Как се скапва японското качество
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Как се скапва японското качество
От 94-та карам само японски коли,но пък първата ми лична беше е21.От 5-6год си позволявам БМВ.Докато карах японците,не съм и сънувал,че може да протече рейка,да се счупи ел.стъкло,да ти откаже датчик на АБС и т.н.Сега имам една Корола 97-ма,караме я за служебна и сме й навили над 180 000км само на газ,а е италианка.Никога не е спирала,никога не е правено каквото и да било,освен ремъци масла и филтри,фер.диск и два шарнира от по 12лв.Но.....все пак си карам БМВ-то,може да си е проблемно,но пък е ебаси кефа.Та ако искаш здрава и безпроблемна,но скучна кола-японска.Бмв(ауди,мерцедес) са си хубави,комфортни коли,но ненадеждни.Един съсед с Х6М дизел,скъса верига на под 50 000км,отделно има цитираните по горе проблеми с паленето.Друг познат с Х5 купувана нова,сменя два пъти кутия(автомат) отделно и раздатка и т.н.
Re: Как се скапва японското качество
Ама нали имат екстри, лазерни фарове, далекомери, нощно виждаме, втърдяване на амортисьорите през телефона, паркиране от ключа, дискотека със 18 колони
Това са всъщност важните неща, какво тук значи някакъв мотор, скорости и окачване.
За това са и толкова кекави, защото се разработват и слагат все повече глупости в колите, за сметка на желязото.
Това са всъщност важните неща, какво тук значи някакъв мотор, скорости и окачване.
За това са и толкова кекави, защото се разработват и слагат все повече глупости в колите, за сметка на желязото.
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Как се скапва японското качество
Ми щото нещо ги нахвалихте японците, аз малко ще ги похраня
И аз мислех, че като качество са много добри ама... Примера ми е със Сузуки Суифт 1.3 2008г. като на 235 800 му отказа километража, лагерите в скоростите решиха да се предадът, то това да беше, после и мотора реши да се предаде, като в картера си беше направил салата и ме чакаше да му сложа ракийка
Ще ме извинявате ама е39-ката ми е на 320 000 км или поне така пише и мотора няма признаци скоро да си прави салата без моя знание, верно че Сузана се кара доста интензивно ама километрите са си километри...
Имам и Шевролет Спарк 0.8 2006г. Еми това няма нищо общо с колите и даже е срамно да се нарече кола, то верно частите са му тънкана ама ми писна да се гъза пред блока да го ремонтирам...
Иначе преди имах един Хюндай Матрикс (душ кабинка) 1.5 ЦРДИ 2003г.(3 цилиндъра дизел, комън рейл, вибрациите бяха ужасни)За мен това беше качествен автомобил, сравнен със сузукито и шевролета. Широк, приятен за градско каране, НЕикономичен и прост за обслужване
Не мога да кажа кое ми харесва повече от другите но като се замисля мисля че Хюндая печели
(без да включвам BMW-то
)
За Онда нямам коментар, само подарък за нова година - бинокъл

И аз мислех, че като качество са много добри ама... Примера ми е със Сузуки Суифт 1.3 2008г. като на 235 800 му отказа километража, лагерите в скоростите решиха да се предадът, то това да беше, после и мотора реши да се предаде, като в картера си беше направил салата и ме чакаше да му сложа ракийка

Ще ме извинявате ама е39-ката ми е на 320 000 км или поне така пише и мотора няма признаци скоро да си прави салата без моя знание, верно че Сузана се кара доста интензивно ама километрите са си километри...
Имам и Шевролет Спарк 0.8 2006г. Еми това няма нищо общо с колите и даже е срамно да се нарече кола, то верно частите са му тънкана ама ми писна да се гъза пред блока да го ремонтирам...

Иначе преди имах един Хюндай Матрикс (душ кабинка) 1.5 ЦРДИ 2003г.(3 цилиндъра дизел, комън рейл, вибрациите бяха ужасни)За мен това беше качествен автомобил, сравнен със сузукито и шевролета. Широк, приятен за градско каране, НЕикономичен и прост за обслужване

Не мога да кажа кое ми харесва повече от другите но като се замисля мисля че Хюндая печели


За Онда нямам коментар, само подарък за нова година - бинокъл

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Как се скапва японското качество
hishnika написа:Ми щото нещо ги нахвалихте японците, аз малко ще ги похраня![]()
И аз мислех, че като качество са много добри ама... Примера ми е със Сузуки Суифт 1.3 2008г. като на 235 800 му отказа километража, лагерите в скоростите решиха да се предадът, то това да беше, после и мотора реши да се предаде, като в картера си беше направил салата и ме чакаше да му сложа ракийка![]()
Ще ме извинявате ама е39-ката ми е на 320 000 км или поне така пише и мотора няма признаци скоро да си прави салата без моя знание, верно че Сузана се кара доста интензивно ама километрите са си километри...
Имам и Шевролет Спарк 0.8 2006г. Еми това няма нищо общо с колите и даже е срамно да се нарече кола, то верно частите са му тънкана ама ми писна да се гъза пред блока да го ремонтирам...![]()
Иначе преди имах един Хюндай Матрикс (душ кабинка) 1.5 ЦРДИ 2003г.(3 цилиндъра дизел, комън рейл, вибрациите бяха ужасни)За мен това беше качествен автомобил, сравнен със сузукито и шевролета. Широк, приятен за градско каране, НЕикономичен и прост за обслужване
Не мога да кажа кое ми харесва повече от другите но като се замисля мисля че Хюндая печели(без да включвам BMW-то
)
За Онда нямам коментар, само подарък за нова година - бинокъл
След 2003-2004 коли просто няма.Има едни рециклирани отпадъци с емблеми от сорта на BMW, Honda, Audi, Renault.За съжаление, дори любимата ни марка създава коли, които понякога и аз се чудя как стигат до пробег от 200 000км.Некой доста набожен ще да ги кара.
Re: Как се скапва японското качество
Borymeckata написа:Темата е много интересна, но не се отнася само за колите... От 30 години карам мотоциклети и мога да направя разликата между моделите на една и съща фирма тогава и сега. Както казва един приятел - преди моторите се правеха от инженери, а сега - от счетоводители...
Ето и друг пример - нали помните ония старите японски касетофони, от периода 1980 - 1985 година? Ония огромни хитачита и шарпове, дето тежаха по 8 - 9 килограма без батериите...
Е, нямат нищо общо със съвременните "дръжки", дето приличат на каската на Дарт Вейдър и звучат като настъпено коте... Купил съм си няколко такива стари касетофона, възстанових ги доколкото можах и си слушам музика на тях. Като му подам сигнал от лап-това - е това е ЗВУК, мамка му! Да не говорим колко селективно радио има това... Вярно, налага се да въртиш копчето, щото няма фиксиране на станциите.
Чудя се защо става така? Нали сега имаме супер-материали и технологии, за каквито не са и сънували преди 30 - 40 години... Има разни кевлари, тефлони, силикони, въглеродни влакна, нови полимери и какво ли не. Електрониката е на несравнимо по-високо ниво - нима съм могъл като ученик да си представя цветен телевизор в колата си или да гледам филми на телефона? Защо тогава се произвеждат само боклуци? Може би защото ние (потребителите) им купуваме боклуците и така (с нашето търсене на евтини и некачествени стоки) предопределяме предлагането на такива?
Част от отговора на въпросите се съдържа именно в тях:
... Точно това е проблема- преди години техниката се е произвеждала с благородни метали- а сега с "хай-тек заместители"... Колко злато и мед ще намериш в една аудио уредба модел 2015-та ? Миниум-даже изобщо, особено ако не е от клас High-premium... Демек телевизор от 10+К или стерео 240 вата от 4к и нагоре...Нали сега имаме супер-материали и технологии, за каквито не са и сънували преди 30 - 40 години... Има разни кевлари, тефлони, силикони, въглеродни влакна, нови полимери и какво ли не
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Как се скапва японското качество
alx написа:
ама точно обратното е особено при автомобилите.япончетата всичко им е по-възможно най-сложния начин направено и така е още от старите им модели.скапаните им карбуратори с ел управление,десетки вакуумни пътища,смешните им окачвания,спирачни апарати и т.н.а какви долни гнилочи са-направо колата изчезва с времето

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Как се скапва японското качество
На сестра ми служебния Кашкай ме изуми. На 2 години по спомен и зашеметяващите 40хил. километра - "кожения" волан се разпадаше на люспи. Повече не ми трябваше да видя.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Как се скапва японското качество
sub_eleven написа:На сестра ми служебния Кашкай ме изуми. На 2 години по спомен и зашеметяващите 40хил. километра - "кожения" волан се разпадаше на люспи. Повече не ми трябваше да видя.
Cлужебните ауриси са по на 30к и 6-8 месеца - "кожените" седалки вече се лющят на някои от тях...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Как се скапва японското качество
павката написа:alx написа:
ама точно обратното е особено при автомобилите.япончетата всичко им е по-възможно най-сложния начин направено и така е още от старите им модели.скапаните им карбуратори с ел управление,десетки вакуумни пътища,смешните им окачвания,спирачни апарати и т.н.а какви долни гнилочи са-направо колата изчезва с времето
Колега,ако знаеш какви глупости си написал,ще си изтриеш мнението!
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Как се скапва японското качество
sub_eleven написа:На сестра ми служебния Кашкай ме изуми. На 2 години по спомен и зашеметяващите 40хил. километра - "кожения" волан се разпадаше на люспи. Повече не ми трябваше да видя.
Колега, ето ти 2 снимки на BMW X6. Направи си ти изводите. Не са само тези коли, всички пестят от качество.
Sent from Люлин using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Как се скапва японското качество
Немците може да ги правят сложни, но са лесни за ремонти. Поне БМВ де, Мерцедес имам чувството, че правят срещи специално как по-сложно да направят нещо, Ауди имат някакви италианци в екипа
. Японците са кофти в това отношение. Изобщо не ми харесва как са подредени нещата там. Може би компенсират с това, че рядко трябва да се пипа.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Как се скапва японското качество
mfandakov написа:Добре де аз имам един Нисан на 400 000 км и го чакам вече 5 години да ,,умира,, ама не ще и не ще, на 25г е при мен са сменени за два предни амортисьора и протекла помпа.Върти само градско по 30 000км на година,не гори грам масло разход 5.5 дизел.
И аз така, само че с една баба Вектра, 2.0, бензин, автоматик, 350-400 000, и тя е много ръжда обаче моторът е чудо. Даже съм измислил да кажем идеалната кола - купе на ауди от 80-те и неразрушимият двигател C20NE на баба Вектра с японския автоматик.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Как се скапва японското качество
steeN написа:Немците може да ги правят сложни, но са лесни за ремонти. Поне БМВ де, Мерцедес имам чувството, че правят срещи специално как по-сложно да направят нещо, Ауди имат някакви италианци в екипа. Японците са кофти в това отношение. Изобщо не ми харесва как са подредени нещата там. Може би компенсират с това, че рядко трябва да се пипа.
Грешиш!Нямаш си представа колко инженерна мисъл е вкарана специално за лесното сервизиране.Визирам само колите произведени в Япония,а не ментета като нисан сузуки или митсубиши.Например, на Алфа обтегача на пистовия ремък е 250лв и се сменя доста трудно,при японските коли тази част просто липсва.Има и много други примери.Е,това е за сметка на скучен дизайн и неугледни интериори де,ама то не може всичко

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Как се скапва японското качество
МИТАКА1654 написа:steeN написа:Немците може да ги правят сложни, но са лесни за ремонти. Поне БМВ де, Мерцедес имам чувството, че правят срещи специално как по-сложно да направят нещо, Ауди имат някакви италианци в екипа. Японците са кофти в това отношение. Изобщо не ми харесва как са подредени нещата там. Може би компенсират с това, че рядко трябва да се пипа.
Грешиш!Нямаш си представа колко инженерна мисъл е вкарана специално за лесното сервизиране.Визирам само колите произведени в Япония,а не ментета като нисан сузуки или митсубиши.Например, на Алфа обтегача на пистовия ремък е 250лв и се сменя доста трудно,при японските коли тази част просто липсва.Има и много други примери.Е,това е за сметка на скучен дизайн и неугледни интериори де,ама то не може всичко
Сериозно ли Нисан и Мицубиши са "ментета" според теб?

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Как се скапва японското качество
Европейските модели на нисан са пълна нула, така е..
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани