Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
M-coupe написа:milushev_16 написа:Как да разбера дали въпросният вал и верига са за смяна?
Благодаря
Ето как работи двигателя при проблем с веригата:
https://www.youtube.com/watch?v=yGCUAxNR3co
Хубаво е да се смени превантивно преди да стане така
Мотора от клипа е М47!!!!
Не e се сниман проблемния N47!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря на отзовалите се.Попрочетох някой неща и добих представа
как работи самия мотор.Надявам се че ще този екземпляр ще е що годе
запазен,и ще помислим за предварителна смяна на веригата и вала за всеки случай.
Пожелавам весело посрещане на новата година на всички!
как работи самия мотор.Надявам се че ще този екземпляр ще е що годе
запазен,и ще помислим за предварителна смяна на веригата и вала за всеки случай.
Пожелавам весело посрещане на новата година на всички!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
milushev написа:Благодаря на отзовалите се.Попрочетох някой неща и добих представа
как работи самия мотор.Надявам се че ще този екземпляр ще е що годе
запазен,и ще помислим за предварителна смяна на веригата и вала за всеки случай.
Пожелавам весело посрещане на новата година на всички!
Благодарим ти за пожеланията, но мисля, че ще са ти необходими едни 3 хилки + за смяната!
Успех
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
искам да ви помоля за мнение отностно тези два автомобила:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
Благодаря предварително!
искам да ви помоля за мнение отностно тези два автомобила:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
Благодаря предварително!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
320-ката е с по-приятната разцветка на кожата . Седалките са по-добри . Повече е пазена ( поне така изглежда на снимките).
Няма парктроник , което е тъпо. Постничка е от към екстри , но това е нормално за 320-ка.
330-ката е с обикновенните седалки . Има парктроник само отзад . Няма бутони на конзолата ( което не знам дали е нормално - може би тези само със заден парктроник нямат бутон).
С по-готини джанти е . И тя няма почти никакви екстри .
Тези УСБ-та дето ти ги пишат навсякъде ги забрави . Едва ли ще има и сигурно ще трябва да печеш дискове
Общо взето + и - им се нулират за мен , така че аз бих избрал по-големият двигател.
Няма парктроник , което е тъпо. Постничка е от към екстри , но това е нормално за 320-ка.
330-ката е с обикновенните седалки . Има парктроник само отзад . Няма бутони на конзолата ( което не знам дали е нормално - може би тези само със заден парктроник нямат бутон).
С по-готини джанти е . И тя няма почти никакви екстри .
Тези УСБ-та дето ти ги пишат навсякъде ги забрави . Едва ли ще има и сигурно ще трябва да печеш дискове

Общо взето + и - им се нулират за мен , така че аз бих избрал по-големият двигател.
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:320-ката е с по-приятната разцветка на кожата . Седалките са по-добри . Повече е пазена ( поне така изглежда на снимките).
Няма парктроник , което е тъпо. Постничка е от към екстри , но това е нормално за 320-ка.
330-ката е с обикновенните седалки . Има парктроник само отзад . Няма бутони на конзолата ( което не знам дали е нормално - може би тези само със заден парктроник нямат бутон).
С по-готини джанти е . И тя няма почти никакви екстри .
Тези УСБ-та дето ти ги пишат навсякъде ги забрави . Едва ли ще има и сигурно ще трябва да печеш дискове
Общо взето + и - им се нулират за мен , така че аз бих избрал по-големият двигател.
Така е, тези само със заден парктроник нямат бутон.
- dogo_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 12.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 2007 M47
- Мечтае да кара: BMW F3x
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Относно първата обява - 320-ката - няколко неща, които ми направиха впечатление:
1. Моторът всъщност е 170 к.с
2. Поправете ме ако греша, но до колкото съм запознат скоростният лост и управлението на климатроника са от facelift кола ( което говори за реална 2008-ма година ), но ключето за светлините е от стария фейс. Би трябвало да изглежда по този начин http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... 1wI6Yg.jpg , с хромирани елементи.
3. Не ми изглежда логично кола с подобни екстри да е поръчана без парктроник, най-добре е да се провери по VIN какво излиза.
По втората обява за 330-ката:
1. Прави ми впечатление същото нещо като т.2 по горе - ключето за фаровете.
2. Шофьорската седалка е леко намачкана, но по принцип не е критерии .. много зависи какъв човек я е карал.
Иначе като цяло и двете коли си изглеждат доста прилично и без видими следи от намеси по външния вид. Лично според мен са си доста добре оборудвани ( само наличието на iDrive е един голям плюс ), сивата дори си идва с ел. седалки с памет и cupholders.
1. Моторът всъщност е 170 к.с
2. Поправете ме ако греша, но до колкото съм запознат скоростният лост и управлението на климатроника са от facelift кола ( което говори за реална 2008-ма година ), но ключето за светлините е от стария фейс. Би трябвало да изглежда по този начин http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... 1wI6Yg.jpg , с хромирани елементи.
3. Не ми изглежда логично кола с подобни екстри да е поръчана без парктроник, най-добре е да се провери по VIN какво излиза.
По втората обява за 330-ката:
1. Прави ми впечатление същото нещо като т.2 по горе - ключето за фаровете.
2. Шофьорската седалка е леко намачкана, но по принцип не е критерии .. много зависи какъв човек я е карал.
Иначе като цяло и двете коли си изглеждат доста прилично и без видими следи от намеси по външния вид. Лично според мен са си доста добре оборудвани ( само наличието на iDrive е един голям плюс ), сивата дори си идва с ел. седалки с памет и cupholders.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Управлението на навито, климатроника и сензорните бутони 1-8 са след 2007ма, след това вече е и копчето на фаровете, споко всичко си е 6 с тези неща, за мен 320ката изглежда по-добре, по-хубав салон и горе долу едни и същи екстри.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno е прав,обаче те просто нямат нищо общо - едната си е 20ка а другата е 30ка редови 6,с доста силен мотор - салона се сменя сравнително ефтино,но мотора - не.
Иначе 20ката,хваща окото повече - факт,докато не ги запалиш
Иначе 20ката,хваща окото повече - факт,докато не ги запалиш

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- MGochev
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
argirov88 написа:Здравейте колеги,
искам да ви помоля за мнение отностно тези два автомобила:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
Благодаря предварително!
Здравей,
320-ката ходих да я гледам някаде около средата на ноември. По приказки на човека от автокъщата беше 1-2 седмици след като е внесена. Външно изглеждаше запазена, но минах от там много набързо и не съм я карал. Цената е същата от тогава.
Това е ВИН-а ако ти трябва: J003427
Поздрави и успех!
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
argirov88 написа:Здравейте колеги,
искам да ви помоля за мнение отностно тези два автомобила:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8g4bwl
Благодаря предварително!
И за мен първата изглежда по-добре макар да е 20ка... Само километрите не ми изглеждат реални и това, че няма никакъв бензин в колата, но какво да се прави такъв ни е пазара

..Bayerische Motoren Werke..


- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Естествено, че ако можеш да си позволиш бензина 3.0, повече екстри и по-голям мотор.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако си фен на атмосферния шестак, това реално е последния в БМВ за обозримото бъдеще, възползвай се. Особено предвид, че е с ръчни скорости. Екстри и 4-цил.мотори ще можеш да избираш винаги. А и бензинът няма да е толкова евтин завинаги 

Never mistake motion for action...
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:vvasilev1 написа:Meidana написа:Колеги мнения за този автомобил? http://www.tipcars.com/en/bmw-serie_3/3 ... 34276.html
Изглежда чудесно.
Мокета е като нов, оригинални стелки. Седалките не са омачкани.
Ако работи добре си заслужава.
Само пояснение - седалката шофьорската е омачкана, не се вижда много добре, но е поддала от дясно, което не е нечувано за кола на 200к. Ослушай се за турбото, виж дали се включва от около 1800 оборота, автомата трябва да сменя много плавно - ако има ритане или е за масло и филтър - 500 лв., или за торк / мекатроника.
Волана изглежда оригинален - непретапициран и просто доказва колко много държи релефа на кожата преди да лъсне. Джантите са реплика и ако не искаш да ги изправяш през 4 месеца ще трябва да се сменят.
Ауспуха е чисто черен, което значи, че ДПФ-а е бил манипулиран, което за кола на 190 хил говори за някоя драма(я не е качвала темература, за да регенерира, я някой датчик е бил сдал багажа, ДПФ-а съвсем спокойно държи 250-260 хиляди (при бащата вече са 270 хил като го почистихме на около 200).
Един познат я закара на диагностика и излезе проблем в скоростите. Изчистиха грешката но след известно време пак се е появила. От сервиза са казали че не могат да кажат какво е без да отворят скоростите. Мисля да се отказвам. Дайте по едно мнение за тази http://www.tipcars.com/en/bmw-serie_3/3 ... 30297.html
- gkostadinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 21.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E87, E90 LCI
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, колеги
Имам запитване относно тази машина и каква е вашето мнение на пръв поглед.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8gqjxi
Имам запитване относно тази машина и каква е вашето мнение на пръв поглед.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8gqjxi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани