Проблем с перката на климата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- bam-bam
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3665
 - Регистриран на: 25.12.2006
 - Местоположение: македонче
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39
 - Мечтае да кара: Е92
 
Проблем с перката на климата
Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?
			Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?
- oci
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3949
 - Регистриран на: 18.07.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '12 BMW F10
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: Проблем с перката на климата
bam-bam написа:Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?
с три пина или с четири е буксата на перката
- slaiko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 84
 - Регистриран на: 16.01.2010
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
 
Re: Проблем с перката на климата
bam-bam написа:Колата е 99 седан 520 двоен ванус.
Не ми работи климатика.
Перката грам не включва.
Ходих на един майстор за фреон, закачи я и вика има някакво налягане май е другаде проблема.
Как мога да разбера дали е изгоряла ?
Има ли нещо бушон това чудо.
Някакви идеи ... на диагностика ще излезе ли ?
Най вероятно са ти изгорели съпротивленията на перката.
- jivakula
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 132
 - Регистриран на: 17.05.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
 - Мечтае да кара: само BMW-та
 
Re: Проблем с перката на климата
99 г. двоен ванус с перка с 4 пина със съпротивления.......незнам да има. По вероятно е да е заминала перката(управлението).
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
			Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- T1000
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 3
 - Регистриран на: 28.10.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 Touring 525tds
 
Re: Проблем с перката на климата
И аз имах такъв проблем, оказа се едно от съпротивленията. Те са едни... "блокчета" точно пред самата перка.
90 лв. нов оригинален комплект и профилактично прочистване на радиаторите отвън и вътре решиха проблема.
			90 лв. нов оригинален комплект и профилактично прочистване на радиаторите отвън и вътре решиха проблема.
I'll be back®
		- bam-bam
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3665
 - Регистриран на: 25.12.2006
 - Местоположение: македонче
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39
 - Мечтае да кара: Е92
 
Re: Проблем с перката на климата
Има развитие по темата, но понеже е много дълго ще го спестя и направо ще кажа какво разбрах.
Климата работи (включва и духа студено 10 от 10 опита), като се махне датчика за темп.
Сложи ли се , няма включване докато показва някакви стойности -30/-20 и докато падне на -4 включва сам и после гасиш/палиш бачка си.
Вдигне ли се темп над -15 няма пускане, не си въобразявам понеже на 2-3 пъти го хващам около -5 и тръгва да работи.
Четох , че този датчик няма никакво значение, но е факт, че при мен има.
Датчика е наред, пробвано с друг здрав и на него показва -30/-20.
			Климата работи (включва и духа студено 10 от 10 опита), като се махне датчика за темп.
Сложи ли се , няма включване докато показва някакви стойности -30/-20 и докато падне на -4 включва сам и после гасиш/палиш бачка си.
Вдигне ли се темп над -15 няма пускане, не си въобразявам понеже на 2-3 пъти го хващам около -5 и тръгва да работи.
Четох , че този датчик няма никакво значение, но е факт, че при мен има.
Датчика е наред, пробвано с друг здрав и на него показва -30/-20.
- omegaart
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1266
 - Регистриран на: 29.11.2007
 - Местоположение: Sofia/Bulgaria
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 - 540
 - Мечтае да кара: Trabant
 
Re: Проблем с перката на климата
bam-bam написа:Има развитие по темата, но понеже е много дълго ще го спестя и направо ще кажа какво разбрах.
Климата работи (включва и духа студено 10 от 10 опита), като се махне датчика за темп.
Сложи ли се , няма включване докато показва някакви стойности -30/-20 и докато падне на -4 включва сам и после гасиш/палиш бачка си.
Вдигне ли се темп над -15 няма пускане, не си въобразявам понеже на 2-3 пъти го хващам около -5 и тръгва да работи.
Четох , че този датчик няма никакво значение, но е факт, че при мен има.
Датчика е наред, пробвано с друг здрав и на него показва -30/-20.
Е как да няма бе човек, нали е КЛИМАТРОНИК следи външна и вътрешна температура и съответно избира кво да прави.
Тоя датчик е без пари , смени си го и не се занимавай повече.
- bam-bam
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3665
 - Регистриран на: 25.12.2006
 - Местоположение: македонче
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39
 - Мечтае да кара: Е92
 
Re: Проблем с перката на климата
Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.
Sent from my iPhone
			Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.
Sent from my iPhone
- jivakula
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 132
 - Регистриран на: 17.05.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
 - Мечтае да кара: само BMW-та
 
Re: Проблем с перката на климата
bam-bam написа:Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.
Sent from my iPhone
Я кажи къде ти я показва тази температура -20, -4, -30 и т.н., натаблото ли..къде? И как така при температура 25 градуса ти имаш -4 и датчика ти раборил нормално?!?!
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk

- oci
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3949
 - Регистриран на: 18.07.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: '12 BMW F10
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: Проблем с перката на климата
jivakula написа:bam-bam написа:Така бях чел,че този на бронята не влияе да пусне да духа или не.
Но пък написах,че той е здрав и въпреки това темперАтурата не е точна.
Друго какво може да шашка системата и да ми показва такива -20/30 градуса и да се мени и да пада до -4/5.
Sent from my iPhone
Я кажи къде ти я показва тази температура -20, -4, -30 и т.н., натаблото ли..къде? И как така при температура 25 градуса ти имаш -4 и датчика ти раборил нормално?!?!
Датчика е термистор ако кабелите са с нарушена изолация може да показва друго
Sent from my LG G2 mini using Tapatalk
- bam-bam
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3665
 - Регистриран на: 25.12.2006
 - Местоположение: македонче
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39
 - Мечтае да кара: Е92
 
Re: Проблем с перката на климата
На таблото много ясно.
Ако сега отида и махна датчика показва директно -40 и тръгва да работи.
Сложа ли го почва да показва какво му е кеф.
Ония ден паля на -7 бачка.
На следващия паля показва -25 и не работи.
Ако тръгна на път и го оставя на снежинка някак пада -20/-10 и последния път стигна до -4 и заработи сам.
За това го заследих и казвам, че при някакви -5 показание работи.
А датчика го сложих на друга кола и показва +23, значи си работи.
За това търся логика в показанията и работи/не работи.
И питам какво друго може да го кара да показва такива луди градуси при сложен датчик.
Махна ли го си е -40 и видимо всичко работи.
			Ако сега отида и махна датчика показва директно -40 и тръгва да работи.
Сложа ли го почва да показва какво му е кеф.
Ония ден паля на -7 бачка.
На следващия паля показва -25 и не работи.
Ако тръгна на път и го оставя на снежинка някак пада -20/-10 и последния път стигна до -4 и заработи сам.
За това го заследих и казвам, че при някакви -5 показание работи.
А датчика го сложих на друга кола и показва +23, значи си работи.
За това търся логика в показанията и работи/не работи.
И питам какво друго може да го кара да показва такива луди градуси при сложен датчик.
Махна ли го си е -40 и видимо всичко работи.
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани