Проблем с виско М57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			45 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- todorakis82
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 345
 - Регистриран на: 28.02.2013
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
 
Re: Проблем с виско М57
Извинявам се, че ползвам темата на колегата. 
Да споделя и моите стойности градско каране в Пловдив 93-95 градуса като я настъпя доволно стига 100-101 градуса и после като покарам нормално пада на 95-96 градуса.
Термостатите са сменени преди зимата заедно с антифриза червен (розов) на Феби, между радиаторите е чисто, виското не го чувам но перката за климатика се чува доста явно се включва на по висока скорост, сигурно е за смяна виското.
Колеги според вас нормални ли са тези температурни стойности, защото според мен е доста висока температурата за дизел, според няколко майстори всичко е наред.
Колата е 530ДА 193 к.с. 2001г. фейслифт.
Въпрос не свързан с темата първоначално като запаля колата и от климатика мирише гадно на спарено след малко като по-работи и не мирише. Ако сменя двата филтъра ще изчезне ли миримата някой знае ли колко струват.
			
		Да споделя и моите стойности градско каране в Пловдив 93-95 градуса като я настъпя доволно стига 100-101 градуса и после като покарам нормално пада на 95-96 градуса.
Термостатите са сменени преди зимата заедно с антифриза червен (розов) на Феби, между радиаторите е чисто, виското не го чувам но перката за климатика се чува доста явно се включва на по висока скорост, сигурно е за смяна виското.
Колеги според вас нормални ли са тези температурни стойности, защото според мен е доста висока температурата за дизел, според няколко майстори всичко е наред.
Колата е 530ДА 193 к.с. 2001г. фейслифт.
Въпрос не свързан с темата първоначално като запаля колата и от климатика мирише гадно на спарено след малко като по-работи и не мирише. Ако сменя двата филтъра ще изчезне ли миримата някой знае ли колко струват.
- fissikela
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 287
 - Регистриран на: 1.03.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 525d Touring
 - Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
 - Детайли за колата: М пакет
 
Re: Проблем с виско М57
todorakis82 написа:Въпрос не свързан с темата първоначално като запаля колата и от климатика мирише гадно на спарено след малко като по-работи и не мирише. Ако сменя двата филтъра ще изчезне ли миримата някой знае ли колко струват.
Караш на климатик само на дълго или в града но когато правиш повече километри.И винаги преди да загасиш колата си пускаи паното.
От климатика става конденз от който се хваща влага и се появяват едни гъби от които мирише неприятно.Опитай с дълго ползване на парното.
В аудито на един познат мирише на фекалий.Лошото е че няма лесно решение.
- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: Проблем с виско М57
(bubsa) написа:Здравейте.
Сега се прибирам от тестове на 34 градуса по борд и час пик.След 25км в задръстването и газ колкото може(където може) колата загря до 93 градуса макс.Виското се включи на 90-91,до 93 ги вдигаше докато чакам по светофарите и като я нашпоря ги връщаше на 91.
Климатичната перка не се включи до последно(карах без климатик)Принципно тя на колко градуса се активира и нормално ли е тази температура за М57?
Колега , не се занимавай с глупости. И аз съм така , радиаторите са чистени , антифриза който източихме когато взех колата беше бистър като сълза , смених го с ХЕПУ на -40 , виското зацепва на 80 крадуса щото е боклук и е за в коша

- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Проблем с виско М57
dak написа:(bubsa) написа:Здравейте.
Сега се прибирам от тестове на 34 градуса по борд и час пик.След 25км в задръстването и газ колкото може(където може) колата загря до 93 градуса макс.Виското се включи на 90-91,до 93 ги вдигаше докато чакам по светофарите и като я нашпоря ги връщаше на 91.
Климатичната перка не се включи до последно(карах без климатик)Принципно тя на колко градуса се активира и нормално ли е тази температура за М57?
Колега , не се занимавай с глупости. И аз съм така , радиаторите са чистени , антифриза който източихме когато взех колата беше бистър като сълза , смених го с ХЕПУ на -40 , виското зацепва на 80 крадуса щото е боклук и е за в кошасмених го по препоръка на "майстора" когато взех колата , взех Мейле за 130 лв. и много съжалявам. Виско на БЕР може да намериш за 170 лв. С Мейлето колата ми не вдига повече от 84 градуса и в най-големите жеги и започва да бучи след 10 минути каране. Бучи и на магистралата и градско
. Когато се зацепи усещам , че колата става леко по тромава в ниските и отделно шума също много ме дразни , при първа възможност ще го изхвърля където хора не минават. Водната помпа също ми е нова. Карай си колата и когато можеш разкарай виското и си вземи БЕР , скоро имаше и друга подобна тема. Колегата беше решил проблема със смяна на вискоро
Дали ще се оправи с друго виско,че ме побърква вече тая кола
 Сега се прибрах от разходка към Лакатник и ми гръмна главата от виене.Мине ли 1500 оборота е ужас!Интересува ме ако купя ново Бер,какво ще се промени?Това си работи и си върши работата,само звука му ме дразни.Сега опитах да го спра с вестник но не става,значи бачка.Докато колата загрее 90-91 градуса не се чува.Маи няма начин да я накарам да не вдига над 90 градуса,а сега достига 94-95
 Посъветвайте ме какво да направя,че ще отива в мобилето ако ще е така
- dak
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 704
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D 184 кс. седан
 
Re: Проблем с виско М57
Ново виско БЕР и пак няма гаранция , че няма да ти бучи. Много често в складовете не съхраняват виско съединителите както трябва и това има последици. Карай така още един месец и половина и ще млъкне като стане студено 
И мен ме е яд да си карам колата с това бучене и се замислям за виско 2ра ръка поне да не се набутвам с ново.
			
		И мен ме е яд да си карам колата с това бучене и се замислям за виско 2ра ръка поне да не се набутвам с ново.
- larry_boy
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 323
 - Регистриран на: 25.12.2013
 - Местоположение: Трявна
 - Пол: Мъж
 - Кара: 540i M
 - Детайли за колата: С бебе в колата...
 
Re: Проблем с виско М57
Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...
			
		- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Проблем с виско М57
larry_boy написа:Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...
 Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони... 
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност...
- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Проблем с виско М57
Z3Ro* написа:larry_boy написа:Изхвърляй го това. Ако те е страх, че пак ще попаднеш на некоректно работещо, може изобщо да махнеш и перката. Ако не караш много градско и в задръствания, няма да имаш грижи. Тя ако ел перката ти работи и в града няма да имаш грижи, виж пре работа 15-20 минути на място... нещата може и да загрубеят...
Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони...
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност...
Ако с новото няма да е такава виелица ще го сменя още утре с Бер,но мога ли да съм сигурен,че няма да е същата работа?
- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Проблем с виско М57
Не мога да намеря Бер за днес 
 Някой има ли наблюдения за Беру?
			
		- ивчо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1821
 - Регистриран на: 4.09.2006
 - Местоположение: Столичная
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 с ... ръжда
 
Re: Проблем с виско М57
Последните Беру-та които продадох, вътре бяха Бер и двете ... Виж дали и при теб няма да е така 
			Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o

- larry_boy
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 323
 - Регистриран на: 25.12.2013
 - Местоположение: Трявна
 - Пол: Мъж
 - Кара: 540i M
 - Детайли за колата: С бебе в колата...
 
Re: Проблем с виско М57
Z3Ro* написа:larry_boy написа:
Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони...
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност...
Защо се закачаш с мен бре??
 Ако от една страна имаме кола с постоянно зацепено виско, а от друга страна, кола с не работещо(или липсващо) такова, бих избрал втората. Имам достатъчен арсенал с причини да го посоча.
От трета страна за едни 200 лева проблема се решава. Ама като гледам за цяло лято само - форомни писаници от автора на темата, така че реших да му предложа и ирационалната версия...

- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Проблем с виско М57
Не се закачам, брат, но ми е интересно какви биха били причините, да избереш виското ти да не работи лятото... 
			
		
- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Проблем с виско М57
larry_boy написа:Z3Ro* написа:larry_boy написа:
Да, по принцип, ако ти пречи и моторчето на парното в купето, по тая логика можеш да го махнеш комплект с панела на климата. Ако ти друса много отпред, махай и предните макферсони...
Ако ти е много шумно, разумните варианти са два - сменяш виското с Бер или оригинално, което е същото, или го преживяваш този недостатък. Щом е шумно, може да си сигурен, че колата няма да прегрее, докато има циркулация на охлаждаща течност...
Защо се закачаш с мен бре??![]()
![]()
![]()
Ако от една страна имаме кола с постоянно зацепено виско, а от друга страна, кола с не работещо(или липсващо) такова, бих избрал втората. Имам достатъчен арсенал с причини да го посоча.
От трета страна за едни 200 лева проблема се решава. Ама като гледам за цяло лято само - форомни писаници от автора на темата, така че реших да му предложа и ирационалната версия...
Не са само форОмни писаници,а ми е писнало вече да давам грешни по 200лв и да сменям оригинални(от завода) работещи части
 Днес пак гледах температурата и виското зацепва на 91-93 градуса,връща до 90 и понякога продължава да пее още малко,а понякога млъква.След 2-3 минути пак вдига градусите и пак зацепва.Маршрута беше по Искърското дефиле.Утре ще сваля водния радиатор да го измия и ще видя как ще е след това.
- Z3Ro*
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1659
 - Регистриран на: 16.11.2011
 - Местоположение: Монтана
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
 - Мечтае да кара: Murcielago SV
 
Re: Проблем с виско М57
Ако не си мил радиатора, направи го. Но и по-нагоре ти казах, не се вкарвай в разходи само заради някакъв шум. Още месец и няма да го чуваш... 
			
		- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
Re: Проблем с виско М57
Z3Ro* написа:Ако не си мил радиатора, направи го. Но и по-нагоре ти казах, не се вкарвай в разходи само заради някакъв шум. Още месец и няма да го чуваш...
Измих радиатора,както и климатичния,но него не го свалях.Покарах 10-тина км и разлика определено има.Държи си 90 градуса и само като поседя няколко минути на място вдигна до 92.
Кулера не ми се сваляше и го изпръсках както си е на място.Беше си чист и няма и капка масло по него.По водния си имаше доволно мъхове и други гадости.
Беше много леко спукана тръбата,която излиза от термостата и отива покрай хидравличното казанче назад.Смених я с оригинална.Личеше си,че е изпускала лекичко.
			45 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	