Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
LARGOО написа:Колеги, какво ще кажете за тези http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440448373010557&slink=afifsl внесена е от Австрия
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11438082322450878
Първата изглежда добре на снимки, джантите не ги знам какви са, хубаво е да се видят дали имат заварки, стоповете са сменяни, волан, двигател - всичко е намазано, трябва да се огледа на място.
Втората - протъркан волан, салона изглежда доста захабен и на петна, джантите са реплики и то доста ожулени, няма ксенон и лупи, малката навигация... като цяло... 36-цата ми има повече екстри

Бих погледнал единствено първата, но предполагам, че и тя няма да ти хареса, като я видиш на място.
- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте ентусиасти!
Някаква идея какъв е случая тук:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=aflcs4
Някаква идея какъв е случая тук:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=aflcs4
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой беше писал назад, че са наводнявани, но не знам дали е вярно. Каквото и да е, на тази цена има нещо нередно.
Never mistake motion for action...
- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Прав си че цената е нереално ниска, но следващата седмица ще мина да я погледна за всеки случай! Заинтригува ме 

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Някой беше писал назад, че са наводнявани, но не знам дали е вярно. Каквото и да е, на тази цена има нещо нередно.
няма лошо ... една такава във Враца преди 10-на години я "ремонтираха" с няколкостотин метра ЧЕРВЕН КАБЕЛ ...
цялата инсталация беше прекарана от букса до букса наново с НОВ (червен) кабел... после я и продадоха
ахаххахахахахаха


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
lechkata написа:Здравейте ентусиасти!
Някаква идея какъв е случая тук:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=aflcs4
Американка на тази цена - 100% е наводнявана. Виж и колана, салона, няма стелки... Тази кола ще я вземеш и ще я продаваш на части после.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanka7a написа:Американка на тази цена - 100% е наводнявана. Виж и колана, салона, няма стелки... Тази кола ще я вземеш и ще я продаваш на части после.
ако е била на дъното на езеро тъкмо ще разпродаде нещо от нея... за 1000-2000лв и толкоз

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
е тя явно е в движение ,не е толкова зле положението
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alexi написа:е тя явно е в движение ,не е толкова зле положението
И всички модули са презапоявани и преправяни, за да поработят месец - два

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В този форум явно има само ясновидци
Модулите оправихте, инсталациите, сега остана да кажете и на дъното на кое езеро точно е била 


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:В този форум явно има само ясновидциМодулите оправихте, инсталациите, сега остана да кажете и на дъното на кое езеро точно е била
В Тихия океан





Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
След около десетина вече огледа да споделя за няколко коли впечатленията:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
ОТКАЗВА ОГЛЕД! Колата се намира в Горубляне и е с КН регистрация. На външен вид добре. Има забележки по задната броня в ляво, багажника, предния ляв калник. Фаровете са търкани не много качествено външно. Ауспусите са боядисвани със сив спрей. Предния капак е с една идея под нивото на калниците. Колата в обявата няма километри, на табло е 132 000км, волана е с изтъркана кожа, копчето за палене също е започнало да побелява, реално поне 100 000 отгоре, на кората на шофьорската врата има дупка, защото при затваряне колана е останала между колонката и вратата и е станала дупката. Кожата на седалката е сравнително добре, явно е карана от жена или слаб мъж. Лоста за скоростите на място не влиза меко, при работа в коша на двигателя около турбината смърди на изгоряла нафра, предполагам, че от някъде изпуска генерацията. Леко омаслено под турбото. Ако до тук сте на кантар - човека отказа оглед в сервиз на 500-600 метра от него и почна да се оплита в някакви оправдания, че чакал някакво момче, което "днес идвало 2 пъти", а аз гледах колата в 12 на обяд. Кога е идвало тва момче не се знае. Нито е капарирана, нито нищо, но можело момчето да дойде трети път с компютър да я закачи. Упорито отказа оглед и ме караше аз да му дам номера си, като можел да направи оглед, щял да ми се обади.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Колата е чипвана в Адлер ауто. Била купувана март 2015, но му трябвали спешно пари. Отзад гуми няма, отпред ще изкарат до края на лятото. Цялата боядисвана на портокал, само тавана не е боядисван. Ляв заден калник и броня са с ожулване пресно. Левия фар не завива. Не си разпознава десния стоп или поне на компютъра изписва, че няма нито една работеща крушка. Продавача каза, че пътувал много, давала нисък разход, трябвало да си купя винетка и била супер за дълъг път. Аз се зачудих как пътува много, но няма винетка, но не питах. Няма кожа, бежав салон с много петна. По думите на продавача мокета е бил бежав, но той го е сменял с черен. Като цяло захабена отвътре кола.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afedt7
Външно забележки поне по 5-6 детайла, вътре запазена, волана май беше добре, не помня, защото я гледах преди 10 дни. При палене обротите играят 3-4 минути. Изписва всевъзможни грешки на борда + беговете не спират да светят. Продавача ме убеждаваше, че понеже била с нов акумулатор си помнела грешките от слабия акумулатор. Шофьорската седалка макар и не кожена е претапицирана точно там, където най-много се търка - в лявата опора на гърба. Много добре е направена, трудно се хваща, така че неопитен човек няма и да го забележи. Усеща се най-вече на пипане, не толкова с поглед.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Не чак толкова лоша за Горубляне кола. Нормална работа на мотора след палене, отвън козметични забележки по 4-5 детайла. Ниско е нивото на спирачната течност по борд го изписва. Кожата на шоф. седалка не е много добра. Отзад е изкъртена едната духалка. Гумите стават, но някак си като цяло не те грабва тая кола с нещо особено.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Външни забележки по доста детайли, счупени щипки на предните фарове и двата (лепени са), вътре лоста е обелен, което за автомат не е нормално, волана е цялата горна част с обелена кожа, задна дясна врата не се отключва, покрива работи, парктрониците също, момчето твърди, че е сменял термостат, задни амортисьори и разни други неща. Махнат е DPF, има лепенка K&N вътре по мотора. В обявата пише, че се продава заради покупка на джип, на мен ми каза, че искал А6 3.2 FSI.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Горублянска превъзходна. От типа коли, които не знаеш що точно си отишъл да ги гледаш, ама отиваш. Продавача ти продава М3, ти гледаш дизляк ан 300 000км примерно. Била с оригинални М-кови джанти и тогава на първото изречение спрях да го слушам. Километрите й личат вътре. Работи по-шумно от стандартното за 2.0 D. Има няколко недобре боядисани детайла.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Много запазена вътре кола. Текстурата на шофьорската седалка не е мръднала. На обявата пише 180 000км, на табло е 207 000км. Воланът също доста запазен. Работи тихо, продавача го нямаше, тя беше отключена с ключа в жабката, та си я запалих, разгледах сам, само дето не си тръгнах с нея. Намерих няква бележка, че юни 2014 е била на 184 000 км. Пак казвам не си го обяснявам още как може да е толкова запазена и чиста колата и кожата вътре. Може наистина да е на толкова км. Стори ми се, че турбото вие леко, но старата кола на жена ми беше с виещо турбо и от там си въобразявам редовно, че някое турбо вие. Не знам защо още не е продадена, като е толкова запазена. 320 гледам по-малко и трябва да е нещо супер за да го взема, защото търся 330, но за мен от всички изброени тази е най-запазена и най-добре изглеждаща. Компютъра не знам какво ще покаже. Едни джанти нормални липсват.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
През 2 коли от горната. Много боядисвана кола с добра стойка. Задна лява врата не се заключва. По рама излиза, че е била с Рекаро с алкантара, а тя е с чисто кожено рекаро. Не знам какво е наложило смяната. Доста захабени са кожите и уплътненията на вратите, което ме кара да мисля, че я е карал едър човек и това е причината за смяната на салона може би. Не съм я палил, не съм влизал в нея, но за толкова време трябваше да се е продала ако беше ок. Няма парктроници, което за мен е минус, защото жена ми ще я кара често.
Уви с това се изчерпва всичко в София и Дупница, което ми харесва към момента. Чакането и търсенето продължава...или дебненето да изскочи нещо читаво.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
ОТКАЗВА ОГЛЕД! Колата се намира в Горубляне и е с КН регистрация. На външен вид добре. Има забележки по задната броня в ляво, багажника, предния ляв калник. Фаровете са търкани не много качествено външно. Ауспусите са боядисвани със сив спрей. Предния капак е с една идея под нивото на калниците. Колата в обявата няма километри, на табло е 132 000км, волана е с изтъркана кожа, копчето за палене също е започнало да побелява, реално поне 100 000 отгоре, на кората на шофьорската врата има дупка, защото при затваряне колана е останала между колонката и вратата и е станала дупката. Кожата на седалката е сравнително добре, явно е карана от жена или слаб мъж. Лоста за скоростите на място не влиза меко, при работа в коша на двигателя около турбината смърди на изгоряла нафра, предполагам, че от някъде изпуска генерацията. Леко омаслено под турбото. Ако до тук сте на кантар - човека отказа оглед в сервиз на 500-600 метра от него и почна да се оплита в някакви оправдания, че чакал някакво момче, което "днес идвало 2 пъти", а аз гледах колата в 12 на обяд. Кога е идвало тва момче не се знае. Нито е капарирана, нито нищо, но можело момчето да дойде трети път с компютър да я закачи. Упорито отказа оглед и ме караше аз да му дам номера си, като можел да направи оглед, щял да ми се обади.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Колата е чипвана в Адлер ауто. Била купувана март 2015, но му трябвали спешно пари. Отзад гуми няма, отпред ще изкарат до края на лятото. Цялата боядисвана на портокал, само тавана не е боядисван. Ляв заден калник и броня са с ожулване пресно. Левия фар не завива. Не си разпознава десния стоп или поне на компютъра изписва, че няма нито една работеща крушка. Продавача каза, че пътувал много, давала нисък разход, трябвало да си купя винетка и била супер за дълъг път. Аз се зачудих как пътува много, но няма винетка, но не питах. Няма кожа, бежав салон с много петна. По думите на продавача мокета е бил бежав, но той го е сменял с черен. Като цяло захабена отвътре кола.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afedt7
Външно забележки поне по 5-6 детайла, вътре запазена, волана май беше добре, не помня, защото я гледах преди 10 дни. При палене обротите играят 3-4 минути. Изписва всевъзможни грешки на борда + беговете не спират да светят. Продавача ме убеждаваше, че понеже била с нов акумулатор си помнела грешките от слабия акумулатор. Шофьорската седалка макар и не кожена е претапицирана точно там, където най-много се търка - в лявата опора на гърба. Много добре е направена, трудно се хваща, така че неопитен човек няма и да го забележи. Усеща се най-вече на пипане, не толкова с поглед.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Не чак толкова лоша за Горубляне кола. Нормална работа на мотора след палене, отвън козметични забележки по 4-5 детайла. Ниско е нивото на спирачната течност по борд го изписва. Кожата на шоф. седалка не е много добра. Отзад е изкъртена едната духалка. Гумите стават, но някак си като цяло не те грабва тая кола с нещо особено.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Външни забележки по доста детайли, счупени щипки на предните фарове и двата (лепени са), вътре лоста е обелен, което за автомат не е нормално, волана е цялата горна част с обелена кожа, задна дясна врата не се отключва, покрива работи, парктрониците също, момчето твърди, че е сменял термостат, задни амортисьори и разни други неща. Махнат е DPF, има лепенка K&N вътре по мотора. В обявата пише, че се продава заради покупка на джип, на мен ми каза, че искал А6 3.2 FSI.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Горублянска превъзходна. От типа коли, които не знаеш що точно си отишъл да ги гледаш, ама отиваш. Продавача ти продава М3, ти гледаш дизляк ан 300 000км примерно. Била с оригинални М-кови джанти и тогава на първото изречение спрях да го слушам. Километрите й личат вътре. Работи по-шумно от стандартното за 2.0 D. Има няколко недобре боядисани детайла.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
Много запазена вътре кола. Текстурата на шофьорската седалка не е мръднала. На обявата пише 180 000км, на табло е 207 000км. Воланът също доста запазен. Работи тихо, продавача го нямаше, тя беше отключена с ключа в жабката, та си я запалих, разгледах сам, само дето не си тръгнах с нея. Намерих няква бележка, че юни 2014 е била на 184 000 км. Пак казвам не си го обяснявам още как може да е толкова запазена и чиста колата и кожата вътре. Може наистина да е на толкова км. Стори ми се, че турбото вие леко, но старата кола на жена ми беше с виещо турбо и от там си въобразявам редовно, че някое турбо вие. Не знам защо още не е продадена, като е толкова запазена. 320 гледам по-малко и трябва да е нещо супер за да го взема, защото търся 330, но за мен от всички изброени тази е най-запазена и най-добре изглеждаща. Компютъра не знам какво ще покаже. Едни джанти нормални липсват.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=afg81g
През 2 коли от горната. Много боядисвана кола с добра стойка. Задна лява врата не се заключва. По рама излиза, че е била с Рекаро с алкантара, а тя е с чисто кожено рекаро. Не знам какво е наложило смяната. Доста захабени са кожите и уплътненията на вратите, което ме кара да мисля, че я е карал едър човек и това е причината за смяната на салона може би. Не съм я палил, не съм влизал в нея, но за толкова време трябваше да се е продала ако беше ок. Няма парктроници, което за мен е минус, защото жена ми ще я кара често.
Уви с това се изчерпва всичко в София и Дупница, което ми харесва към момента. Чакането и търсенето продължава...или дебненето да изскочи нещо читаво.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanka7a написа:(h)aman написа:В този форум явно има само ясновидциМодулите оправихте, инсталациите, сега остана да кажете и на дъното на кое езеро точно е била
В Тихия океанНе вярвам да сте чак толкова наивни, честно
Тези колани са черни, защото шофьора е бил дебел американец и се е потил много, а цената е такава от 3 месеца, защото колата е много читава, но собственика има нужда от пари
![]()
![]()
Може да са черни защото шофьора е бил чернокож и е пускал малко боя


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
(h)aman написа:Може да са черни защото шофьора е бил чернокож и е пускал малко бояЯсно е, че нещо не е наред, ама вие тук говорите все едно пред вас са запоявали модули, интсталации и т.н
Коли много, истории още повече. Ако някой знае какво точно и има да каже, другото си е догадки и хвърляне на боб.
май нещо не дочиташ и си пишеш, колкото да се намираш "у" работа...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ShoxXx написа:...
чудесни огледи колега ,без овчия ентусиазъм който наблюдавам в доста бъдещи собственици на марката ( че и настоящи

а тази гледал ли си ,струва си да се види : http://www.cars.bg/c1281648
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани