Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
blagovest_dimitrov написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435904505253818&slink=a7pw4v
Колеги, какво Ви е мнението за тази кола? Наистина ли харчат масло? Хареса ми много. Попринцип търся 330хд, но тази наистина ми хареса, а и подръжката ми се струва, че ще е по-евтина от на дизела, за сметка на разхода?
Защо да харчат?
Аз имах 330и за 10 000км съм долял 1л - много ли е?
Караше се с 0w30 slx
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
blagovest_dimitrov написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435904505253818&slink=a7pw4v
Колеги, какво Ви е мнението за тази кола? Наистина ли харчат масло? Хареса ми много. Попринцип търся 330хд, но тази наистина ми хареса, а и подръжката ми се струва, че ще е по-евтина от на дизела, за сметка на разхода?
Значи по принцип и си прав и не - дизела ако е читав има много малко неща, които да се скапят и се правят веднъж докато притежаваш колата, бензините също си имат своите болежки, които са малко по-евтини, но понякога по-чести. Защо си прав- читав дизел се намира трудно и обикновено е във високия ценови спектър. Има тема за харченето на масло къде кога и защо се проявява.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:..дизела ако е читав има много малко неща, които да се скапят и се правят веднъж докато притежаваш колата, бензините също си имат своите болежки, които са малко по-евтини, но понякога по-чести. Защо си прав- читав дизел се намира трудно и обикновено е във високия ценови спектър...
Нека споделя лично мнение. 3 пъти ме е оставяла кола - и 3-те пъти е била дизел, и 3-те пъти беше перфектно поддържана и всичко сменяно според предписанията. Не ме познавате, но колите си ги гледам много и не оставям неща `тръгнали`. Всичко се сменя и не се пестят пари.
За 35к км (2 години) на 320д-то съм спестил точно 2500 лв от разход за гориво (7,5 среден на 10 среден съм сравявал). Напролет ми се натрупаха ремонти, които направих за около 1500 лв и всичките бяха породени и специфични за дизела (колата си беше на реални 120К и си беше много читава). Реално файда от икономията е малка. Явно не карам много.. Дизелчето си е за извънградско. Да си се кротне и да яде километри и магистрали.
За мен дизелът има `гадни` вибрации, които разбиват и износват всичко по-бързо от бензина (ролки, семеринги, гарнитури, тампони и др.). Също така въртящият момент идва рязко (което е и много яко, разбира се), но това отново износва по-бързо драйвтрейна.
Не съм казал, че няма да си взема дизел вбъдеще. Хубаво е да караш и да караш, а стрелката да си седи на фул.

За 6-така е малко друга приказка, защото е доста по-балансиран, но там запазени излизат доста рядко. Но пак си е за извънградско.
Лошото е, че и новите бензини са мега капризни и чупливи. За мен спират при N52... От там насетне с директното впръскване - по-добре дизел, а и по-здраво.

Не ангажирам никого, това просто си е моето мнение и опит.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nikolae написа:blagovest_dimitrov написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435904505253818&slink=a7pw4v
Колеги, какво Ви е мнението за тази кола? Наистина ли харчат масло? Хареса ми много. Попринцип търся 330хд, но тази наистина ми хареса, а и подръжката ми се струва, че ще е по-евтина от на дизела, за сметка на разхода?
Защо да харчат?
Аз имах 330и за 10 000км съм долял 1л - много ли е?
Караше се с 0w30 slx
То–по–спецификация-е-повече-маслото-което-харчи...при-мен-е-поне-2лтр...аз-не-разбирам-ккакъв-е-проблема-с-харченето-на-масло?Дори-и-2лтр-да-е?
пс:нямам-space-на-клавиатурата

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Taruno написа:..дизела ако е читав има много малко неща, които да се скапят и се правят веднъж докато притежаваш колата, бензините също си имат своите болежки, които са малко по-евтини, но понякога по-чести. Защо си прав- читав дизел се намира трудно и обикновено е във високия ценови спектър...
Нека споделя лично мнение. 3 пъти ме е оставяла кола - и 3-те пъти е била дизел, и 3-те пъти беше перфектно поддържана и всичко сменяно според предписанията. Не ме познавате, но колите си ги гледам много и не оставям неща `тръгнали`. Всичко се сменя и не се пестят пари.
За 35к км (2 години) на 320д-то съм спестил точно 2500 лв от разход за гориво (7,5 среден на 10 среден съм сравявал). Напролет ми се натрупаха ремонти, които направих за около 1500 лв и всичките бяха породени и специфични за дизела (колата си беше на реални 120К и си беше много читава). Реално файда от икономията е малка. Явно не карам много.. Дизелчето си е за извънградско. Да си се кротне и да яде километри и магистрали.
За мен дизелът има `гадни` вибрации, които разбиват и износват всичко по-бързо от бензина (ролки, семеринги, гарнитури, тампони и др.). Също така въртящият момент идва рязко (което е и много яко, разбира се), но това отново износва по-бързо драйвтрейна.
Не съм казал, че няма да си взема дизел вбъдеще. Хубаво е да караш и да караш, а стрелката да си седи на фул.Ама и това си има цена. Или я плащаш предварително като купуваш колата (нова) и е по-скъпа, или след това в ремонти и по-скъпа поддръжка - няма как. Безплатен обяд няма. Аз дизел бих си взел само с история и под 100К км и то ако главно карам извънградско. В града си се мъчат, търгни спри, пререди се, дай рязко газ. Яко е, но си има цена.
За 6-така е малко друга приказка, защото е доста по-балансиран, но там запазени излизат доста рядко. Но пак си е за извънградско.
Лошото е, че и новите бензини са мега капризни и чупливи. За мен спират при N52... От там насетне с директното впръскване - по-добре дизел, а и по-здраво.![]()
Не ангажирам никого, това просто си е моето мнение и опит.
Горе долу съм съгласен ако карах по-малко щях да си взема бензин особено ако се върти предимно градско, но при 35-50к на година и среден разход 6.1 и факта, че за последните 50к не съм правил ремонти никакви(от 97к до 153к) може би скоро може да клекне демферната шайба ама пак е бял кахър. На Е60тката 530хd положението беше подобно, нищо драматично, виж на Пасат 2.0 tdi 2006та година купуван нов, 1 година след гаранция бях натрупал към 9к в ремонти

- blagovest_dimitrov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 18.11.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не е много, но темата, която четох, се споменаваше нещо от рода на 1-2л. на 2-3000 км. Иначе карам около 15 - 20 000 км. на година и просто се замислям заслужава ли си скъпата поддръжка на дизела. Но това БМВ конкретно много ми хареса. Цената обаче ми се вижда малко височка, както и км. май са въртяни 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
blagovest_dimitrov написа:Не е много, но темата, която четох, се споменаваше нещо от рода на 1-2л. на 2-3000 км. Иначе карам около 15 - 20 000 км. на година и просто се замислям заслужава ли си скъпата поддръжка на дизела. Но това БМВ конкретно много ми хареса. Цената обаче ми се вижда малко височка, както и км. май са въртяни
От опит - не си заслужава, но всеки знае себе си.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гецата написа:Shmatko написа:rAd000 написа:За какви пари гледаш е90-ки 184коня, защото аз виждам и на по 80к км но цените са като за 3 италианки.Лично мое мнение е да гледаш да е с навигация.За информация ако е немска значи има сервизна информация.Преди да си им проверил вин номера за да ги разгадаваш търси да имат подгряващи седалки(Sitz Heitzung).99% от италианките нямат.
Аз гледам е91 м/у 10 и 12 хил. евра. Единственото нещо на което държа е навигацията. А тези подгряващи седалки ги имах и на е46 и съм ги ползвал 1 път за да проверя дали работят така че може и без тях. Яд ме е, че изтървах една с Harmon/Kardon аудио![]()
Лично не виждам смисъл да се дават 5 хиляди евра повече за кола на около 70 - 100 000 км . А повечето са със сервизна история понеже са 4-5 годишни коли от 1 собственик и той е бил длъжен в рамките на гаранционния срок да посещава оторизираните сервизи.
имам Е91 LCI 320d 184 коня 2010г за продаване внос от Германия със сервизна история
Харман/Про Нави/Би ксенон/Автомат/ Преден и заден Парктроник/Подгрев седалки/М пакет предна/задна броня/джанти и волан и още и още........
но цената е 15к евра
lol Колега по описанието ти машинката ти е много добра и със сигурност ще си заслужава парите

- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
От опит - не си заслужава, но всеки знае себе си.
Подкрепям напълно,предишната ми кола бе дизел,от както съм с бензиново BMW се родих,карам малко и предимно градско и въпреки,че бензиновата гори малко повече-около 30% ,на мен лично много ми пасва ,въпреки/или точно защото е малка кубатура,единственото,което не ми харесва е сравнително високата температура на работа на двигателя и произтичащите от това проблеми,ама пълен кеф няма както знаем

- hun7er_
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 31.03.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: М3 Е92 ръчка
- Детайли за колата: е36 325, 550 330 320 530
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой виждал ли е тази кола на живо http://www.cars.bg/c1029379 ?
'Auto racing, bull fighting and mountain climbing are the only real sports.... all others are games." - Ernest Hemingway
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
hun7er_ написа:Някой виждал ли е тази кола на живо http://www.cars.bg/c1029379 ?
диагностициране само на място ...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
може ли мнение за http://www.cars.bg/c1246491 все още се двоумя между е46 и е90, поради простата причина, че е46 запазено с 6ск и екстри се доближава до цената на новия модел ....
може ли мнение за http://www.cars.bg/c1246491 все още се двоумя между е46 и е90, поради простата причина, че е46 запазено с 6ск и екстри се доближава до цената на новия модел ....

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
hun7er_ написа:Някой виждал ли е тази кола на живо http://www.cars.bg/c1029379 ?
тая кола е най-много февруари 2007ма, защото август трябва да е с новиялост, новия айдрайв и сензорните бутони на двд-то
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:hun7er_ написа:Някой виждал ли е тази кола на живо http://www.cars.bg/c1029379 ?
тая кола е най-много февруари 2007ма, защото август трябва да е с новиялост, новия айдрайв и сензорните бутони на двд-то
Това да и е проблема

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Привет,
Преди всичко да кажа, че имам бюджет между 15000 - 20000лв (надявайки се да намеря нещо под 20к, за да мога да си поема каквото трябва по колата). Тъй като в момента чета и се запознавам с БМВ малко по-сериозно отколкото преди, ще се радвам ако някой каже към какво да се насоча (3та серия). Нямам претенции дизел - бензин. Предимно в града карам (София) /да кажем 70% от времето/.
Няколко на външен вид ми хващат окото по нашите сайтове.
1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a8ljtk
2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a8lky3
Мнения, хора

Преди всичко да кажа, че имам бюджет между 15000 - 20000лв (надявайки се да намеря нещо под 20к, за да мога да си поема каквото трябва по колата). Тъй като в момента чета и се запознавам с БМВ малко по-сериозно отколкото преди, ще се радвам ако някой каже към какво да се насоча (3та серия). Нямам претенции дизел - бензин. Предимно в града карам (София) /да кажем 70% от времето/.
Няколко на външен вид ми хващат окото по нашите сайтове.
1. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a8ljtk
2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a8lky3
Мнения, хора







Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани