Ремонт на спукана гума
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Ремонт на спукана гума
Здравейте пичове и пички,
Темата е що годе техническа, но не и за конкретен раздел, затова я пускам тук - хем ще я видят повече хора, а е интересен казус.
Накратко: В Неделя забелязвам видия в едната гума на по-новата скрап -> Радиала - Младост 3, извадиха видията, студена лепенка - хоп всичко ток - помпим на 2.3 и заминавам за Пловдив.
Днес отивам до колата гумата спаднала видимо, но може да се кара. -> Радиала
- гумата изпуска от дупката под която е лепенката - ОК може да е грешно поставена лепенката. Сложихме нова студена.
При проверката на гумата - изпуска от същото място ...
Така, човекът каза, че въпреки че гумата е практически чисто нов Continental TS850 на 4000 км, може да е имала скрит дефект в безкамерния слой и именно спукването да го е отключило. Според него задържа въздух някъде в джоб ли има друга невидима повреда. Реално преди да се забие тая видия гумата НЕ спадаше.
Въпросът е има ли смисъл да я лепя по друг начин: Фитил, гъба, спрей за гуми или направо да отида и да си купя една нова (ако изобщо намеря такава в БГ).
ПС: Монтажника в Радиал сподели, че е срещал 3 такива случая и преди, оправяли ги със спрей за гуми ... нямам мнение аз по тая тема.
Темата е що годе техническа, но не и за конкретен раздел, затова я пускам тук - хем ще я видят повече хора, а е интересен казус.
Накратко: В Неделя забелязвам видия в едната гума на по-новата скрап -> Радиала - Младост 3, извадиха видията, студена лепенка - хоп всичко ток - помпим на 2.3 и заминавам за Пловдив.
Днес отивам до колата гумата спаднала видимо, но може да се кара. -> Радиала

При проверката на гумата - изпуска от същото място ...
Така, човекът каза, че въпреки че гумата е практически чисто нов Continental TS850 на 4000 км, може да е имала скрит дефект в безкамерния слой и именно спукването да го е отключило. Според него задържа въздух някъде в джоб ли има друга невидима повреда. Реално преди да се забие тая видия гумата НЕ спадаше.
Въпросът е има ли смисъл да я лепя по друг начин: Фитил, гъба, спрей за гуми или направо да отида и да си купя една нова (ако изобщо намеря такава в БГ).
ПС: Монтажника в Радиал сподели, че е срещал 3 такива случая и преди, оправяли ги със спрей за гуми ... нямам мнение аз по тая тема.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Ремонт на спукана гума
Пробвай със спрея, но ако е вярно това за джоб в гумата, то тя неминуемо ще се изкриви, подуе или нещо такова, така че я наблюдавай. Иначе и аз съм чувал такива теории, и явно не е невъзможно и при теб да се е получило.
only rear wheel drive
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Ремонт на спукана гума
Да бе, това е алергия та да се отключи от някой фактор...
Не ги слушай тези "специалисти" по гумаджийниците, пък макър и големи.
За да се установи от къде спада, гумата се топи във вода, там се вижда много добре, после се слага гъба и то с лепило допълнително, след като се сложи гъбата, непосредствено след това, докато лепилото е мокро се помпа на поне 2,5, след 10 минути се спада до обичайното налягане и всичко е ок.
Има различни гъби, та на място се преценява след като обработи дупката.
Никога не се слага спрей, че вече гумата не може да се балансира и чистенето е много (ако е възможно да се почисти)
Не ги слушай тези "специалисти" по гумаджийниците, пък макър и големи.
За да се установи от къде спада, гумата се топи във вода, там се вижда много добре, после се слага гъба и то с лепило допълнително, след като се сложи гъбата, непосредствено след това, докато лепилото е мокро се помпа на поне 2,5, след 10 минути се спада до обичайното налягане и всичко е ок.
Има различни гъби, та на място се преценява след като обработи дупката.
Никога не се слага спрей, че вече гумата не може да се балансира и чистенето е много (ако е възможно да се почисти)
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Ремонт на спукана гума

Само три пъти, на трима , само три случая........

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Ремонт на спукана гума
Аз, че ще я занеса и в друг сервиз за второ мнение е ясно, но реално студената лепенка може би има недостатъци пред гъбата. Въпреки че при поставянето на гъба с шило се нараняват теловете, то самата гъба ще запуши и дупката от самата видия през целия протектор, а не както студената лепенка само дъното на тази дупка.
Спрея наистина ми е последно решение, но четох за спрейове на водна основа - именно с цел по-лесно почистване. Инъче както казва Димитров чистенето е тегаво.
ПС: По темата за числото три и лъжата ... после ще имам сериозен разговор с жена ми

Спрея наистина ми е последно решение, но четох за спрейове на водна основа - именно с цел по-лесно почистване. Инъче както казва Димитров чистенето е тегаво.
ПС: По темата за числото три и лъжата ... после ще имам сериозен разговор с жена ми



Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Ремонт на спукана гума
Как пък ти няма да намериш ТС850 в БГ ?!
Я ела до сервиза, да я дадем на "Анаболния"

Я ела до сервиза, да я дадем на "Анаболния"

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Ремонт на спукана гума
205/65/15 нямат на 3 места звънях вече.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Ремонт на спукана гума
Фитил и забравяш за проблема..
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ремонт на спукана гума
По въпроса за спрея- предния собственик на скутера го беше лекувал със спрей, че гумата беше пукана.. Купих нови, но колко зор беше да се изчисти джантата от тая смрад не искам да си спомням.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Ремонт на спукана гума
deyan-enchev написа:205/65/15 нямат на 3 места звънях вече.
С тоз "крив" размер е кОр положението ...

Мислех че си нещо 16, и затова !
Кире каза че е много възможно това което е станало - да минава покрай самите слоеве на гумата ...
Нова за жалост ..
Нещо доставка от чужбинско ?!

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Ремонт на спукана гума
Забрави спрея , гъбка е решението , имаш отлепени платове на гумата / може би си я покарал малко мека / и пуска между тях . Поразпитай за сервиз където са наясно за какво става дума .Вече куцо и сакато стана майстор , ръчкат фитили,слагат лепенки каквито им падне ... Много тъпи изпълнения съм виждал . Иначе първо наистина се пробва с лепенка , обаче дали са ти сложили подходящата ...
Гъбката освен че затваря дупката , затапва и отделните платове на гумата . Читав майстор , ще спаси гумата .

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Ремонт на спукана гума
Aз знам, че размера е крив и затова съм почти сигурен, че в БГ зор се намира. Тия ги поръчвахме от Германия директно през ЕураТек ...
Отделно от това - да карах я мека това е така. Първо я карах 200 метра на 0.5 АТМ след второто спадане я карах 1км на 1 АТМ . Само с ниски скорости, но това е тежка кола, може и да съм виновен за несполуката си - shit happens.
На едната лятна имам гъба и съм доволен засега, няма никакви проблеми, а колата не я жаля карам грубо.
Доволен съм от майстора в ЕураТек ще я занесем утре там и ще ви кажа каква е финалната присъда.
Отделно от това - да карах я мека това е така. Първо я карах 200 метра на 0.5 АТМ след второто спадане я карах 1км на 1 АТМ . Само с ниски скорости, но това е тежка кола, може и да съм виновен за несполуката си - shit happens.
На едната лятна имам гъба и съм доволен засега, няма никакви проблеми, а колата не я жаля карам грубо.
Доволен съм от майстора в ЕураТек ще я занесем утре там и ще ви кажа каква е финалната присъда.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Ремонт на спукана гума
Колега, моето мнение е да смениш гумата с нова. Преди имах проблем с две от гумите на колата слагаха и гъби и какво ли не в много добри сервизи, но гумата пак си остава леко мека не е като да е на джанта, но пак не става. За това от тогава вече реших, че единствения начин е смяна на гумата с нова.... 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Ремонт на спукана гума
Всъщност няма как да не се съглася с теб, както и всеки разумен човек аз вярвам, че новата гума е най-добрия начин.
Все пак имам една успешно отремонтирана гума от въпросния монтьор в ЕураТек и то ремонтирана добре + уверенията му за безопасност. Реално скоростния й индекс не мога да го достигна с моята кола, респективно и едното от максималните й натоварвания. Това не ми пречи да я карам с резки спирания от 200+ км/ч и тя все още да си е цяла целеничка и държаща налягане.
Затова преди да си поръчам новата гума ще се опитам да оправя тази с гъба ... може би. Като не стане или съм прецакал платовете друг изход няма.
Все пак имам една успешно отремонтирана гума от въпросния монтьор в ЕураТек и то ремонтирана добре + уверенията му за безопасност. Реално скоростния й индекс не мога да го достигна с моята кола, респективно и едното от максималните й натоварвания. Това не ми пречи да я карам с резки спирания от 200+ км/ч и тя все още да си е цяла целеничка и държаща налягане.
Затова преди да си поръчам новата гума ще се опитам да оправя тази с гъба ... може би. Като не стане или съм прецакал платовете друг изход няма.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Ремонт на спукана гума
Въздушни джобове между пластовете лекуват ли се по някакъв начин, че един форумен младеж ме поизлъга с едни галоши
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани