528i притриса
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
528i притриса
Здравейте колеги,
1. Преди месец смених свещите с нови, след което колата загуби няколко цилиндъра....свалих ги да погледна и се жказа, че свещи на 500км. се въртят в оста си и като цяло са разбити. Сега в събота си сложих njk двуполюсни по каталог за мойта /по вин/ и проблема се оправи.
2. Пак преди месец свалих катализаторите и сложих резонатори.
3. Колата има газов инжекцион.
4. Два пъти на диагностика не излизат грешки, освен една "която е свързана с ламда сонда, но не е задължинелно да е тя - ако подава повече газ на газ то дебитомера дава грешни стойности и се получава съответната грешка" по спомен на 4-6 цилиндър....
5. Вчера откачих дебитомера и няма разлика.
Симптомите са следните:
1. Притриса и забива на бензин и на газ. /на газ осезаемо повече/.
2. На място като натисна педала до край колата се тресе като 1000 коня V12 -ка и прекъсва
3. Разхода на бензин е към 14, а на газ към 15.5-16.(предвид, че я имам от към два месеца, считам за нормален).
4. Чува се някаква детонация в изпускателната система при падане вбъщане на обороти. (Или се бъркам или преди това не съм я чувалчувах).
5. Осезаемо мирише на съответното гориво около колата, на което е в момента - бензин или газ. Един вид недоизгаря...
Въпроса ми след като на диагностика излиза такава грешка задължително ли е да е ламда сонда? Не ми е мечта да експериментирам с евентуални 200 лева
Четох много във форума, но не открих нещо конкретно. Голямо съмнение имам в бубините , въпреки това, че диагностиката не ги хваща... Как да разбера дали е от тях...?
П.П Описал съм нещата, които съм правил, защото като я купих нямаше нищо.
Sent from my HTC One using Tapatalk
1. Преди месец смених свещите с нови, след което колата загуби няколко цилиндъра....свалих ги да погледна и се жказа, че свещи на 500км. се въртят в оста си и като цяло са разбити. Сега в събота си сложих njk двуполюсни по каталог за мойта /по вин/ и проблема се оправи.
2. Пак преди месец свалих катализаторите и сложих резонатори.
3. Колата има газов инжекцион.
4. Два пъти на диагностика не излизат грешки, освен една "която е свързана с ламда сонда, но не е задължинелно да е тя - ако подава повече газ на газ то дебитомера дава грешни стойности и се получава съответната грешка" по спомен на 4-6 цилиндър....
5. Вчера откачих дебитомера и няма разлика.
Симптомите са следните:
1. Притриса и забива на бензин и на газ. /на газ осезаемо повече/.
2. На място като натисна педала до край колата се тресе като 1000 коня V12 -ка и прекъсва
3. Разхода на бензин е към 14, а на газ към 15.5-16.(предвид, че я имам от към два месеца, считам за нормален).
4. Чува се някаква детонация в изпускателната система при падане вбъщане на обороти. (Или се бъркам или преди това не съм я чувалчувах).
5. Осезаемо мирише на съответното гориво около колата, на което е в момента - бензин или газ. Един вид недоизгаря...
Въпроса ми след като на диагностика излиза такава грешка задължително ли е да е ламда сонда? Не ми е мечта да експериментирам с евентуални 200 лева

Четох много във форума, но не открих нещо конкретно. Голямо съмнение имам в бубините , въпреки това, че диагностиката не ги хваща... Как да разбера дали е от тях...?
П.П Описал съм нещата, които съм правил, защото като я купих нямаше нищо.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Последна промяна radik на 24 Авг 2015, 14:14, променена общо 2 пъти
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 528i притриса
Клапана е сменян преди 6месеца от предишния собствоник /мой приятел/.
А датчика не трябва ли да го хване диагностиката?
Sent from my HTC One using Tapatalk
А датчика не трябва ли да го хване диагностиката?
Sent from my HTC One using Tapatalk
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: 528i притриса
Датчикът на диагностика трябва да излезе. Според мен някоя ламбда прави мизерии.
С много любов към децата!
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: 528i притриса
И с диагностиката не видяхте ли живи данни развъти бобините ако има проблемен цилиндър и ще ти светне къде е проблема...
Така както го описваш ми се струва, че имаш проблем с инжектори бензнов и газов лесно може да се провери газовия със съответния софтуер, и от там вече можеш да си търсиш проблема по лесно...
Така както го описваш си е пукане от вторична детонация в изпускателния колектор, тя си се чува стабилно особедно като си пред мотора.Изкренно се надявам проблема ти да е наистина толкова елементарен, успех с ремонта и да кажеш какво се е случило..
П.С за ламбдата не се бой не е от нея проблема, и мойта вади грешки на газ щом запаля на бензин изчезват..
Така както го описваш ми се струва, че имаш проблем с инжектори бензнов и газов лесно може да се провери газовия със съответния софтуер, и от там вече можеш да си търсиш проблема по лесно...
Така както го описваш си е пукане от вторична детонация в изпускателния колектор, тя си се чува стабилно особедно като си пред мотора.Изкренно се надявам проблема ти да е наистина толкова елементарен, успех с ремонта и да кажеш какво се е случило..
П.С за ламбдата не се бой не е от нея проблема, и мойта вади грешки на газ щом запаля на бензин изчезват..

- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 528i притриса
Гледахме живи данни - нищо.
В събота оправих проблема - намазаха ми със силикон бубините и лулите, като действието на силиконовия спрей е да запечата микро пукнатини. За момента на бензин няма никакви проблеми.
Днес след работя съм на гамаджия, като се надявам проблема да го отстранят и на газ / при нормално каране сега не се осеща, но на място леко вибрира лоста и като натисна педала на газта до долу прекъсва - за газ стана дума/.
Sent from my HTC One using Tapatalk
В събота оправих проблема - намазаха ми със силикон бубините и лулите, като действието на силиконовия спрей е да запечата микро пукнатини. За момента на бензин няма никакви проблеми.
Днес след работя съм на гамаджия, като се надявам проблема да го отстранят и на газ / при нормално каране сега не се осеща, но на място леко вибрира лоста и като натисна педала на газта до долу прекъсва - за газ стана дума/.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 528i притриса
radik написа:Гледахме живи данни - нищо.
В събота оправих проблема - намазаха ми със силикон бубините и лулите, като действието на силиконовия спрей е да запечата микро пукнатини. За момента на бензин няма никакви проблеми.
Днес след работя съм на гамаджия, като се надявам проблема да го отстранят и на газ / при нормално каране сега не се осеща, но на място леко вибрира лоста и като натисна педала на газта до долу прекъсва - за газ стана дума/.
Sent from my HTC One using Tapatalk
би ли споделил колега с какьв точно спрей са ти прьскали бобините,че и аз искам сьщото упражнение.
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 528i притриса
Ами ще те излъжа....
Мисля че някакъв течен силикон / контактин спрей. Действа "запечатващо", с цел микро пукнатини или премахва водата от същите.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Мисля че някакъв течен силикон / контактин спрей. Действа "запечатващо", с цел микро пукнатини или премахва водата от същите.
Sent from my HTC One using Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани