Проблем с обороти на бензин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Проблем с обороти на бензин
Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с обороти на бензин
ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Колега, вижте на живи данни какво излиза за ТПС- са и датчика за температура на антифриза. Ако имаш съмнения за горивоподаването- проверява се с манометър. Като вероятна причина за изгасването е смученето на паразитен въздух от някъде- провери всички възможни места.
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
zvetiko написа:ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Колега, вижте на живи данни какво излиза за ТПС- са и датчика за температура на антифриза. Ако имаш съмнения за горивоподаването- проверява се с манометър. Като вероятна причина за изгасването е смученето на паразитен въздух от някъде- провери всички възможни места.
как да ги проверя за въздух??
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Проблем с обороти на бензин
ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Предлагам на неграмотно написани теми като тази, никой да не си прави труда да отговаря.

- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
колега кое не разбра по темата че не ми е ясно питам акато ти неможеш да отговориш по добре си стои в феисбука
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
zvetiko написа:ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Колега, вижте на живи данни какво излиза за ТПС- са и датчика за температура на антифриза. Ако имаш съмнения за горивоподаването- проверява се с манометър. Като вероятна причина за изгасването е смученето на паразитен въздух от някъде- провери всички възможни места.
колега а кое тпс на топъл мотор на диагностика ще се покажели грешката
на студено има гърмеж в колектора (смукателния)
въздух не смуче проверих го с дезедорант не се променят оборотите
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с обороти на бензин
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
turbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=384064&start=15#p4015282
ДА НО ПРИ МЕН НЯМА ГРЕшКИ СПОРЕД ДИАГНОСТИКА НА ДЕЛФИ
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с обороти на бензин
ceco_brusen написа:zvetiko написа:ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Колега, вижте на живи данни какво излиза за ТПС- са и датчика за температура на антифриза. Ако имаш съмнения за горивоподаването- проверява се с манометър. Като вероятна причина за изгасването е смученето на паразитен въздух от някъде- провери всички възможни места.
колега а кое тпс на топъл мотор на диагностика ще се покажели грешката
на студено има гърмеж в колектора (смукателния)
въздух не смуче проверих го с дезедорант не се променят оборотите
колега, писал съм "живи данни"- гледа се сигнала от датчика, може да не е правилен, но няма да се запише като грешка, защото DME не може да прецени това, само при определени ситуации се записва грешка, да кажем прекъснат проводник. Да не говорим, че с Делфи, практически нищо не се прави- само се симулира диагностика.

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с обороти на бензин
ceco_brusen написа:turbo написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=384064&start=15#p4015282
ДА НО ПРИ МЕН НЯМА ГРЕшКИ СПОРЕД ДИАГНОСТИКА НА ДЕЛФИ
ЧЕ АЗ НЯКЪДЕ В МНЕНИЯТА СИ ДА СЪМ ПИСАЛ, ЧЕ ПРИ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ СЕ ЗАПИСВА ГРЕШКА?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
Значи да търся други дигностики
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем с обороти на бензин
За да не отварям нова тема искам да попитам и аз.
Проблема е, че при всяко първо палене на студен мотор (м52б20) и температура под 10 градуса на въздуха колата гасне след няколко секунди.
Когато загрее малко пали без проблем има празен ход и всичко е ок- просто е друга кола.
На диагностика излиза понякога "фуел трим лимит банк1 и банк2" но в повечето случай - нищо !
Сменени са датчиците на колянов и разпределителен вал с нови оригинални сименс.
Аз се съмнявам в клапана за картерни газове (да смуче въздух през спукана мембрана) понеже не е сменян и не знам как да разбера работи ли.
Ако някой може да помогне пллл
Проблема е, че при всяко първо палене на студен мотор (м52б20) и температура под 10 градуса на въздуха колата гасне след няколко секунди.
Когато загрее малко пали без проблем има празен ход и всичко е ок- просто е друга кола.
На диагностика излиза понякога "фуел трим лимит банк1 и банк2" но в повечето случай - нищо !
Сменени са датчиците на колянов и разпределителен вал с нови оригинални сименс.
Аз се съмнявам в клапана за картерни газове (да смуче въздух през спукана мембрана) понеже не е сменян и не знам как да разбера работи ли.
Ако някой може да помогне пллл

- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
с колегата методи от враца закачих ме колата и на живи данни излиза дебитомер и датчик положение на дроселова клапа дебитомер е с менен както и датчик естественно 2 ръка но проблем си остава като отвия буксата на дебитомера има промяна но не много голяма в оборотите датчика е от доскоро работеща кола но все още немога да оправя моята дай те идея какво да правя че ми требва колата всеки ден а така немога да карам дълго време
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
колеги писах ви за бензиновата помпа че е сменена но е 2 употреба и когато вляза в колата мерише на бензин от там си мисля че не прави налягане как да го проверя поробвах на самата рейка отпред като натисна иглата не тече гориво нито когато е топла нито когато е студена колата остана да пробвам на работещ мотор да видя резултата
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: Проблем с обороти на бензин
ceco_brusen написа:Колеги имам проблем с оборотите на бензина при при стартиране на студен мотор (гасне)сменил след това работи добре колата е м52б20 с газов инжекцион като на газ нямам проблеми на диагностика ми излиза датчик разпределителен вал,температурен на главата като съответно ги смених разпределителя е нов вдо-сименс а температурният 2 ръка сега като я закачим на диагностиканяма грешки стъпковото моторче е чистено с кореселин но работи
да ли в възможно датчика на положението на дроселовата клапа да не сработва винаги
помагайте че незнам какво да гледам вече
преди 6 месеца смених горивна помпа с 2 употреба възможно ли е да не здържа клапана на бензина
Проблема е решен 1вакум на клапан на бензиновата рейка беше се разпаднал смених маркуча и сега е ок
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани