Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?
Здравейте колеги, от скоро имам БМВ е39 530да . Търсих във форума и в google много, но никъде не открих като моя проблем . Колата си вървеше много добре ,  но една сутрин като отивах на работа осетих , че нещо не е добре . Закачиха я да проверят грешките и даде само егр клапан и неработещи свещи. и не можаха да разберат от какво е проблема. Проблема е следния , няма значение дали е в движение или на място , двигателя не се форсира над 2800-3000 об. Пали си нормално, работи добре двигателя . Всеки един съвет ще бъде в полза  , благодаря ви предварително . Извинявам се ако не е трябвало да пускам тук темата .
			
		- liort
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 721
 - Регистриран на: 3.01.2005
 - Местоположение: на СЕЛО
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
 - Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
 
Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?
Вакумен маркуч на турбото , дълаг около 30 см. и приблизителен диаметър фи 8., или подкачваща помпа външната. При мен бяха и двете неща при същия проблем, един коледа се размина с помпа BOSH e 340лв.
			-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
		-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- bmwinio
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 138
 - Регистриран на: 20.12.2010
 - Местоположение: Варна/Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: e46 328CI
 
Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?
Ако бяха погледнали налягането на подаваното гориво към помпата за високо налягане, може би щяха да разберат какво се случва. +1 за помпа под шофьорската седалка.
			
		- stoyno_velichkov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 18
 - Регистриран на: 12.04.2010
 
Re: Проблем с БМВ 530 ДА - не се форсира над 2800-3000об. ?
Аз имам същият проблем, но има моменти, в които си отива до 5000об. без проблем когато е на място и моменти когато е в движение, след като съм е карал във високи обороти, гасне!
На 3-4 различни диагностики е четена колата и не излиза грешка по двигателя. Показва различни стойности на налягането на въздоха (точно какви в момента не мога да ви кажа).
Предполагам, че ще е нещо свързано с турбото или някой вакумен маркуч! Малко вероятно да е помпата под шофьора, защото скоро е сменена.
Колата е 730Д
			
		На 3-4 различни диагностики е четена колата и не излиза грешка по двигателя. Показва различни стойности на налягането на въздоха (точно какви в момента не мога да ви кажа).
Предполагам, че ще е нещо свързано с турбото или някой вакумен маркуч! Малко вероятно да е помпата под шофьора, защото скоро е сменена.
Колата е 730Д
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	