Къде е минимума?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Къде е минимума?
Здравейте колеги. Къде се намира минимума и максимума на този вид разширителен съд.Питам,защото при старата ми кола (Нисан) системата беше такава,че антифриза винаги седеше на минимума.Като я взех беше на минимум и долях до макс,след няколко дни пак беше  на мин. и седеше така докато не я продадох.Говорих с колеги с нисани и при тях си беше така...Та искам да разбера сега на бавареца дали нивото е в нормата 
  
			
  
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- Conqueror
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 535
 - Регистриран на: 15.09.2011
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колело
 - Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
 
Re: Къде е минимума?
Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.
			После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.


- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Re: Къде е минимума?
CuMo написа:Абсолютният минимум e някъде чак под последната черта, преди да почне да смуче въздух. Ако си нямаш работа, с една 50 кубикова спринцовка и шлаух източи антифриза на студена отдавна кола и виж как е вътре.
После си го върни обратно, нищо няма да й стане. Хубаво затегни капачката после.
Нивото в разширителния съд се колебае доста между студена и топла, както има значение дали си ползвал парното или не. Ако не ползваш парното - обемът нагрята течност е един, а ако го ползваш - друг, съответно и разширението в системата е различно. Може да има разлика 5-6 черти.
Моята студена е някъде на 2/5, а на загряла към средата на казана. Скоро обаче не съм му обръщал много внимание.
Имай предвид, че вероятно за разлика от нисан, налягането на системата е по-високо. 2 атмосфери някъде. Та като отвиваш капачката - умната.
Благодарско колега!Жив и здрав...
  
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	