Пак за перката на климатика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Пак за перката на климатика
Тази година смених пак радиатора на климатика на бмв-то. 
И проблемче налице. На място в задръстванията климатика не смогва.
Перката работи. Сменял съм резисторите преди 1-2 години.
Перката с букса с четири пина. Чета из разни документации че скоростта на перката завси от налягането в климатичната система.
Имам две съмнения откъде идва проблема надявам се и вие да ударите едно рамо да го решим.
1. Подозирам че перката не вдига трета степен когато има голямо налягане в системата, когато от ИНПА като и задам 90% на ел фан ми се струва че върти слабо.
Няма го звъка на излитащ самолет
. 
Допълнително нялягането на системата се вдига то 3V някъде ( ама незнам това на колко бара отговаря
 ). Защо аджеба може перката да не върти на по - висока степен, 
гледам че се управлява от компютъра.
2. Ако приемем че това поведение на перката е ок, а дали е така надявам се да помогнете, остава проблема да е в китайския радиатор който да е зверско менте и
перката да не смогва да го охлади.
			
		И проблемче налице. На място в задръстванията климатика не смогва.
Перката работи. Сменял съм резисторите преди 1-2 години.
Перката с букса с четири пина. Чета из разни документации че скоростта на перката завси от налягането в климатичната система.
Имам две съмнения откъде идва проблема надявам се и вие да ударите едно рамо да го решим.
1. Подозирам че перката не вдига трета степен когато има голямо налягане в системата, когато от ИНПА като и задам 90% на ел фан ми се струва че върти слабо.
Няма го звъка на излитащ самолет
Допълнително нялягането на системата се вдига то 3V някъде ( ама незнам това на колко бара отговаря
гледам че се управлява от компютъра.
2. Ако приемем че това поведение на перката е ок, а дали е така надявам се да помогнете, остава проблема да е в китайския радиатор който да е зверско менте и
перката да не смогва да го охлади.
Re: Пак за перката на климатика
Я да си отговоря по въпроса. 
Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
			
		Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
- Ilko Ivanov
 - некъв ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3688
 - Регистриран на: 29.03.2009
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: F02 750iL
 
Re: Пак за перката на климатика
vas33 написа:Я да си отговоря по въпроса.
Проблема е че резисторите пак изгоряха. И то пак единя от двата 0.5 ома както преди.
Явно в началото и почнал да излиза от норма да повишава съпротивлението и перката да не смогва да охлади радиатора. И затова климата не е смогвал.
Онзи ден перката спря окончателно и се откри че резистора е изгорял пак, преди 4 години си взех оригинални за 90 лв. Свега гледам че са 300.
Мисля да поръчам ето това: http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... OM%2F100WR
Много им здраве на БМВ да вдигат още цените.
Точно този трудно ще го поръчаш ,защото няма наличност
Иначе и аз си сложих такива преди 3 месеца и за сега работят.
- gentata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1658
 - Регистриран на: 4.11.2009
 - Местоположение: Край морето
 - Пол: Мъж
 - Кара: седнал
 - Детайли за колата: Правиланта 39-ка
 
Re: Пак за перката на климатика
Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
			
		Re: Пак за перката на климатика
gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
Имат си то се вижда. Tемпература до 250 градуса.
- gentata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1658
 - Регистриран на: 4.11.2009
 - Местоположение: Край морето
 - Пол: Мъж
 - Кара: седнал
 - Детайли за колата: Правиланта 39-ка
 
Re: Пак за перката на климатика
vas33 написа:gentata написа:Трябват им радиатори че да си вършат работата с вентилатора иначе прегряват и сдават багажа.
Имат си както се вижда. Работна температура до 250 градуса.
И разсейвана мощност до 30W без допълнителен радиатор както пише на сайта. А вентилаторите са с мощност около 300W. И като посмятаме малко излиза че разсейваната мощност от резистора е около 75W от което пък излиза че му трябва радиатор.
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани