m52 ccv премахване ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dbanchev
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
golov_bg написа:ето така аз съм си решил проблема
Каква е идеята при твоя вариант колега? На мен ми беше по-лесно да сложа телче при мембраната и да не преправям клапана, стана си като кеч танк при мен.
- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: m52 ccv премахване ?
при това което направих аз,идеята е парата преди да излезе навън да се блъска вътре в клапана и маслото да се утаява по стените на клапана и да се връща в картера,а после само много малка част от маслото в нея да излиза навън в атмосферата
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- dbanchev
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Ами да де, то и без да махаш горната кръгла част става тоя номер, аз добаваих и телчето за да задържа и финните капки масло. При тебе плюса е, че става по-компактен клапана така с това коляно.
			
		- georgi_1986
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: m52 ccv премахване ?
За демонтирането, смятана и т.н. на този клапан и маркучите от главата и картера, нужен ли е канал или всичко се оправя от горе?
			
		- gelermoto
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
georgi_1986 написа:За демонтирането, смятана и т.н. на този клапан и маркучите от главата и картера, нужен ли е канал или всичко се оправя от горе?
Махаш въздушният филтър и дебитомера и си ти

- georgi_1986
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: m52 ccv премахване ?
Колеги, пластмасовия маркуч който свързва капака на главата с клапана за картерни газове (номер 1 на снимката) при мен има малка дупчица. Някой от Вас опитвал ли се е да го оправя т.е. да го лепи някак или с изолирбанд. Аз мисля да го сваля промия хубаво и с изолирбанд да го омотам здраво, също така обмислям някакъв термо-шлаух да не сложа. Та някой опитвал ли се е да го "лекува" този маркуч или няма смисъл, 40лв струва иначе с доставката. 
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- dbanchev
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Тоя гофрирания ,,маркуч,, се лекува като му нагрееш крайщата където са мощуците към отворите за клапана и капака на клапаните и ги извадиш. Купуваш си маслоустойчив маркуч с подходящия диаметър и дължина, надяваш двата мощука и газ. В дару-то искат една кофа пари и за него, така че най- евтиното и лесно решение е това.
			
		- kluna_
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
от всичко написано до тук вече се обърках този клапан отдушник за картерните газове ли е или е за капака на клапаните (или е и за двете) за да знам кое да запуша като го махна, че да не избие някоя гарнитура
Някой може ли да обобщи
			
		Някой може ли да обобщи

- ogata
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
kluna_ написа:от всичко написано до тук вече се обърках този клапан отдушник за картерните газове ли е или е за капака на клапаните (или е и за двете) за да знам кое да запуша като го махна, че да не избие някоя гарнитура
Някой може ли да обобщи
Имаш маркуч който излиза от капака на клапаните - от там идват всички мизерии.
Този маркуч отива в клапана. От клапана излизат два маркуча - летливите пари се връщат през единият маркуч в колектора (щуцера от задната страна на дросела), а течната фаза се връща в картера през 2рия маркуч, който отива в една тръбичка в дъното на щеката на маслото.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
малко размисли и страсти относно премахването на CCV м52/м54:
viewtopic.php?f=34&t=387538&hilit=%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BD
viewtopic.php?f=34&t=373549&start=30
			
		viewtopic.php?f=34&t=387538&hilit=%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BD
viewtopic.php?f=34&t=373549&start=30
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
Здравейте,
след дълги размисли и страсти премахнах гадната клапа от моето м52. Резултата е потресаващ!
1.Колата вече пали без грам да се замисля
2.Празния ход е впечатляващо равномерен (няма ги претрисанията и клатенето)
3.Не мирише на суров бензин около колата като е студена (преди беше удавена от многото гориво, което наливаше заради засмукания паразитен въздух от клапана)
4.Има осезателно подобрение в ускорението на двигателя при ниски обороти особено когато е студена (не забива муцуна)
5.Няма я вече всичката тази клес, която се набиваше в смукателя (при мен маркуча към картера беше скъсан и всичко беше олято в масло)
Като симптоми за неработеща картерна вентилация мога да обобщя (поне при мен):
1. Разход на масло( в началото беше малко 300гр./10000 но накрая стигна 1,5л за 3000км)
2.Трудно студено палене (гасне когато времето е студено)
3.Много неравномерен празен ход
4.Мудна в ниските обороти
5.Много характерно изсъскване изпод всмукателния колектор когато изгасиш двигателя (поради скъсаната мембрана на клапана)
6.Като развиеш капачката за маслото и двигателя угасваше (поради засмукването на голямо количество въздух)
7.Не го лови диагностика директно. Може само да се съди косвено по показанията за сместа и количеството въздух но не е гаранция.
Като цяло колата живна и сега удоволствието от шофирането е по -голямо. Не мога да повярвам, че има толкова голямо значение този клапан но ви препоръчвам ако се съмнявате в него да го смените или по-добре изолирате Има много написано как точно става това. Аз лично си оставих клапана на мястото като го ползвам за ойл кеч танк, а вътре в него където е мембраната има една дупка , която запуших с болт и конусна втулка с гумено уплътнение. Съжалявам, че нямах фото под ръка да снимам....
  Има много написано как точно става това. Аз лично си оставих клапана на мястото като го ползвам за ойл кеч танк, а вътре в него където е мембраната има една дупка , която запуших с болт и конусна втулка с гумено уплътнение. Съжалявам, че нямах фото под ръка да снимам.... 
			
		след дълги размисли и страсти премахнах гадната клапа от моето м52. Резултата е потресаващ!
1.Колата вече пали без грам да се замисля
2.Празния ход е впечатляващо равномерен (няма ги претрисанията и клатенето)
3.Не мирише на суров бензин около колата като е студена (преди беше удавена от многото гориво, което наливаше заради засмукания паразитен въздух от клапана)
4.Има осезателно подобрение в ускорението на двигателя при ниски обороти особено когато е студена (не забива муцуна)
5.Няма я вече всичката тази клес, която се набиваше в смукателя (при мен маркуча към картера беше скъсан и всичко беше олято в масло)
Като симптоми за неработеща картерна вентилация мога да обобщя (поне при мен):
1. Разход на масло( в началото беше малко 300гр./10000 но накрая стигна 1,5л за 3000км)
2.Трудно студено палене (гасне когато времето е студено)
3.Много неравномерен празен ход
4.Мудна в ниските обороти
5.Много характерно изсъскване изпод всмукателния колектор когато изгасиш двигателя (поради скъсаната мембрана на клапана)
6.Като развиеш капачката за маслото и двигателя угасваше (поради засмукването на голямо количество въздух)
7.Не го лови диагностика директно. Може само да се съди косвено по показанията за сместа и количеството въздух но не е гаранция.
Като цяло колата живна и сега удоволствието от шофирането е по -голямо. Не мога да повярвам, че има толкова голямо значение този клапан но ви препоръчвам ако се съмнявате в него да го смените или по-добре изолирате
 Има много написано как точно става това. Аз лично си оставих клапана на мястото като го ползвам за ойл кеч танк, а вътре в него където е мембраната има една дупка , която запуших с болт и конусна втулка с гумено уплътнение. Съжалявам, че нямах фото под ръка да снимам....
  Има много написано как точно става това. Аз лично си оставих клапана на мястото като го ползвам за ойл кеч танк, а вътре в него където е мембраната има една дупка , която запуших с болт и конусна втулка с гумено уплътнение. Съжалявам, че нямах фото под ръка да снимам.... 
- ares2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: m52 ccv премахване ?
аз не мога да рзбера как точно става махането?
кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
			
		кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
Маркуча на пръчката се запушва, а за махането прочети в темата там е писано и много в форума
			
		- ogata
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
ares2 написа:аз не мога да рзбера как точно става махането?
кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
ogata написа:
Имаш маркуч който излиза от капака на клапаните - от там идват всички мизерии.
Този маркуч отива в клапана. От клапана излизат два маркуча - летливите пари се връщат през единият маркуч в колектора (щуцера от задната страна на дросела), а течната фаза се връща в картера през 2рия маркуч, който отива в една тръбичка в дъното на щеката на маслото.
Хайде сега, помисли малко и ще видиш, че ще се сетиш кое се запушва



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- R.Rafailov
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i touring/Mercedes CLK200
Re: m52 ccv премахване ?
Малко да съживя темата... имам дертове с моята колица и е много вероятно да са породени от въпросният клапан. четох доста и схванах идеята на премахването, а да си кажа честно не ми се дават 100тина лева за нов та... ще има клъцни срежи. Харесва ми идеята да има ойл кеч кен, ама и той е чанта пари. Та към въпроса: ако хакна на место ойл кеч кен филтър за газов инжекцион от този тип [url]http://elenagas.com/shop/image/cache/data/filtri/filter_gazovafaza_Lovato_cql-500x500.jpg [/ur] и сложа телче за съдове дали ще стане номера?
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
