Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мерси много, колега, определено колата не си струва парите, поне да бяха направили нещата като хората , жалко за оборудването.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417082881822303&slink=8l9wy5
Тези дни мисля да ходя да я гледам, нещо нередно забелязвате ли?
Вчера бяхме в Бургас, впечатленията ми са следните:
-мотора работи доста твърдо
-пуши доста - и студена и загряла, в движение като и се даде гас прави страшни облаци, при леко подаване също си пропушва
-салона е боядисван от - до, предни задни седалки, кори, панели - къде що има бежово е боядисано и то доста некадърно, на места е на места не е, а отстрани на предните седалки вече се лющи боята
-волана е в добро състояние, лоста има леко изтъркано откъм бутона отпред, СТАРТ бутона също е тръгнал да се избелва
-не я карах, но кутията сменяше добре, не риташе или поне не се усети от краткото возене
Сега за джамбазите:
-в багажника под мокета беше мокро, дори не са го оставили да изсъхне след мивката, което говори доста за салона
-работника ме убеждава, че е на реални километри/140 000/, след като 2008-ма е била на 120 000 според сервизната книжка, може би след това е стояла на витрина
-ако му кажете, че не ви харесва салона или изтъкнете някой кусур, ти отговарят, че сте за кола от магазина
Общо взето стойте далече от тази кола и тази автокъща.
Търсенето продължава, но мисля да се ориентерам към Германия
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:Днес по-молба на колега " kraska " видях тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6652175220.
Външния вид изглежда приличен. Има няколко удара от врати по панела но не е нещо фрапантно. Двете предни джанти са леко одраскани и поради тази причина господата от SimAuto са ги мазали с боя, но в общи линии са добре. Гумите са на 50%. Цялата лява страница е пребоядисвана ( ясно се вижда и усеща на допир къде е отсечена ). Интериора е г/д запазен с изключение старт / стоп бутона ( захабен е ) Волана и скоростния лост също не са перфектни.
Гумичките на педалите дори не искам да ги коментирам ( оставям вие да прецените )
Мотора е лъснат перфектно![]()
Антифриза е на минимума.
КОЛАТА Е 2006г. А НЕ 2007г. КАКТО ТЕ СА НАПИСАЛИ !!!!!!!!!!!!
Задна дясна врата не се отключва с останалите.
В кожения калъф няма нито един документ на колата ( сервизни книжки и тем подобни )
Исках да я запаля, но се оказа, че няма грам ток.
Този от автокъщата каза да мина някой ден отново и тогава ще я запалят![]()
Не знам какво да кажа за тях..........
В общи линии мнението ми е, че колата е на ужасно много километри.
Като гледам по моята, която е на 252 500км. в момента педалите са ми като нови а волана ми е все още с грапава кожа за разлика от тази, която гледах с изгладена, изтъркана....
Рамата на колата е WBAVC31080VG02239
От мен толкова....
Определено и на моята педалите на 135 хил км са НОВИ, кожата на волана е релефна( лъсна заради един спрей, но релефна), а старт-стоп бутона няма и следа от захабяване.
ето снимка на волана и бутона, на педала нямам на компа, но от момента на взимане до сега съм почти 40 хил км и нищо от горепосочените не мръднало.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Добре де,как досега не стана ясно,че волана,педали и т.н НЕ са пример за износване...това,че твоята е така,не означава,че моята ще е така...всичко зависи от стила на шофиране и още поне 10 фактора...
Има хора,чиито ръце не спират да ги мърдат по волана нон стоп,изпотяват им се ръцете ,имат гривни,часовници,груба кожа ,пръстени ,кофти препарати и т.н
Педалите е същото,има хора,които нон стоп си държат краката на педалите и т.н - за бутоните да не говорим,ако е някой като жена ми и на 20 000км нова кола ще ги съсипе особено тези за увеличаване/намаляне на звука и смяна на радиото - еми за 5км градско поне 30 пъти ги натиска
Има хора,които натискат педала само в страни - като на снимката,други като мен,гледам винаги да е върху целия педал..така че стига с тези критерии...за бутона да не говорим,всичко зависи от ежедневието ...
Има хора,чиито ръце не спират да ги мърдат по волана нон стоп,изпотяват им се ръцете ,имат гривни,часовници,груба кожа ,пръстени ,кофти препарати и т.н
Педалите е същото,има хора,които нон стоп си държат краката на педалите и т.н - за бутоните да не говорим,ако е някой като жена ми и на 20 000км нова кола ще ги съсипе особено тези за увеличаване/намаляне на звука и смяна на радиото - еми за 5км градско поне 30 пъти ги натиска


Има хора,които натискат педала само в страни - като на снимката,други като мен,гледам винаги да е върху целия педал..така че стига с тези критерии...за бутона да не говорим,всичко зависи от ежедневието ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Добре де,как досега не стана ясно,че волана,педали и т.н НЕ са пример за износване...това,че твоята е така,не означава,че моята ще е така...всичко зависи от стила на шофиране и още поне 10 фактора...
Има хора,чиито ръце не спират да ги мърдат по волана нон стоп,изпотяват им се ръцете ,имат гривни,часовници,груба кожа ,пръстени ,кофти препарати и т.н
Педалите е същото,има хора,които нон стоп си държат краката на педалите и т.н - за бутоните да не говорим,ако е някой като жена ми и на 20 000км нова кола ще ги съсипе особено тези за увеличаване/намаляне на звука и смяна на радиото - еми за 5км градско поне 30 пъти ги натиска![]()
![]()
Има хора,които натискат педала само в страни - като на снимката,други като мен,гледам винаги да е върху целия педал..така че стига с тези критерии...за бутона да не говорим,всичко зависи от ежедневието ...
Съжалявам ама друг път, волана айде иди дойди ако се потиш или го пипаш сексуално непрекъснато наистина може да се износи по-бързо. И пак лъсва, но не изгубва релефа.
Но педалите и старт-стоп бутона не, там всички сме равни гумата е адски дебеша и ако ще шкурка да си сложиш на обувките на 100к км няма да мръднат, старт-стоп бутона също се износва страшно бавно, как пък нито на Е60тката не бяха мръднали педалите и старт-стоп бутона нито на Х3ката, която скоро ще е на 270к. Ебати имаме един ML270 CDI на 350к и педала съвсем леко е тръгнал. Тея коли не ги правят от джапанки и ако си вярвате, че подобно износване не е показател сте в грешка.
Пс. аз съм от хората дето си държат крака на педала на спирачката и винаги само в страни - понеже като карам по магистрали ползвам автопилота та не въобще не съм съгласен и имам достатъчно хора около мен с най-различни стилове на шофиране с коли купувани нови, които също нямат подобни захабени неща.
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз мога да споделя за стат-стоп бутона само. Като взех колата беше карана магистрално 7 год. на 248 000км. Бутона беше почти като нов. След минали 6-7 хил км за година и половина някъде още предимно 90% градско, бутона беше видимо тръгнал да се захабява. Така че и аз не знам.... Но това че цялата лявае пробоядисвана и сензорите отзад не са читави ми се струва че тази кола е имала доста да се прави, а са я направили с гъ.. си. Срамота за салона и оборудването, което много ми хареса и предимно заради салона ми се искаше да я взема. М -пакет винаги мога да сложа. И да няма грам ток и това 2006 за 20 бона с гуми - абсолютни боклуци китайски.......
p.s. ... един колега моли за мнение за тази кола :
http://www.mobile.bg/11416124996511244
p.s. ... един колега моли за мнение за тази кола :
http://www.mobile.bg/11416124996511244
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Доста прилично оборудване +saddle brown е много готин интериор!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Gqbriel написа:Добре де,как досега не стана ясно,че волана,педали и т.н НЕ са пример за износване...това,че твоята е така,не означава,че моята ще е така...всичко зависи от стила на шофиране и още поне 10 фактора...
Има хора,чиито ръце не спират да ги мърдат по волана нон стоп,изпотяват им се ръцете ,имат гривни,часовници,груба кожа ,пръстени ,кофти препарати и т.н
Педалите е същото,има хора,които нон стоп си държат краката на педалите и т.н - за бутоните да не говорим,ако е някой като жена ми и на 20 000км нова кола ще ги съсипе особено тези за увеличаване/намаляне на звука и смяна на радиото - еми за 5км градско поне 30 пъти ги натиска![]()
![]()
Има хора,които натискат педала само в страни - като на снимката,други като мен,гледам винаги да е върху целия педал..така че стига с тези критерии...за бутона да не говорим,всичко зависи от ежедневието ...
Съжалявам ама друг път, волана айде иди дойди ако се потиш или го пипаш сексуално непрекъснато наистина може да се износи по-бързо. И пак лъсва, но не изгубва релефа.
Но педалите и старт-стоп бутона не, там всички сме равни гумата е адски дебеша и ако ще шкурка да си сложиш на обувките на 100к км няма да мръднат, старт-стоп бутона също се износва страшно бавно, как пък нито на Е60тката не бяха мръднали педалите и старт-стоп бутона нито на Х3ката, която скоро ще е на 270к. Ебати имаме един ML270 CDI на 350к и педала съвсем леко е тръгнал. Тея коли не ги правят от джапанки и ако си вярвате, че подобно износване не е показател сте в грешка.
Пс. аз съм от хората дето си държат крака на педала на спирачката и винаги само в страни - понеже като карам по магистрали ползвам автопилота та не въобще не съм съгласен и имам достатъчно хора около мен с най-различни стилове на шофиране с коли купувани нови, които също нямат подобни захабени неща.
Колега пак с твойте истории за изтърквания и т. Н. Ако я караш само градско и ръгаш като ненормален а да видиш как за 10 000км. Ще стане все едно е на 300к
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Еми на година минавам към 10 хил. км градско не съм забелязал подобни "резултати", а на ден колата се пали и гаси минимум 10 пъти, 300 натискания на бутона средно на месец и пак няма и около 400 км на седмица градско, просто не съм съгласен и не е нужно всички тука да се изредите да се защитавате - четири коли трима шофьора и нищо подобно, докато не го видя не бих повярвал.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Еми на година минавам към 10 хил. км градско не съм забелязал подобни "резултати", а на ден колата се пали и гаси минимум 10 пъти, 300 натискания на бутона средно на месец и пак няма и около 400 км на седмица градско, просто не съм съгласен и не е нужно всички тука да се изредите да се защитавате - четири коли трима шофьора и нищо подобно, докато не го видя не бих повярвал.
Колега с тея 30 натискания на ден ще си е се като нов
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Пуснал съм ти снимка по-горе и колегата Atsalov също е виждал състоянието на колата няколко пъти.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги
,
Продължавам с търсенето на кабрио, споделете мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421524095342275&slink=8nj2xf
Много благодаря !

Продължавам с търсенето на кабрио, споделете мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421524095342275&slink=8nj2xf
Много благодаря !
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Pycua написа:Здравейте колеги,
Продължавам с търсенето на кабрио, споделете мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421524095342275&slink=8nj2xf
Много благодаря !
На снимки изглежда като от магазина

Който има път към Варна да я гледа.
Относно износването на волани, топки и педали, всичко е много относително. Едно е да караш 30000 км, градско за година, друго е 30000 км извън града...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Изглежда много добре . Комбинацията от екстериорният цвят и интериорният е супер. Километрите са научна фантастика.
Ходи я гледай на място.
Ходи я гледай на място.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Pycua написа:Здравейте колеги,
Продължавам с търсенето на кабрио, споделете мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11421524095342275&slink=8nj2xf
Много благодаря !
Наистина изглежда нова, точно както трябва за тези км. Отивай да я гледаш, диагностика и безаварийни

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани