Проблеми с TPS, Дросел и Speed signal М52Б28ТУ - Решени
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблеми с TPS, Дросел и Speed signal М52Б28ТУ - Решени
Oбобщение:
Проблем 1: Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
- Решение: Почистване на дросел от нагар и мръсотия
Проблем 2: Спад на мощността в ниските обороти най-вече и повишен разход на гориво.
- Решение: Неработещ TPS, смяна на целият дросел, понеже отделно не се предлага.
Проблем 3: Липса на диагностична букса
- Решение: Навързване на OBD2 букса

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - 12V на контакт
4. CGND Chassis ground - Маса от купето
5. SGND Signal ground - Без него
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Пин 32 от букса X00004 на ECU-то Diagnosis signal TXD OBDII socket
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - 17 пин на Х20 (кръглата букса)
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 от букса X60004 - A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Проблем 4: Прексъвач на 5500 rpm и понижена мощност.
- Решение: Свързване на кабел от таблото с уредите(черно-бял, от най-дясната букса), до пин 22 на букса X60004(4-тата) на ECU-то
Здравейте!
Моторът е м52б28TUB от Е46. Появи се проблем.
Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
Преди 2-3 седмици, се появи за пръв път и тогава след 15-ина минути престой и няколко паления за проба се оправи.
Вчера, докато си карах, отново се появи. След изгасяне и палене отново, се оправи.
Днес след няколко такива прояви, накрая си остана в това положение.
До сега щях да съм го закачил на диагностика, но проблемът е, че когато моторът е слаган, диагностичната букса не е вързана...
Въпросите са ми следните:
1. Някой може ли да ми даде инструкции за навързване на буксата и самата букса само от този мотор ли може да се ползва?
2. Някой имал ли е подобен проблем и какво беше решението?
3. Има една букса, оставена свободно, която не знам за какво е, някой с идеи?


Благодаря предварително за помощта
Проблем 1: Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
- Решение: Почистване на дросел от нагар и мръсотия
Проблем 2: Спад на мощността в ниските обороти най-вече и повишен разход на гориво.
- Решение: Неработещ TPS, смяна на целият дросел, понеже отделно не се предлага.
Проблем 3: Липса на диагностична букса
- Решение: Навързване на OBD2 букса

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - 12V на контакт
4. CGND Chassis ground - Маса от купето
5. SGND Signal ground - Без него
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Пин 32 от букса X00004 на ECU-то Diagnosis signal TXD OBDII socket
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - 17 пин на Х20 (кръглата букса)
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 от букса X60004 - A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Проблем 4: Прексъвач на 5500 rpm и понижена мощност.
- Решение: Свързване на кабел от таблото с уредите(черно-бял, от най-дясната букса), до пин 22 на букса X60004(4-тата) на ECU-то
Здравейте!
Моторът е м52б28TUB от Е46. Появи се проблем.
Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
Преди 2-3 седмици, се появи за пръв път и тогава след 15-ина минути престой и няколко паления за проба се оправи.
Вчера, докато си карах, отново се появи. След изгасяне и палене отново, се оправи.
Днес след няколко такива прояви, накрая си остана в това положение.
До сега щях да съм го закачил на диагностика, но проблемът е, че когато моторът е слаган, диагностичната букса не е вързана...
Въпросите са ми следните:
1. Някой може ли да ми даде инструкции за навързване на буксата и самата букса само от този мотор ли може да се ползва?
2. Някой имал ли е подобен проблем и какво беше решението?
3. Има една букса, оставена свободно, която не знам за какво е, някой с идеи?


Благодаря предварително за помощта

Последна промяна Делян на 15 Юли 2015, 17:08, променена общо 17 пъти
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Като за начало си вържи диагностика.ако не знаеш кабелите ще ти ги кажа. Датчик колянов вал или някой от разпределителните те ебава.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3353
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с м52б28TUB
Буксата е с една клема, много е вероятно да е от датчика за налягането на маслото. Преди да свържеш диагностиката нищо не може да се каже със сигурност. Не са много кабелите, могат да се дръпнат директно от компа на мотора и да се пуснат към оригиналната ти букса.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Пин 1 - обороти
пин 14 -12 волта акумлатор
пимн 16 - 12 волта контакт
пин 19 маса
пин 15 RXD
pin 20 - TXD
................
Pin assignments at plug connector X60004
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 Not used
2 A Voltage signal, terminal 30h Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
3 A Activation, secondary air pump relay Secondary air pump relay
4 E Signal Electric fan Electric fan
5 Not used
6 Not used
7 M Ground Pedal position sensor
8 A Relay activation Pedal position sensor
9 E Antenna connector Pedal position sensor
10 A Activation, fuel pump relay (EKP) Fuel pump relay 1
11 Not used
12 M Ground Pedal position sensor
13 A Relay activation Pedal position sensor
14 E Antenna connector Pedal position sensor
15 Not used
16 Not used
17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
18 M Negative activation for heating Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
19 E Signal Reversing light Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
20 A Signal, diagnostic module, fuel tank leakage pump Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
21 A Signal Oil level sensor Light module
22 E Rear right speed signal ABS/ASC control unit ABS/DSC control unit
23 E Signal Clutch switch Clutch switch RHD Clutch switch module LHD
24 E Brake light switch signal Brake light switch
25 Not used
26 E Voltage supply, terminal 15 Fuse F14
27 E Data link MFL Coil spring
28 E Brake light test signal Brake light switch
29 E A/C compressor signal Heating and A/C control module
30 A Signal, fuel tank leak diagnosis module valve Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
31 Not used
32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
33 E/A Communication link (EWS) Electronic immobilizer control unit (EWS)
34 Not used
35 Not used
36 E/A CAN-bus high CAN link
37 E/A CAN-bus low CAN link
38 M Ground Coolant outlet temperature sensor
39 E Signal Coolant outlet temperature sensor
40 Not used
Това са буксите на компа всички
Number X-pin, colour Description
X60001 9-pin, black Plug connector DME control unit Module 1
X60002 24-pin, black Plug connector DME control unit Module 2
X60003 52-pin, black Plug connector DME control unit Module 3
X60004 40-pin, black Plug connector DME control unit Module 4
X60005 9-pin, black Plug connector DME control unit Module 5
Pin assignments at plug connector X60001
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 E Activation Unloader relay terminal 15 Unloader relay terminal 15
2 Not used
3 Not used
4 M Ground Ground point Automatic transmission Ground connector
5 M Ground Ground connector
6 M Ground Ground connector
7 E Voltage supply terminal 30 B+ terminal point E-box
8 E Terminal 87 Fuse F2
9 Not used
Pin assignments at plug connector X60002
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
2 Not used
3 E/A CAN-bus low AGS transmission control unit
4 E/A CAN-bus high AGS transmission control unit
5 Not used
6 E/A Diagnostic link TXD AGS transmission control unit
7 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
8 Not used
9 Not used
10 Not used
11 Not used
12 Not used
13 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
14 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
15 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
16 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
17 Not used
18 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
19 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
20 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
21 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
22 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
23 M Negative activation DME relay
24 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
Pin assignments at plug connector X60003
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 E Signal, hot-film air mass meter Hot-film air mass meter
2 E Signal, camshaft sensor Camshaft sensor II
3 Not used
4 Not used
5 E Signal, camshaft sensor Camshaft sensor I
6 Not used
7 A Supply Electric throttle actuator Electric throttle actuator
8 E Signal, crankshaft sensor Crankshaft sensor
9 Not used
10 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
11 Not used
12 Not used
13 Not used
14 Not used
15 M Camshaft sensor ground Camshaft sensor II
16 Not used
17 M Ground, hot-film air mass meter Hot-film air mass meter
18 M Camshaft sensor ground Camshaft sensor I
19 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
20 M Ground Electric throttle actuator Electric throttle actuator
21 M Ground Crankshaft sensor
22 E Signal, temperature sensor Intake air temperature sensor
23 M Ground Intake air temperature sensor Intake air temperature sensor
24 E Signal, temperature sensor Dual temperature sensor
25 M Ground Dual temperature sensor Dual temperature sensor
26 Not used
27 A Signal Oil temperature sensor Oil temperature sensor
28 M Ground Oil temperature sensor Oil temperature sensor
29 E Sensor 1 signal Knock sensor
30 M Sensor ground Knock sensor
31 E Sensor 2 signal Knock sensor
32 M Sensor ground Knock sensor
33 M Negative activation Fuel injector 1 Fuel injector 1
34 M Negative activation Fuel injector 2 Fuel injector 2
35 M Negative activation Fuel injector 3 Fuel injector 3
36 M Negative activation Fuel injector 4 Fuel injector 4
37 M Negative activation Fuel injector 5 Fuel injector 5
38 M Negative activation Fuel injector 6 Fuel injector 6
39 Not used
40 A Injection signal VANOS inlet valve VANOS inlet valve
41 A Injection signal VANOS exhaust valve VANOS exhaust valve
42 A Injection signal Charcoal filter valve Charcoal filter valve
43 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
44 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
45 E Signal Thermostat, characteristic map cooling Thermostat, characteristic map cooling
46 A Idle actuator closing winding Idle actuator
47 A Idle actuator opening winding Idle actuator
48 M Shield, knock sensor Knock sensor
49 M Injection signal Valve, individual control intake system Valve, individual control intake system
50 Not used
51 Not used
52 M Injection signal Secondary air pump valve Secondary air pump valve
Pin assignments at plug connector X60004
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 Not used
2 A Voltage signal, terminal 30h Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
3 A Activation, secondary air pump relay Secondary air pump relay
4 E Signal Electric fan Electric fan
5 Not used
6 Not used
7 M Ground Pedal position sensor
8 A Relay activation Pedal position sensor
9 E Antenna connector Pedal position sensor
10 A Activation, fuel pump relay (EKP) Fuel pump relay 1
11 Not used
12 M Ground Pedal position sensor
13 A Relay activation Pedal position sensor
14 E Antenna connector Pedal position sensor
15 Not used
16 Not used
17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
18 M Negative activation for heating Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
19 E Signal Reversing light Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
20 A Signal, diagnostic module, fuel tank leakage pump Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
21 A Signal Oil level sensor Light module
22 E Rear right speed signal ABS/ASC control unit ABS/DSC control unit
23 E Signal Clutch switch Clutch switch RHD Clutch switch module LHD
24 E Brake light switch signal Brake light switch
25 Not used
26 E Voltage supply, terminal 15 Fuse F14
27 E Data link MFL Coil spring
28 E Brake light test signal Brake light switch
29 E A/C compressor signal Heating and A/C control module
30 A Signal, fuel tank leak diagnosis module valve Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
31 Not used
32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
33 E/A Communication link (EWS) Electronic immobilizer control unit (EWS)
34 Not used
35 Not used
36 E/A CAN-bus high CAN link
37 E/A CAN-bus low CAN link
38 M Ground Coolant outlet temperature sensor
39 E Signal Coolant outlet temperature sensor
40 Not used
Pin assignments at plug connector X60005
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 3
2 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 2
3 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 1
4 Not used
5 M Ground Ground connector
6 M Ground Ground point
7 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 6
8 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 5
9 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 4
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проблем с м52б28TUB
Благодаря ти, Жико
Почивните дни се заемам с мунинга
Бих искал само да уточня нещата, за по-сигурно, че не съм най-големия майстор
1. Пин 1(Обороти) - този сигнал от тук ли да го взема: 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
2. Пин 14(12V постоянни) - Тук е ясно
3. Пин 16(12V контакт) - Тук е ясно
4. Пин 19(Маса) - Тук е ясно
5. Пин 15(RXD) - Не разбрах къде да го свържа
6. Пин 20(ТXD) - 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket

Почивните дни се заемам с мунинга

Бих искал само да уточня нещата, за по-сигурно, че не съм най-големия майстор

1. Пин 1(Обороти) - този сигнал от тук ли да го взема: 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
2. Пин 14(12V постоянни) - Тук е ясно
3. Пин 16(12V контакт) - Тук е ясно
4. Пин 19(Маса) - Тук е ясно
5. Пин 15(RXD) - Не разбрах къде да го свържа
6. Пин 20(ТXD) - 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
20-ти контактный круглый разъем (ads 20 pin)
1) Сигнал оборотов
2) Линия CAN High
3) Линия CAN Low
4) Screen
6) Диагностика SRS / Speed A
7) Ножка для сброса сервисных интервалов (Oil service иInspection)
11) Внешнее включение стартера
12) Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора). Линия 61
14) Питание АКБ +12В. Линия 30
15) L-линия диагностики
16) Кислородный датчик
17) K-линия диагностики
18) Motronic Programming Voltage, PGSP
19) Масса, Линия 31
20) K-линия диагностики
15-ти контактный круглый разъем (bmw 15 pin)
1) Земля
4) Датчик температуры
5) Кислородный датчик
6) Диагностика SRS
7) Ножка для сброса сервисных интервалов (Oil service и Inspection)

9) Экранировка
10) Датчик положения коленвала (-)
11) Внешнее включение стартера
12) Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора)
13) Сигнал включенного зажигания
14) Питание (АКБ)
15) Питание системы зажигания
16-ти контактный трапециевидный разъем OBD-II (bmw Obd-2 16-pin)
1) Питание +12В, контур 15
4) Заземление кузова
5) Сигнальное заземление
6) Линия CAN-High, J-2284
7) К-линия диагностики DME (двигатель, прот. ISO-9141 иISO-14230), на некоторых моделях диагностика автоматической коробки передач

9) TD/RPM - Сигнал оборотов двигателя
14) Линия CAN-Low, J-2284
15) L-линия диагностики (ISO 9141-2 и ISO/DIS 14230-4)
16) Питание +12В от АКБ
Вържи си тая която са ти пратили направо. Пак ще стане , виж дали имаш Кан кабелите двата 36 и 37 пин. те са важните.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проблем с м52б28TUB
Благодаря, значи ще пробвам да вържа буксата ОБД2, която ми изпратиха:



Имам нужда от още малко пояснения, като за индианец
Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - Това първо положение на ключа ли е или контакт?
4. CGND Chassis ground - Маса от купето(Тук е ясно)
5. SGND Signal ground - Каква е разликата от Пин 4?
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Този пин тук ли да го свръжа? : Пин 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket ?
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Благодаря предварително



Имам нужда от още малко пояснения, като за индианец

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - Това първо положение на ключа ли е или контакт?
4. CGND Chassis ground - Маса от купето(Тук е ясно)
5. SGND Signal ground - Каква е разликата от Пин 4?
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Този пин тук ли да го свръжа? : Пин 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket ?
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Благодаря предварително

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Виж първо на 6004 какво има , на 36 и 37 пин имаш ли жици. Ако има тях вържи.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
На 20 пиновата диагностична букса ходят два кабела бяло виолетов за диагностиката от екуто , а другият идва от х20 тои е за диагностиката на модулите в купето мисля че на диагностичната букса е на 15 пин (живко където ме пита в фб) но за най сигурно ще кажа довечера като седна пред компютъра. До колкото за забиването на двигателя знаеш ли дали го е правил този номер в предишното купе,ако е отварян е възможно да не е зацепен правилно ваноса.
„Така, както сам можеш да си счупиш колата, никой друг не може да ти я счупи.“ — Божинката 

Re: Проблем с м52б28TUB
До колкото знам не е имал проблеми мотора и не е отварян.
Ще погледна довечера, дали ги имам 36 и 37. Ако ги имам, би следвало да ги свържа на пин 6 и пин 14, които обаче ги няма на буксата. Съответно трябва да ги сложа ли и в такъв случай? Също и ако ползвам тях, нещо отпада ли от другите пинове?
Някой по въпросите ми в червено?
Ще погледна довечера, дали ги имам 36 и 37. Ако ги имам, би следвало да ги свържа на пин 6 и пин 14, които обаче ги няма на буксата. Съответно трябва да ги сложа ли и в такъв случай? Също и ако ползвам тях, нещо отпада ли от другите пинове?
Някой по въпросите ми в червено?
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
Колега ето ти по пояснителна схема на ОБД2 , само това са пиновете който трябва да вържеш и всичко ще е както трябва
пин 9 отива на 17 пин на букса х60004 , а пин 7 отива на пин 32 пак на х60004 , другите мисля че ще се досетиш къде са 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
„Така, както сам можеш да си счупиш колата, никой друг не може да ти я счупи.“ — Божинката 

Re: Проблем с м52б28TUB
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Виж първо на 6004 какво има , на 36 и 37 пин имаш ли жици. Ако има тях вържи.
Днес проверих - имам ги и двата.
1. +12V Ignition(in run or start)
4. CGND Chassis ground
5. SGND Signal ground
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) -
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Въпросните
36. E/A CAN-bus high CAN link
37. E/A CAN-bus low CAN link
на 7 и 8 от ОБД2-ката ли ги връзвам и кой къде?
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
36. E/A CAN-bus high CAN link
37. E/A CAN-bus low CAN link
на 7 и 8 от ОБД2-ката ли ги връзвам и кой къде?
Тези двата въпросни кабела не играят никаква игра с ОБД2. а щом ги имаш ако имаш на буксата Х20 кабели на пин 1 и пин 2 се връзват по следния начин пин 37 от х60004 отива на пин 1 на Х20 и следователно пин 36 от 60004 отива на пин 2 на Х20. Това се връзва когато колата има АСЦ

П.С. за ОБД2 това е връзването което описах по горе

„Така, както сам можеш да си счупиш колата, никой друг не може да ти я счупи.“ — Божинката 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Ясно, благодаря за помощта, колеги
Не разбрах само на пин 8 от къде да му взема сигнал.
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment

Не разбрах само на пин 8 от къде да му взема сигнал.
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани