Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- sakata01
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 35
 - Регистриран на: 6.08.2014
 - Кара: 523i
 - Детайли за колата: e39 1996 г.
 
Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
Колеги, защо м52б25 е означен с цифрите 523, а не 525. В годините, които се е продавал този модел май не е типично да се разминават последните две цифри с кубатурата на двигателя. От няколко дена се чудя и търся информация но явно не е успешно.
			
		- turbonetic
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 861
 - Регистриран на: 18.07.2012
 - Пол: Мъж
 - Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
 - Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
 - Детайли за колата: Турбинирана
 
Re: Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
Защото единия се води М52 а другия М54.Така съм чел де ..
			
		Re: Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
Може да има някакво отношение това, че 523 е дефорсиран мотор в сравнение със стария 2.5 който е 192 к.с.
Това разбира се е мое лично предположение.
			
		Това разбира се е мое лично предположение.
- ///M Power
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4217
 - Регистриран на: 21.11.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: си Е65-цата.
 
Re: Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
Отговора се крие в защо има 2.8 мотор и защо той е само 193 кс.,  та според мен е кръстен 23-ка(и е 170 кс), защото иначе започва да се конкурира със стария 2.5 (192 кс) който пък е само 1 кон под новия 2.8(193 кс) , тоест чисто маркентигово да разделят моделите.
			"If everything seems under control, you're just not going fast enough." 
- Mario Andretti
		- Mario Andretti
- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
Re: Защо м52б25 е кръстен 523, а не 525
В Е36 модела се води 323i защото вече има 325i и става сложно за разбиране. Производството на 323i и 325i се застъпва поне с година някъде. 
Съответно има два модела - от началото на производството на Е36 има 325i с двигател М50Б25 с мощност 192к.с., които се произвежда до средата на '95г. (горе долу), година по-рано (средата на '94г.) на бял свят излиза новия двигател М52 с алуминиев блок (съответно моделите с 2.5 и 2.8 кубика) и разбираемо този с 2.8 кубика М52Б28 става 328i, но М52Б25 с 2.5 кубика няма как да се продава като 325i и за това излиза в модела 323i.
Когато Е39 излиза на пазара М52Б25 вече е познат като *23i , както М52Б28 като *28i. След това и при Е46 е по този начин.
			Съответно има два модела - от началото на производството на Е36 има 325i с двигател М50Б25 с мощност 192к.с., които се произвежда до средата на '95г. (горе долу), година по-рано (средата на '94г.) на бял свят излиза новия двигател М52 с алуминиев блок (съответно моделите с 2.5 и 2.8 кубика) и разбираемо този с 2.8 кубика М52Б28 става 328i, но М52Б25 с 2.5 кубика няма как да се продава като 325i и за това излиза в модела 323i.
Когато Е39 излиза на пазара М52Б25 вече е познат като *23i , както М52Б28 като *28i. След това и при Е46 е по този начин.

			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

