N42-дим зад мотора....

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от jonybravo_bg » 10 Апр 2015, 17:54

Често проблемът е от гарнитурата на капака на клапаните. В моя случай я смених (както смених и уплътненията на вакумпомпата). След година пак ми направи впечатление, че пропушва. Сега като я погледна покрай капака се вижда, че има омазняване. Големия проблем тук е , че капакът на клапаните е пластмасов и от времето и високата температура е леко крив и това не позволява коректен монтаж и еднакъв натиск по цялата площ на капака. И така отзад в ляво където мотора е наклонен и винаги има горещо масло отново се появява теч. По мое мнение най добре е смяна на гарнитура и капак, но капака мисля , че е около 600 лв.
Последна промяна jonybravo_bg на 22 Окт 2015, 20:08, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от pimpo » 06 Юли 2015, 15:18

KpuB4o написа:Колеги, а размера на малкия О-ринг може ли ?

Никой ли не знае този размер?
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 12.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 325i
Мечтае да кара: Балканче
Детайли за колата: M54B25

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от Tunturi » 07 Юли 2015, 13:25

При мен така правеше от гарнитурата на капака със селикон не ми се получиха добре нещата, но малко кофти и беше поставена и си купих нова която не съм селиконизирал и засега (поне 2 години) изглеждат наред нещата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.03.2015
Местоположение: градът на тепетата
Пол: Мъж
Кара: 318i (E46)фейс
Мечтае да кара: ойрофайтър

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от lafi » 09 Юли 2015, 17:11

pimpo написа:
KpuB4o написа:Колеги, а размера на малкия О-ринг може ли ?

Никой ли не знае този размер?

Аз сложих 53х2,5-толкова го измериха в магазина,а големия е 95х3.
Само да спомена и аз за нещо от моят опит при смяната на тези опръстени,за което не е споменато в никой форум.
Та забелязах,че на самата главата около отвора за помпата има две малки ръбчета(останали най-вероятно от технологичния процес на изрязване на отвора) противоположно разположени,точно където ляга пръстена върху главата.Тези ръбчета са толкова малки,че с огледалце почти не се забелязват,но се напипват добре с пръсти.Именно тези ръбчета според мен са причина за честите течове на масло от там,тъй като с времето както се знае пръстените губят еластичността си и там ,където по контактната повърхност има неравности се образуват микроотворчета и от там започва да сълзи маслото.За премахването на този "технологичен дефект"(което според мен ще доведе до по-дълъг експлоатиционен период на пръстените) аз използвах водна шкурка.Силикон не съм слагал за сега.Самото напасване с вала при поставянето при мене стана от раз-благодарение на испекционното огледалце.За сега(вече 2 месеца) няма течове,надявам се поне 2-3г. да е така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от KpuB4o » 05 Фев 2017, 12:42

Колеги здравейте,
когато отворя помпата в нея има доста масло, като сменя О пръстените, само да намажа ли за да не трие на сухо или пак да си я напълня както беше ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 10.12.2014
Кара: E46 318i 2002

Re: N42-дим зад мотора....

Мнение от Taricate » 05 Фев 2017, 16:05

KpuB4o написа:Колеги здравейте,
когато отворя помпата в нея има доста масло, като сменя О пръстените, само да намажа ли за да не трие на сухо или пак да си я напълня както беше ?


Капваш само малко, колкото да не е сухо, със същото масло, с което караш и затваряш добре. Тя ще се напълни след 10-15 сек. когато запалиш.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook