За или против новите глоби за паркиране?
Модератор: Общи модератори
Re: За или против новите глоби за паркиране?
///peter написа:А иначе, искам лично да те видя в дъжд и студ, ама без лед как караш скутера и колко е гот![]()
Колега, лично съм го правил. Пазачът на паркинга, дето си държах моторетката се кръстеше всяка сутрин, виждайки ме с каската. Бях си купил един дъждобран (горнище и долнище) XXXL. Обличах го направо върху дрехите и след 20 минути в дъжда, мокри ми бяха евентуално само обувките. Ти претичвайки от колата (спирката) до работата ще си със сигурност по-мокър от мен. Моторетката ми беше с въздушно охлаждане и нямах ядове при температури под 0С. Ех, какви години бяха

От последната спирка на 76 в "Гоце Делчев" до Университета стигах за 7-10 мин при целия трафик.
- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Съгласен съм да има глоба, ако има къде да се спре, а ти нарушаваш, щото те мързи да ходиш примерно 100 метра или не ти се дават парички за паркинг или СМС.
Какво правим обаче ако няма къде да се спре. Как ще идва някой да ми се пени и да прилага закона при положение че, закона физически не е възможно да се спази? Например, пред блока ми минава улица, която няма разширение за паркинг както пред други блокове. Всички от блока паркират от двете страни със задницата върху двата тротоара. Тия дето ги мислят нещата да кажат къде да ги сложиме колите. На покрива на блока може би. Аз съм лесен, щото съм на първия етаж. Ще си направя една рампа и ще си я паркирам в хола.
Какво правим обаче ако няма къде да се спре. Как ще идва някой да ми се пени и да прилага закона при положение че, закона физически не е възможно да се спази? Например, пред блока ми минава улица, която няма разширение за паркинг както пред други блокове. Всички от блока паркират от двете страни със задницата върху двата тротоара. Тия дето ги мислят нещата да кажат къде да ги сложиме колите. На покрива на блока може би. Аз съм лесен, щото съм на първия етаж. Ще си направя една рампа и ще си я паркирам в хола.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Спокойно,картофеното момче ще измисли вариант при който всички да са доволни.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
За или против новите глоби за паркиране?
Колеги в цял цивилизован свят със нормална и развита инфраструктура има изградени сгради-паркинги на 3-5 и повече подземни и надземни етажи с размерите на нашите молове. Това си е един много развит бизнес който си избива инвестициите много бързо. Доказано е. За съжаление ние сме на 1 място с нашите молове на глава от населението но липсват паркоместа. Още нещо което искам да добавя:
Във Сингапур заради малката територия и многочисленото население с оглед да се избегне замърсяването на въздуха сиреч екологично мислене и да се намали броя на замърсителите главно морално остарелите автомобили на пределна възраст се прие закон с който се позволява безнаказано да се движат по улиците автомобили до 6 години като първа категория, като втора категория включва автопарка до 10 години със утежнение допълнителни Еко такси и данъци и всички останали които искат да си управляват машините над 10 години да плащат глоби и данъци докато се откажат сами от колите си като ги предадат за скрап или им е дебел портофейлът да плащат глоби като замаени. Всички събрани глоби и такси и данъци се използваха за подобряването на инфраструктурата закупуване на екологичен градски транспорт и така сега в тази държава-град има само нови коли и автобуси и приятно оживени улици за гледане и каране не както във Китай Бангладеш Индия и България където все още се срещат коли като Москвич 412 , Застава Юго и Лада които не са никак от икономичните и еколигичните по съвремените стандарти. Така че е време да се замислим и ние по този въпрос и адекватно да се вземат сходни мерки което е препоръчително и желателно.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Във Сингапур заради малката територия и многочисленото население с оглед да се избегне замърсяването на въздуха сиреч екологично мислене и да се намали броя на замърсителите главно морално остарелите автомобили на пределна възраст се прие закон с който се позволява безнаказано да се движат по улиците автомобили до 6 години като първа категория, като втора категория включва автопарка до 10 години със утежнение допълнителни Еко такси и данъци и всички останали които искат да си управляват машините над 10 години да плащат глоби и данъци докато се откажат сами от колите си като ги предадат за скрап или им е дебел портофейлът да плащат глоби като замаени. Всички събрани глоби и такси и данъци се използваха за подобряването на инфраструктурата закупуване на екологичен градски транспорт и така сега в тази държава-град има само нови коли и автобуси и приятно оживени улици за гледане и каране не както във Китай Бангладеш Индия и България където все още се срещат коли като Москвич 412 , Застава Юго и Лада които не са никак от икономичните и еколигичните по съвремените стандарти. Така че е време да се замислим и ние по този въпрос и адекватно да се вземат сходни мерки което е препоръчително и желателно.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
За или против новите глоби за паркиране?
da_ne написа:Съгласен съм да има глоба, ако има къде да се спре, а ти нарушаваш, щото те мързи да ходиш примерно 100 метра или не ти се дават парички за паркинг или СМС.
Какво правим обаче ако няма къде да се спре. Как ще идва някой да ми се пени и да прилага закона при положение че, закона физически не е възможно да се спази? Например, пред блока ми минава улица, която няма разширение за паркинг както пред други блокове. Всички от блока паркират от двете страни със задницата върху двата тротоара. Тия дето ги мислят нещата да кажат къде да ги сложиме колите. На покрива на блока може би. Аз съм лесен, щото съм на първия етаж. Ще си направя една рампа и ще си я паркирам в хола.
Това е добра идея колега. Имам приятел който си паркира така Харлей Дейвидсън-а във хола със същата процедура даже му прави моточистка там.

Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Абе вие ме изумявате бе ? Чета и не вярвам кви простотии чета за пореден път ? Тая държава да не е основана през 2004 година ? Бай ви Тошо и тези преди него да не са мислили ,че един ден в София или в който и да е бил град ще живеят 1 мил хора с 1 милион и половина коли ? Блокове сгради всичко е строено за потреблението на хората едно време . Няма как да искате да има парко места за всичко ,но и с тази глоба от 200 лв си е чисто изнудване и грабеж ! Съгласен съм ,че всеки иска да си паркира таралясника пред вратата ,както и аз така правя в чужбина.
Но проблема не е в хората от село ,които идват да работят в големия град или в гражданите ,които живеят в 30-40 годишни панелки с 6 входа с по 24 апартамента на вход . Проблема ,е че самата държава не инвестира в малки сгради и вместо града да се пръсне в голям периметър, те го тъпчат с нови кооперации и прочие .
Вие представяте ли си ,ако един остров ,като Ирландия или Англия се строят във всеки град сгради по 7-8 етажа и нагоре ,какво ще стане ? Да не мислите ,че само в България го има този проблем ?
https://www.youtube.com/watch?v=V3Vgptnstyc
Ето ви клип ,който обикновен жител на Англия е направил . Е той да не е по нещастен от вас ,че няма къде да си паркирате колите ?
Но самата държава е направила и помислила ,че ако строи сгради по 1-2 етажа на голяма площ ,а в центъра да са повече административни згради , институции и т.н ,а заводи фирми в околията ? Те да не са прости ?
Искаш да отидеш на центъра плащаш си ,като поп за да спреш . Сега ще кажете те взимат високи заплати а, у и т.н.
Да за местните съм съгласен ,но и те не са на по различен кОр от нас . И даже живеят под наем нищо ,че са родени в самия град . Плащат си наема и си правят сметката как да живеят . Паркинги има от 3 до 12 евро на час ( това е за Дълбин не за англия ) И според цената съответно е отдалечен от центъра ,колкото по скъпо толкова по към центъра. Обществен транспорт има САМО в големите градове ,като Дъблин тоест хората се придвижват основно с техни собствени автомобили . Еб8т се като замаяни имат по над 7-8 деца , на 16 изкарват книжки купуват им по един таралясник и си гледат живота . И О Чудо те не се оплакват от парко места ? Чудно нали
Паркинга на 3 етажа е точно зад апартамента в който живея мога да ви го снимам ПРАЗЕН ,а е само 2 евро за целия ден ? А пред къщите на хората има по 5-6 коли спряни ?
И за заплатите да засегнем и този въпрос да разбулим тайната .Че тез дето сме в чужбина вземаме милиони и сме мулти милярдери .
минималната заплата е 8,65 на ЧАС след данаците.Имаш право на 40 часа на седмица след тези часове ти се води допълнителен труд ,тоест ти се облага с друг вид данък . И си работил 66 часа вземаш 10 евро на час. Колко мислите ,че ще вземете ? 660 евро? НЕ 475 евро понеже другото ти е данак.Добре нека е 40 часа .Добре ще взема 400 евро да ама не ще вземеш 375 евро понеже имаш данаци. Това е ако си на 10 евро на час ,а какво остава ако си на 8,65 ?
Квартирата ти в малък град започва от 500 евро за 20-30 годишна къща с никаква изолация и адската влага . Ако искаш нещо ново отиваме на 700-800 евро .
1 тон нафта ти струва около 700 евро и стига за около 2-3 месеца в зависимост колко ти е студено.Тока ти е по 300-400 евро на 2 месеца ,имаш храна в зависимост колко си угаждаш може да дадеш от 200-300 евро до 500 и нагоре за храна на месец. Интернета ти е 50 евро всеки месец имаш телефон и други разходи , гориво , пътна такса според кубиците на автомобила , застраховка според класа автомобил и коне както и кви години стаж имаш и още куп фактори.
Не е до заплата ,а до това как държавата мисли за бъдещето на народа и тяхното развитие.Ако ще и 5000 да е глобата пак ще има проблем и търкания.Ако не между хората и държавата то ще е до хората.
И къв е извода ? Че държавата България не мисли рентабилно ,като позволява на разни фирми да строят кооперации с по 70 семейства на вход с 10 паркоместа . Че не мислят ,какво ще стане с града след 20 години ?
Ако не се събуди скапания народ и не излезе от чалготеките и кафенетата още по зле става . И да се разисква темата смисъл не виждам . Чесане на клавиатури , изказване на мнение и размяна на реплики от сорта :
"ти си баси ограничения , почеши си гъза да измислиш нещо умно" и прочие
Може да не ми отговаряте ,които успее да си направи извод не само от моя коментар ,но и от колегите писали трезво за този проблем направи ,който не успее да си бара фара и гледа живота , това него не го засяга пряко !
Но проблема не е в хората от село ,които идват да работят в големия град или в гражданите ,които живеят в 30-40 годишни панелки с 6 входа с по 24 апартамента на вход . Проблема ,е че самата държава не инвестира в малки сгради и вместо града да се пръсне в голям периметър, те го тъпчат с нови кооперации и прочие .
Вие представяте ли си ,ако един остров ,като Ирландия или Англия се строят във всеки град сгради по 7-8 етажа и нагоре ,какво ще стане ? Да не мислите ,че само в България го има този проблем ?
https://www.youtube.com/watch?v=V3Vgptnstyc
Ето ви клип ,който обикновен жител на Англия е направил . Е той да не е по нещастен от вас ,че няма къде да си паркирате колите ?
Но самата държава е направила и помислила ,че ако строи сгради по 1-2 етажа на голяма площ ,а в центъра да са повече административни згради , институции и т.н ,а заводи фирми в околията ? Те да не са прости ?
Искаш да отидеш на центъра плащаш си ,като поп за да спреш . Сега ще кажете те взимат високи заплати а, у и т.н.
Да за местните съм съгласен ,но и те не са на по различен кОр от нас . И даже живеят под наем нищо ,че са родени в самия град . Плащат си наема и си правят сметката как да живеят . Паркинги има от 3 до 12 евро на час ( това е за Дълбин не за англия ) И според цената съответно е отдалечен от центъра ,колкото по скъпо толкова по към центъра. Обществен транспорт има САМО в големите градове ,като Дъблин тоест хората се придвижват основно с техни собствени автомобили . Еб8т се като замаяни имат по над 7-8 деца , на 16 изкарват книжки купуват им по един таралясник и си гледат живота . И О Чудо те не се оплакват от парко места ? Чудно нали
Паркинга на 3 етажа е точно зад апартамента в който живея мога да ви го снимам ПРАЗЕН ,а е само 2 евро за целия ден ? А пред къщите на хората има по 5-6 коли спряни ?
И за заплатите да засегнем и този въпрос да разбулим тайната .Че тез дето сме в чужбина вземаме милиони и сме мулти милярдери .
минималната заплата е 8,65 на ЧАС след данаците.Имаш право на 40 часа на седмица след тези часове ти се води допълнителен труд ,тоест ти се облага с друг вид данък . И си работил 66 часа вземаш 10 евро на час. Колко мислите ,че ще вземете ? 660 евро? НЕ 475 евро понеже другото ти е данак.Добре нека е 40 часа .Добре ще взема 400 евро да ама не ще вземеш 375 евро понеже имаш данаци. Това е ако си на 10 евро на час ,а какво остава ако си на 8,65 ?
Квартирата ти в малък град започва от 500 евро за 20-30 годишна къща с никаква изолация и адската влага . Ако искаш нещо ново отиваме на 700-800 евро .
1 тон нафта ти струва около 700 евро и стига за около 2-3 месеца в зависимост колко ти е студено.Тока ти е по 300-400 евро на 2 месеца ,имаш храна в зависимост колко си угаждаш може да дадеш от 200-300 евро до 500 и нагоре за храна на месец. Интернета ти е 50 евро всеки месец имаш телефон и други разходи , гориво , пътна такса според кубиците на автомобила , застраховка според класа автомобил и коне както и кви години стаж имаш и още куп фактори.
Не е до заплата ,а до това как държавата мисли за бъдещето на народа и тяхното развитие.Ако ще и 5000 да е глобата пак ще има проблем и търкания.Ако не между хората и държавата то ще е до хората.
И къв е извода ? Че държавата България не мисли рентабилно ,като позволява на разни фирми да строят кооперации с по 70 семейства на вход с 10 паркоместа . Че не мислят ,какво ще стане с града след 20 години ?
Ако не се събуди скапания народ и не излезе от чалготеките и кафенетата още по зле става . И да се разисква темата смисъл не виждам . Чесане на клавиатури , изказване на мнение и размяна на реплики от сорта :
"ти си баси ограничения , почеши си гъза да измислиш нещо умно" и прочие
Може да не ми отговаряте ,които успее да си направи извод не само от моя коментар ,но и от колегите писали трезво за този проблем направи ,който не успее да си бара фара и гледа живота , това него не го засяга пряко !


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За или против новите глоби за паркиране?
SH3M37A написа:Проблема ,е че самата държава не инвестира в малки сгради и вместо града да се пръсне в голям периметър, те го тъпчат с нови кооперации и прочие .
Къде тръгнахме къде стигнахме. Държавата просто трябва да управлява общинската собственост или като не може да я даде на частна фирма да я управлява и паркингите ще се появят сами (т.е. да се спре паркирането по градинки и тротоари). Да не би държавата да инвестира в платените/охраняеми паркинги

Иначе за времето на комунизма е вярно, че тези планови строителства на комплексите... изобщо не е мислено. Целта е била максимално ефтино да се направи място за живеене на максимално много хора. Кой строи такива жилищни сгради сега? Еднофамилни къщи няма просто, защото хората не могат да си ги позволят в България... а и да могат няма инфраструктура... за да има трябва да се вдигнат сериозно имотните данъци... и параграф 22.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: За или против новите глоби за паркиране?
steeN написа:Иначе за времето на комунизма е вярно, че тези планови строителства на комплексите... изобщо не е мислено.
Да бе, то ако тогава не е мислено сега как се мисли просто не е истина

Мислено е, но с тогавашните стандарти и правила. В комплексите с панелките пак има място.
В новите квартали ходи да видиш като на всяка къща и градинка изникне блокче кво става

Ако сега се въведе едно читаво ГТП и бой и стригане за събиране на данъците от коли,
и се изтарашат комплексите за таралясници дето не се мърдат с години и нямат годни документи,
знаеш ли как ще има място за всичко ... ама у нас закона нали е врАта У пОле - само балъците минават през нея ...
steeN написа:... и параграф 22.
Може спокойно да се прекръсти на параграф БГ


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Споко колеги, места има за паркиране, още повече , колко пък народ сме останали в тая държава и със всеки изминал ден намаляваме, просто това е поредната кампания за узаконяване на нечии бизнес.
Какво имам в предвид, значи от известно време се говори, че ще се дават на концесия местата за паркиране на частни фирми, които пък ще "преценяват" къде колко пара да вземат.
И се почва с кампания "Страх", като се узаконят големите глоби, после новите концесионери ще кажат "аре бре, дишайте" и ще сложат на всякъде знаци за платено паркиране и оФците щастливи че има решение на проблема им.
Верно ще има олигофрени, където се врат по тротоари и градинки да си паркират кочината, ама това вече е до манталитет.
Какво имам в предвид, значи от известно време се говори, че ще се дават на концесия местата за паркиране на частни фирми, които пък ще "преценяват" къде колко пара да вземат.
И се почва с кампания "Страх", като се узаконят големите глоби, после новите концесионери ще кажат "аре бре, дишайте" и ще сложат на всякъде знаци за платено паркиране и оФците щастливи че има решение на проблема им.
Верно ще има олигофрени, където се врат по тротоари и градинки да си паркират кочината, ама това вече е до манталитет.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Държавата Е длъжна да регулира и ДА изисква да се спазват регулациите и препоръките при всякакъв вид строителство.Частната инициатива и бизнес НИКОГА сами няма да го направят защото това обикновено е в ущърб на печалбите им.
Най-уредената ''държава'' където съм живял по отношение организацията на трафик,паркиране и регулиране на автомобилното присъствие е ...... феодален Дубай.Всеки небостъргач,всеки хотел,всяка бизнес сграда е свързана мостово с една по ниска сграда до нея с по няколко надземни и подземни нива-е тва е задължителния паркинг.Подземните части винаги са предпочитани и са за ''гъзарите'' защото са и климатизирани целогодишно на 22 градуса.Слизаш си с асансьорчето,качваш се в мепесето,съответно и там веднага си пускаш климатика и капчица пот няма да се отдели от теб.Доста от тях са превърнати и в места за релакс с басейни на покривите си и разни заведенийца и чилаут барове.Няма нужда да откриваме топлата вода.
Вертикалното строителство точно е най-застъпано в новия град.никой няма полза да разширява ареата на града,напротив кокото е по тесен един град толкова и обществен транспорт се прави по лесно и всичко ти е на една ръка разстояние.
В България никой не иска да строи сгради предназначени за паркинзи или гаражни клетки,защото да изкопаеш основите на една такава сграда най-вероятно струва колкото и за една жилищна такава.Ама колко струва кв.м. жилищна площ,а за колко ще продадеш едно гаражче,а?Пази боже да поискат изискване и да са климатизирани-че те тогава от строителния предприемачески бранш и те ще поискат субсидии.
Или колко най-много може да ти е наема ,че нали всички искат да си избият парите още на първите пет продадени апарамента.Ето това ни е проблема-алчни гъзове сме.
София не била предвидена че ще се разрастне-честно ли??
Ми да споменем Слънчака тогава.Тея хиляди легла нова база от хотелиерския бум през ранните 2000-те години да не ги изакаха за два дена.Нали има благоустройствен план и там.като им дадоха да строят хотели къде са паркинзите?????
Ама българския народ е умен,старите хора са казали-Гъз глава затрива.
Най-уредената ''държава'' където съм живял по отношение организацията на трафик,паркиране и регулиране на автомобилното присъствие е ...... феодален Дубай.Всеки небостъргач,всеки хотел,всяка бизнес сграда е свързана мостово с една по ниска сграда до нея с по няколко надземни и подземни нива-е тва е задължителния паркинг.Подземните части винаги са предпочитани и са за ''гъзарите'' защото са и климатизирани целогодишно на 22 градуса.Слизаш си с асансьорчето,качваш се в мепесето,съответно и там веднага си пускаш климатика и капчица пот няма да се отдели от теб.Доста от тях са превърнати и в места за релакс с басейни на покривите си и разни заведенийца и чилаут барове.Няма нужда да откриваме топлата вода.
Вертикалното строителство точно е най-застъпано в новия град.никой няма полза да разширява ареата на града,напротив кокото е по тесен един град толкова и обществен транспорт се прави по лесно и всичко ти е на една ръка разстояние.
В България никой не иска да строи сгради предназначени за паркинзи или гаражни клетки,защото да изкопаеш основите на една такава сграда най-вероятно струва колкото и за една жилищна такава.Ама колко струва кв.м. жилищна площ,а за колко ще продадеш едно гаражче,а?Пази боже да поискат изискване и да са климатизирани-че те тогава от строителния предприемачески бранш и те ще поискат субсидии.
Или колко най-много може да ти е наема ,че нали всички искат да си избият парите още на първите пет продадени апарамента.Ето това ни е проблема-алчни гъзове сме.
София не била предвидена че ще се разрастне-честно ли??
Ми да споменем Слънчака тогава.Тея хиляди легла нова база от хотелиерския бум през ранните 2000-те години да не ги изакаха за два дена.Нали има благоустройствен план и там.като им дадоха да строят хотели къде са паркинзите?????
Ама българския народ е умен,старите хора са казали-Гъз глава затрива.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Да обобщя. Единия от вас обясни как ресурс, от който има недостиг трябва държавата да му фиксира цената, а другия поиска диктатура.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За или против новите глоби за паркиране?
И да допълня тезата си че места има за паркиране, просто далавера трябва да има.
Един поглед как са уредени нещата в чужбина дава ясен отговор и той е супер елементарен, лесен за изпълнение и...каращ хората сами да стигат до извода да се разкарват с градският транспорт а той е еднопосочни улици.
Просто всички улици стават еднопосочни.
Преди години започнаха с тая идея, освободи се доста места за паркиране, освободи се и напрежението до някъде, но спряха. Има много булеварди, които могат да станат еднопосочни, като "Раковски", "Васил Левски" след "Попа" посока университета, "Дондуков"...абе много са.
Един поглед как са уредени нещата в чужбина дава ясен отговор и той е супер елементарен, лесен за изпълнение и...каращ хората сами да стигат до извода да се разкарват с градският транспорт а той е еднопосочни улици.
Просто всички улици стават еднопосочни.
Преди години започнаха с тая идея, освободи се доста места за паркиране, освободи се и напрежението до някъде, но спряха. Има много булеварди, които могат да станат еднопосочни, като "Раковски", "Васил Левски" след "Попа" посока университета, "Дондуков"...абе много са.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Е като стане Раковски еднопосочна и си да речем на Графа колко километра ще трябва да минеш за да идеш някъде до Васил Левски примерно? Колко тона ФПЧ и други разни смръдни ще се изхвърлят за година от обикаляне?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: За или против новите глоби за паркиране?
bum_bum написа:Е като стане Раковски еднопосочна и си да речем на Графа колко километра ще трябва да минеш за да идеш някъде до Васил Левски примерно? Колко тона ФПЧ и други разни смръдни ще се изхвърлят за година от обикаляне?
Именно!
Има места за паркиране, но обикаляш като луд и се качваш на транспорта.
Така е в доста държави, изпуснеш пряката и обикаляш квартала.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: За или против новите глоби за паркиране?
Е тва е за оптимизация на скоростта на трафика, не за да е по-гадно за шофьорите 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани