Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Колеги няма какво да се залъгваме чуплива си е 46-цата.Аз имам на моята за последната година около 35 000км.И след всеки по-дълъг пробег/Бг-Германия/ я вкарвам в сервиза.За последната година съм сменял:
-Турбо
-Подгревни свещи
-Управление на свещите
-Два комплекта дискове указа се ,че много лесно се кривят пущините
-тампони на предните носачи
-накладки
-алтернатор
-заден ляв лагер на главината
-предни лагер главини
-кормилна рейка
-кормилни накрайници
маслата и филтрите не ги броя,сега и съединителя нещо взе да се обажда и комай и него ще сменям.Е-36цата ми беше желязна доста км и навих и почти нищо не се чупеше.Сега мисля е92-ка да купувам дано да не е толкова кекава като 46-цата ,че накрая ще сменя марката като гледам.
-Турбо
-Подгревни свещи
-Управление на свещите
-Два комплекта дискове указа се ,че много лесно се кривят пущините
-тампони на предните носачи
-накладки
-алтернатор
-заден ляв лагер на главината
-предни лагер главини
-кормилна рейка
-кормилни накрайници
маслата и филтрите не ги броя,сега и съединителя нещо взе да се обажда и комай и него ще сменям.Е-36цата ми беше желязна доста км и навих и почти нищо не се чупеше.Сега мисля е92-ка да купувам дано да не е толкова кекава като 46-цата ,че накрая ще сменя марката като гледам.

- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
- демпферна шайба
- шарнири
- накрайници /вътрешни и външни/ с маншоните
- лагер предна главина
- тампони стабилизираща щанга
- маншони предна полуоска
- печка /бойлер/ не знам как се казва
- акумулатор
- термостати - голям и малък
За това се сещам. Мислех да я продавам, но след като вложих "малко" парици в колата, ще я покарам още.
- шарнири
- накрайници /вътрешни и външни/ с маншоните
- лагер предна главина
- тампони стабилизираща щанга
- маншони предна полуоска
- печка /бойлер/ не знам как се казва
- акумулатор
- термостати - голям и малък
За това се сещам. Мислех да я продавам, но след като вложих "малко" парици в колата, ще я покарам още.
Последна промяна basko на 15 Фев 2015, 22:22, променена общо 1 път
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- streetracing12
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
-реле подгревни свещи+6 свещи
-гарнитури всмукателен колектор
-акумулатор Бош 100ампера
-тампони на двигателя
-предни амортисьори спортни Закс+ударни тампони+тампони на макферсон+прахоуловители
-термостат голям
-пистов ремък
-чистачки
-кора под чистачките
-спирачна течност
-хидравлична течност
-тампон на диференциала
-разширителен съд и антифриз
-летни гуми и зимни гуми
-абс датчик заден десен
-2 пъти масло и филтри и един път филтър на картерните газове
Повечето неща съм ги сменил защото аз искам за мое спокойствие а не защото се е налагало.
-гарнитури всмукателен колектор
-акумулатор Бош 100ампера
-тампони на двигателя
-предни амортисьори спортни Закс+ударни тампони+тампони на макферсон+прахоуловители
-термостат голям
-пистов ремък
-чистачки
-кора под чистачките
-спирачна течност
-хидравлична течност
-тампон на диференциала
-разширителен съд и антифриз
-летни гуми и зимни гуми
-абс датчик заден десен
-2 пъти масло и филтри и един път филтър на картерните газове
Повечето неща съм ги сменил защото аз искам за мое спокойствие а не защото се е налагало.
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Аз съм скромен за 1г назад....
-2 пъти масло
-крушка за китайски ксенон
-заден лагер
-1бр полиоретанен тампон на преден носача ,че се разтропа
-няколко чифта гуми
другите работи като:
-по големи спирачки
-лек маховик (комплект всичко 2ра употреба)
не ги смятам . защото са сменяни по моя инициатива , а не защото са за смяна
да караш БЕНЗИНОВО Е46

-2 пъти масло
-крушка за китайски ксенон

-заден лагер
-1бр полиоретанен тампон на преден носача ,че се разтропа
-няколко чифта гуми
другите работи като:
-по големи спирачки
-лек маховик (комплект всичко 2ра употреба)
не ги смятам . защото са сменяни по моя инициатива , а не защото са за смяна
да караш БЕНЗИНОВО Е46


http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Голямо врякане, голяма истерия се е изсипала тук за моите километри.Наистина избягвам да пиша офтопик, но тук ме набедиха за лъжец, а това не е хубаво.Един малък коз ще пусна, пък който разбрал, разбрал.Както пише живея във ФР, а доскоро част от глупостите с които се занимавам се случваха в Барселона.Та тръгвайки към БГ(а там ходя повече от често повярвайте) ми се случва първо да се върна до Барселона и оттам-Варна.За два дни това са 4 хил.км, а на вас 100 хил за година ви се видяха много.Има коли, които се карат момчета, има коли които се карат и то сериозно повече от моята.Светът е шарен-има различни хора с различни способности, не бива да съдите само от собствената си камбанария.
Конктретно на атанас328 обаче не мога да не отговоря, че ме е пратил дори да се гърмя.Човече, ти желязо през живота си държал ли си, спусък дръпвал си си да видиш какво е усещането, че тъй лесно ме прати чак да се гърмя?Не можеше ли по-възпитано?За липсващите гуми и масла не можа ли просто да се сетиш, че са забравени да ги драсна?По тоя същия начин ако става въпрос са забравени и тампони двигател, пистов ремък и кой знае още колко неща.Да не мислиш, че нямам друга работа освен да записвам какво съм сменил.Относно състоянието на колата ми, не мисля, че физически ще ти е възможно да откриеш дреболия, драснато или въобще каквато и да е неизправност.Нещо повече, сериозно мисля, че във целия форум трудно ще намериш по-глезена кола от тази, колкото и самонадеяно да звучи, много вероятно дори да не намериш такава.Пак ще дам коз-само антифриза и заради гевезелък платих 400 евро(тука сигурно пак ше ревнат гърла, ама ако е пак истерично ше доказвам, не е трудно), а като цяло сумите за чаркала откак я имам може и да надхвърлят цената на жилището в който живееш.
А за скъпата, баш си е скъпа поддръжката ѝ според мен.Нито 2хил за глупава маслена помпа мисля, че е нормална цена, нито 500лв за дебитомер, нито 200-300лв за който и да е елементарен датчик.Просто удоволствието, което доставя тя си е несравнимо и си плащам доволно за което.Трябва ли да лицемернича обаче и да твърдя, че е здрава и дуракоустойчива, когато тя НЕ Е!?Не знам защо ревнаха 10 гърла като казах, че Е46 е трошлива?Кой знае какво станало-обидих купчина ламарина-сякаш обидих майките ви.
И да завърша-никнейма ми нищичко не значи хора.Никнейма, който съм дал не ме обрисува изобщо.Той е просто....ник и нищо повече.Ползвам един и същи за всички възможни регистрации открай време за да не помня 200 различни.Обръщам се към тези от вас, които се дразнят от него.Ако се пиша "бай Кур", туй не значи автоматично, че нося постоянно два куфара.Ако пък това ще ви успокои, Ауди са сериозно по-големи трошляци, несравнимо по-големи!Ял съм им и на тях попарата.
Конктретно на атанас328 обаче не мога да не отговоря, че ме е пратил дори да се гърмя.Човече, ти желязо през живота си държал ли си, спусък дръпвал си си да видиш какво е усещането, че тъй лесно ме прати чак да се гърмя?Не можеше ли по-възпитано?За липсващите гуми и масла не можа ли просто да се сетиш, че са забравени да ги драсна?По тоя същия начин ако става въпрос са забравени и тампони двигател, пистов ремък и кой знае още колко неща.Да не мислиш, че нямам друга работа освен да записвам какво съм сменил.Относно състоянието на колата ми, не мисля, че физически ще ти е възможно да откриеш дреболия, драснато или въобще каквато и да е неизправност.Нещо повече, сериозно мисля, че във целия форум трудно ще намериш по-глезена кола от тази, колкото и самонадеяно да звучи, много вероятно дори да не намериш такава.Пак ще дам коз-само антифриза и заради гевезелък платих 400 евро(тука сигурно пак ше ревнат гърла, ама ако е пак истерично ше доказвам, не е трудно), а като цяло сумите за чаркала откак я имам може и да надхвърлят цената на жилището в който живееш.
А за скъпата, баш си е скъпа поддръжката ѝ според мен.Нито 2хил за глупава маслена помпа мисля, че е нормална цена, нито 500лв за дебитомер, нито 200-300лв за който и да е елементарен датчик.Просто удоволствието, което доставя тя си е несравнимо и си плащам доволно за което.Трябва ли да лицемернича обаче и да твърдя, че е здрава и дуракоустойчива, когато тя НЕ Е!?Не знам защо ревнаха 10 гърла като казах, че Е46 е трошлива?Кой знае какво станало-обидих купчина ламарина-сякаш обидих майките ви.
И да завърша-никнейма ми нищичко не значи хора.Никнейма, който съм дал не ме обрисува изобщо.Той е просто....ник и нищо повече.Ползвам един и същи за всички възможни регистрации открай време за да не помня 200 различни.Обръщам се към тези от вас, които се дразнят от него.Ако се пиша "бай Кур", туй не значи автоматично, че нося постоянно два куфара.Ако пък това ще ви успокои, Ауди са сериозно по-големи трошляци, несравнимо по-големи!Ял съм им и на тях попарата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Atanas328 написа:mustang1986 написа:ivoaudi написа:Грубо за 2014, изминати около 110 000км:
1.Помпа съединител, долна-трета поред Закс уж, закупена от Елит Кар.Изкарват с клизма по няма и 20хил.
2.Акумулатор-също трети поред
3.Ремонт механизъм багажник
4.Конзола термостат
5.Диагностика във Варна Карс (100лв за да ме убедят, че съм идиот)
6.Отново диагностика във Варна карс и скандал(алилуя-откриха реален проблем и ми взеха само 60лв)
7.Полиране на фарове 160лв.Знам колко абсурдно звучи, съжалявам-мога да кажа само къде във Варна за нищо на света да не ходите!
8.Ремонт газово
9.Запалка ксенон
10.Масло, филтър
11.Две гуми Мишелин отзад
12.Ремонт запалка
13.Серво спирачки вт. употреба
14.Разглобих и си оправих моето си серво, че специалистите които ми слагаха предното са го преебали
15.Обтегач верига ангренаж
16.Соленоид ванос всмукателен-оригинален нов
17.Носач преден десен
18.Маслена помпа
19.Заден ляв стоп
20.Соленоид ванос изпускателен-нов ориг.
21.Кормилна рейка-вт. употреба с реглаж предница след това разбира се
22.Тампон носач преден десен
23.Отново кормилна рейка и реглаж, че поредните специалисти ми свалиха тракащата за да ми сложат още по-тракаща.Този път аз отидох по моргите, избрах си я аз и си я смениж аз-всичко спи
24.Четвърта поред помпа съединител, като тоя път сложих евтина италианска няква 70лв-е тя да ви кажа изкара най-много-почти 50хил.км
25.Антифриз(Evans)
26.Заден ляв стоп(сам си го счупих)
27.Таралеж 160лв от Елит Кар(поредния боклук закупен от тях-изкара месец и го смених отново.Този път с един от Оци рециклиран-работи си до днес)
28.Вътрешни накрайници
29.Масло, филтър
30.Чистачки
31.Помпа хидравлика(започна да вие след сваляне, но проблема се оказа в поредните "специалисти", които я сваляха-заменили са маркуча на изхода и с такъв, който няма клапан в него, та се наложи за 2145-ти път да си дооправям колата сам)
32.Свещи
33.Водно съединение след термостата
34.Тампони носачи
35.О-ринг пробка радиатор
36.Пробка обезвъздушаване радиатор-строши се при развиване.В една морга отново във Варна ми поискаха 10лв за една изкурубена стара, а в БМВ цената на две нови е също 10лв.....
37.Не знам кое поред чистене на грешки зарад беговете
38.Петата поред помпа долна съединител, с която все още съм-отново Закс
39.Носач, преден ляв
40.Ремонт бензинова помпа
41.Тампони стабилизираща щанга
42.Маховик, притискател, феродо, аксиален лагер
43.Гарнитура на капачето, което е отзад на главата(теч антифриз)
44.Ляв амортисъор(вт. употреба)Знам, че е недопустимо, ама за кой ли път ме убеждаваха, че чукането ше се оправи, а знаех че не е от него и поне един път се набутах с малко пари
Чувал съм какви ли не легенди за качеството на БМВ, ама това ще да са легенди за минали времена.До Е36 може да е имало качество, но Е46 за мен си е един абсолютен трошляк и съм се аргументирал подобаващо и тази година.Кекав, нежен и ненужно скъп и капризен като к**ва.Поведение на пътя, дизайн, икономичност и всичко останало просто ФЕНОМЕНАЛНИ, шапка им свалям на тея герои от БМВ, но качество в никакъв случай!Качествени може да са тея БМВ-та дето ходят до кварталните кафенета и седят там по цял ден, ама за каращите се здраво не мисля:)Чудя се дали да пиша в темата "колко пъти ви е оставяла на пътя", че и за там материал имам бая.Всяко тръгване на малко по-дълъг път е с очакването карайки за кой ли път да светне таблото като коледна елха и да се возя за кой ли път на платформа с колата ми кекната отзад.Изобщо, ама изобщо не мога да разчитам на нея.Мътните го взели-та старата ми кола я закарах на вторични с над милион км и до последно си джитках спокойно с нея.Моля да не се подвеждате по ника ми-НЕ СЪМ фен на ауди.Никът си е просто ник и нищо повече.
Не съм писал за поредни изправяния и боядисване на брони, нови джанти, частични боядисвания заради ръждички и глезотии, защото мисля, че ще е офтопик.
А хубавото е, че за 14 дни от началото на февруари и десетина х.км не и се е разваляло АБСОЛЮТНО НИЩО по нея, просто не мога да повярвам:)Това е прецедент.Дано вече да и е свършил мензиса..
110 000 за година?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
110 000 км на година по прости сметки излиза ,че си карал по повече от 300 км на ден ,примерно си ходил от София до Пловдив и обратно всеки божи ден.Съмнява ме малко,но дори и да е така ,по толкова годишно навъртат такситата и каквато и да е колата ще има много разходи по нея.Но да казваш ,че Е46 е трошляк,приятелю гръмни се ! Твоята може и да е трошляк,но ти си си я направил такава.Явно си взел някоя е46ца от най-евтините за баничарка и служебна кола , пренасяш си материали ,работиш си с нея ,ходиш за риба и т.н .Караш я на уволнение ,минаваш през дупки и легнали полицаи с 70 , като сложиш и скандално лошите ни пътища е нормално ,че си сменил доколкото преборих поне 15-20 неща по окачването за тези километри,даже е малко.Маслото си го сменил 2 пъти ,а би трябвало за 110 хиляди км да е сменено поне 7-8 пъти,ако ли не двигателят е станал Камбоджа и не виждам защо въобще присъства към този нелеп списък с проблемите ,заради които наричаш е46 капризна,проблемна ,кекава и т.н... Също и всички тези километри с един чифт задни гуми звучи крайно несериозно.Тва,че си сменил антифриза ,чистачките и си полирал фаровете,също не виждам с какво потвърждава твърдението за кекавостта и капризността.За скъпото ,също можем да поспорим.Като цяло е пълно с части за е46 втора употреба,форума е най-голям за марка кола в БГ и можеш всичко да намериш и да изкопаш добра цена винаги.Аз лично за каквато и част да съм писал тема,че купувам получавам поне по 10 оферти изгодни тук .Да,за голф 3 и ауди 80 са по-евтини частите.Но когато ти поискат 1150 лева за смяна на 2 амортисъора с труда за infiniti fx и да не може да намериш абсолютно никаде 2ра употреба,ще говориш друго.Е46 е капризна като всяка друга кола,само че дава насреща много повече плюсове от конкурентите си,поне това си признал.Ако я пазиш,не се циганиш за пари за консумативи ,каквото е и окачването в България,е46 ще ти се отблагодари с много вярност и доставяне на кеф от шофирането.Има много хора с "трошлчяци" ,но има и такива които си обичат е46ците,и повярвай между тях няма трошляци.Не хлопва нищо от никъде и събират всички очи,нищо че вече минават 15 години.
katronski_br написа:като се е кръстил ''АУДИ'' ми е ясно какъв е привърженик, и как може да се минат толкова километри за една година и колко е вярно всичкото това което е сменил. Дори и при такъв пробег- трябва да е Дачия че да се чупи толкова.
Колеги 110000 км. на година могат да бъдат напълно реални... Моя максимум за година е 89х.км. като съм ходил около 7 пъти до германия, което си е по 3х.км на курс... и все пак на моята кола са минати около 340х.км от моето семейство и да ви кажа честно почти нищо не съм сменял по нея, което да не е по моя вина, изключително здрава кола, но все пак аз си купих моята от представителство на БМВ в Германия с 1 година гаранция, ако колегата е взел колата на незнаен брой километри(600-700) и са върнати в България е нормално да е толкова трошлива, моята е на 400х.км. и смея да твърдя, че освен забележките по външния вид, който са дело на брат ми, който е млад шофьор, колата е в идеално състояние, като се сменят само необходимите консумативи за Българските пътища....
- vili_dls
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 13.03.2007
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: е46 coupe
- Мечтае да кара: всичко друго но не и bmw
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Напълно подкрепям Иво и аз живея във Франция и знам как седят нещата тук само да ида до работа и да се върна 95км. ми няма какво да си кривим душата чуплива кола си е и това е за 7 месеца аз съм хвърлил 3000 евро ремонти а съм е купил за 6500
- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
За последната година съм сменил следните чаркалаци:
1. Съединител и маховик.
2. Тампони мотор.
3. Тампони задни амортисьори,
4. Втулки пак някъде отзад.
5. Шалтер на стартера.
6. Нов акумулатор.
7. Гумите не ги броим, ама айде пишем и 4 броя зимни.
8. Крушки - поне 3-4.
8. Обслужване 3 пъти.
10. Масла на диференциал и кутия.
11. Таралеж - рециклиран обаче.
12. Клеморед.
13. Гумено каре на кардана.
14. Тръбичка за високо налягане на нафтата.
15. Вакуум - трубо.
16. 6 броя подгревни свещи.
17. Датчик ABS преден десен.
18. Жило на шофьорската врата.
19. Лостче чистачки.
20. Чистачки.
21. Спирачни маркучи + течност.
22. Регулатор на рейла - рецилиран.
23. Имаше още някакви дреболии за които не се сещам.
24. Предстоят още дискове с накладки и метално каре на кардана, които знам, че са за смяна.
Като цяло Е46 си е бардак и това е. Това не е кола за ежедневни нужди. Ако става дума за вършене на работа с нея, не, не смятам, че може да и се разчита. И не, колата ми не е на 500 000+ км. Сменям неща превантивно или в редки случаи, когато чуя, че нещо е тръгнало. Колегата преди мен много правилно се е изразил, че за кафенца става, но не и за ецедневно, да не говорим за здраво каране.
Това е от мен, не се засягайте. Голям фен съм на марката, но в скоро време май май ще се насоча към друга.
Поздрави.
1. Съединител и маховик.
2. Тампони мотор.
3. Тампони задни амортисьори,
4. Втулки пак някъде отзад.
5. Шалтер на стартера.
6. Нов акумулатор.
7. Гумите не ги броим, ама айде пишем и 4 броя зимни.
8. Крушки - поне 3-4.
8. Обслужване 3 пъти.
10. Масла на диференциал и кутия.
11. Таралеж - рециклиран обаче.
12. Клеморед.
13. Гумено каре на кардана.
14. Тръбичка за високо налягане на нафтата.
15. Вакуум - трубо.
16. 6 броя подгревни свещи.
17. Датчик ABS преден десен.
18. Жило на шофьорската врата.
19. Лостче чистачки.
20. Чистачки.
21. Спирачни маркучи + течност.
22. Регулатор на рейла - рецилиран.
23. Имаше още някакви дреболии за които не се сещам.
24. Предстоят още дискове с накладки и метално каре на кардана, които знам, че са за смяна.
Като цяло Е46 си е бардак и това е. Това не е кола за ежедневни нужди. Ако става дума за вършене на работа с нея, не, не смятам, че може да и се разчита. И не, колата ми не е на 500 000+ км. Сменям неща превантивно или в редки случаи, когато чуя, че нещо е тръгнало. Колегата преди мен много правилно се е изразил, че за кафенца става, но не и за ецедневно, да не говорим за здраво каране.
Това е от мен, не се засягайте. Голям фен съм на марката, но в скоро време май май ще се насоча към друга.
Поздрави.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Малко съм офтопик, но като гледам хората с дълги списъци сменени части не мога да не забележа, че поне половината са типично дизелови проблеми. Направете приблизителна сметка дали ви се избива карането на нафта при това положение, но резултатът едва ли ще ви хареса. Поне на мен не ми харесваше.
Never mistake motion for action...
- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Leon написа:Малко съм офтопик, но като гледам хората с дълги списъци сменени части не мога да не забележа, че поне половината са типично дизелови проблеми. Направете приблизителна сметка дали ви се избива карането на нафта при това положение, но резултатът едва ли ще ви хареса. Поне на мен не ми харесваше.
Абсолютно си прав колега.
Направих адската грешка да си взема дизел, тъй като преди карах бензинова. Реших да разнообразя... Грешка която едва ли някога ще направя отново... Като удариш чертата, колкото и да гори тая бензинка, пак като че ли разхода идва по-малък. Дизела си е претенциозен, а и нашата нафта е отвратителна.
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
B.Alexandrov написа:Leon написа:Малко съм офтопик, но като гледам хората с дълги списъци сменени части не мога да не забележа, че поне половината са типично дизелови проблеми. Направете приблизителна сметка дали ви се избива карането на нафта при това положение, но резултатът едва ли ще ви хареса. Поне на мен не ми харесваше.
Абсолютно си прав колега.
Направих адската грешка да си взема дизел, тъй като преди карах бензинова. Реших да разнообразя... Грешка която едва ли някога ще направя отново... Като удариш чертата, колкото и да гори тая бензинка, пак като че ли разхода идва по-малък. Дизела си е претенциозен, а и нашата нафта е отвратителна.
За мен е абсолютно грешен.
Защо?
- Защото нека да видим първо, че най-дългия списък до тук е на бензинов двигател.
- Какво от горния списък е типичен дизелов проблем - маркуче за вакума ли? Страшна работа. Нима другите неща не се сменят при бензинов автомобил?
- От това, че карам дизелов вместо бензинов еквивалент, до този момент, за 4 години съм напред с около 8к лева, изразени в гориво. Ами горе долу това ми е абсолютно цялата поддръжка на колата. Или викате, че бензиновите автомобили никога не правят проблем и нищо не се сменя по тях?
А и да не спомена, че до сега не съм сменял - типично дизелов проблем. Демек съм дал толкова пари, колкото бих дал и за бензинов еквивалент. Или логически имам около 8к спестени, за да посрещна бъдещите дизелови проблеми. Хайде, 7к да бъдат, защото да кажем съм сменил чисто здрав маховик, при смяната на съединителя. Но за ваше успокоение, че съм се набутал с типично дизелов проблем.

А и накрая съм забравил за нещото наречено клатене на обороти или всеобщи грешки за това или за онова.

Е, ама за сметка на това съм се сдобил с вибрационна обстановка. Но всяко нещо си има и плюсове и минуси.

А и да съм в тон с темата:
Съединител
Маховик
Тампон кардан
Тампони силово окачване - двигател/скорости
Висящ лагер кардан
Спирачна течност
Втулки скоростна кутия
Пилотен лагер колянов вал
Демек за точно 12 месеца, колата ми е влизала 1 път в сервиз за смяна на съединител. Всичко друго беше по мое настояване, за да знам, че всичко е ново.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
JTD написа:B.Alexandrov написа:Leon написа:Малко съм офтопик, но като гледам хората с дълги списъци сменени части не мога да не забележа, че поне половината са типично дизелови проблеми. Направете приблизителна сметка дали ви се избива карането на нафта при това положение, но резултатът едва ли ще ви хареса. Поне на мен не ми харесваше.
Абсолютно си прав колега.
Направих адската грешка да си взема дизел, тъй като преди карах бензинова. Реших да разнообразя... Грешка която едва ли някога ще направя отново... Като удариш чертата, колкото и да гори тая бензинка, пак като че ли разхода идва по-малък. Дизела си е претенциозен, а и нашата нафта е отвратителна.
За мен е абсолютно грешен.
Защо?
- Защото нека да видим първо, че най-дългия списък до тук е на бензинов двигател.
- Какво от горния списък е типичен дизелов проблем - маркуче за вакума ли? Страшна работа. Нима другите неща не се сменят при бензинов автомобил?
- От това, че карам дизелов вместо бензинов еквивалент, до този момент, за 4 години съм напред с около 8к лева, изразени в гориво. Ами горе долу това ми е абсолютно цялата поддръжка на колата. Или викате, че бензиновите автомобили никога не правят проблем и нищо не се сменя по тях?
А и да не спомена, че до сега не съм сменял - типично дизелов проблем. Демек съм дал толкова пари, колкото бих дал и за бензинов еквивалент. Или логически имам около 8к спестени, за да посрещна бъдещите дизелови проблеми. Хайде, 7к да бъдат, защото да кажем съм сменил чисто здрав маховик, при смяната на съединителя. Но за ваше успокоение, че съм се набутал с типично дизелов проблем.
А и накрая съм забравил за нещото наречено клатене на обороти или всеобщи грешки за това или за онова.![]()
Е, ама за сметка на това съм се сдобил с вибрационна обстановка. Но всяко нещо си има и плюсове и минуси.
А и да съм в тон с темата:
Съединител
Маховик
Тампон кардан
Тампони силово окачване - двигател/скорости
Висящ лагер кардан
Спирачна течност
Втулки скоростна кутия
Пилотен лагер колянов вал
Демек за точно 12 месеца, колата ми е влизала 1 път в сервиз за смяна на съединител. Всичко друго беше по мое настояване, за да знам, че всичко е ново.
Виж сега, не се засягай, но винаги има изключения.
За това погледни по общо. Примерно за около 1500-2000 лв правиш ремонт на бензиновия двигател, а за тези пари при дизела си само за турбо и дюзи.
P.S.
Не се хващай сега за сумата която съм написал, и че може да се ремонтира турбо 200лв и дюзи за 50лв втора ръка, знаеш за какво говоря.
В крайна сметка дизела излиза по-евтино само ако се кара повече и най-вече на дълги разстояния. Ако е само да си ходиш на работа (примерно градско в БГ), на кафенце и два три пъти в годината на почивка си е по-добре бензина. Всичко останало е въпрос на избор/каприз.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Изключения има, нормално. Само че са огледални - относителният брой безпроблемни дизели е колкото проблемните бензинови... Не ми е целта да споря, проста обзервация на темата.
Never mistake motion for action...
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
Kris написа:В крайна сметка дизела излиза по-евтино само ако се кара повече и най-вече на дълги разстояния. Ако е само да си ходиш на работа (примерно градско в БГ), на кафенце и два три пъти в годината на почивка си е по-добре бензина. Всичко останало е въпрос на избор/каприз.
Аз написах сметките за градско каране.
Не ходя дори и на кафенце.
Ходя изключително на работа през повечето време и рядко на някоя друга почивка.
И за това съм си направил сметката, че дизела е по-евтин от бензина.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Какво сменихте на Вашето Е46 през последната година?
- рейка
- предни накладки
- ремъци и ролки
- предни накладки
- ремъци и ролки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани