуха има ли сив пушек и миризма на антифриз? Ако няма тези признаци, вероятно не е гарнитура на главата. Аз те съветвам да започнеш със смяна на капачката, като преди това огледай хубаво за течове покрай термостата и водната помпа. Също така обърни внимание дали от малкото маркуче, което влиза в раширителния съд, тече струйка охладителна течност - може някъде да има частично запушване и затова да надува при по-високи обороти. Но пак казвам, първо смени капачката...
Ти си сигурно петия дето го казва - за справка темата под тази пак е на колегата![]()
. Но човека си има собствено виждане за проблема - сутрин си долива антифриз, на обяд си кара колата, а вечер си пише у фОрумО.
Колега, пробвах с друга капачка. Бях е взел от друга е39-ка и е сложих преди да тръгна за София ... Когато автомобила се кара на къси разстояние, не излиза антифриз от капачката.. Само когато се напъне на по-дълги разстояния.. Тогава и темепературата отива към 94 градуса, а иначе ако се кара 10-20 км и се загаси си стои на 89-90 градуса ... КОлкото до тънкия маркуч на разширителният съд- има си струйка от него..Нали когато отворя капачката на работещ двигател и натисна водните съединения през него връща в казанчето антифриз. И не , няма бълбукания в казанчето -пробвано е няколко пъти вече докато автомобила работи на празен ход и гледаме дали прави балончета в казанчето,но пък маркучите стават доста твърди , не са меки както когато отвиеш капачката или примерно когато е студен автомобила, а са доста твърди - усеща се ,че от някъде вкарва въздух в системата .....
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
И не , няма бълбукания в казанчето -пробвано е няколко пъти вече докато автомобила работи на празен ход и гледаме дали прави балончета в казанчето,но пък маркучите стават доста твърди
А като натиснеш гаста до да кажем 2500об. и задържиш минута две, какво се случва с балончетата?? Айде ,че сядам да мятам ракии. Да бе казал, че си сменял капачката
А като натиснеш гаста до да кажем 2500об. и задържиш минута две, какво се случва с балончетата?? Айде ,че сядам да мятам ракии. Да бе казал, че си сменял капачката

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
От тънкия маркуч трябва да тече малка струйка на работещ мотор. Не само да връща като стиснеш маркучите.

- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
при мен имаше същите симптоми и се оказа спукана глава до изпускателния клапан на 5-ти цилиндър.
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
shiko написа:при мен имаше същите симптоми и се оказа спукана глава до изпускателния клапан на 5-ти цилиндър.
и в крайна сметка колеги какво правим? Отваряме двигателя ли за глава? Тогава ми трябват координати на добър майстор който ще е оправи ...Не ми се коментира за сервизите в Пловдив ... Да не говорим ,че предишният път щяха да е отварят ,а работата беше да се смени водната помпа и темературният датчик и да се направи една профилактика ... И ми дайте координати на някой който продава глава за ТДС-ка. Ясно е ,че ще се прави този автомобил ..Друг избор нямам за в момента..Не ми се дават още 12-15 бона за е60 и после още 2-3 000 лв. за да го вкарам в правият път ... Сега имам други приоритети и ще трябва да закрепим този автомобил ......... Интересно как е пукнал глава, като не съм го прегрявал никога ? Явно са много трошливи тези тдс-ки ?
Аз го карам вече повече от 40 000 км...Не може от преди това да е бил и аз да го карам толкова км и да не ми направи впечатление. Явно при мен се е случило ..Интересно как и кога като нито е прегрявана нито ме е оставила някога на пътя ,а и винаги след дълъг път съм е оставял по минута две на място да поработи да охлади и тогава съм е гасял..Вярно, настъпвал съм е , карал съм е от Пловдив до Бургас с 200 по магистралата , но мисля че това е нормално ,а и все пак е БМВ... По тази логика предишната ми е34-ка дето е на 540 000 км редовно си е цъдях докъдето може и какво? Врътнах и повече от 300 000 км Още си има хляб в двигателя -нито мотор хвърли,нито масло.... Много корав двигател е това М50 ,а тези тдс-ки все едно стените на главата са от стъкло правени .....
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
моята има чип и аз съм я газил доста,но никога не е мърдала стрелката на темп. от средата.но лятото ходех на море с нея и преди това бях надул турбото на 1.4-1.5 за един експеримент и така пътувах до там и обратно и ме съмнява че тогава съм я пукнал,може би от бедната смес.иначе и при мен ако я карах до около 2000-2500 оборота не губеше антифриза,на място с отворена капачка и високи обороти не бълбукаше въобще,но при юркане избиваше антифриз от капачката.провери си и ти турбото за всеки случай да не пренадува.
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Е ти пък, защо реши сега, че е глава. Не може ли по малкото зло, само гарнитурата??
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
което и да е от двете,главата трябва да се свали и тогава ще се види кое е.но по мое расъждение е че ако е гарнитура би трябвало да надува и изхвърля антифриз постоянно, а не след ръчкане само.а всеки метал при нагряване се разширява и като има пукнатина се отваря и за това мисля че е главата,но това са мой мисли.затова най-добре да се свали главата и ще се види.между другото и блока ми има две пукнатини между болтовете и преградата на антифриза.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Моята сага с прословутото загряване продължава ..
Ivo_Borisov написа:От тънкия маркуч трябва да тече малка струйка на работещ мотор. Не само да връща като стиснеш маркучите.
Това не знам дали автора му обърна внимание, но е много важно уточнение. От описанието аз също оставам с впечатление че хвърля антифриз само като се стиснат маркучите.

sineok_pi4_ написа: ...Да не говорим ,че предишният път щяха да Я отварят ,а работата беше да се смени водната помпа и температурният датчик и да се направи една профилактика...
Като си имал помпа и датчик за смяна как може да си сигурен че не си Я прегрял?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани