Въпрос относно цена за ремонт?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Въпрос относно цена за ремонт?
Здрвейте колеги,изчетох голяма част от форума с това от части за моя проблем,но така и не ми стана ясно колко евентуално ще ми излезе всичко.Така...проблема е такъв ..."бумъра" започна да работи неравномерно ,все едно има изгоряла свещ.Всичко това стана след като я задържах 3-4 секунди в "лютеницата".Само че колата е с обикновенна газова и няма компютър като инжекциона и следователно няма прекъсвач,което значи ,че е отишла в критичните и от там се появи моя проблем.Колата държи около 3-400 оборота и почти ще загасне както се казва.Откачих бубините 1 х 1 ...нищо на 4ти цилиндър няма промяна,смених свеща на 4тия ...пак нищо,допирам я до купето искра-има.Не са бубини и свещи.Замерих компресията 1цилиндър-13,2ц-12,3ц-12.5,4ц-0 НУЛА,5ц-13.2,6ц-12.8.Оказа се ,че на 4ката няма компресия.Предполага се ,че е нагорял или ударен клапан/и.Сега и на въпроса ми ...каква ще е сумата за цялостния ремонт.И къде евентуално в Пловдив може да се свърши работа както трябва,без да сеи "оставят ръцете" ''майсторите".Всеки може да ми вземе парите,но в момента съм малко в критично състояни и се опитвам успоредно с това да оправя и колата,но това не са проблеми с които да ви занимавам.Благодаря предварително на отзовалите се.Дори и от друг град,информация спрямо цени няма да е излишна 
			Andare Dopo Dio!
		- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Въпрос относно цена за ремонт?
Най-вероятно е ударила клапаните.
Зависи как я правиш и колко пари ти се дават.На мен преди на ИС-ката ремонта на главата ми излезе 960лв с включени масло и филтри в нея+труд.Това за пълна ревизия.Имаше 2 скъсани и 14 криви клапана
			
		Зависи как я правиш и колко пари ти се дават.На мен преди на ИС-ката ремонта на главата ми излезе 960лв с включени масло и филтри в нея+труд.Това за пълна ревизия.Имаше 2 скъсани и 14 криви клапана
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Re: Въпрос относно цена за ремонт?
SHeRiFa написа:Здрвейте колеги,изчетох голяма част от форума с това от части за моя проблем,но така и не ми стана ясно колко евентуално ще ми излезе всичко.Така...проблема е такъв ..."бумъра" започна да работи неравномерно ,все едно има изгоряла свещ.Всичко това стана след като я задържах 3-4 секунди в "лютеницата".Само че колата е с обикновенна газова и няма компютър като инжекциона и следователно няма прекъсвач,което значи ,че е отишла в критичните и от там се появи моя проблем.Колата държи около 3-400 оборота и почти ще загасне както се казва.Откачих бубините 1 х 1 ...нищо на 4ти цилиндър няма промяна,смених свеща на 4тия ...пак нищо,допирам я до купето искра-има.Не са бубини и свещи.Замерих компресията 1цилиндър-13,2ц-12,3ц-12.5,4ц-0 НУЛА,5ц-13.2,6ц-12.8.Оказа се ,че на 4ката няма компресия.Предполага се ,че е нагорял или ударен клапан/и.Сега и на въпроса ми ...каква ще е сумата за цялостния ремонт.И къде евентуално в Пловдив може да се свърши работа както трябва,без да сеи "оставят ръцете" ''майсторите".Всеки може да ми вземе парите,но в момента съм малко в критично състояни и се опитвам успоредно с това да оправя и колата,но това не са проблеми с които да ви занимавам.Благодаря предварително на отзовалите се.Дори и от друг град,информация спрямо цени няма да е излишна
Дали е клапан или сегмент не трябва да се гадае, а да се установи при измерването на компресията- от там цената може да варира в доста широки граници, едва ли някой може да ти даде дори и приблизително точна цифра и всичко ще стане напълно ясно при свалянето на главата. Не е ясно и дали ако проблема е в цилиндро- буталната група, няма да се наложи да се обслужи и главата- да кажем, ако "гумичките" на клапаните са в лошо състояние или, ако клапаните трябва да се шлифоват...- едва ли ще поискаш двигателя да се сглоби без да е направен напълно. За мен с оглед притесненото ти финансово състояние и вида на двигателя е по-добре да го смениш с друг.
- dbanchev
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 761
 - Регистриран на: 29.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 M52 газов котлон
 - Мечтае да кара: колело на кило ракия
 
Re: Въпрос относно цена за ремонт?
Колега, според мене да я възкресяваш тая 20ка ще ти излезе солено и неизгодно...... Аз лично моята я карам докато мотора се изтърбуши и после мятам 2,5 или 2,8 направо и ще стъпи по-евтино от ремонта на 20ката. Ако искаш да го направиш като хората мотора, едно1200-1500кинта поне части+ работа ще дадеш,  мотори има по 600- 700лв читави, вадиш твоя и мяташ другия.
			
		- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: Въпрос относно цена за ремонт?
В Пловдив цена общо 500лв за труд и части ,по-точно гарнитура на глава 60лв,гарнитура на капака на клапаните 45,гарнитура на всмукатели и изпускатели 50лв,клапани 2броя изпускателни 30 лв ,2 броя всмукателни 50лв,комплект гумички за клапаните 25лв.260лв за всичко + 30лв шлайф на главата ...труда около 200лв.Добре ли е
			Andare Dopo Dio!
		
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	