Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Така ,колеги днеска видях светлината в тунела и до 4 дни ще съм си Бургазлия.
Ще опиша процедурата с надеждата ,че на някой ще му е от полза.
Ситуацията е следната и до колкото знам е доста рядка и отнема време и нерви и на катаджиите.
При регистрацията на автомобил ,в частност минаване през каналите се установява нередност свързана с оборудването на автомобила което може да се идентифицира.За пример,табло(instrument cluster),борд компютър,ECU,стъкла -ако пише номера на рамата по тях
и всичко друго с номер на рама.
Регистрацията се спира и автомобила отива на експертиза,до този момент най-вероятно единственото което ще имате като информация е ,че колата има проблем.Когато експертизата приключи се издава документ ,че са иззети за проверка документите на автомобила,препоръчвам да си носите едно цветно копие на договора за покупко-продажба, защото на мен ми взеха оригинала.Издава ви се талон за временно движение на цена 3.50лв ако не се лъжа който е с давност 30 дни и на него пише като причина "Проверка на ПС".До края на историята тва талонче ще е нашарено доста с удължения на давността.(в моя случай няма празно място на гърба му).
От там в районното по местоживеене се пише сведение ,че промени по автомобила не са правени в периода в който е бил при вас.
Тука ще разберете кой е проблемния детайл ,както и какви са съмниенията(при мен дали е от крадена кола таблото и дали е за Е36)
Следват няколко месеца през които се движите с талончето(а от районното търсят майчиното мляко на таблото),което служи и като ГТП ,и си го удължавате прилежно като изтече.
Всички обясняват ,че ще получите обаждане което така и не пристига.
В районното питате през месец дали преписката е приключила и дали е изпратена до КАТ.В последствие има период от около 1-2 седмици в които въпросните документи пътуват 3 км от районното до КАТ,за по големи разстояния явно ще има по-дълго чакане.
Когато това се случи си минавате каналите и пиете една студена вода.
В случай ,че нещо окуцее с проверката на детайла не мога да кажа,но най вероятно колата ще се задържи.
Надявам се да бъда от помощ на някого!
Ще опиша процедурата с надеждата ,че на някой ще му е от полза.
Ситуацията е следната и до колкото знам е доста рядка и отнема време и нерви и на катаджиите.
При регистрацията на автомобил ,в частност минаване през каналите се установява нередност свързана с оборудването на автомобила което може да се идентифицира.За пример,табло(instrument cluster),борд компютър,ECU,стъкла -ако пише номера на рамата по тях

Регистрацията се спира и автомобила отива на експертиза,до този момент най-вероятно единственото което ще имате като информация е ,че колата има проблем.Когато експертизата приключи се издава документ ,че са иззети за проверка документите на автомобила,препоръчвам да си носите едно цветно копие на договора за покупко-продажба, защото на мен ми взеха оригинала.Издава ви се талон за временно движение на цена 3.50лв ако не се лъжа който е с давност 30 дни и на него пише като причина "Проверка на ПС".До края на историята тва талонче ще е нашарено доста с удължения на давността.(в моя случай няма празно място на гърба му).
От там в районното по местоживеене се пише сведение ,че промени по автомобила не са правени в периода в който е бил при вас.
Тука ще разберете кой е проблемния детайл ,както и какви са съмниенията(при мен дали е от крадена кола таблото и дали е за Е36)
Следват няколко месеца през които се движите с талончето(а от районното търсят майчиното мляко на таблото),което служи и като ГТП ,и си го удължавате прилежно като изтече.
Всички обясняват ,че ще получите обаждане което така и не пристига.
В районното питате през месец дали преписката е приключила и дали е изпратена до КАТ.В последствие има период от около 1-2 седмици в които въпросните документи пътуват 3 км от районното до КАТ,за по големи разстояния явно ще има по-дълго чакане.
Когато това се случи си минавате каналите и пиете една студена вода.
В случай ,че нещо окуцее с проверката на детайла не мога да кажа,но най вероятно колата ще се задържи.
Надявам се да бъда от помощ на някого!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Просто не мога да повярвам. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
баси филма
мен даже и на валяците не ме качваха, а само дигнах капака да видят номера на рамата
ужас


ужас
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Това все едно в някаква друга държава се случва! 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Странна е подобна прилежност в органите на реда. Утре като ти разбият колата те не считат за нужно дори да дойдат да я погледнат, а направо те викат на място да ти дадат протокол. Камо ли да ти търсят вещите или нещо да разследват. А за едно табло на кола на 20 години правят подобен проблем..
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
bum_bum написа:Странна е подобна прилежност в органите на реда. Утре като ти разбият колата те не считат за нужно дори да дойдат да я погледнат, а направо те викат на място да ти дадат протокол. Камо ли да ти търсят вещите или нещо да разследват. А за едно табло на кола на 20 години правят подобен проблем..
Що търсиш логика в нещо случващо се в България ?


..Bayerische Motoren Werke..


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Пълна подигравка са си направили тия бездарници с тебе,да не си се скарал там с някой?!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
И аз имах подобен казус като си регистрирах моята преди 3-4 вече години в КАТ БУРГАС!!!!!
След чакането и след почивката им, влизам на първи канал и ...вдигай капака.....и ....късата клечка....
Рови се един, слиза отдолу, псува, гледа ме лошо, че трябва да слиза долу, викна втори да му свети да гледа номера на ДВГ ли на рама ли, така и не разбрах....
Не става и не става, отидоха някъде, нямаше ги поне 15-20 минути и след малко се появяват общо 4-5 "експерта" и "професионалисти". Всички светят с едни фенерчета, чешат си плешивите глави....а мен...почва да ми се вдига кръвното, а съм излезнал от работа и колегите ме крият......
Опитвам се да разбера какъв е точно проблема, но с много сериозен тон (направо сърдито), като, че ли съм им виновен за нещо ми отговарят да се отстраня от автомобила и да не им преча.....нямалсъм работа по време на експертиза......
И на мен още повече ми презлява...а времето си тече....на другите канали колите си минават и само аз.......
И при все, че колата я купих регистрирана в БГ и карана поне 1 година в Сф...недоумявах какъв им е проблема, но вече започна да ме жегва отвътре нещо......
Онези "експертите" се оттеглиха да размишляват, на заседание......още 15-20 минути, или поне на мен толкова ми се струваха....След като се появи "каналджията" и ме води при някакъв шеф, а той стои отстрани до една врата (няма да го забравя), ......... момче имаш проблем (и аз вече тотално......се чукосах).
......Отдолу имаш подкартерна кора и не може хубаво де се види номера, а отгоре не можели да са сигурни!!!!!! Затова трябва да отидеш до оторизирания търговец (Бова) да ти издадат една бележка, че всичко е автентично по колата (номера и т.н.) и пак при нас да видим какво може да се направи.......
Тръгвам аз, а отвътре ми е.....Отивам в Бова, жълт, зелен, с треперещ глас и обяснявам какъв ми е проблема. Написаха ми бележката(без да съм вкарвал колата, без плащане) и обратно след не повече от 5 минути......
И пак в КАТ БУРГАС и пак на опашката (кой ше иска да го пререждаш....)....
Чак към 15 ч. влезнах на другия канал и всичката процедура мина за 10 минути след това....
А какво ми костваше всичко това...само аз си знам (Ааа, и 1 ден отпуска си пуснах защото деня ми отиде) привсе, че отидох към 7ч. да не чакам много.......
Това е КАТ БУРГАС......а каква е организацията им за подмяна на книжки и талони на колите..........бях писал и на министъра им......
Това е моят опит с КАТ БУРГАС, но от това което чета явно не съм само аз, та дано да съм бил полезен
След чакането и след почивката им, влизам на първи канал и ...вдигай капака.....и ....късата клечка....
Рови се един, слиза отдолу, псува, гледа ме лошо, че трябва да слиза долу, викна втори да му свети да гледа номера на ДВГ ли на рама ли, така и не разбрах....
Не става и не става, отидоха някъде, нямаше ги поне 15-20 минути и след малко се появяват общо 4-5 "експерта" и "професионалисти". Всички светят с едни фенерчета, чешат си плешивите глави....а мен...почва да ми се вдига кръвното, а съм излезнал от работа и колегите ме крият......
Опитвам се да разбера какъв е точно проблема, но с много сериозен тон (направо сърдито), като, че ли съм им виновен за нещо ми отговарят да се отстраня от автомобила и да не им преча.....нямалсъм работа по време на експертиза......
И на мен още повече ми презлява...а времето си тече....на другите канали колите си минават и само аз.......
И при все, че колата я купих регистрирана в БГ и карана поне 1 година в Сф...недоумявах какъв им е проблема, но вече започна да ме жегва отвътре нещо......
Онези "експертите" се оттеглиха да размишляват, на заседание......още 15-20 минути, или поне на мен толкова ми се струваха....След като се появи "каналджията" и ме води при някакъв шеф, а той стои отстрани до една врата (няма да го забравя), ......... момче имаш проблем (и аз вече тотално......се чукосах).
......Отдолу имаш подкартерна кора и не може хубаво де се види номера, а отгоре не можели да са сигурни!!!!!! Затова трябва да отидеш до оторизирания търговец (Бова) да ти издадат една бележка, че всичко е автентично по колата (номера и т.н.) и пак при нас да видим какво може да се направи.......
Тръгвам аз, а отвътре ми е.....Отивам в Бова, жълт, зелен, с треперещ глас и обяснявам какъв ми е проблема. Написаха ми бележката(без да съм вкарвал колата, без плащане) и обратно след не повече от 5 минути......

И пак в КАТ БУРГАС и пак на опашката (кой ше иска да го пререждаш....)....
Чак към 15 ч. влезнах на другия канал и всичката процедура мина за 10 минути след това....
А какво ми костваше всичко това...само аз си знам (Ааа, и 1 ден отпуска си пуснах защото деня ми отиде) привсе, че отидох към 7ч. да не чакам много.......
Това е КАТ БУРГАС......а каква е организацията им за подмяна на книжки и талони на колите..........бях писал и на министъра им......



Това е моят опит с КАТ БУРГАС, но от това което чета явно не съм само аз, та дано да съм бил полезен
Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
FuRoRR написа:се установява нередност свързана с оборудването на автомобила което може да се идентифицира.За пример,табло(instrument cluster),борд компютър,ECU,стъкла -ако пише номера на рамата по тяхи всичко друго с номер на рама.
Не,че толкова съм разглеждал свалено табло..ама освен някакъв парт номер на него има ли някакъв номер който има нещо общо с номера на рамата?И те как така го видяха та прецениха че е различно.Та това е резервна част можеш да си го сменяш през ден ако ти е кеф.даже с една обиколка из моргите можеш да им изсипеш на входа на канала един бус със табла..да си избират

- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Там явно в Бургас си има някой шеф дебил,който ги ,,стяга,, служителите и те понеже тъпи парчета се натягат яко.Кви табла кви пет лева
тези истории където ги разправяте по горе направо са в топ 5 на най тъпите катаджийски изцепки,сега с дейното участие на тези от .,,megaparts ,, направо не ми се мисли какъв ли ще е процента на успелите бургазлии да си регистрират кола купена от София.

тези истории където ги разправяте по горе направо са в топ 5 на най тъпите катаджийски изцепки,сега с дейното участие на тези от .,,megaparts ,, направо не ми се мисли какъв ли ще е процента на успелите бургазлии да си регистрират кола купена от София.


В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Dimchev
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Обзор/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530ia
- Мечтае да кара: s50 Compact
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Преди 3 години, в КАТ Бургас при регистрация ми спряха колата от движение (не беше BMW, и колата беше 96-та година), защото веждата на заден десен калник беше леко надрана. Каналджията просто я огледа и без да каже нищо лепна лепенката. Викам му защо? Като ми обясни, му викам що не каза да се оправим, ми вика "Е не се сетих"... 

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Dimchev написа:Преди 3 години, в КАТ Бургас при регистрация ми спряха колата от движение (не беше BMW, и колата беше 96-та година), защото веждата на заден десен калник беше леко надрана. Каналджията просто я огледа и без да каже нищо лепна лепенката. Викам му защо? Като ми обясни, му викам що не каза да се оправим, ми вика "Е не се сетих"...
мен може би след това щяха да ме арестуват на място, тоя щеше да е долу в канала.


...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Stoqnov_1979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: тази
- Мечтае да кара: онази
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
http://www.flagman.bg/article/74907
Ей го им е шефа
Жаден за служба келеш от Айтос!
И още нещо ново в Бургаско от вчера,че който пътува насам да си знае и да е с едно на ум !
http://www.flagman.bg/article/78985
Ей го им е шефа

И още нещо ново в Бургаско от вчера,че който пътува насам да си знае и да е с едно на ум !

http://www.flagman.bg/article/78985
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
Тоя каналджия няма ли кой да му натроши кокалчетата , че да знае за другия път да си лепи лепенки само като се пореже
Спомням си тук в Хасково имаше некви нови и надъхани данъчни , но след опит за посещение на един магазин доста им омекнаха китките. Та понякога трябва и малко груба сила като се правят на велики !

Спомням си тук в Хасково имаше некви нови и надъхани данъчни , но след опит за посещение на един магазин доста им омекнаха китките. Та понякога трябва и малко груба сила като се правят на велики !
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Казус с едно Е36 ,КАТ и още нещо
kiko написа:FuRoRR написа:се установява нередност свързана с оборудването на автомобила което може да се идентифицира.За пример,табло(instrument cluster),борд компютър,ECU,стъкла -ако пише номера на рамата по тяхи всичко друго с номер на рама.
Не,че толкова съм разглеждал свалено табло..ама освен някакъв парт номер на него има ли някакъв номер който има нещо общо с номера на рамата?И те как така го видяха та прецениха че е различно.Та това е резервна част можеш да си го сменяш през ден ако ти е кеф.даже с една обиколка из моргите можеш да им изсипеш на входа на канала един бус със табла..да си избират
Разбира се, че има. Отделно в таблата на тези коли се намира ZCS модула, който съхрянява пълния ВИН, информацията за двигатля и цялото фабрично оборудване на автомобила. Обикновено резервно копие с номера се намира като лист под задната седалка. За това като се сменя табло, трябва да се прекодира като старото, за да се прехвърли оригиналната информация по ВИН, но почти никой не го прави тук.
Та като четох предишната страница тука някой КАТ-аджий ще излезе, че разбират повече от форумните спецове

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани