520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Ситуацията е следната (скорощен собственик на бмв съм) колата я имам от месец и за толкова време не може да разуча всички проблеми и решенията им.До днес сутринта не съм имал странни проблеми като гаснене,но днес докато отивах към работа около 6 сутринта ,колата запали без проблем от 1/4 оборот както през изминалия месец.Вдигна нормалната температура 90 градуса,но при 1 завой преди светофар я понастъпах над нормалното до 70-80 да хвана зеленото,след като го направих я пуснах по инерция и завих,при самото завиване угасна.Колата има газ (обикновенна),при всяко палене я паля на бензин.След това минавам на газ и не съм имал проблем за цял месец.При гасненето угасна на ГАЗ.Пробвах да запаля няколко пъти на газ и на бензин,но не се получи.Нямах време и я избутах в 1 уличка.След работа около 15:30 с един приятел свалихме клемата на акумулатора (около 80 АЧ ако не се лъжа) след около минута - 2 я закачихме ,паленето беше отново на бензин ,въртеше около 4-5 секунди преди да запали,но паленето не беше както преди.Едни мъчещо се ,а не както преди от четвърт оборот.Запали - както и да е ,прехвърляме на я газ и работи,форсира се-не гасне.Пробвах още няколко паления,пак трудничко на 3-4та секунда пали.Сутринта когато ми угасна ,вдигнах капака прегледах за течове или нещо съмнително (беше сравнително тъмничко) в бързината (за работа) пипнах изпарителя беше хладен ,но не леден/скрежасъл (както споменах по-горе температурата беше 90 градуса).Обезвъздушихме и след това към 10на километра нямах проблеми.От вкъщи до работата са 3-4км.Къде да търся проблема.Защото паленето не е същото както беше преди това.Освен да е паднал акумулатора от въртенето след загасването,но защо ми загасна и не пали на бензин поне?Не съм много запознат за това търся съдействие тук.Има къде по-запознати хора от мен,който се надявам да помогнат по някакъв начин .Поздрави.
			Andare Dopo Dio!
		- ceco_brusen
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 1.07.2010
 - Местоположение: общ.Мездра село Брусен
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 m52b20
 - Мечтае да кара: х5
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
SHeRiFa написа:Ситуацията е следната (скорощен собственик на бмв съм) колата я имам от месец и за толкова време не може да разуча всички проблеми и решенията им.До днес сутринта не съм имал странни проблеми като гаснене,но днес докато отивах към работа около 6 сутринта ,колата запали без проблем от 1/4 оборот както през изминалия месец.Вдигна нормалната температура 90 градуса,но при 1 завой преди светофар я понастъпах над нормалното до 70-80 да хвана зеленото,след като го направих я пуснах по инерция и завих,при самото завиване угасна.Колата има газ (обикновенна),при всяко палене я паля на бензин.След това минавам на газ и не съм имал проблем за цял месец.При гасненето угасна на ГАЗ.Пробвах да запаля няколко пъти на газ и на бензин,но не се получи.Нямах време и я избутах в 1 уличка.След работа около 15:30 с един приятел свалихме клемата на акумулатора (около 80 АЧ ако не се лъжа) след около минута - 2 я закачихме ,паленето беше отново на бензин ,въртеше около 4-5 секунди преди да запали,но паленето не беше както преди.Едни мъчещо се ,а не както преди от четвърт оборот.Запали - както и да е ,прехвърляме на я газ и работи,форсира се-не гасне.Пробвах още няколко паления,пак трудничко на 3-4та секунда пали.Сутринта когато ми угасна ,вдигнах капака прегледах за течове или нещо съмнително (беше сравнително тъмничко) в бързината (за работа) пипнах изпарителя беше хладен ,но не леден/скрежасъл (както споменах по-горе температурата беше 90 градуса).Обезвъздушихме и след това към 10на километра нямах проблеми.От вкъщи до работата са 3-4км.Къде да търся проблема.Защото паленето не е същото както беше преди това.Освен да е паднал акумулатора от въртенето след загасването,но защо ми загасна и не пали на бензин поне?Не съм много запознат за това търся съдействие тук.Има къде по-запознати хора от мен,който се надявам да помогнат по някакъв начин .Поздрави.
а как е с оборотите как работи сега мотора
виж маркуа след дебитомера да не се е извадил
- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Оборотите са си нормални,не играят нито на газ нито на бензин около 0.5-600.Ще видим сега дали ще имам проблем и дали ще запали.Ако не незнам къде да търся проблема след работа.Ще погледна тоя маркуч,но вчера извадени маркучи,кабели и прочие нямаше.
edit:сутринта запали все 1 нищо не е било предния ден.Загря си до 90° и на предния светофар пак угасна.Въртях 7-8 сек и запали.След 2 часа пак е палих инпак запали трудно.Съвети?
			edit:сутринта запали все 1 нищо не е било предния ден.Загря си до 90° и на предния светофар пак угасна.Въртях 7-8 сек и запали.След 2 часа пак е палих инпак запали трудно.Съвети?
Andare Dopo Dio!
		- kluna_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 245
 - Регистриран на: 14.02.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 
- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Днес 10ти ден ,няма никакви проблеми за момента (да чукна на дърво).Не трябваше ли този датчик да си замине по-рано през изминалите 10 дни или не е сигурно ,че е от него.Къде да ида за да разбера къде е проблема,на диагностика или на жичкаджия.Защото ми казаха ,че може да е някое реле което прекъсва бензин за да впръска газ-та и обратното (както казах по-горе обикновенна газ).Т.е. не се оправлява от комп. и някой реле/датчик (не съм много запознат) да прави парчета.
			Andare Dopo Dio!
		- sajonara
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 365
 - Регистриран на: 3.09.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530 M54B30
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Туй угасване на газ или на бензин ти го направи. Ако е на газ, на бензин имал ли си проблеми? Или обратното? Сервиз за БМВ - Мирафиори - (Явор) срещу Дунев ти препоръчвам. За газ - Еврогаз в Горна Баня - (Жоро).
			
		- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Гасненето е на газ,защото предимно я карам на газ.При паленето което винаги е на бензин имаше проблем.От Пловдив съм колега.Непознати са ми софийските сервизи.
			Andare Dopo Dio!
		- ivopicha
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1166
 - Регистриран на: 19.11.2003
 - Местоположение: Павликени
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E61 530D
 - Мечтае да кара: BMW 760Li
 - Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
При мен така гаснеше на газ при по студено време- примерно около 5 градуса. Проблема беше ниско ниво на антифриза. Като запаля и след около 5 минути и колата почва да прекъсва, все  едно се дави, колкото и да подавам газ изгасва. После не иска да запали и на бензин, защото скрежасва дебитомера. Чак след 10-15 минути запалва, но с повечко въртене. Голям зор беше докато открия проблема. То не беше смяна на мембраните   и клапанчитата на изпарителя...чудо. Това говоря за Е36 318i, но по принцип и на 2.0 мотора може би е същото.
			
		- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
ivopicha написа:При мен така гаснеше на газ при по студено време- примерно около 5 градуса. Проблема беше ниско ниво на антифриза. Като запаля и след около 5 минути и колата почва да прекъсва, все едно се дави, колкото и да подавам газ изгасва. После не иска да запали и на бензин, защото скрежасва дебитомера. Чак след 10-15 минути запалва, но с повечко въртене. Голям зор беше докато открия проблема. То не беше смяна на мембраните и клапанчитата на изпарителя...чудо. Това говоря за Е36 318i, но по принцип и на 2.0 мотора може би е същото.
Да ти кажа ,знаеш ли ,че и при мен може да е така.1во беше студено 2ро постоянно губи вода до някаква степен наливам,загрее колата и почва да излиза,но стига до 1 ниво и повече не пада.Сега както се постопли няма никакви проблеми.И 2та пъти водата ми беше до това ниско ниво което явно има въздух в изпарителя,но се чудя защо на бензин не искаше да пали.Но щом охлажда дебитомера това е друга бира.Сега трябва да оправя въпросния теч.Виждам как капе вода,но не виждам точно от къде е.
Andare Dopo Dio!
		- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
може и да няма течове... ако нивото пада до някъде и се задържа там, най-логичния виновник е капачката, която държи по-ниско налягане от необходимото...
могат да се случат и други неприятни неща по тази причина...
			
		могат да се случат и други неприятни неща по тази причина...
- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Течове има,но само когато долея вода до нивото което трябва и след като загрее да почне да циркулира.След спиране забелязвам как капе отдолу и това е докато не стигне едно ниво което няма на къде повече и колкото и да карам след това с това ниво на водата няма течове.Т.е. изтича 2 литра и повече не може,наливам 2 литра изтичат си и после пак 2,2,2,2 и така докато не затегна виновника.
			Andare Dopo Dio!
		- scorpion77
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 5
 - Регистриран на: 25.05.2015
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Здравейте,както каза колегата kluna_,датчика на коляновия вал си заминава.имах същия проблем.
			
		- SHeRiFa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 118
 - Регистриран на: 27.08.2012
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ е39 2.0i
 - Мечтае да кара: Е38 4.4i
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Незнам колко време си заминава този датчик,но вече стана месец както виждам и проблема не се е появил отново.
			Andare Dopo Dio!
		- Ivotodorovj
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 58
 - Регистриран на: 14.12.2013
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 523I
 - Мечтае да кара: BMW X6
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
И Аз съм за Датчик колянов вал смених го миналата седмица !!! симптоми на бензин/газ при подаване на рязко газ на ниските прекъсва и пали трудно 
 
			
		- scorpion77
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 5
 - Регистриран на: 25.05.2015
 
Re: 520 газ/бензин съмнително гаснене/проблем при палене
Същите симптоми са при мен....намерих втора употреба оригинален...не стана,сега ще поръчвам нов.но се двуомя дали да взема италиянски  или на Сименс
			
		
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


