Теч на масло от турбина
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- nikolai777
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 2
 - Регистриран на: 18.06.2015
 - Пол: Мъж
 
Теч на масло от турбина
Здравейте колеги 
 ,преди 1000 километра смених маслото на 525 Common rail 163 hp с MOTUL 5W40 8100 x cess,но скоро забелязах,че има теч на масло от турбината...Въпроса ми е дали ако сипя по-гъсто например 15W40 течът ще спре,и каква марка ми препоръчвате? 
			
		
 ,преди 1000 километра смених маслото на 525 Common rail 163 hp с MOTUL 5W40 8100 x cess,но скоро забелязах,че има теч на масло от турбината...Въпроса ми е дали ако сипя по-гъсто например 15W40 течът ще спре,и каква марка ми препоръчвате? - Ilko Ivanov
 - некъв ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3688
 - Регистриран на: 29.03.2009
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: F02 750iL
 
Re: Теч на масло от турбина
Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
			
		- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Теч на масло от турбина
Сваляй турбината и я ремонтирай - колкото по-навреме, толкова по-малко пари ще струва. Течове не се спират с повишаване на вискозитета - още повече, че 5в40 е максималният за този мотор...
			
		- bigdady
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 750
 - Регистриран на: 15.03.2006
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525d
 - Мечтае да кара: m6 grandcoupe
 - Детайли за колата: e39 01
 
Re: Теч на масло от турбина
първо си смени филтъра на картерните газове, а маслото ако сипеш по гъстото ще я съсипеш, провери аксиалният луфт на турбината и ако е ок и не свири и си върви колата изобшо не я пипай.
			
		- Elesar74
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2284
 - Регистриран на: 10.04.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Долното
 - Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
 
Re: Теч на масло от турбина
Аз искам да питам, ти колега как разбра, че има теч на масло от турбината? Това първо. Второ, последвай съвета на bigdady и смени филтъра на картерните газове.
			Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- nikolai777
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 2
 - Регистриран на: 18.06.2015
 - Пол: Мъж
 
Re: Теч на масло от турбина
Elesar74 написа:Аз искам да питам, ти колега как разбра, че има теч на масло от турбината? Това първо. Второ, последвай съвета на bigdady и смени филтъра на картерните газове.
Закарах я в сервиз и там ми казаха откъде идва течът,но не исках да се занимавам със сваляния и такива простотии,защото 3 дни в сервиза не ми мърдат,ще послушам bigdaddy и ще направя това,което каза.Благодаря за бързите отговори
- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Теч на масло от турбина
Аз да попитам - защо заради филтъра на картерната вентилация ще има омасляване върху турбината....!? Разход на масло заради неизправен клапан знам, че може да има, но омасляване върху турбината... 
И освен аксиалният трябва да се провери и радиалният луфт...
			
				
И освен аксиалният трябва да се провери и радиалният луфт...
Последна промяна Z3Ro* на 19 Юни 2015, 22:32, променена общо 1 път
					
				
			
		- racing_team_vidin
 - ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 1060
 - Регистриран на: 10.10.2008
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65 black- sport package
 
Re: Теч на масло от турбина
Първо: Илко ме разби! Прав е! 
 
Второ: Това омасляване къде е на турбото , на изхода, на входа, високото или ниското на маслото- конкретизирай, за да получиш съвет.
			
		Второ: Това омасляване къде е на турбото , на изхода, на входа, високото или ниското на маслото- конкретизирай, за да получиш съвет.
Re: Теч на масло от турбина
Ilko Ivanov написа:Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
Не е ли малко рядичко?

- bigdady
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 750
 - Регистриран на: 15.03.2006
 - Местоположение: гр.София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525d
 - Мечтае да кара: m6 grandcoupe
 - Детайли за колата: e39 01
 
Re: Теч на масло от турбина
Когато кланапана не е наред налягането което създава не е това което трябва да бъде и набива масло от картерната вентилация, има много теми за този филтър прочети и ще ти стане ясно.
			
		- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Теч на масло от турбина
Не аз трябва да ги прочета... Отвори един клапан, разгледай го, помисли и питай някой, ако трябва - ще ти стане ясно как работи системата и ще разбереш, че от този клапан може да има разход на масло, но не и омасляване по турбината...
			
		- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Re: Теч на масло от турбина
Ilko Ivanov написа:Сложи 75w140 и със сигурност ще спре теча от турбината .
xaaxaxax луд си
- racing_team_vidin
 - ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 1060
 - Регистриран на: 10.10.2008
 - Местоположение: Видин
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65 black- sport package
 
Re: Теч на масло от турбина
Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация 
Номер 6- 8-9-10

			
		Номер 6- 8-9-10

- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Теч на масло от турбина
racing_team_vidin написа:Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация
Номер 6- 8-9-10
Аз доколкото знам, на М57 картерната вентилация влиза към входа на всмукателния колектор към главата - ето от тази схема номер 11: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2316
Това, което си посочил, е оборудване за коли за студен климат - 9 дори е подгряващ елемент, но го няма на всички коли, оборудвани за студен климат.
Re: Теч на масло от турбина
Z3Ro* написа:racing_team_vidin написа:Омасляването от клапана се получава на входа на турбото, нали там отива картерната вентилация
Номер 6- 8-9-10
Аз доколкото знам, на М57 картерната вентилация влиза към входа на всмукателния колектор към главата - ето от тази схема номер 11: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2316
Това, което си посочил, е оборудване за коли за студен климат - 9 дори е подгряващ елемент, но го няма на всички коли, оборудвани за студен климат.
Аз имам същия проблем, значи маслото капе от малкото маркуче(на някой мотори е е по дълъг ) под дебитомера, от него се извеждат маслените пари и ги засмуква турбината заедно с въздуха и ги нагнетява по кулери АГР-ри прочие!
Направих си проба, изведох този маркуч да не засмуква турбината от него, и го изведох под колата, а входа към турбото го затапих, карах седмица и нямаше течове и омазнявания по турбото, кулера и АГР-бяха сухи на барут.
Върнах всичко обратно и пак се почна, омазняване
 Забелязах, че клапана изпуска доста пари, което явно не би трябвало да е така, сменян е с ОЕМ и е от новите, и при гасене тези пари се дигат до дебитомера и въздушния филтър, затова са ни черни филтрите, а дебитомерите я бачкат-я не  
  Търся решение, но за сега не виждам  
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
