90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015
Модератор: Общи модератори
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Аз предлагам магистралите в БГ да станат платени и да съберат парите за ремонтите и да ги оправят пътищата. Само от винетки не става. Както само и от пътен данък. Трябват дотации.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Аз предлагам да се прегледаш при специалист 

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Онзи ден карах по магистралата,но не видях някой да спазва тези абсурдни ограничения
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Аз с летните рънфлат гуми си ги спазвам и далеч преди да ги наложат даже. На моменти с 80км/ч ми премигва лампата на DSC-то. 

- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
bum_bum написа:Аз предлагам да се прегледаш при специалист
Hitler няма нищо Хубаво което да е Безплатно в този живот. Във всяка една цивилизована държава магистралите са платени и авоарите отиват 94% за поддръжката им.

ПП Нямам нищо против Хитлер бил е Велик ама не трябваше да закача Русия. Иначе сега като съюзници щяхме да караме всички абонаментни Нови БМВ-та.

Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:bum_bum написа:Аз предлагам да се прегледаш при специалист
Hitler няма нищо Хубаво което да е Безплатно в този живот. Във всяка една цивилизована държава магистралите са платени и авоарите отиват 94% за поддръжката им.
ПП Нямам нищо против Хитлер бил е Велик ама не трябваше да закача Русия. Иначе сега като съюзници щяхме да караме всички абонаментни Нови БМВ-та.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Абе има и по-лесен начин - слага се ограничение, слагат се камерите и набързо се събират таксите от "заслужителите"

Не Мы такие, Жизнь такая
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа: Във всяка една цивилизована държава
Нали за нашата държавица говорим ... Що намеси света ...
И хилядарка да прибират на км, пак ще е същата шитня ...
Ония от ИД да идват, и да ги затворим в Парламента викам .. До обяд мисля да са приключили ?!


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
ивчо написа:VIKING_WARRIOR написа: Във всяка една цивилизована държава
Нали за нашата държавица говорим ... Що намеси света ...
И хилядарка да прибират на км, пак ще е същата шитня ...
Ония от ИД да идват, и да ги затворим в Парламента викам .. До обяд мисля да са приключили ?!![]()
Привет Ивчо. Ами аз все си мисля че сме цивилизовано-ерудирано-интелигентни граждани и съответно управници-мениджъри затова так разсъждавам. Нямам нищо против като тръгвам от София за Бургас примерно да си плащам 10-20 лева пък и даже 30 обаче да карам по писта без да ми се скапва окачването и бъбреците.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:Нямам нищо против като тръгвам от София за Бургас примерно да си плащам 10-20 лева пък и даже 30 обаче да карам по писта без да ми се скапва окачването и бъбреците.
И като трябва да се дадат 60 лева до морето и обратно, ще се напълни подбалканския, а магистралата ще остане празна. В крайна сметка концесионера ще фалира и пак ще се возим без пари.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:bum_bum написа:Аз предлагам да се прегледаш при специалист
Hitler няма нищо Хубаво което да е Безплатно в този живот. Във всяка една цивилизована държава магистралите са платени и авоарите отиват 94% за поддръжката им.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
На кое му викаш безплатно? Аз давам да кажем 90лв данък за едната кола и 150лв за другата, 40 за моторетката. По 180лв гражданска за двете + 70 или там някъде беше за мотора. После винетка за 60лв. Т.е. за удоволствието да имам кола без да съм стъпил на пътя с нея плащам около 300лв на кола. После при среден разход да кажем 8/100 плащам да кажем по 10лв на 100км на държавата във вид на данъци, акцизи и т.н. върху горивото.
След това като вземе да се счупи тая кола, което става доста по-често от нормалното в резултат на несъществуващия контрол върху горивата и калпавите пътища строени с тия 10лв на 100км+другите такси, които ние плащаме си плащам +30% в полза на държавата за ДДС и данък печалба за частите и труда на механика.
В "цивилизованите държави" не ме интересува как е, щото там и заплатите и пенсиите и социалните придобивки са други. Освен това ние не сме цивилизована държава. По всички показатели сме по-близо до Гвинея-Бисау и Зимбабве, отколкото до Европа тъй, че не ми ги давай за пример.
Та, ако мислиш че още трябва да плащам за магистрали- иди се прегледай, пич!
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
bum_bum написа:VIKING_WARRIOR написа:bum_bum написа:Аз предлагам да се прегледаш при специалист
Hitler няма нищо Хубаво което да е Безплатно в този живот. Във всяка една цивилизована държава магистралите са платени и авоарите отиват 94% за поддръжката им.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
На кое му викаш безплатно? Аз давам да кажем 90лв данък за едната кола и 150лв за другата, 40 за моторетката. По 180лв гражданска за двете + 70 или там някъде беше за мотора. После винетка за 60лв. Т.е. за удоволствието да имам кола без да съм стъпил на пътя с нея плащам около 300лв на кола. После при среден разход да кажем 8/100 плащам да кажем по 10лв на 100км на държавата във вид на данъци, акцизи и т.н. върху горивото.
След това като вземе да се счупи тая кола, което става доста по-често от нормалното в резултат на несъществуващия контрол върху горивата и калпавите пътища строени с тия 10лв на 100км+другите такси, които ние плащаме си плащам +30% в полза на държавата за ДДС и данък печалба за частите и труда на механика.
В "цивилизованите държави" не ме интересува как е, щото там и заплатите и пенсиите и социалните придобивки са други. Освен това ние не сме цивилизована държава. По всички показатели сме по-близо до Гвинея-Бисау и Зимбабве, отколкото до Европа тъй, че не ми ги давай за пример.
Та, ако мислиш че още трябва да плащам за магистрали- иди се прегледай, пич!
Така разсъждаваш защото нямаш поглед върху заплатите на хората в Канада например и САЩ. Близо 1/4 от заплатата заминава за данъци местни и правителствени отделни са таксите за магистралите които пак повтарям за да вникнеш отиват основно за подръжката им. Не бъркай плоският данък или ДДС със такса за магистрала. Нямат нищо общо. Също и акцизите за горивата. Те потъват в друго направление не отиват за подръжка на пътищата. Нали се сещаш че един км първостепенен път струва около 1 000 000 лева? Затова караме по "кърпени" магистрали които имат псевдо статут на такива а не могат да се равняват със второкласните пътища в изолирани райони в БГ останали от времето на другаря Тодор Живков по които не се кара много защото не са оживени инфраструктури. Въпреки опитите Ти да ме пратиш на доктор (което определено не е от Твоята юрисдикция пак Ти казвам че оправията е във платените пътища и магистрали и частни улици. Няма как по-ясно да Ти го обясня г-н Хитлер.

Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Как да ти обясня, че след като в момента парите, които се събират от МПС-тата свързани с тяхното притежаване или движение не се харчат по същество, а се крадат ако ще и по един милион на година магистрални такси да плащаме пак ще се крадат и път няма да има. Не е вярно, че пари няма. Краде се, за това нямаме нищо направено като хората.
"Юрисдикция" е правомощие на орган на централната или местна власт. Нито съм кмет, нито депутат
"Юрисдикция" е правомощие на орган на централната или местна власт. Нито съм кмет, нито депутат

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:bum_bum написа:VIKING_WARRIOR написа:bum_bum написа:Аз предлагам да се прегледаш при специалист
Hitler няма нищо Хубаво което да е Безплатно в този живот. Във всяка една цивилизована държава магистралите са платени и авоарите отиват 94% за поддръжката им.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
На кое му викаш безплатно? Аз давам да кажем 90лв данък за едната кола и 150лв за другата, 40 за моторетката. По 180лв гражданска за двете + 70 или там някъде беше за мотора. После винетка за 60лв. Т.е. за удоволствието да имам кола без да съм стъпил на пътя с нея плащам около 300лв на кола. После при среден разход да кажем 8/100 плащам да кажем по 10лв на 100км на държавата във вид на данъци, акцизи и т.н. върху горивото.
След това като вземе да се счупи тая кола, което става доста по-често от нормалното в резултат на несъществуващия контрол върху горивата и калпавите пътища строени с тия 10лв на 100км+другите такси, които ние плащаме си плащам +30% в полза на държавата за ДДС и данък печалба за частите и труда на механика.
В "цивилизованите държави" не ме интересува как е, щото там и заплатите и пенсиите и социалните придобивки са други. Освен това ние не сме цивилизована държава. По всички показатели сме по-близо до Гвинея-Бисау и Зимбабве, отколкото до Европа тъй, че не ми ги давай за пример.
Та, ако мислиш че още трябва да плащам за магистрали- иди се прегледай, пич!
Така разсъждаваш защото нямаш поглед върху заплатите на хората в Канада например и САЩ. Близо 1/4 от заплатата заминава за данъци местни и правителствени отделни са таксите за магистралите които пак повтарям за да вникнеш отиват основно за подръжката им. Не бъркай плоският данък или ДДС със такса за магистрала. Нямат нищо общо. Също и акцизите за горивата. Те потъват в друго направление не отиват за подръжка на пътищата. Нали се сещаш че един км първостепенен път струва около 1 000 000 лева? Затова караме по "кърпени" магистрали които имат псевдо статут на такива а не могат да се равняват със второкласните пътища в изолирани райони в БГ останали от времето на другаря Тодор Живков по които не се кара много защото не са оживени инфраструктури. Въпреки опитите Ти да ме пратиш на доктор (което определено не е от Твоята юрисдикция пак Ти казвам че оправията е във платените пътища и магистрали и частни улици. Няма как по-ясно да Ти го обясня г-н Хитлер.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Добре, господин Валхала. А не е ли редно да даваш под наем нещо което си платил ти и е твое. А не да даваш магистрали на концесия, които са построени с пари по EU програми?
Не е ли редно, примерно да се даде да се направи остатъка на магистрала Хемус и вместо да плащат на фирмата да и дадат да събира такса за примерно 5г., като таксата се следи да няма издевателства и съответно за този период поддръжката на пътя е за сметка на строителя (гаранционен срок примерно).
Все си мисля, че по този начин ще е по-добре. И не е нужно строителя да има парите по сметка, спокойно може да се вземе кредит. (особено при такъв договор съм сигурен, че банките ще дадат доста добри условия)
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
То много неща могат да се направят, но понеже на едни хора има е важно е тва условие по-долу да е изпълнено,
за това никога нищо няма да стане у нас
за това никога нищо няма да стане у нас

bum_bum написа: Краде се, за това нямаме нищо направено като хората.

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани