Проблем с водния радиатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Проблем с водния радиатор
Здравейте колеги.Нов съм в форума.Интересува ме скоро си купих бмв е39 и от скоро виждам че на водния радиатор има някакъв болт от горе дето е за обезваздушаване.Помогнете ми дали може да навреди нещо колата до сега не е прегрявала поне при мен карам я вече около 800 км няма проблеми сменена е водната помпа.Благодаря ви за мненията предварително.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Проблем с водния радиатор
Колега, хубаво си нов, но така малко повече информация за кажеш за колата си, дизел/бензин например, година на регистрация/ производство.... такива неща.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с водния радиатор
Нещо не ти разбрах въпроса
Пластмасовия болт (пробка) с нищо неможе да ти навреди...не хапе и не бие 


- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с водния радиатор
Здравейте колеги.Извинявам се че не съм уточнил модела е 523 бензин 1996г сега ще кача снимка да погледнете.Аз на това място съм виждал пласмасово крагло нещо а тук е залепен болт ? Това ме интересува.Благодаря ви.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с водния радиатор
Селската работа е свършена.Отиваш в близкия магазин за авточасти и си взимаш пробка за обезвъздушаване ( към 3-4 лева я взех аз,защото се скъса) и си я навиваш,освен ако не са уголемили резбата де....
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем с водния радиатор
Пробикте правят проблеми особедно като станат на по 20 години и някой си е решил проблема така .... 


- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с водния радиатор
Ясно на мен ми е мисалта ако е раширено да речеме с този болт мога ли да продължа да карам ако не подлежи да се сложи пробка.
Найстина е селска и затова се зачудих какво е.Ако е раширена какво следва?Ако карам така дали ще има проблем с охладителната система?Благодаря ти за бързия отговор.
Найстина е селска и затова се зачудих какво е.Ако е раширена какво следва?Ако карам така дали ще има проблем с охладителната система?Благодаря ти за бързия отговор.
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Проблем с водния радиатор
Зависи как е направено. Проблем ще има ако е хлабава резбовата връзка. Колкото и да я уплатняваш(затягаш) все ще протече. Иначе варианти много - нов разширител, втора употреба, преправяне на този към по-голям размер. Аз си мисля, че е хубаво да бъда пластмасов винта, не за друго, ами да се свива и разширява еднакво с останалата пластмаса, в която се завива.
- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с водния радиатор
Когато мина над 100 километра и има много малък теч.Вижда се че е текло.Сълзяло така да го нарека.
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с водния радиатор
Бреййй,много ме дразнят такива свободно-български съчинения,,,,право пита колегата дали така може,,сега и аз се замислих!!! 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: Проблем с водния радиатор
Adrian9101 написа:Когато мина над 100 километра и има много малък теч.Вижда се че е текло.Сълзяло така да го нарека.
Колега... ходи си купи от бмв една пробка и махни този болт... Предишният собственик е бил голфаджия!
- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с водния радиатор
Това ще направя.Или нов радиатор.Но ако болта е бил по широк от пробката.Какво ще стане тогава?Иначе ако продалжава да е така по този начин с болта какви са последиците.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с водния радиатор
Колега...
Махни тая бурма и сложи нормална пластмасова пробка
.Ако резбата е по-широка си смени само разширителния съд(не целия радиатор) и си готов.Дано да нямаш повече еднакви въпроси от типа какво ще стане и как ще стане ...Дано да съм помогнал 




- Adrian9101
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.07.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с водния радиатор
Мерси колега.Това ще направя. 

- Minchev8802
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.11.2014
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв 523i
Re: Проблем с водния радиатор
Здравейте колеги днес сменях термостат на бавареца 523 бензин
Въпросът ми е малко неуместен защото всеки втори шофьор може да си обезвъздуши колата но моята е автоматик и ми е много трудно
Ако някой колега ми каже стъпка по стъпка начина ще съм много благодарен защото карал съм много други коли но несъм имал такъв проблем за обезвъздушаване
Накратко отворих двете пробки и започнах да наливам антифриз първо се напълни пробката до термостата и я затворих после налях още течност и се напълни и пробката на радиатора и я затворих затворих капачката и покарах да загрее,има парно но усещам по работата на мотора че има въздух още в системата
Моля помагай те за да реша проблема благодаря
Въпросът ми е малко неуместен защото всеки втори шофьор може да си обезвъздуши колата но моята е автоматик и ми е много трудно
Ако някой колега ми каже стъпка по стъпка начина ще съм много благодарен защото карал съм много други коли но несъм имал такъв проблем за обезвъздушаване
Накратко отворих двете пробки и започнах да наливам антифриз първо се напълни пробката до термостата и я затворих после налях още течност и се напълни и пробката на радиатора и я затворих затворих капачката и покарах да загрее,има парно но усещам по работата на мотора че има въздух още в системата
Моля помагай те за да реша проблема благодаря
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани