N42-дим зад мотора....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: N42-дим зад мотора....
Често проблемът е от гарнитурата на капака на клапаните. В моя случай я смених (както смених и уплътненията на вакумпомпата). След година пак ми направи впечатление, че пропушва. Сега като я погледна покрай капака се вижда, че има омазняване. Големия проблем тук е , че капакът на клапаните е пластмасов и от времето и високата температура е леко крив и това не позволява коректен монтаж и еднакъв натиск по цялата площ на капака. И така отзад в ляво където мотора е наклонен и винаги има горещо масло отново се появява теч. По мое мнение най добре е смяна на гарнитура и капак, но капака мисля , че е около 600 лв.
Последна промяна jonybravo_bg на 22 Окт 2015, 20:08, променена общо 1 път
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: N42-дим зад мотора....
KpuB4o написа:Колеги, а размера на малкия О-ринг може ли ?
Никой ли не знае този размер?
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Tunturi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 12.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325i
- Мечтае да кара: Балканче
- Детайли за колата: M54B25
Re: N42-дим зад мотора....
При мен така правеше от гарнитурата на капака със селикон не ми се получиха добре нещата, но малко кофти и беше поставена и си купих нова която не съм селиконизирал и засега (поне 2 години) изглеждат наред нещата.
- lafi
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.03.2015
- Местоположение: градът на тепетата
- Пол: Мъж
- Кара: 318i (E46)фейс
- Мечтае да кара: ойрофайтър
Re: N42-дим зад мотора....
pimpo написа:KpuB4o написа:Колеги, а размера на малкия О-ринг може ли ?
Никой ли не знае този размер?
Аз сложих 53х2,5-толкова го измериха в магазина,а големия е 95х3.
Само да спомена и аз за нещо от моят опит при смяната на тези опръстени,за което не е споменато в никой форум.
Та забелязах,че на самата главата около отвора за помпата има две малки ръбчета(останали най-вероятно от технологичния процес на изрязване на отвора) противоположно разположени,точно където ляга пръстена върху главата.Тези ръбчета са толкова малки,че с огледалце почти не се забелязват,но се напипват добре с пръсти.Именно тези ръбчета според мен са причина за честите течове на масло от там,тъй като с времето както се знае пръстените губят еластичността си и там ,където по контактната повърхност има неравности се образуват микроотворчета и от там започва да сълзи маслото.За премахването на този "технологичен дефект"(което според мен ще доведе до по-дълъг експлоатиционен период на пръстените) аз използвах водна шкурка.Силикон не съм слагал за сега.Самото напасване с вала при поставянето при мене стана от раз-благодарение на испекционното огледалце.За сега(вече 2 месеца) няма течове,надявам се поне 2-3г. да е така.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: N42-дим зад мотора....
Колеги здравейте,
когато отворя помпата в нея има доста масло, като сменя О пръстените, само да намажа ли за да не трие на сухо или пак да си я напълня както беше ?
когато отворя помпата в нея има доста масло, като сменя О пръстените, само да намажа ли за да не трие на сухо или пак да си я напълня както беше ?
Re: N42-дим зад мотора....
KpuB4o написа:Колеги здравейте,
когато отворя помпата в нея има доста масло, като сменя О пръстените, само да намажа ли за да не трие на сухо или пак да си я напълня както беше ?
Капваш само малко, колкото да не е сухо, със същото масло, с което караш и затваряш добре. Тя ще се напълни след 10-15 сек. когато запалиш.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани