Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1243
 - Регистриран на: 6.01.2013
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xD LCI 2014
 - Мечтае да кара: само BMW
 - Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dallev написа:Някой може ли да ми каже какви са предимствата и недостатъците на кола с ДПФ филтър и на кола която няма такъв оригинално??
Тази която няма дпф замърсява околната среда и се води по спомен Евро 3 нали като това зависи от коя година е колата и какъв катализатор има, дпф-а улавя голям част от вредните емисии и се води Евро 4 и нагоре според дпф-а които има колата, тук във Италия някои градове пускат ограничения за дизел Евро 2,3 и бензин Евро 0,1 , демек ако не си над тях не може да влизаш по това време на ограничението във населеното място, ако пък влезнеш и те хванат глобата е солидна. Не знам дали има Дизелови коли които след 2005 да нямат ДПФ, освен тези във Бг
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, случаино някои да е гледал тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8ra443 от доста време се продава , какво ще кажете за двигателя здрав ли е ? Може ли да се сложи газ и колко харчи горе долу , благодаря
			
		- dallev
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 74
 - Регистриран на: 21.03.2010
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11
 - Мечтае да кара: космически кораб
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
awful написа:dallev написа:Някой може ли да ми каже какви са предимствата и недостатъците на кола с ДПФ филтър и на кола която няма такъв оригинално??
Тази която няма дпф замърсява околната среда и се води по спомен Евро 3 нали като това зависи от коя година е колата и какъв катализатор има, дпф-а улавя голям част от вредните емисии и се води Евро 4 и нагоре според дпф-а които има колата, тук във Италия някои градове пускат ограничения за дизел Евро 2,3 и бензин Евро 0,1 , демек ако не си над тях не може да влизаш по това време на ограничението във населеното място, ако пък влезнеш и те хванат глобата е солидна. Не знам дали има Дизелови коли които след 2005 да нямат ДПФ, освен тези във Бг
Ясно разбрах те, защото гледам че по талон колата за която говоря е 04.2007 година но няма ДПФ-филтър и това ме интересуваше
- Tsapo
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 366
 - Регистриран на: 17.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW G32 LCI "22
 - Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kraska написа:Taruno написа:kraska написа:Вчера гледах тази:
http://www.mobile.bg/11413646181223415
..ама волана на място много тежко се въртеше, не трябва ли тези със сервотроник да се въртят лесно на място?
Май 2009-та не Бих гледал N47, само два месеца да имаш застояване от производство до регистраци и си в проблемна верига.
Веригата не ме притеснява, не карам по 30 хил км на година че да ми дреме. Интересно ми бе някой виждал ли е разлика във тежеста на волана на място.
Когато поръчвахме служебните талиги ( Е90 ) от М-Кар се оказа, че ако искаш волана да ти бъде супер лек се води екстра и трябва да се доплати. В случая не го направихме и поради тази причина волана в момента е тежичък.
При мойта Е91 явно Италианеца също не е сметнал за необходимо да дава още пари за волан тип "перце" и сега и аз въртя тежкия геврек. При зет ми пък е супер лек ( както би трябвало да бъде ). Явно и конкретната кола, която си гледал е със същата история

- Todor Borisov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 40
 - Регистриран на: 5.12.2013
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E90
 - Детайли за колата: Sedan, M57
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
bulgarianbgm написа:M-coupe написа:bulgarianbgm написа:Изкочи нова обява за едно Е90 320и.
Бих желал някакво мнение за тази бройка: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8qx6de
Колега, ако си харесал тази кола, защото пише ''НОВО'' и 60000км недей да вярвашВсе пак е на 10 години, та тя направо не е карана
Определено не е заради това. Ясно ми е, че е въртян километража. Интересува ме на базата на интериор/екстериор дали изглежда запазена.
Бих я взел единствено след проверка по номера на рамата във vin.su както и след посещение в сервиз.
Привет,
Аз гледах колата в неделя 01.02.15, ВИН: PR91305.
Какво да ти кажа, вече съм се отчаял от всичките кошници които се продават тука.
Гледах колата сутринта, продавача тъкмо я разчистваше от снега които беше паднал предната вечер, помолих го да я запали, колата запали от раз и двигателя работеше тихо и равномерно, беше студена. Уплътненията на вратите са здрави, но педала на спирачката, гумата му беше много странно изтъркан в дясната част! Джантите са си заводско поръчани.
Нямах човек с лаптоп, за да я закачи, за да видим живи данни.
Като пъхнах пръст в аспуха на колата, излезе напарво черен, колата похапва масло!Може да са гумички, сегменти или нещо др. от темата полезно за собствениците на 325 и 330
Това което ми каза продавача беше повече от абсурдно, ..." да знаеш че маслото не е сменянно" те така ги карат там (Итл.) по 20к -30к
Успех
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
LARGOО написа:Здравейте, случаино някои да е гледал тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8ra443 от доста време се продава , какво ще кажете за двигателя здрав ли е ? Може ли да се сложи газ и колко харчи горе долу , благодаря
Никои ли не я е гледал колеги ?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
LARGOО написа:Никои ли не я е гледал колеги ?
Само да ти кажа, че тази се продава от както си купих Е60 (есента 2013)
- sapio
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 312
 - Регистриран на: 20.09.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: бензинояд
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
LARGOО написа:LARGOО написа:Здравейте, случаино някои да е гледал тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8ra443 от доста време се продава , какво ще кажете за двигателя здрав ли е ? Може ли да се сложи газ и колко харчи горе долу , благодаря
Никои ли не я е гледал колеги ?
Имаше нещо писано назад или поне интерес към нея. Не помня на коя страница беше.
Може да се газифицира, колко ще гори не знам. На бензин - от 12 градско, доколкото съм виждал в темата за разхода. На газ сигурно горница.
- Leon
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 10745
 - Регистриран на: 16.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328i
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
LARGOО написа:Здравейте, случаино някои да е гледал тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8ra443 от доста време се продава , какво ще кажете за двигателя здрав ли е ? Може ли да се сложи газ и колко харчи горе долу , благодаря
Такъв въпро има смисъл, ако ще въртиш по 50к на година... От опит, ако 13-14/100 бензин са ти непосилен разход, няма да я поддържаш смислено тази кола. Надеждна е, но си иска своето. Нищо лично, просто лични и форумни наблюдения. Но ти си знаеш. Ако имаш конкретни въпроси - пиши лс, да не спамим темата.
Never mistake motion for action...
		- datchko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 959
 - Регистриран на: 2.10.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e61 535d LCI
 - Мечтае да кара: F90
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Todor Borisov написа:bulgarianbgm написа:M-coupe написа:bulgarianbgm написа:Изкочи нова обява за едно Е90 320и.
Бих желал някакво мнение за тази бройка: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=8qx6de
Колега, ако си харесал тази кола, защото пише ''НОВО'' и 60000км недей да вярвашВсе пак е на 10 години, та тя направо не е карана
Определено не е заради това. Ясно ми е, че е въртян километража. Интересува ме на базата на интериор/екстериор дали изглежда запазена.
Бих я взел единствено след проверка по номера на рамата във vin.su както и след посещение в сервиз.
Привет,
Аз гледах колата в неделя 01.02.15, ВИН: PR91305.
Какво да ти кажа, вече съм се отчаял от всичките кошници които се продават тука.
Гледах колата сутринта, продавача тъкмо я разчистваше от снега които беше паднал предната вечер, помолих го да я запали, колата запали от раз и двигателя работеше тихо и равномерно, беше студена. Уплътненията на вратите са здрави, но педала на спирачката, гумата му беше много странно изтъркан в дясната част! Джантите са си заводско поръчани.
Нямах човек с лаптоп, за да я закачи, за да видим живи данни.
Като пъхнах пръст в аспуха на колата, излезе напарво черен, колата похапва масло!Може да са гумички, сегменти или нещо др. от темата полезно за собствениците на 325 и 330
Това което ми каза продавача беше повече от абсурдно, ..." да знаеш че маслото не е сменянно" те така ги карат там (Итл.) по 20к -30к
Успех
Поне не те е лъгал, че всичко е като ново
Иначе на баща ми старото му Пежо 307, което го купи ново през 2002-ра, педалът за спирачката се изтърка на около 70 000км, така че е възможно и да си е на тия километри, ако това значи, че е превъртан километража.
Затова трябва да се провери
- Taruno
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3646
 - Регистриран на: 15.01.2012
 - Кара: BMW F10 530d 12'
 - Мечтае да кара: G30 530d
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нека не сравняваме пластмасите на пежо с немските, на приятел чисто новата 507 на 105 хил. км вътре е като такси на няколко мил. км, а той далеч не е мърляч.
			
		- datchko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 959
 - Регистриран на: 2.10.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e61 535d LCI
 - Мечтае да кара: F90
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Нека не сравняваме пластмасите на пежо с немските, на приятел чисто новата 507 на 105 хил. км вътре е като такси на няколко мил. км, а той далеч не е мърляч.
Колега, то дали пластмасата е немска или френска, не мисля ,че има някакво значение
Може би зависи от начина, по който си слагаш ходилото върху педала, знам ли
- Leon
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 10745
 - Регистриран на: 16.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328i
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е така - материалите във френските и японските коли е трагична. На БМВ е супер качествена (беше поне) и дори след 10 години изглежда свежа, ако е поддържана. Гумата на педалите е същият случай - видиш ли БМВ с износена такава, голям зор е видяло и е минало много километри.
			Never mistake motion for action...
		- expl0de
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 784
 - Регистриран на: 11.10.2012
 - Пол: Мъж
 - Кара: e92, f30
 - Мечтае да кара: M4
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Todor Borisov написа:" да знаеш че маслото не е сменянно" те така ги карат там (Итл.) по 20к -30к
Успех
Навсякъде така ги карат. Маслото се сменя на 25к или 2 години ориентировъчно, но колата си има сензор за качеството му и сама алармира кога му е времето, така че може и 35к да е била с 1 масло(като е доливано сигурно е сменено 1 път по тоя начин). Естествено не ти препоръчвам да караш ти толкова, тъй като не са първа младост вече, но 15к спокойно можеш да караш с 1 масло(ако е еквивалент на оригиналното). Като я форсираш над 5к оборота и мойта харчи масло, но не е фрапантно на 6-7к километра доливам 1 литър. Ако се кара пенсионерски може и без доливане. Наскоро си чистих соленоидите и нямаше никакви нагари и проблеми с тях,от което съдя, че и по останалата част на двигателя е така. Ауспухът също ми е черен, както и на бензинките като цяло. Имам и форд, който изобщо не пипа маслото на 80к км е и пак му е черен ауспуха. Успех с търсенето и избора
- Гецата
 - некъв ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3022
 - Регистриран на: 28.11.2005
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: ///М3
 - Мечтае да кара: ///М3
 
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
има сензор за ниво и за налягане на маслото
но не и за качеството
 
ако имаше и за качество след смяна на масло колата сама би разбрала че е сменено и няма да има нужда от нулиране на сервизния интервал
 
километрите на маслото се смятат спрямо брой стартове топли/студени изминати километри и стил на каране
			но не и за качеството
ако имаше и за качество след смяна на масло колата сама би разбрала че е сменено и няма да има нужда от нулиране на сервизния интервал
километрите на маслото се смятат спрямо брой стартове топли/студени изминати километри и стил на каране

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


