530д не пали. Помощ !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530д не пали. Помощ !
Колега, и аз залагам на малко нафта в резервоара. Преди 2 седмици и при мен се получи така и проблема се оказа "недостатъчно" количество нафта- имаше около 15 литра. Налях още 15 и всичко си дойде на мястото. Аз съм с малкия борд и влизам в менюто по следния начин: давам на контакт, натискам и задържам копчето за зануляване, показва се менюто от 1 май. С кратко натискане отивам до меню 19 и изчаквам да напише нещо си off и пак натискам копчето. Връща се пак от 1 и натискам до меню 6 и там пише колко литра има.
Колегата LUCIFER`S e дал подробно как станат нещата:
Влизане в скрито меню малък борд.
1.Ключ в положение 1
2. Натискате копчето за зануляване (на километража ) и задържате около 5 сек, докато видите следното: _ test _ _ 1. _
3. Сега натискайте копчето последователно докато стигнете в _ test _ _ 19. _ .
4. Като влезете в меню 19 (test _ _19. _) , в момента в който се появи нулата след 19, отляво започват да се редуват надписите L_off и L_on. В положение L_oFF натиснете еднократно и съвсем за кратко копчето за нулиране.
5. След като сте направили всичко по-горе правилнo, вече сте влезли в скритото меню и ще бъдете прехвърлени на test _ _ 0. _. От тук нататък може спокойно да се разхождате из менютата чрез копчето за нулиране, чрез еднократни натискания стигате до желаното меню, след което изчаквате след точката да се появи 0 и сте във въпросното меню. Примерно test _ _ 7.0 _
6. Чрез еднократни натискания прескачате в подменютата (ако има такива – виж описа по-долу) Примерно test _ _ 7.1 _ test _ _ 7.2 _ и т.н.
7. За да излезете от съответното подменю задръжте копчето за нулиране около 3 сек. В рамките на 2-3 сек преди да се появи нулата натискайте копчето последователно за да стигнете до друго желано меню.
Описание на менютата:
Показания скрито меню:
Menu 1: Fahrzeuginfomationen
- Menu 1.0 Шаси
- Menu 1.1 K-число тахокомби
- Menu 1.2 BMW номер на частта комби-инструмент
- Menu 1.3 кодировка/диагноза/бус-индекс
- Menu 1.4 Дата на производство (Формат: KW/година)
- Menu 1.5 Състояние на Hardware-/Softwarе
- Menu 1.6 Статус впръскване / Брой цилиндри / Мотор-фактор
Menu 2: Тест комби-инструмент (тест на таблото)
Menu 3: Показания сервизен интервал
- Menu 3.0 Сервизен интервал - основа за изчисление - литри
- Menu 3.1 Оставащи дни до Инспекция
Menu 4: Разход
- Menu 4.0 Моментен разход Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Разход Литри/час
Menu 5: Оставащо разстояние за изминаване (с наличното гориво)
- Menu 5.0 Среден разход литри/100км като база за изчисление
- Menu 5.1 Оставащо разстояние в км
Menu 6: Инфо за резервоара
- Menu 6.0 Резервоар ляво/дясно(234123 = 23,4л ляв и 12,3л десен)
- Menu 6.1 Общо в двата
- Menu 6.2 Показание в момента
Menu 7: Мотор/скоростомер
- Menu 7.0 Показание към момента на охлаждащата течност
- Menu 7.1 Показание външна температура
- Menu 7.2 Показание обороти
- Menu 7.3 Показание скорост
Menu 8: Стойностите от меню 8 в шестнайсетичен формат
Menu 9: Бордово напрежение
- Menu 9.0 - Напрежение към момента - във Волтове
- Menu 9.1 - 9.3 незаето / няма информация
Menu 10.0 Кодировка за страна
Menu 11.0 Кодировка единици (мерни?)
Menu 12 нищо
Menu 13.0 Тества гонга
Menu 14 Записани грешки
- Menu 14.1 - 14.4 Ако няма грешки, показва 000000.
Menu 15 - 18 нищо
Menu 19: Отключване на менютата
Тва се знае.
Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Формула за изчисление на корекционния фактор:
същински разход / показание БК = х1000 = корекционен фактор (коефициент)
Menu 21: Ресет
- Menu 21.0 Software-рестартиране, отговаря на откачане на акумулатора
Колегата LUCIFER`S e дал подробно как станат нещата:
Влизане в скрито меню малък борд.
1.Ключ в положение 1
2. Натискате копчето за зануляване (на километража ) и задържате около 5 сек, докато видите следното: _ test _ _ 1. _
3. Сега натискайте копчето последователно докато стигнете в _ test _ _ 19. _ .
4. Като влезете в меню 19 (test _ _19. _) , в момента в който се появи нулата след 19, отляво започват да се редуват надписите L_off и L_on. В положение L_oFF натиснете еднократно и съвсем за кратко копчето за нулиране.
5. След като сте направили всичко по-горе правилнo, вече сте влезли в скритото меню и ще бъдете прехвърлени на test _ _ 0. _. От тук нататък може спокойно да се разхождате из менютата чрез копчето за нулиране, чрез еднократни натискания стигате до желаното меню, след което изчаквате след точката да се появи 0 и сте във въпросното меню. Примерно test _ _ 7.0 _
6. Чрез еднократни натискания прескачате в подменютата (ако има такива – виж описа по-долу) Примерно test _ _ 7.1 _ test _ _ 7.2 _ и т.н.
7. За да излезете от съответното подменю задръжте копчето за нулиране около 3 сек. В рамките на 2-3 сек преди да се появи нулата натискайте копчето последователно за да стигнете до друго желано меню.
Описание на менютата:
Показания скрито меню:
Menu 1: Fahrzeuginfomationen
- Menu 1.0 Шаси
- Menu 1.1 K-число тахокомби
- Menu 1.2 BMW номер на частта комби-инструмент
- Menu 1.3 кодировка/диагноза/бус-индекс
- Menu 1.4 Дата на производство (Формат: KW/година)
- Menu 1.5 Състояние на Hardware-/Softwarе
- Menu 1.6 Статус впръскване / Брой цилиндри / Мотор-фактор
Menu 2: Тест комби-инструмент (тест на таблото)
Menu 3: Показания сервизен интервал
- Menu 3.0 Сервизен интервал - основа за изчисление - литри
- Menu 3.1 Оставащи дни до Инспекция
Menu 4: Разход
- Menu 4.0 Моментен разход Liter/100km (0128 = 12,8l/100km)
- Menu 4.1 Разход Литри/час
Menu 5: Оставащо разстояние за изминаване (с наличното гориво)
- Menu 5.0 Среден разход литри/100км като база за изчисление
- Menu 5.1 Оставащо разстояние в км
Menu 6: Инфо за резервоара
- Menu 6.0 Резервоар ляво/дясно(234123 = 23,4л ляв и 12,3л десен)
- Menu 6.1 Общо в двата
- Menu 6.2 Показание в момента
Menu 7: Мотор/скоростомер
- Menu 7.0 Показание към момента на охлаждащата течност
- Menu 7.1 Показание външна температура
- Menu 7.2 Показание обороти
- Menu 7.3 Показание скорост
Menu 8: Стойностите от меню 8 в шестнайсетичен формат
Menu 9: Бордово напрежение
- Menu 9.0 - Напрежение към момента - във Волтове
- Menu 9.1 - 9.3 незаето / няма информация
Menu 10.0 Кодировка за страна
Menu 11.0 Кодировка единици (мерни?)
Menu 12 нищо
Menu 13.0 Тества гонга
Menu 14 Записани грешки
- Menu 14.1 - 14.4 Ако няма грешки, показва 000000.
Menu 15 - 18 нищо
Menu 19: Отключване на менютата
Тва се знае.
Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Формула за изчисление на корекционния фактор:
същински разход / показание БК = х1000 = корекционен фактор (коефициент)
Menu 21: Ресет
- Menu 21.0 Software-рестартиране, отговаря на откачане на акумулатора
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д не пали. Помощ !
Днес като се прибера ще го тествам да видя какво ше се случи. Надявам се с доливане на нафта да стане.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д не пали. Помощ !
В колата имаше 16 литра и малко. Сипах 20 литра нафта но нищо не се случи. Пак си върти но взрив няма. Оставих я на майстора да видим какво ще излезе.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530д не пали. Помощ !
А как бяха разпределени тези литри- ляво, дясно? Колко време въртя на стартер? Има ли въздух по маркуча от филтъра към мотора?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 530д не пали. Помощ !
Колега, ако върти като вентилатор, няма нафта. Причините са 2, или помпата в резервоара, или помпата под седалката.
Щом си налял гориво и пак не пали, подозренията остават за тази отдолу. Обикновено не умира изведнъж, но може при теб да е така.
Все пак не отписвай напълно онази шитня в резервоара
. Карал съм градско с 8 литра, и ми е спирала на магистралата за гориво с над 25 литра. Това е щото на градско и ти помагаш на шитнята да прехвърля гориво, а на магистралата като не се клати колата, и си изпразва едната половина юнашки
.
Та погледни из менютата въпреки наливането да не е пак само от едната страна, щото пак няма да запали.
Другата като започна да прави мизерии, някое време с подритване по пода тръгваше
. Но в крайна сметка я смених. В резервоара не съм, и така ще кара, знаем си спатиите 
Щом си налял гориво и пак не пали, подозренията остават за тази отдолу. Обикновено не умира изведнъж, но може при теб да е така.
Все пак не отписвай напълно онази шитня в резервоара


Та погледни из менютата въпреки наливането да не е пак само от едната страна, щото пак няма да запали.
Другата като започна да прави мизерии, някое време с подритване по пода тръгваше


Re: 530д не пали. Помощ !
Тия проблеми само при дизела ли са?
Бензинката като я купувах беше буквално на изпарения.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Бензинката като я купувах беше буквално на изпарения.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: 530д не пали. Помощ !
CuMo написа:Тия проблеми само при дизела ли са?
Бензинката като я купувах беше буквално на изпарения.
Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Аз моята 528 ца редовно я карам на изпарения и не съм имал проблем дори и зимата

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530д не пали. Помощ !
И при бензинките и при дизелите го има проблема с непрехвърляща помпа. Аз на маята все се каня да махна седалката да видя къде точно е проблема, може пък нещо да се е задръстило. Имам една помпа за към двигателя, но от Е36 318i, ще видя дали може да се преправи нещо.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д не пали. Помощ !
Да като сешоар върти. Като свалих маркуча на горивния филтър и завъртях никаква нафта не хвърля. С ритници по прага запали за секунда и угасна. Какви пари е тази помпа?
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: 530д не пали. Помощ !
Около 400 лв. +/- 100 лв. Зависи от къде си я намериш и каква марка.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530д не пали. Помощ !
Първо развии горивния филтър и виж дали има нафта в него. При мен като угасна имаше 12 литра, сипах още 10 и пак не запали, след още 10л. вече запали. Като сменях ттози филтър първоначално не го напълних с нафта, защото четох мнения тук, че се пълнел сам като дадеш на контакт. Е, след 20 давания на контакт и държане по половин минута, че и по- вече, колата пак не палеше. Свалих филтъра и в него имаше нафта наполовина на половината. Напълних го до горе, сложих го и след 5 секунди въртене запали. Някъде има въздух в системата и затова не може да запали най вероятно при теб.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д не пали. Помощ !
Ами не мисля защото при даване на контакт от маркуча който го пълни не тече нафта. При последната му смяна заедно с маслото не го напълних и на второто въртене по продължително естествено запали. Според мен си е помпа но така да гадаем всички е грешно. Ще пиша като разбера какво се случва: )
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 530д не пали. Помощ !
Колега, още ли не си я закачил тази кола за някой компютър или нямаш възможност? Първо това трябваше да направиш, преди даже да ти дойде на ум да пишеш тук. С риск да се повторя, ще кажа, че тия коли с ритници не се оправят, а имат достатъчно електроника, от която да ти побелее главата. За това, на жицата и сложи тук резултата, да го видят колегите и да получиш адекватен съвет какво да правиш. Предположения за евентуалния проблем не вършат работа. Защото представи си, моята е палила с RANGE 0 km, не един и два пъти. И какво значи това за теб? Нищо. Защото това се случило на тоя, друго на оня, това не е меродавно за тебе непременно. Диагностицирай колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д не пали. Помощ !
Вчера е оставена. Чакам да се обадят. Знам че сватбата е голяма с електрониката. Просто трябваше да се пробва всичко.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: 530д не пали. Помощ !
Помпата в резервоара е,аз имах същите драми като докарах колата от Германия.Нова е около 120-180лв в зависимост от марката,до ден днешен никви драми,отделно сега си пълни оборотомера за секунда,преди след 3500об се замисляше.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани