Меган или Ксара?
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Меган или Ксара?
Ние сме имали седана на Меган-а, беше с 2-литров бензинов мотор със 136 коня, за 6 години не сме имали никакви проблеми, освен че веднъж сме му допълвали климатроника с фреон и сме му сменяли акумулатора, понеже умря
Бяха му навъртяни около 200 000км, предимно по западноевропейските магистрали 


- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Меган или Ксара?
И към настоящия момент в семейството се управлява Ксара като посочената от колегата в началото на темата. Страшно здрав автомобил, стига към момента на закупуването да не е бил в окаяно състояние и амортизиран безкрайно много. Доста от френските автомобили са ноторно известни с електрически проблеми, но специално с Ксарата не съм имал каквито и да било. Електрическите стъкла и огледала функционират коректно, сензорът за дъжд, климатикът и датчиците също. При тези автомобили проблемен е задният мост. Много често торсионите са се предали с годините и се чува скърцане, потропване и едно доста кофти дрънчене. Обслужване на задния мост правих преди около 2 месеца и имаше доста неща за смяна. Общата стойност по спомен бе около 300 лв. с включен труд. Поддръжката, генерално погледнато, е минимална и стойността на частите не е висока. Меганът е малко по- съвременен, тъй като посочената Ксара, макар и да е фейслифт, е с инвестирана технология от деветдесетте.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Меган или Ксара?
Мегана е на греда отзад 

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Меган или Ксара?
Макар, че на автора му писах на лично, още малко неща по Меган 2, в случая ДЦИ.
Ако може да не съглася с теб. Тоя отвор не знам за кво е, ама нито е за фара, нито за нафтовия филтър. Достъпна е крушката колкото и висящия лагер на е34-ката. Не че не успях да ги сменя и двете без да свалям нищо, но това според мен мога да го направя само АЗ!
* Наложи се да сваля фара след като изчезна тока до крушката... Без крушка 11 волта, слагам крушката - нема никой.... Са фара е захранен от габарита! Иначе за да свалиш фара се сваля:
1. Кора под мотора
2. Подкалници
3. Цялата предна броня
4. Откачат се халогените
Добре че го направих за да разбера, че стойките на водния радиатор са се строшили и 3-те радиатора си "денсеха" из коша само на маркучите....
* Като спря да се вдига стъклото на едната предна врата, найш ли кво.... Кората я свалях 2 дни. Има повече щипки и болтове от предната броня!!!! Строших няколко неща, а за капак на всичко мотора за джама се държи на кората, а не на вратата. Не можеш да тестваш без да я сглабяш... При мен се оказа разхлабил се куплунг.
* Разхлабен подкалник(липсващи щипки) беше протъркал спирачния маркуч, в резултат протече и останах без спирачки. Сигнализация за това имаше, чак след като не успях да спра на няколко пъти...
* По-горе споменатите injection fault се оказаха от нацепени маркучи за обратна нафта при дюзите. Нафта се стича от тях
баш върху куплунгите и колата директно гаснеше...
* Обади се заден лагер, карах извсно време и накрая отивам да го сменям и се оказа, че някога е бил сменян и не е бил затегнат. Отвих болта по-лесно от тези на джантите
* Сменях предни амортесьори + опорен тампон, защото явно е имала удар таз мойта.
* От няколко дни датчика на горивото ту отчита ту не...
* Капака на мотора се трие в плюсовия кабел на акумулатора.
* Пробката за маслото на картера е вътрешен(дръжте се) квадрат. Къв е бил тоя зор да измислят нов болт за таа работа не знам.
* При смяна на филтъра на маслото, уреда за развиване на филтри изпадна (изпадна щото няма място да бръкнеш като хората) баш върху клемите на стартера. Колата не беше на контакт или квото и да било но се разфърчаха такива искри, че след това развързах акумулатора. След това ел. стъклата се повдигаха само с по сантиметър - отидох в РЕНО. Познаха, че съм свалял акумулатора - требвало да си обуча стъклата едно по едно (напушва ме смях само докато го пиша това....)
* Няма сигнал с дългите светлини - колко му е?!, ама няма ....
* В жабката имам табела с надпис "the sport way" Не е сериозно това...
* На старата Ксара съм заварявал предни седалки, че се беха сцепили!
Рендето го имам от 1 година - ще съжалявам до края на живота му, че не си взех отново е34-ка, ма жената каза "нова и надеждна кола". Кво разбира тя?! Кеф и беше с 2.5 бензин ама било изгнило.... Земи са.... Ама го правим аз....
"Човек си купува френска кола само веднъж в живота" От мен ако зависи, никога повече... Никви експерименти...
В моя случай разхода е единствения плюс(градско 5.5 извънградско 6), както и че не ми пука за него. Отпред и отзад е широко почти колкото в е34, редя си 3 колела на покрива и си върша работа с него... Иначе е абсолютен кенеф от към возия и пътно поведение. Движи се добре в снега(с вериги), но за сметка на това, ако гумите са зле, отзад се дрифти.
За Бога - хора, не си купувайте подобни "машини"
Оувър енд аут.
ивчо написа: Има си сервизен отвор в подкалника, и достъпът до крушката е лесен![]()
Ако може да не съглася с теб. Тоя отвор не знам за кво е, ама нито е за фара, нито за нафтовия филтър. Достъпна е крушката колкото и висящия лагер на е34-ката. Не че не успях да ги сменя и двете без да свалям нищо, но това според мен мога да го направя само АЗ!
* Наложи се да сваля фара след като изчезна тока до крушката... Без крушка 11 волта, слагам крушката - нема никой.... Са фара е захранен от габарита! Иначе за да свалиш фара се сваля:
1. Кора под мотора
2. Подкалници
3. Цялата предна броня
4. Откачат се халогените
Добре че го направих за да разбера, че стойките на водния радиатор са се строшили и 3-те радиатора си "денсеха" из коша само на маркучите....
* Като спря да се вдига стъклото на едната предна врата, найш ли кво.... Кората я свалях 2 дни. Има повече щипки и болтове от предната броня!!!! Строших няколко неща, а за капак на всичко мотора за джама се държи на кората, а не на вратата. Не можеш да тестваш без да я сглабяш... При мен се оказа разхлабил се куплунг.
* Разхлабен подкалник(липсващи щипки) беше протъркал спирачния маркуч, в резултат протече и останах без спирачки. Сигнализация за това имаше, чак след като не успях да спра на няколко пъти...
* По-горе споменатите injection fault се оказаха от нацепени маркучи за обратна нафта при дюзите. Нафта се стича от тях
баш върху куплунгите и колата директно гаснеше...
* Обади се заден лагер, карах извсно време и накрая отивам да го сменям и се оказа, че някога е бил сменян и не е бил затегнат. Отвих болта по-лесно от тези на джантите
* Сменях предни амортесьори + опорен тампон, защото явно е имала удар таз мойта.
* От няколко дни датчика на горивото ту отчита ту не...
* Капака на мотора се трие в плюсовия кабел на акумулатора.
* Пробката за маслото на картера е вътрешен(дръжте се) квадрат. Къв е бил тоя зор да измислят нов болт за таа работа не знам.
* При смяна на филтъра на маслото, уреда за развиване на филтри изпадна (изпадна щото няма място да бръкнеш като хората) баш върху клемите на стартера. Колата не беше на контакт или квото и да било но се разфърчаха такива искри, че след това развързах акумулатора. След това ел. стъклата се повдигаха само с по сантиметър - отидох в РЕНО. Познаха, че съм свалял акумулатора - требвало да си обуча стъклата едно по едно (напушва ме смях само докато го пиша това....)
* Няма сигнал с дългите светлини - колко му е?!, ама няма ....
* В жабката имам табела с надпис "the sport way" Не е сериозно това...
* На старата Ксара съм заварявал предни седалки, че се беха сцепили!
Рендето го имам от 1 година - ще съжалявам до края на живота му, че не си взех отново е34-ка, ма жената каза "нова и надеждна кола". Кво разбира тя?! Кеф и беше с 2.5 бензин ама било изгнило.... Земи са.... Ама го правим аз....

"Човек си купува френска кола само веднъж в живота" От мен ако зависи, никога повече... Никви експерименти...
В моя случай разхода е единствения плюс(градско 5.5 извънградско 6), както и че не ми пука за него. Отпред и отзад е широко почти колкото в е34, редя си 3 колела на покрива и си върша работа с него... Иначе е абсолютен кенеф от към возия и пътно поведение. Движи се добре в снега(с вериги), но за сметка на това, ако гумите са зле, отзад се дрифти.
За Бога - хора, не си купувайте подобни "машини"
Оувър енд аут.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Меган или Ксара?
АААА, забравих...
* Лентовия кабел за еър бега във волана е детска болест, като го взех всичко ток, в последствие се прекъсна. Сега имам лампа, че беговете не функционират - кабела 280 лева - ако искаш....
* Пали се с карта. Както казаха от РЕНО - седнеш ли на нея - отпиши я. Нова или втора - 200 лева - ако искаш...
* Един ни засече на магистралата и жената строши волана в желанието и уплахата за да натисне клаксона. По моргите всички волани са сцепени - ако искаш...
* Клаксона беше се преебал - едвам мъцкаше - Са съм с такъв от Е34, ма понеже е друг и са е на друго място, че иначе няма място...
* Джантите са ми Борбет от 90-та година, щото оригиналните бяха със заварка след преминаване през дърво
, да дърво! И като ги свалиш и никога не стоят прави, ми се падаха... Пуснах ги за 170 лева - 16-ки със заварка... Строшиха ми телефона да ги купуват от къде ли не. Продадох ги за 1 ден! Баси кефа....
* Като си подпре крака навигатора до централната колона и почва нещо да скърца.
* Внтилатора и той скрибуца от време на време. Ако не е на 3-та дори и с нов филтър - все едно нищо не се случва...
* Колата е на 126 хиляди километра!
Авеее по таа кола правя такива неща дето по 27 годишната ми е30-ка съм сигурен, че никога няма да ми се наложи...
На жената, бащата купи чисто ново Пежо 206, са е на 5 години.
Отдолу са му изгнили всички свръзки на купето.
Гърнето му се разпадна.
Детски проблем с прегряване и гаснене в движение.
Лайсните се белят.
Вратите скърцат.
Колата няма и 40к км.
Автора да му мисли...
* Лентовия кабел за еър бега във волана е детска болест, като го взех всичко ток, в последствие се прекъсна. Сега имам лампа, че беговете не функционират - кабела 280 лева - ако искаш....
* Пали се с карта. Както казаха от РЕНО - седнеш ли на нея - отпиши я. Нова или втора - 200 лева - ако искаш...
* Един ни засече на магистралата и жената строши волана в желанието и уплахата за да натисне клаксона. По моргите всички волани са сцепени - ако искаш...

* Клаксона беше се преебал - едвам мъцкаше - Са съм с такъв от Е34, ма понеже е друг и са е на друго място, че иначе няма място...
* Джантите са ми Борбет от 90-та година, щото оригиналните бяха със заварка след преминаване през дърво

* Като си подпре крака навигатора до централната колона и почва нещо да скърца.
* Внтилатора и той скрибуца от време на време. Ако не е на 3-та дори и с нов филтър - все едно нищо не се случва...
* Колата е на 126 хиляди километра!
Авеее по таа кола правя такива неща дето по 27 годишната ми е30-ка съм сигурен, че никога няма да ми се наложи...
На жената, бащата купи чисто ново Пежо 206, са е на 5 години.
Отдолу са му изгнили всички свръзки на купето.
Гърнето му се разпадна.
Детски проблем с прегряване и гаснене в движение.
Лайсните се белят.
Вратите скърцат.
Колата няма и 40к км.
Автора да му мисли...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Меган или Ксара?
KPETEH написа: Тоя отвор не знам за кво е, ама нито е за фара, нито за нафтовия филтър.
Френските инженери блестят по собствен начин. Ситроен според мен взимат най-тежките наркотици.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Меган или Ксара?
KPETEH написа:....

Аз френска кола не съм имал никога...А разправят, че били евтини, дуракоустоичиви и здрави.




Ubi dubium, ibi libertas
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Меган или Ксара?
KPETEH написа:Ако може да не съглася с теб.
Може бре, за теб винаги![]()
* Разхлабен подкалник(липсващи щипки) беше протъркал спирачния маркуч, в резултат протече и останах без спирачки. Сигнализация за това имаше, чак след като не успях да спра на няколко пъти...
Тия щипки са по 1 лев
* По-горе споменатите injection fault се оказаха от нацепени маркучи за обратна нафта при дюзите. Нафта се стича от тях
баш върху куплунгите и колата директно гаснеше...
И колегата ги смени заради това ! Но питането е за бензин двиг
* Обади се заден лагер, карах извсно време и накрая отивам да го сменям и се оказа, че някога е бил сменян и не е бил затегнат. Отвих болта по-лесно от тези на джантите
Е тук е готиното за Рено - лагер върви със спирачен диск 120-150 на бр според зависи фирма и т.н.
* Сменях предни амортесьори + опорен тампон, защото явно е имала удар таз мойта.
* От няколко дни датчика на горивото ту отчита ту не...
* Капака на мотора се трие в плюсовия кабел на акумулатора.
Не съм забелязал такова нещо !
* Пробката за маслото на картера е вътрешен(дръжте се) квадрат. Къв е бил тоя зор да измислят нов болт за таа работа не знам.
Това е от татово време още при рено![]()
* На старата Ксара съм заварявал предни седалки, че се беха сцепили!
Другият френско каращ на същата кола го е правил същото ... Явно не издържат много![]()
Рендето го имам от 1 година - ще съжалявам до края на живота му, че не си взех отново е34-ка, ма жената каза "нова и надеждна кола". Кво разбира тя?! Кеф и беше с 2.5 бензин ама било изгнило.... Земи са.... Ама го правим аз....![]()
С женско няма сми да спориш - там представите са неразбираеми от мъжка гледна точка![]()
Прав си за нещата, но с новите коли е така

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Меган или Ксара?
Благодаря Колеги!
Ксарата се оказа леко подпирана отпред (дори не и отворих капака), така че темата е към приключване. След страхотиите, дето ми написахте за Реното, и то по само себе си отпада.
Блаодаря на всички отзовали се. Сега си харесах един Аксент 2007 1.4Л.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... ?asrc=st|s
Утре ще го пробваме и ако няма видни драми, ще го взимам.
Ако ще ме отказвате, имате 12 часа
Тук разстоянията са къси и няколко стотин километра не ме плашат. Пък и таксите на Хюндая са сравнително ниски.
Ксарата се оказа леко подпирана отпред (дори не и отворих капака), така че темата е към приключване. След страхотиите, дето ми написахте за Реното, и то по само себе си отпада.
Блаодаря на всички отзовали се. Сега си харесах един Аксент 2007 1.4Л.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... ?asrc=st|s
Утре ще го пробваме и ако няма видни драми, ще го взимам.
Ако ще ме отказвате, имате 12 часа

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Меган или Ксара?
Защо не заложиш на сигурно... Голф или Джета, данъци ли?
Един такъв и пей сърце - http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Мисля, че ще зарови няколко Мегана или Ксари.
Един такъв и пей сърце - http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Мисля, че ще зарови няколко Мегана или Ксари.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Меган или Ксара?
То и това е вярно, ама наблизо около мен няма нищо подобно. А да бия три часа път през трафика и да пресека целия Амстердам, за да видя една кола, не ми се връзва. Тук германките са скъпи и ако са надолу, явно има нещо. Нагледах се на скраб из къщите наоколо и си нямам идея, откъде докарват всички тия коли в бг. Явно чакат пред сервиза и като видя някой прибледнял, колко ще му струва ремонта, хайде нов внос. Харесах и няколко колици на нормални цени, но всички бяха над 300 000км.
От две седмици съм на компютъра и знам всяка една кола, която се продава в радиус 10км. И фирми, и частни обяви. Евтини голф-ове няма. Тук-таме Астра, но с три врати. От 5000 евро нагоре започват да изкачат, ама на мен не ми се дават толкова.
От две седмици съм на компютъра и знам всяка една кола, която се продава в радиус 10км. И фирми, и частни обяви. Евтини голф-ове няма. Тук-таме Астра, но с три врати. От 5000 евро нагоре започват да изкачат, ама на мен не ми се дават толкова.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Меган или Ксара?
BMW_POWER написа:То и това е вярно, ама наблизо около мен няма нищо подобно. А да бия три часа път през трафика и да пресека целия Амстердам, за да видя една кола, не ми се връзва. Тук германките са скъпи и ако са надолу, явно има нещо. Нагледах се на скраб из къщите наоколо и си нямам идея, откъде докарват всички тия коли в бг. Явно чакат пред сервиза и като видя някой прибледнял, колко ще му струва ремонта, хайде нов внос. Харесах и няколко колици на нормални цени, но всички бяха над 300 000км.
От две седмици съм на компютъра и знам всяка една кола, която се продава в радиус 10км. И фирми, и частни обяви. Евтини голф-ове няма. Тук-таме Астра, но с три врати. От 5000 евро нагоре започват да изкачат, ама на мен не ми се дават толкова.
Горе- долу си е така. В ниския ценови клас нямаш особено голям избор за кола, която е след 2000г. Генерално френските марки държат по- ниски цени и тук в България се загледах, че и Волво също са с доста занижени пазарни стойности. Между другото, колега, замислял ли си се да погледнеш автомобили от шведската марка?
Re: Меган или Ксара?
Волвота изпадат, но са много далеч от мен
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
има и наоколо, но са с доста сероизни километражи
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Отделно таксите са и 163 евро на тримесечие. Аз тепърва ще взимам някаква малолитражка автомат за жената, а за мен нещо на две колела. Гледам къде ще е компромиса.
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
има и наоколо, но са с доста сероизни километражи
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Отделно таксите са и 163 евро на тримесечие. Аз тепърва ще взимам някаква малолитражка автомат за жената, а за мен нещо на две колела. Гледам къде ще е компромиса.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Меган или Ксара?
ивчо написа:* Капака на мотора се трие в плюсовия кабел на акумулатора.
Не съм забелязал такова нещо !
Е, ако му е строшена едната щипка, се трие. Макетно ножче от 1 лев се справя с проблемите и в подкалниците![]()
Прав си за нещата, но с новите коли е така
Къв тоя мерник в подписа?!

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Меган или Ксара?
BMW_POWER написа:Волвота изпадат, но са много далеч от мен
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
има и наоколо, но са с доста сероизни километражи
http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as
Отделно таксите са и 163 евро на тримесечие. Аз тепърва ще взимам някаква малолитражка автомат за жената, а за мен нещо на две колела. Гледам къде ще е компромиса.
За такова Волво, също мога да кажа, щото брат ми е в УСА и има 2.0 турбо... Дали от септемви до са не му сменя носачи, тампони на мотора, гърнета, накладки, дискове, ангренаж и други, ама ако се решиш ще попитам... Аз замалко преди рендето да си купя комбито, ама това в автокъщата беше с неработещи степени на вентилатора(детска болест) както и ръжда вместо антифриз.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани