4 бутални апарати на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			35 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- In_Memoriam
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1339
 - Регистриран на: 9.07.2010
 - Местоположение: София
 - Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading 
Re: 4 бутални апарати на Е39
racing_team_vidin написа:
Ако някой има въпроси съм насреща, критика също търпя
Единственото нещо, което не ми харесва е, че голяма част от площта на диска е останала неизползвана, поради това че апаратите които си избрал ползват накладки с по-малък pad depth от ширината на периферията на диска. Явно дисковете от Порше са с по-тясна периферия. Не е голям проблем, но търкаляш излишно тегло и се губи максималния ефект от подобрените спирачки. По-лошо е ако беше обратното - накладката да е по-широка от периферията.

- racing_team_vidin
 - ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 1060
 - Регистриран на: 10.10.2008
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65 black- sport package
 
Re: 4 бутални апарати на Е39
Прав си затова, но на БМВ дисковете са с много широка площ, а ако бях избрал дискове от друга марка щеше да има много раминавания на централен делителна и т.н
След тези дискове, които са на снимката, сложих перфорирани.
На пистата до Видин бяха загряли до 320градуса (IR термометър на темп. диска), и държаха без промяна.
			
				След тези дискове, които са на снимката, сложих перфорирани.
На пистата до Видин бяха загряли до 320градуса (IR термометър на темп. диска), и държаха без промяна.
Последна промяна racing_team_vidin на 17 Мар 2015, 19:40, променена общо 1 път
					
				
			
		- spitfire924
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 29
 - Регистриран на: 14.03.2014
 - Кара: 535i e39
 
Re: 4 бутални апарати на Е39
Ход по диаметър на главния цилиндър трябва да е равен на сумата от ход по диаметър на всички апарати, имай го в предвид това като правиш тоя мод, че ако дигнеш площта на апаратите , се губи смисъла на упражнението.
			
		- Nickelback
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1866
 - Регистриран на: 20.10.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BigBlockV8
 - Мечтае да кара: бангия с предно
 - Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
 
Re: 4 бутални апарати на Е39
spitfire924 написа:Ход по диаметър на главния цилиндър трябва да е равен на сумата от ход по диаметър на всички апарати, имай го в предвид това като правиш тоя мод, че ако дигнеш площта на апаратите , се губи смисъла на упражнението.
Прав си, но обикновено практически разликата е малка. Леко се удължава хода на педала... Вероятно благодарение на малките по размер буталца, чиято обща площ е често пъти по-малка от площа на буталото на еднобутален апарат. Освен това благодарение на двустранното им разположение получаваш спирачен ефект при два пъти по-малък ход на буталцата сравнено с еднобутален апарат
С това искам да кажа, че когато се сравнява площта на буталата на един многобутален симетричен двустранен апарат е необходимо да се вземат в предвид площите на бутала САМО от едната му страна и да се сравнят като сума с площта на буталото на еднобуталния апарат!
По-важно е да се запази донякъде разпределението на спирачния ефект преден-заден мост

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- spitfire924
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 29
 - Регистриран на: 14.03.2014
 - Кара: 535i e39
 
Re: 4 бутални апарати на Е39
Така де , аз под диаметър имах в предвид площ.  
			
		
			35 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани