колебаене за Ван
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
колебаене за Ван
колеги ще ми трябва един работен ван пътнически но не съм се сблъсквал с тези корейските
това http://www.cars.bg/c574333
или това http://www.cars.bg/c954773
интересуват ме как са като надежност и цени за обслужването
или да се насоча към малко по стар но изпитан вариант като ситроен евазион 2.1 д
това http://www.cars.bg/c574333
или това http://www.cars.bg/c954773
интересуват ме как са като надежност и цени за обслужването
или да се насоча към малко по стар но изпитан вариант като ситроен евазион 2.1 д
- vesko_325td
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
Re: колебаене за бан
tdk написа:колеги ще ми трябва един работен ван пътнически но не съм се сблъсквал с тези корейските
това http://www.cars.bg/c574333
или това http://www.cars.bg/c954773
интересуват ме как са като надежност и цени за обслужването
или да се насоча към малко по стар но изпитан вариант като ситроен евазион 2.1 д
Колега в никакъв случай 2.1 дизел на ситроен,пежо или фият този мотор дава много ядове и ремонтите са му скъпи по-добре 1.9
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: колебаене за Ван
Ако си намериш читав Еврован*-взимай ! Екстра е за работна, добра и евтина, обемна и икономична.
*- Пежо , Ситроен Евазион, ФИАТ Улисе, Ланчия Зета
*- Пежо , Ситроен Евазион, ФИАТ Улисе, Ланчия Зета
Ubi dubium, ibi libertas
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
Re: колебаене за Ван
какво ще рече еврован
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: колебаене за Ван
Пежо 806, Ситроен Евазион, ФИАТ Улисе, Ланчия Зета
Това всичкото е една кола,проекта се нарича Еврован,правят се даже в един завод!
Re: колебаене за Ван
Послушай колегите, вземи си нещо от твоя континент... Тия корейци, японци- могат да се котират само по родните си оризови страни.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: колебаене за Ван
Само да кажа за Траджета. Мой много добър приятел си го взе миналата година и доста проблеми му създаде. Първо управлението на климатроника. След това АБС-а на два пъти. След това всеки път не палеше, но не си спомням какво точно беше. Изгоря му и нещо по единия фар, но не беше крушка и това не помня какво беше. Цените на ремонтите и частите не са някакви космически, средна работа. Части се намират. На последните седалки е малко тясно и балкански мъжага с корем и мустаци се чувства доста некомфортно, но за няколко километра може.
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
Re: колебаене за Ван
то и аз клоня към така наречените евровани
имам добро предложение за един евязион обаче е 2.1 дизел
предложиха ми една КИЯ КАРНИВАЛ натъпкана с екстри 2.9 дизел
но нямам представа що за кола е
бартеросвам едно рено канго затова се чудя
еднин ФИАТ ДОБЛО гледах та и за него гледам сега
имам добро предложение за един евязион обаче е 2.1 дизел
предложиха ми една КИЯ КАРНИВАЛ натъпкана с екстри 2.9 дизел
но нямам представа що за кола е
бартеросвам едно рено канго затова се чудя
еднин ФИАТ ДОБЛО гледах та и за него гледам сега
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: колебаене за Ван
2.1 на Fiat Ullyse Peugeot 806, Citroen Evasion както и 1.9 много често се случва да пукнат глава или пък да счупят някоя кобилица и всичко да стане мармалад.Всичко е навряно като в кучи г*з.Разглобил съм 10-тина такива и честно казано такова може, само ако е 2.0hdi facelift.Само тогава иначе категорично не.2.1тд-то има навика да чупи скоростни кутии + късане на жила.Не че не се намират части, но все пак ... Слабо място им е предното окачване по Бг пътищата средно по 30 000к по нашите пътища ще смениш 2 до 4 пъти носачи, понеже шарнирите им са несменяеми.Иначе са здрави
Това мога да кажа за Италофренските ванове 



- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: колебаене за Ван
Включвам се с мнение за Киа-та.
Брат ми бачкаше в рент-а-кар и имаха доста такива.
Корава машинка е, на дълъг път и с доста хора е много комфортно!
Карал съм такива и градско и на дълго магистрала или завои ( Бургас-София / Бургас-Варна)
Стига да се поддържа на време и да не оставяш нещата да изгрубяват откъм ходова част киата е добра машинка!
Имат един 2.5 мотор бензин който търпи сносно газифициране. И е вариант ако искаш алтернатива на дизела.
Брат ми бачкаше в рент-а-кар и имаха доста такива.
Корава машинка е, на дълъг път и с доста хора е много комфортно!
Карал съм такива и градско и на дълго магистрала или завои ( Бургас-София / Бургас-Варна)
Стига да се поддържа на време и да не оставяш нещата да изгрубяват откъм ходова част киата е добра машинка!
Имат един 2.5 мотор бензин който търпи сносно газифициране. И е вариант ако искаш алтернатива на дизела.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: колебаене за Ван
Kia-та и такава съм карал и съм разчастил, всичко там е малко по спартанско направено но пък е корава машина.Единствено не ми харесва залюляването в последователни леви десни завои но се свиква.Там проблем прави главата, окачването е що годе кораво от към издръжливост, разхода е сносен на 2.9.Голям ван си е и е комфортен

- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: колебаене за Ван
shengi написа:2.1 на Fiat Ullyse Peugeot 806, Citroen Evasion както и 1.9 много често се случва да пукнат глава или пък да счупят някоя кобилица и всичко да стане мармалад.Всичко е навряно като в кучи г*з.Разглобил съм 10-тина такива и честно казано такова може, само ако е 2.0hdi facelift.Само тогава иначе категорично не.2.1тд-то има навика да чупи скоростни кутии + късане на жила.Не че не се намират части, но все пак ... Слабо място им е предното окачване по Бг пътищата средно по 30 000к по нашите пътища ще смениш 2 до 4 пъти носачи, понеже шарнирите им са несменяеми.Иначе са здравиТова мога да кажа за Италофренските ванове
Имах такъв 2год.За окачването не знам,не съм правил,но мотора е гаден.Гори над12/100 градско,преебават се масово помпите горивните,жилата на скоростите наистина са слаби и са 150лв.Труден е за сервизиране.Най-добрия избор за мен е 2.0хди или 2.0 бензин без турбо.
Re: колебаене за Ван
Години наред съм карал баничарки партнер и Берлинго- 1 не е пукнала глава или родила, а и да е ставало- 400 лв и е като нова. Окачването на френските е пословично трошащо се-но пък за сметка на това евтино. Цяло предно окачване 200 лв, шарнир -10 лв.
Задното е малко-по хард, но пък за сметка на това си държи 100 000 на хиляди километра без грам подръжка. 700-800 лв е рециклиране на заден мост+ всичо друго смяна отзад. Колко пък ще ги карате тия 10+ год. машини ... Обслужването на пежата е евтино като за дизел- бензина винаги е по-евтин от към подръжка. Ако има газ- вкл се и подръжката на газта. Френските не обичат обикновенни гаозив, а и имат проблеми и с нисък клас инжекциони.
Задното е малко-по хард, но пък за сметка на това си държи 100 000 на хиляди километра без грам подръжка. 700-800 лв е рециклиране на заден мост+ всичо друго смяна отзад. Колко пък ще ги карате тия 10+ год. машини ... Обслужването на пежата е евтино като за дизел- бензина винаги е по-евтин от към подръжка. Ако има газ- вкл се и подръжката на газта. Френските не обичат обикновенни гаозив, а и имат проблеми и с нисък клас инжекциони.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: колебаене за Ван
Chrysler Voyager 2.5 CDR или някое бензиново с газчица. При нормално каране дава добър разход, ама стъпчиш ли го ... 
Идеялен е широк отпред, отзад са първо двете седалки, като всяка е самостоятелна с разстояние между тях, не като повечето ванове, а зад тях са тройката като не се сещам те на едно ли бяха или отделно май са на едно + остава и добър багажник.

Идеялен е широк отпред, отзад са първо двете седалки, като всяка е самостоятелна с разстояние между тях, не като повечето ванове, а зад тях са тройката като не се сещам те на едно ли бяха или отделно май са на едно + остава и добър багажник.

- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
Re: колебаене за Ван
имам един приятел със товарен ДЖЪМПИ
в началото имаше проблем преди 6-7 год и оттогава само кара
1.9 е чист дизел с помпа лукас
може да му е навъртял оттогава 80-100000 км и вана се оказа доста здрав
има забелегжки но вана е 95 г
окачването от него знам че не е слабо
отзад е бетон
вече и пътническо ВИТО взех да заглеждам
в началото имаше проблем преди 6-7 год и оттогава само кара
1.9 е чист дизел с помпа лукас
може да му е навъртял оттогава 80-100000 км и вана се оказа доста здрав
има забелегжки но вана е 95 г
окачването от него знам че не е слабо
отзад е бетон
вече и пътническо ВИТО взех да заглеждам
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани