LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 23.10.2007
Пол: Мъж
Кара: е91 320d, e46 325i
Мечтае да кара: M3 E92

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от kinetism » 25 Дек 2014, 14:18

M-coupe написа:Колко струват тези инжектори, че се сменят на 20к км :conf:

Ами започват от около 70 лева за цялата рейка с 4 броя и стигат до 100 и кусур лева на инжектор.
На моята и направих профилактика на около 50000 и нещо км. Да ми сменят вътре карантиите и работата ми излезе 70 лв.
Последна промяна kinetism на 25 Дек 2014, 19:31, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от ///sasho » 25 Дек 2014, 15:03

Я да ползвам темата да попитам, карам с ГИ и като подържам 2000 оборота прекъсва колата все едно не и стига гориво. На по ниски и по високи обороти не го прави, на бензин също не го прави. Дава грешка недостиг на гориво в 1 и 4 цилиндър, смених бубината но проблема остана. Колата не е БМВ, а Мерцедес 200 компресор

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 28 Дек 2014, 17:08

Пак се почнаха мъките със Заволи. Пак взе да гасне по 50 пъти и пак не могат да отстранят повредата във фирменият сервиз за Варна окръг :banghead:
Всяка зима един и същ проблем с прехваления скъп газов инжекцион Zavoly.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от rhase » 09 Яну 2015, 9:24

Колеги,
Дайте някакви идеи за дюзи за м52б28. Мисля другия месец да ги сменям моите и се чудя какво да търся. Сега съм с ВалТек 3 ома, но малко малеят над 4700-800об. Колата е сток, с тенденция за леко размножаване на конете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от barty » 09 Яну 2015, 9:49

///sasho написа:Я да ползвам темата да попитам, карам с ГИ и като подържам 2000 оборота прекъсва колата все едно не и стига гориво. На по ниски и по високи обороти не го прави, на бензин също не го прави. Дава грешка недостиг на гориво в 1 и 4 цилиндър, смених бубината но проблема остана. Колата не е БМВ, а Мерцедес 200 компресор


Колега, аз съм с Е200 Компресор и ГИ Ланди Ренцо, проблема ти е от настройки най-вероятно.
Аз също смених бобини и свещи без да има причина а имах проблеми с настройките.

моят проблем е че прекъсва на точно 4500 оборота, после вдига на 6 хил без проблем
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 24.07.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Stephan.peltekov » 16 Яну 2015, 15:14

Колеги, трябва ми добър газаджия във Пловдив, дайте съвет.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Яну 2015, 23:39

Инжектори Аеб, баракуда,романо. Заволито го направете да прехвърля на 45 50градуса и го обогатете малко на празен ход и ще се оправи.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от zzvvmm » 17 Яну 2015, 18:58

за турбинирана ИС-ка баракуда инжектори подходящи ли са ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Яну 2015, 12:22

Ако не минеш 250 коня ще станат , може и по инжектора на цилиндър . Що не си земеш една нова кола 330i и не я разкараш таз 36ца не знам.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от don_gori » 19 Яну 2015, 12:55

Колеги нека се допитам до вас да видим какво ще ме посъветвате. Става въпрос за ГИ BSM с такъв я взех колата , а колата е Форд Фокус комби 1.6 Автомат 2007г.
По борд колата си харчи нормално 7-8/100 , засичах я 1-2 пъти на бензин разхода е същия както с борда. Но на газ разхора скача с 2-3 литра. :roll:
С много икономично каране ми дава едвам 9/100 , а като я понастъпя 10-11/100. Играх си много пъти с тяхния убит софтуер , но няма почти никакви разширени опции. Настроивахме я извънградско със скорост от 80 до към 120 130 , но разлика във разхода хич не се усети.
На старата М52-ка с КМЕ я бях настройл да гори почти 1/1 като на бензин , вървежа също беше оптимизиран максимално , но пък там софтуера позволява това. А тея смотани БСМ изкачат с софтуер от 700кб :mhihi:
Някакви предложения и съвети , че малко ми е странно б28 да гори 8 газ извънградско , а 1.6 100 коня да гори 10 пак със същата скорост :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Яну 2015, 13:10

Аз не съм виждал 28ца да гори 8 газ..ти си ги говори :) .

316ката на магисрала със 150 гори 10.5 газ , 28цата със 150 пак гори 10 11 газ.

10 15% имаш разход увеличен на газ спрямо бензин , като сложиш нашата хубава газ вече картината е пълна.
Аз гледам колко минавам с една бутилка , километрите са винаги различни , разхода варира от 11 до 17 градско :) , всичко е еднакво .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от don_gori » 19 Яну 2015, 14:23

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Аз не съм виждал 28ца да гори 8 газ..ти си ги говори :) .

Хасково - София извънградско до Пловдив 90-100 , на магистралата до София 110-120 точно 8-8.5/100 газ ми даваше и по борд и по колонка , а не е като да не съм навъртял близо 10к км за 3-4 месеца по тоя маршрут :mhihi:
+ това за какво ми е да лъжа като 36цата вече не е при мен и парите ги плащам от моя джоб ;)
Но тук проблема не е в Е36цата , а в ГИ на Форда :D За 1ви път ми се случва на газ кола да гори 2-3 литра отгоре спрямо на безн , но и ГИ е друга марка , за това попитах за съвет :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от Демирев » 19 Яну 2015, 20:53

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Инжектори Аеб, баракуда,романо. Заволито го направете да прехвърля на 45 50градуса и го обогатете малко на празен ход и ще се оправи.


Смениха ми за втори път клапан налягане и нов газов компютър и като си я взех от фирмения Заволи сервиз Варна след 3 км. светна чека и пак взе да гасне. Няма и няма и няма отърване от този отпадък Заволи :banghead: :banghead: :banghead:
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от rhase » 20 Яну 2015, 18:07

Да вметна нещо откъм поддръжката. Сменяйте си филтрите често. Днес реших да се възползвам от почивния ден и реших да сменя филтърчето за течна фаза и за газова фаза. Този за течна се оказа оригиналния и доста задръстен. За 10 минути работа и 10лв разходи си заслужава. В магазина ме посъветваха на 5-6000км да сменям този за течна фаза, защото газта тук е ужасна
Специално благодаря на колегата @Ивчо че ме насочи към магазина :bchug:
Ето малко снимки какво съм сменил:
Стария филтър за газова фаза. Стои точно преди рейката с дюзи . Забравих да снимам новия :banghead:
- Изображение
Тук стои филтъра за течна фаза. Формата и размера може да варират според самия клапан. Най-добре е да се отиде със стария филтър
- Изображение
Стар-нов филтър
- Изображение
Само с леко потупване се вижда колко графит падна от вътре. Като духнах през филтъра излезе облак звезден прах :mhihi:
- Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 17.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is

Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит

Мнение от zzvvmm » 20 Яну 2015, 18:33

Какви отзиви имате за изпарителите Magic III ? Възнамерявам да го сложа на 28ца с тръба 6ца. Има ли недоволни хора от тях ? Другия вариант отива с 40лв отгоре за томасето изпарител или за 240 фобос, а този ако върши добра работа, съм по-склонен да го взема (няма да сменям тръбата, защото е 6ца).

Живко от теб съм чувал не лоши неща за тези изпарители, ти на твоята е34ка с такив ли си ?
Последна промяна zzvvmm на 20 Яну 2015, 20:43, променена общо 2 пъти

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: empar

Последни теми
Facebook